Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie furgoneta 3.5 t
Last Updated: Apr 10 2017 16:42, Started by
Johnny19dc
, Feb 08 2017 14:17
·
0
#19
Posted 13 February 2017 - 15:20
[mc]xtrem, on 13 februarie 2017 - 13:04, said:
Johnny19dc, cred ca ai inteles bine. Cum ti-am scris si mai sus, in Romania nu te cantareste ( inca) nimeni daca nu ai peste 3.5t, deci esti intr-o legalitate relativa. Nu stiu daca merge cineva cu incarcatura trecuta in carte... Asta cu legalitate cam asa e, dar cu incarcatura maxima... daca masa totala maxima autorizata (kg) = 7000 si scad greutatea masinii rezulta incarcatura maxima?!? |
#20
Posted 13 February 2017 - 16:38
Da ,dar tu esti sigur ca vrei MMT 7T cu tahograf si toate documentele care le-a spus Terra ?
In general se folosesec camionete detarate la MMT 3.5 T care au pe acte vreo 1T util si se incarca pana pocnesc rotile,arcurile,sasiul... |
#21
Posted 13 February 2017 - 17:03
Eu cred ca acele 7000kg se refera la ansamblu, adica autoutilitara + remorca.
http://iveco.romil.r...eactualizat.pdf Edited by florinppv, 13 February 2017 - 17:04. |
#22
Posted 15 February 2017 - 12:39
[mc]xtrem, on 13 februarie 2017 - 13:04, said:
Johnny19dc, cred ca ai inteles bine. Cum ti-am scris si mai sus, in Romania nu te cantareste ( inca) nimeni daca nu ai peste 3.5t, deci esti intr-o legalitate relativa. Nu stiu daca merge cineva cu incarcatura trecuta in carte... Am inteles ca nu te cantareste nimeni, dar trebuie luat in calcul ca exista posibilitatea ca legea sa se schimbe. Ms. de info. bolo, on 13 februarie 2017 - 16:38, said:
Da ,dar tu esti sigur ca vrei MMT 7T cu tahograf si toate documentele care le-a spus Terra ? In general se folosesec camionete detarate la MMT 3.5 T care au pe acte vreo 1T util si se incarca pana pocnesc rotile,arcurile,sasiul... Voiam sa stiu care este greutatea pe care o suporta masina, in acte sarcina utila este 965 kg, la cat e de mare, clar suporta mai mult. Reprezentantul Iveco mi-a spus ca are clienti care pun pe ea si 4 tone, si nu stiu daca sa-l cred sau nu... Eu nu o sa depasesc 3 t, asta ar fi maxim, cam 2-2.5 t vor fi in cele mai multe cazuri. |
#23
Posted 21 February 2017 - 11:15
florinppv, on 13 februarie 2017 - 17:03, said:
Eu cred ca acele 7000kg se refera la ansamblu, adica autoutilitara + remorca. http://iveco.romil.r...eactualizat.pdf Remorca de cate kg? |
#24
Posted 21 February 2017 - 12:56
Faci diferenta: 7000 (masa totala maxima admisa ansamblu) - 3500 (masa totala maxima admisa utilitara) = 3500 (masa totala maxima admisa remorca cu franare inertiala).
Oricum ai pune problema, dpdv legal la asa o masa ai nevoie de permis cat C sau C+E in caz de ansamblu, tahograf si toate cele... |
#25
Posted 27 March 2017 - 09:01
Depinde ce fel de transport executi in interes propriu sau pt altcineva contra-cost
Daca faci transport in interes propriu trebuie sa ai doar cat c si camion de 7,5 tone Nu ai nevoie de licenta de transport si nici de tahograf |
#26
Posted 27 March 2017 - 10:30
Ba iti trebuie si tahograf si certificat de transport in cont propriu...
|
#27
Posted 27 March 2017 - 11:31
Deci nu ai nevoie de licenta de transport doar de acel certificat la care conditiile de acordare sunt mai usoare decat pt licenta
|
#28
Posted 28 March 2017 - 19:14
tot un drac e
la fel de multa birocratie manager de transport angajat , atestate, licenta de transport in cont propriu nu pt terti te agiti la fel, la fel de multe acte- partea proasta e ca nu poti face transport si pt altii |
|
#29
Posted 29 March 2017 - 10:32
Johnny, cam ce vrei sa transporti? (atunci cand depasesti sarcina)
Ca daca vrei sa transporti lemn, e posibil sa fii oprit si verificat/cantarit mult mai des decat daca transporti altceva. |
#30
Posted 29 March 2017 - 15:39
Legume-fructe din Polonia mai mult ca sigur de parca nu ar fi destule dube cu "burta" intre axe de la suprasarcina.
Tot de la suprasarcina vei avea si jante crapate cate una pe luna daca duci 2-3 tone de marfa Iti cumperi si o statie si intrebi de colegi cu "economie" adica cei care vand motorina din camionul firmei |
#31
Posted 10 April 2017 - 16:42
Nu inteleg sincer de ce incurajati astefel de oameni cu ce sa-si cumpere sa puna 3 tone pe ea..... Daca se intalneste cu tine in trafic si intr-o situatie de urgenta trebuie sa franeze ? franele la dubite nu au fost concepute sa tina in frau 5-6 tone bubuie o anvelopa face balans .. si cate nu se pot intampla. Ce fiabilitate vrei daca ea are goala 2.5 T si tu pui 3T pe ea? Nu va mai bazati ca sunteti soferi si nu se intampla nimica, viata se poate termina intr-o fractiune de secunda si pe langa a ta iei si pa altora nevinovati.
Boss iei de 7.5 T daca vrei sa pui 3T pe ea nu incerca sa pacalesti fizica si natura. Edited by tonidawa, 10 April 2017 - 16:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users