Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Intrebare despre cutremur

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,230
  • Înscris: 22.01.2004

 claudiu1, on 08 februarie 2017 - 09:10, said:

Din cate retin aceste informatii se primesc de cei de la IGSU, distributie gaze si SNCFR pentru a lua ceva masuri in cele cateva secunde.
Nu este anuntata si populatia, motivul fiind ca se poate produce panica, iar victimele pot fi mai mari din acest motiv decat din cutremurul propriu-zis. La trenuri este indicat sa fie oprite si deschise usile.

Cat despre ce se intampla cu ele ca si obiecte, sau cu sinele... Exact ce se intampla si cu celelalte cladiri. Daca seismul a fost serios, dupa el intra in actiune cei de la siguranta circulatiei, care verifica integritatea caii ferate si a automatizarii/semnalizarii aferente.

sncfr nu primeste. singurii care opresc automat activitatea sunt cei de la centrala nucleara de la cernavoda. chestia cu panica e praf in ochi. cine se panicheaza la alerta se panicheaza si in timpul cutremurului - e acelasi efect.

 Neaceasca85, on 08 februarie 2017 - 10:47, said:

Maica-mea a fost prinsa in tren pe 04.03.1977, trenul s-a oprit brusc desi era diesel, nu electric, apoi maica-mea s-a mirat ca se oprise curentul la ALRO, zona in care se afla, de fapt se oprise in toata tara.

Deci daca locomotiva este electrica, evident ca se va opri odata cu sistarea intregului SEN cum se intampla, teoretic, la peste 7 Richter, daca e diesel, se franeaza de urgenta ca sa nu deraieze probabil.

in 1977 nu s-a oprit curentul in toata tara. unele zone au fost afectate de intreruperi ale electricitatii, altele nu. o intrerupere la nivel national inseamna oprirea sistemului national de alimentare cu electricitate iar pornirea lui poate dura cateva zile. in bucuresti curentul s-a intrerupt doar cateva secunde si a revenit in zonele care nu au fost afectate de cutremur. din pacate curentul electric impreuna cu scaparile de gaze au dus la incendiul ruinelor fostului bloc belvedere din care nu au mai supravietuit decat cateva persoane.

 skillzking, on 08 februarie 2017 - 11:36, said:

Ok am inteles,si sinele nu patesc nimic? Adica nu se misca/rup etc daca sunt aproape de zona afectata? Ma refer la cutremure de 6-7

la cel din 1977 au fost observate sine indoite din cauza miscarii seismice, dar nimic grav sau de nereparat

 spiderpc, on 08 februarie 2017 - 22:25, said:

Nu exista un sistem de protectie al trenurilor la cutremure. Depinde de mecanic sa opreasca cat mai repede. Cele pe curent se vor opri oricum daca se opreste curentul.
Dar nu cred ca avem cutremure care sa deraieze trenuri. Posted Image

A deraiat vreo unul in 1977?

nu, nu a fost nici o deraiere de tren la cutremurul din 1977.

#20
mehuiesc

mehuiesc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 26.04.2017

 claudiu1, on 08 februarie 2017 - 09:10, said:

Cu finantare externa, mai ales de la japonezi, in Romania exista un sistem de monitorizare si semnalizare a cutremurelor. La producerea unui seism peste un anumit grad anumite institutii primesc in timp real o atentionare, existand un anumit timp pentru a reactiona. Acest (ras)timp este dat de viteza de propagare a undelor seismice (P si S). http://www.alertacut...m-functioneaza/ Din Vrancea pana in Bucuresti intervalul de timp este de 25-30 secunde. Prima nu este atat de periculoasa, fiind pe verticala, dar a doua este pe orizontala si are efect de forfecare. Din cate retin aceste informatii se primesc de cei de la IGSU, distributie gaze si SNCFR pentru a lua ceva masuri in cele cateva secunde.
Nu este anuntata si populatia, motivul fiind ca se poate produce panica, iar victimele pot fi mai mari din acest motiv decat din cutremurul propriu-zis. La trenuri este indicat sa fie oprite si deschise usile.

Cat despre ce se intampla cu ele ca si obiecte, sau cu sinele... Exact ce se intampla si cu celelalte cladiri. Daca seismul a fost serios, dupa el intra in actiune cei de la siguranta circulatiei, care verifica integritatea caii ferate si a automatizarii/semnalizarii aferente.
Exista disponibila aceasta alertare si pentru persoanele fizice ce au un banal smartphone.

#21
adrianmc1912

adrianmc1912

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 13.03.2017
Pune link. Nu cred.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate