Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#1423
Posted 14 July 2017 - 13:10
Mai e ceva. Romanul cumpara masina din germania buna, cu 100.000km, dar reali peste 300k. Apoi cand se strica, zice ca e proasta masina ca sa stricat la 100k, si firma auto e de kkt.
|
#1424
Posted 14 July 2017 - 13:21
Torquemada-666, on 14 iulie 2017 - 13:10, said:
Mai e ceva. Romanul cumpara masina din germania buna, cu 100.000km, dar reali peste 300k. Apoi cand se strica, zice ca e proasta masina ca sa stricat la 100k, si firma auto e de kkt. Placa asta devine plictisitoare. Ce treaba are un injector la care se strica partea electronica de la coroziune cu km parcursi ? Sau un calculator la care se strica un cip. Cand terminati argumentele o dati in balarii ? Aici e vorba de timp, aka 3 ani vechime si nu de numarul de km... La 300 mii poti sa iei in considerare volant, caseta, bucsi, cardane, pompe injectie, injectoare uzate MECANIC, EGR, DPF/FAP, turbine, etc.... Apropo tv-ul de acasa tine 3 ani ca si ala e plin de electronica...sau se corodeaza integratele de la numarul de km ? fotbal5, on 14 iulie 2017 - 12:26, said:
Eu doar atat te pot intreba: 1. Ce alegi sa ramai cu masina in camp sau sa mori de pe urma ei (vezi Toyota, a mai murit o persoana) ? Edited by bumpocbum, 14 July 2017 - 13:24. |
#1425
Posted 14 July 2017 - 15:34
http://m.automarket....-ani-78437.html
"Seat a vândut aproape 250.000 de mașini în prima jumătate a anului și a înregistrat astfel cele mai bune rezultate din ultimi 16 ani, parțial ca urmare a lansării noului SUV Seat Ateca. După o lungă perioadă caracterizată de stagnare sau de scădere, Seat a început să-și revigoreze vânzările după lansarea noului SUV Ateca, profitând astfel de interesul clienților pentru acest segment. Constructorul spaniol a anunțat că, în prima jumătate a acestui an, a comercializat 246.500 de mașini, în creștere cu 13.7% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, Seat a obținut cele mai bune vânzări de după 2001, iar oficialii mărcii așteaptă noi creșteri puternice datorită noii generații Ibiza și a pregătirii noului SUV Arona. "Creșterea noastră se bazează pe rezultate solide în cele mai multe piețe, care încep să arate primele rezultate ale ofensivei de produse lansate în 2016 cu Ateca și care a continuat la începutul anului cu Leon facelift. Cu noua generație Ibiza și noul Arona suntem încrezători că putem continua acest trend pozitiv", a declarat Wayne Griffiths, vicepreședinte de marketing și vânzări. Deloc surprinzător, cea mai importantă piață pentru Seat este cea din Spania, acolo unde s-au comercializat 54.000 de unități, însă Germania este de asemenea foarte aproape, cu peste 48.000 de unități. Marea Britanie, Franța și Mexic ocupă următoarele poziții." |
#1426
Posted 14 July 2017 - 19:32
.....
Aleg o masina care merge si nu ramane in camp. Pana acum nu am ramas nici cu loganul nici cu dusterul... ...... Vezi ca si Dacia recheama Duster, deci toti au probleme... Legat de ramasul in camp, e cam asa daca vrei sa mergi pe camp iei Dacia (o masina buna la pretul ei). Daca mergi pe sosea e alta discutie... Iar daca ai dacie sau Passat sau alta masina, si ti-e frica sa pleci la drum se numeste sgarcenie: - masina se verifica, eventual repara si apoi se pleaca la drum, iar atunci fuge si frica... Nici cu dacia 1310 nu imi era frica sa ma duc la drum dupa ce o verificam, deci ceea ce zici tu e tipica ura contra VAG.. Edited by fotbal5, 14 July 2017 - 19:35. |
#1427
Posted 14 July 2017 - 23:44
fotbal5, on 14 iulie 2017 - 19:32, said:
Iar daca ai dacie sau Passat sau alta masina, si ti-e frica sa pleci la drum se numeste sgarcenie: - masina se verifica, eventual repara si apoi se pleaca la drum, iar atunci fuge si frica... Eu sunt curios cum repari tu o masina cu piese la fel de proaste. Ca mai bune nu se fabrica. Cum e sa pleci la drum si sa stai cu morcovu ca nu ajungi. Cum e sa intrii intr-o depasire cand stii ca sunt sanse mari sa se opreasca motoru ? Pana si vechea dacie dadea semne ca o sa se opreasca motorul cand e o problema. La passat insa se oprea cand avea el chef, fara nici un semn prealabil. Zici de ura contra VW....cand faci petitii, cand te duci cu OPC-ul peste ei ca iti pun viata in pericol constient...si ei isi bat efectiv joc de toti si de toate .... cum se numeste asta ? Si la ceva timp recunosc ca de fapt ai dreptate si fac recall.... Ura...Nu. Daca as putea i-as pune la despagubiri pentru toate magariile facute...asa cum au facut americanii... Bravo lor ca au singe in vine ! PS: in ce a constat zgarcenia ? Am bagat cel putin 200 mil vechi in reparatii in 3 ani ...chiar crezi ca e zgarcenie ? Si din pacate masina tot nu am avut. Edited by bumpocbum, 14 July 2017 - 23:48. |
#1428
Posted 15 July 2017 - 07:24
Dar acum ești mai bine,, mai sigur pe tine, pe viață? Bravo. Și noi, așa cum sunt mulți dintre cei care și-au schimbat gratis injectoarele, inclusiv transportul pe platformă, iar acum se bucură de o mașină foarte bună și confortabila.
Uite, de exemplu, eu sunt fericit, puțin trist pentru tine, dar tot fericit. Chiar și asa, pare că din ce în ce mai mulți oameni devin fericiți din moment ce le cresc vânzările de la an la an. Edited by valitudor, 15 July 2017 - 07:27. |
#1429
Posted 15 July 2017 - 07:47
Este foarte bine ca un grup european ajunge cel mai mare constructor mondial. Pentru mine conteaza mai putin ca este VW, Renault sau PSA, atata timp cat este european este bine pentru industria pe orizontala.
Desi la nivelul consumatorului este o diferenta de perceptie intre branduri, in realitate PSA construieste interiorul pentru masinile VAG, furnizorii de componente sunt aceasi pentru toti constructorii. Anul trecut a fost VW, anul acesta se pare ca o sa fie Renault-Nissan, foarte bine ! |
#1430
Posted 15 July 2017 - 07:55
valitudor, on 15 iulie 2017 - 07:24, said:
Dar acum ești mai bine,, mai sigur pe tine, pe viață? Bravo. Și noi, așa cum sunt mulți dintre cei care și-au schimbat gratis injectoarele, inclusiv transportul pe platformă, iar acum se bucură de o mașină foarte bună și confortabila. E de rasul curcilor sa crezi asa ceva! Sporuri la carutele vw! Edited by RasAlGhul, 15 July 2017 - 08:02. |
#1431
Posted 15 July 2017 - 08:01
HEX2FUN, on 15 iulie 2017 - 07:47, said:
in realitate PSA construieste interiorul pentru masinile VAG, furnizorii de componente sunt aceasi pentru toti constructorii. RasAlGhul, on 15 iulie 2017 - 07:55, said:
Sporuri la carutele vw! |
#1432
Posted 15 July 2017 - 08:16
valitudor, on 15 iulie 2017 - 08:01, said:
Ai ceva matur de spus? Injectoarele au fost schimbate si problema comuna a fost rezolvata. Daca ai ceva serios de spus, spune, daca nu, da-i in continuare! Noi astia....cei care nu avem masini VW nu stim cum au fost rezolvate defectele motorului...poate ne povestesti tu....ca sa ne bucuram pentru tine ca ai cumparat o masina buna si fiabila! Edited by RasAlGhul, 15 July 2017 - 08:17. |
|
#1433
Posted 15 July 2017 - 08:20
Grupul PSA detine 57% din Faurecia SA (asadar este detinatorul Faurecia). Faurecia este condusa ca o firma independenta, insa daca reducem toate straturile de management, tapieriile alea frumoase din Porsche sunt facuta in Romania la Valcea de o comparnie detinuta de Peugeot.
Am facut doua afirmatii, una ca interioarele premium sunt facute de francezi si doi ca furnizorii (germani, suedezi, francezi, spanioli, chinezi) ofera componente si subansamble pentru toti producatorii auto. In general clientii vad masinile prin prisma sediului financiar al companiei si se ajunge la paradoxuri: DSG-ul de la VW e meserias pentru ca e tehnologie gernama, dar cutia de la Renault sau Ford sunt slabe pentru ca este frantuzeasca. In realitate cutia DSG este facuta de o companie americana in timp ce Renault si Ford folosesc transmisii Getrag, facute in Germania. Exemplele pot continua. |
#1434
Posted 15 July 2017 - 08:37
valitudor, on 15 iulie 2017 - 07:24, said:
Dar acum ești mai bine,, mai sigur pe tine, pe viață? Bravo. Și noi, așa cum sunt mulți dintre cei care și-au schimbat gratis injectoarele, inclusiv transportul pe platformă, iar acum se bucură de o mașină foarte bună și confortabila. Uite, de exemplu, eu sunt fericit, puțin trist pentru tine, dar tot fericit. Chiar și asa, pare că din ce în ce mai mulți oameni devin fericiți din moment ce le cresc vânzările de la an la an. Problemele la motor la masini diesel, la VW implicit, deoarece astea se cumpara f.mukt in Romania, au fost si din cauza hotiei proprietarului (nu generalizez), dar stiu n cazuri concrete. Multe persoane, care lucrau si lucreaza la stat, pe la autobaza, gari de tren, gari autobuz, garaje auto ... etc. (care mai sunt particulare sau de stat), si.au luat masini diesel. La noi a prefominat vw.ul si va predomina. De ce si.au luat, pentru ca puteau f.usor sustrage motorina gratis sa puna in rezervoare. Ori acea motorina nu era dintre cele mai bune, lucru care de multe ori a distrus motoare. Nu stiu daca hotul respectiv, a spus csnd a ajuns la service ca pune motorina furata de la autobuze, camioane, etc. Azi nu mai este chiar asa, pt.ca mitorina e buna, dar tit se mai fura. Am cunoscuti care furau de la locomotiva motorina. Ziceau ca daca li se strica masina, oricum ies in castig. Apoi multi din acestia fara rusine si ipocriti, bat cu pumnul in masa la service. Hai intai sa vedem furtul si apoi corectitudinea la service, nu? |
#1435
Posted 15 July 2017 - 08:46
HEX2FUN, on 15 iulie 2017 - 08:20, said:
Grupul PSA detine 57% din Faurecia SA (asadar este detinatorul Faurecia). Faurecia este condusa ca o firma independenta, insa daca reducem toate straturile de management, tapieriile alea frumoase din Porsche sunt facuta in Romania la Valcea de o comparnie detinuta de Peugeot. Am facut doua afirmatii, una ca interioarele premium sunt facute de francezi si doi ca furnizorii (germani, suedezi, francezi, spanioli, chinezi) ofera componente si subansamble pentru toti producatorii auto. In general clientii vad masinile prin prisma sediului financiar al companiei si se ajunge la paradoxuri: DSG-ul de la VW e meserias pentru ca e tehnologie gernama, dar cutia de la Renault sau Ford sunt slabe pentru ca este frantuzeasca. In realitate cutia DSG este facuta de o companie americana in timp ce Renault si Ford folosesc transmisii Getrag, facute in Germania. Exemplele pot continua. Cu ultimul paragraf sunt absolut de acord. De informatiile din primele doua nu am stiut. Mersi RasAlGhul, on 15 iulie 2017 - 08:16, said:
Noi astia....cei care nu avem masini vw nu stim cum au fost rezolvate defectele motorului...poate ne povestesti tu....c injectoarele - au fost reproiectate de Continental dupa ce aceasta companie a cumparat Siemens distributiea - s-a renuntat la intinzatorul lantului cu probleme odata cu revenirea la distributia pe curea consumul de ulei - consumul de ulei nu a fost niciodata o problema. Unele motoare au consumat mai mult decat altele. De exemplu 2.0 TFSI si 3.0 TFSI. Al meau nu consuma deloc si am TDI |
#1436
Posted 15 July 2017 - 08:48
Trebuie mentionat ca VW nu produce injectoare ci le cumpara de la furnizori (Bosch, Delphi, etc). Cand vorbim de productie de milioane de compomente este absolut normal sa existe un procent de componente defecte. Mai mult, injectorul in sine este un sistem si este alcatuit din alte componente care nu sunt fabricate de Bosch ci sunt cumparate de terti furnizori care si ei la randul lor aduc procentual probleme.
VW nu este singurul producator care a avut probleme cu injectoarele, si Renault-Nissan au avut cu cele de la Delphi (de exemplu). Solutia a fost sa inlocuiasca lotul cu probleme iar pe viitor sa se introduca o procedura care sa mareasca sansa de detectare a unui injector stricat pana sa ajunga la client. Daca o sa intrati intr-o uzina o sa vedeti vagoane intregi de componente cu retur la furnizor pentru ca nu trec diferite teste in productie. |
#1437
Posted 15 July 2017 - 08:51
Torquemada-666, on 15 iulie 2017 - 08:37, said:
Problemele la motor la masini diesel, la VW implicit, deoarece astea se cumpara f.mukt in Romania, au fost si din cauza hotiei proprietarului (nu generalizez), dar stiu n cazuri concrete. Multe persoane, care lucrau si lucreaza la stat, pe la autobaza, gari de tren, gari autobuz, garaje auto ... etc. (care mai sunt particulare sau de stat), si.au luat masini diesel. La noi a prefominat vw.ul si va predomina. De ce si.au luat, pentru ca puteau f.usor sustrage motorina gratis sa puna in rezervoare. Ori acea motorina nu era dintre cele mai bune, lucru care de multe ori a distrus motoare. Nu stiu daca hotul respectiv, a spus csnd a ajuns la service ca pune motorina furata de la autobuze, camioane, etc. Azi nu mai este chiar asa, pt.ca mitorina e buna, dar tit se mai fura. Am cunoscuti care furau de la locomotiva motorina. Ziceau ca daca li se strica masina, oricum ies in castig. Apoi multi din acestia fara rusine si ipocriti, bat cu pumnul in masa la service. Hai intai sa vedem furtul si apoi corectitudinea la service, nu? Ai sa fim seriosi...ce ai scris tu mai sus este lozinca dealer-ilor ca sa nu schimbe injectoarele gratis in perioada garantiei. Cunoastem mizeriile astea...suntem la curent cu ele. Intr-un timp se practica strangerea bonurilor de motorina...ca sa se inchida gura la dealer si sa nu mai comenteze ca s-a bagat motorina proasta! Edited by RasAlGhul, 15 July 2017 - 08:56. |
|
#1438
Posted 15 July 2017 - 16:55
RasAlGhul, on 15 iulie 2017 - 08:51, said:
Cine crezi ca e nebun sa cumpere masina noua si sa bage motorina nashpa? Tu ti-ai cumpara o pereche de pantofi de 1000 de euro ca sa te arunci in primul noroi cu ei? Ai sa fim seriosi...ce ai scris tu mai sus este lozinca dealer-ilor ca sa nu schimbe injectoarele gratis in perioada garantiei. Cunoastem mizeriile astea...suntem la curent cu ele. Intr-un timp se practica strangerea bonurilor de motorina...ca sa se inchida gura la dealer si sa nu mai comenteze ca s-a bagat motorina proasta! Cine? O multitudine. Romanul, ar cumpara masina noua stiind ca are motorina gratis. Ai fi surprins, sa vei ce fac romanii pt.ceva gratis. Desi nu au nevoie, dar rup magazinele pt.o tigaie gratis, si-si mai iau si 20 de om. Asa ca stiu f.bine, cu exemple concrete, ca multi si-au luat masina noua diesel, pt.ca aveau motorina degeaba. Nu e lozinca a dealerilor, ca nu am auit sa discute ei asa ceva. Iar societatea mea, nu se compune din dealeri, sau discutatul parerilor acestora. Edited by Torquemada-666, 15 July 2017 - 16:57. |
#1439
Posted 15 July 2017 - 21:06
#1440
Posted 16 July 2017 - 12:06
valitudor, on 15 iulie 2017 - 08:46, said:
injectoarele - au fost reproiectate de Continental dupa ce aceasta companie a cumparat Siemens distributiea - s-a renuntat la intinzatorul lantului cu probleme odata cu revenirea la distributia pe curea consumul de ulei - consumul de ulei nu a fost niciodata o problema. Unele motoare au consumat mai mult decat altele. De exemplu 2.0 TFSI si 3.0 TFSI. Al meau nu consuma deloc si am TDI valitudor, on 15 iulie 2017 - 08:46, said:
Injectoarele au fost schimbate si problema comuna a fost rezolvata. Daca ai ceva serios de spus, spune, daca nu, da-i in continuare! Stimati colegi eu zic sa cititi mai cu atentie ce se scrie pe acest forum. Nu pot sa cred ca scrieti doar de dragul de a face reclama la VW, o reclama nejustificata.... Culanta specifica schimbarea injecoarelor ORIGINALE cu care a venit masina din fabrica !. Deci mai pe intelesul tuturor cele 2 injectoare Siemens care au cedat pe masina mea si au fost schimbate tot cu 2 Siemens-uri la fel de proaste nu mai fac parte din seria celor care intra pe culanta. Deci e clar ca dupa 4 ani si acestea se vor defecta. In plus de asta se pare ca noile injectoare Continental au si ele ceva probleme, le gasiti pe forumul monomarca. Ma bucur sincer ca cunteti multumiti de agrgatele proprii dar cititi si RETINETI ca problemele care le-am avut eu (si nu numai eu) sunt reale si nu inventate ca sa denigram vw. In concluzie cu tot cu culanta eu tot nu aveam o masina sigura (teoretic ca practic la recall eu nu mai aveam masina). Apropo stiti ce injectoare aveati pe masina inainte de chemarea in service si ce s-a schimbat real ? .... Sau acum aveti un morcov din care nu mai se vad frunzele...? Cu ce ma incalzeste ce s-a schimbat dupa ce am vandut cataraga ????? Am auzit de ceva scuze macar...???? Apropo de motorina, cat am avut passat-ul am bagat doar de la MOL (parca EVO diesel ii zice) asa cum a recomandat reprezentanta. Ce e de comentat aici ? Acum merg doar pe benzina PETROM de 95, cea mai ieftina. Si culmea nu se strica nimic.... Edited by bumpocbum, 16 July 2017 - 12:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users