BMW Select
Last Updated: Nov 11 2018 16:42, Started by
gandrei3
, Jan 24 2017 21:01
·
0
#1
Posted 24 January 2017 - 21:01
Am gasit chestia asta destul de interesanta: http://bmwnews.ro/bm...erte-bmw-select
Exista ceva asemanator si la alt vanzator auto in Romania? Ma intereseaza sa utilizez o masina pentru o suma rezonabila apoi sa o dau inapoi si sa folosesc alta noua si pana acum doar la BMW am gasit acest serviciu. Multumesc! |
#2
Posted 24 January 2017 - 21:33
Pai sa luam un seria 3 de ex.
Avans 10%=2884 Rata 407×36=14652 Asigurare te pune sa faci Full casco.Asta poate e 1000an×3=3000 Total.20536EUR.Plus ca o sa fii obligat toate reviziile sa le plătești, cat or fi și alea... Ți se pare puțin pentru o masina care nu o sa fie a ta după 3 ani? Eu cu 18000EUR am cumparat un ML320 Sh.Full. Estimez cel puțin 10 ani sa fie în posesia mea. Toate astea pentru ca ziceai ca e o suma rezonabila... De regula mașinile în Leasing sunt pe firme,deci scot bani cu ele. |
#5
Posted 25 January 2017 - 00:15
”ddaannii”, din cate am inteles casco e inclus, la fel si tot ce tine de service in limita a 100.000 km.
In cei 3 ani voi plati cam 55% din suma totala a masinii, dar ideea este ca nu pot fii sigur ca daca o cumpar acum cu banii in mana o pot vinde peste 3 ani cu cel putin 45% din valoarea initiala, plus ca mai pierd si timpul cu cei ce vor sa imi cumpere masina, se razgandesc, trebuie sa fac test drive cu ei, per total o pierdere mare de timp. Asa am o rata fixa de 407 euro si stiu ca pot avea o data la 3 ani o masina noua. Stiu ca pot cumpara o masina foae buna sh, doar ca nu vreau sa imi asum nici un fel de risc, asta e, daca nu ma pricep la masini, prefer ceva nou cu garantie, chiar daca ma costa mai mult. Edited by gandrei3, 25 January 2017 - 00:17. |
#6
Posted 25 January 2017 - 00:18
Asa da , daca banii nu sunt o problema pt tine insa daca vreodata ramai in pana de bani 2 luni , ai pus-o ca-ti ia masina si nici bani nu recuperezi => cea mai proasta alegere ever ! Mai bine te plimbi cu taxiul ...
|
#7
Posted 25 January 2017 - 00:29
#8
Posted 25 January 2017 - 00:35
gandrei3, on 25 ianuarie 2017 - 00:29, said:
Poti sa faci asta la Dacia , problema e ca la buy back pretul oferit pe masina nu este convenabil pt vanzator si pierzi mult prea mult ca sa-ti convina . daca tot vrei sa faci ceva de genul , cauta o firma de inchirieri si propune-le in felul urmator : inchiriezi masina de la ei permanent , luna de luna sub un contract si vei plati pe luna cam cat ai vazut tu la anuntul din capul topicului , adica rata masinii + castigul firmei insa masina nu va fi la nivelul unui bembew nou ci va fi ceva gen Sandero nou sau ceva mai bun sh . Stiu ca se poate ca am acceptat si eu asa cu o firma care vroia sa aibe masini sub poponeata insa nu aveau posibilitati la leasing .. |
#9
Posted 25 January 2017 - 00:39
Pai bani nu recuperează nici după cei 3 ani,ca el dorește după aia contract nou, masina noua.
Bine mai Andrei dacă zici ca e rentabil la buzunar.. La închiriat e greu sa prinzi preț mai bun ca ratele, plus ca și mașinile în general nu sunt noi. |
#10
Posted 25 January 2017 - 00:46
In UK stiu ca sunt firme care iti dau masina noua ( cel putin la firma la care am lucrat asa se proceda ) pt o rata ( rezonabila care include asig full ) insa masina nu e a ta si nici nu va fi niciodata daca nu o cumperi de ex dupa 5 ani , astfel ca la 5 ani ti-o schimba cu alta noua tot la alegerea ta care vrei ( in f-ctie de rata care o vei plati ) si o iei de la capat . In Ro inca nu am auzit ceva de genul asta .
|
|
#11
Posted 25 January 2017 - 00:50
EhE, multe servicii lipsesc în România.
Mai durează pana se face toate cele. |
#12
Posted 25 January 2017 - 08:38
Un leasing banal. In general nu e rentabil pentru particulari (sint exceptii), dar daca ai bani multi si nu vrei bataie de cap, de ce nu.
|
#13
Posted 25 January 2017 - 10:12
ddaannii, on 24 ianuarie 2017 - 21:33, said:
Pai sa luam un seria 3 de ex. Avans 10%=2884 Rata 407×36=14652 Asigurare te pune sa faci Full casco.Asta poate e 1000an×3=3000 Total.20536EUR.Plus ca o sa fii obligat toate reviziile sa le plătești, cat or fi și alea... Ți se pare puțin pentru o masina care nu o sa fie a ta după 3 ani? Eu cu 18000EUR am cumparat un ML320 Sh.Full. Estimez cel puțin 10 ani sa fie în posesia mea. Toate astea pentru ca ziceai ca e o suma rezonabila... De regula mașinile în Leasing sunt pe firme,deci scot bani cu ele. 17452 in 3 ani deoarece casco si reviziile sunt incluse. Daca dupa 3 ani doresc sa platesc valoarea reziduala, ajung la 17500+14000 => 31500 Cu un credit pe 5 ani, as ajunge sa platesc 622 lunar*60 => 37320 + casco in cei 5 ani. Deci ce e mai convenabil? Plus ca daca dupa cei 3 ani nu imi place masina, pot sa iau alta noua. Daca masina are probleme de noua si sta mai mult prin serviceuri, pot sa renunt foarte usor la ea. Mi-a atras si mie atentia programul si doresc sa ma bag asa ca mi-am facut destule calcule inainte. Edited by Danon, 25 January 2017 - 10:14. |
#14
Posted 25 January 2017 - 10:16
Danon, on 25 ianuarie 2017 - 10:12, said:
17452 in 3 ani deoarece casco si reviziile sunt incluse. Daca dupa 3 ani doresc sa platesc valoarea reziduala, ajung la 17500+14000 => 31500 Cu un credit pe 5 ani, as ajunge sa platesc 622 lunar*60 => 37320 + casco in cei 5 ani. Deci ce e mai convenabil? .. gandrei3, on 25 ianuarie 2017 - 00:29, said:
Asta asa e. Eu sincer as fii preferat acest sistem de leasing la Dacia, ar fii fost super sa platesc vreo 6-7000 de euro in rate timp de 3 ani(am observat ca un Logan costa 13.000 euro - Full Option), apoi sa pot da masina inapoi si sa imi iau noul model, si tot asa. |
#15
Posted 25 January 2017 - 12:47
Este vorba, in esenta, despre un leasing operational.
M-am interesat si eu ce si cum la Bavaria in urma cu cca. 1 an. Era tentanta ideea sa achit un avans si, dupa aia, sa am doar o rata lunara fixa si o masina noua la fiecare 3 ani. DAR, am avut eu noroc si am prins un consilier cumsecade. Baiatul asta mi-a explicat ca, da, in principiu este asa cum apare pe site, cu o singura remarca ! NU ai nicio garantie ca, la finalizarea contractului de 3 ani, valoarea reziduala a masinii sa fie cea estimata. Ca sa fie asa, masina trebuie sa fie efectiv IMPECABILA, altfel, pentru orice zgarietura, urma de uzura, etc, se va recalcula valoarea reziduala. Si va trebui sa scoti bani in plus din buzunar. Apoi, daca mai retin corect, valoarea reziduala ( si automat cuantumul ratelor) era data si de numarul de km parcursi anual. Faceai o estimare si in functie de asta-ti stabileau valoarea ratelor si se facea contractul. Daca depasesti numarul de km estimati initial, la final, bineinteles, din nou esti bun de plata ! Una peste alta, dupa ce mi-am facut calculele ... mi-a dat cu minus si am renuntat la idee ! Nota bene ! Masina urma sa fie achizitionata pe firma si utilizata pentru firma - deci producea bani nu doar consuma ! Dar asta nu inseamna ca asta nu e totusi o varianta de luat in considerare. Totusi sunt de parere ca leasingul operational este destinat si potrivit cu precadere firmelor. Pentru o persoana fizica nu prea vad avantajele. Bine, poti fi in situatia in care banii nu sunt o problema si vrei sa ai o masina noua, cu garantie, la fiecare 3 ani fara sa-ti mai bati capul cu vanzarea masinii vechi. |
|
#16
Posted 25 January 2017 - 13:52
Danon, on 25 ianuarie 2017 - 10:12, said: 17452 in 3 ani deoarece casco si reviziile sunt incluse. Daca dupa 3 ani doresc sa platesc valoarea reziduala, ajung la 17500+14000 => 31500 Cu un credit pe 5 ani, as ajunge sa platesc 622 lunar*60 => 37320 + casco in cei 5 ani. Deci ce e mai convenabil? Plus ca daca dupa cei 3 ani nu imi place masina, pot sa iau alta noua. Daca masina are probleme de noua si sta mai mult prin serviceuri, pot sa renunt foarte usor la ea. Mi-a atras si mie atentia programul si doresc sa ma bag asa ca mi-am facut destule calcule inainte. Faza cu ratele,după ce ai terminat de plătit masina o poți vinde. Vezi valoarea uneia la zi cu 5 ani vechime. Asa ca mai.taie din suma aia. Înțelegi acum unde bat io? |
#17
Posted 25 January 2017 - 15:06
Observ ca se devalorizeaza foarte mult(https://www.autovit....html#ea0f90810c)
Acum e normal ca orice zgarietura se plateste ca nu aduci masina cu tabla indoita, motorul trebuie sa fie functional si daca ar fii masina mea personala, daca vreo componenta se uzeaza grav trebuie sa o schimb, asa ca nu vad de ce sa ma tem de faptul ca valoarea reziduala dupa 3 ani s-ar putea diminua, in plus daca nu mai am bani trebuie sa imi ia masina asa cum e, nu sa imi mai ceara si alti bani. Apropo, daca nu o mai pot plati dupa 1 an, intru cumva intr-o lista neagra, sau pot sa fac alt leasing la alta masina fara niciun fel de problema? |
#18
Posted 25 January 2017 - 15:09
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users