Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
2.0 Turbo vs. 3.8 Aspirat
Last Updated: May 09 2017 11:41, Started by
AndyM
, Jan 22 2017 23:13
·
0
#19
Posted 23 January 2017 - 00:09
Am avut 2.2 benzina aspirat, 4 cilindri, v6 2.0 turbo benzina, 3.2 v6 aspirat benzina, 2.3 kompressor actual benzina plus altele, dar astea-s relevante.
Sfatul meu: daca vrei un motor misto, ia-ti V6-le. Elastic, fin, rafinat, o placere. Nu mai zic ca e fiabil, trage liniar si suna intr-un mare fel. Daca impozitul nu conteaza. Eu am luat 2.3 komp ultima data pentru ca ma cocosa un 3.2 V6 sau un V8. Succes. |
#20
Posted 23 January 2017 - 00:12
Eu as merge pe varianta cu 2.0 turbo pentru eficienta la consum, zgomote in general, si nu in ultimul rand, senzatia aia cand intra turbina in sarcina. Demential.
Mi-a trecut prin maini un TT prima serie, 1.8t , tractiune integrala, modificat cu turbina mai mare,evacuare deschisa, supapa pop-off si modificare ecu, sarind astfel de la 225 de cai la circa 260. Ca si pasager, ai stomacul la gura in plin demaraj, ca si sofer ramai blocat cu un zambet prostesc pe fata care te face sa uiti de griji, de nevasta si copii, de consumul de benzina, uiti de absolut tot! |
#21
Posted 23 January 2017 - 00:18
Multumesc @a3ds si @stone_crash_wolf.
Fix asta am dorit sa stiu... care dintre cele doua motoare ofera o senzatie mai placuta si mai puternica. Am gasit clipul acestui tip dintr-un Genesis 2.0 Turbo - 275cp. Si expresia fetei lui e awesome. https://youtu.be/MJO74O3nqHU?t=11m25s (De la minutul 11:25) E prima daca cand o conduce, din cate spune tipul, deci posibil ca nu se astepta la asta. Edited by AndyM, 23 January 2017 - 00:33. |
#22
Posted 23 January 2017 - 00:19
#23
Posted 23 January 2017 - 05:36
Daca impozitul nu e o problema, nu stiu cum reusesti in romania, ai fi fraier sa nu cumperi V6le. Pararea mea. Si feelingul si sunetul si senzatia la accelerare si absolut orice cred ca este superior fata de 2 litri turbo. Si consumul cred ca e tot pe acolo, doar impozitul e diferit, poate ne spui si noua cum faci daca e inmatriculata in romania.
|
#24
Posted 23 January 2017 - 06:20
AndyM, on 23 ianuarie 2017 - 00:18, said:
Am gasit clipul acestui tip dintr-un Genesis 2.0 Turbo - 275cp. Si expresia fetei lui e awesome. https://youtu.be/MJO74O3nqHU?t=11m25s Asta doar ca sa ai in vedere, sa verifici la sange. Aia nu o mai lipesti veac! Bafta. |
#25
Posted 23 January 2017 - 07:20
2.0 turbo e mai placut la condus si iti da senzatia ca e mai puterinc decat 3.8 aspirat pt. ca primul are putere si cuplu incepand de la 2000 rpm in timp ce al doilea trebuie turat pana la 5-6 mii rpm ca sa dea ceva.
2.0 turbo are impozit de 200 ron in timp ce 3.8 aspirat are imposit de 6000 ron. 2.0 turbo consuma mai putin. Concluzia: 2.0 turbo castiga cu 3-0. |
#27
Posted 23 January 2017 - 08:33
@kroghy, poti sa fi sigur ca motorul ala mare are cuplu destul de la 2000RPM, probabil foarte aproape de cel de 2 litri turbo, si cu siguranta isi mentine cuplul mare pana spre sfarsitul plahei de turatii. La o repriza 80-120 eu as pune banii pe motorul mare, iar la o distanta mai lunga cel de 2 litri nu are nici o sansa.
|
#28
Posted 23 January 2017 - 08:41
Vorbim de masini ce se vand doar in US, din ce stiu eu.
http://www.autoevolu.../genesis-coupe/ Diferenta de impozite in Romania este imensa intre 3.8 si 2l DPDV al sunetului 3.8l este frumos, doar ca mirajul sunetului trece cam in al doilea an, cand platesti inca 6000 lei impozit. Despre revanzare, nu are rost sa vorbim. Nu pot zice ca Hyundai genesis ma incanta. |
|
#29
Posted 23 January 2017 - 08:46
#30
Posted 23 January 2017 - 08:51
Să plătești 6000 lei impozit...ouch!
Dacă n-ai nici o problemă cu asta, atunci ia-ți 3.8 aspirat. |
#31
Posted 23 January 2017 - 09:35
Bogdan1990, de multa vreme nu am mai citit atatea prostii la un loc ca in postul tau de pe pagina anterioara. Nu mai spun ca omul vrea ceva, tu ii povestesti ce vrei tu. Pai iti ia tie sau isi ia lui?
|
#32
Posted 23 January 2017 - 10:23
closchkutza, on 22 ianuarie 2017 - 23:40, said:
Strict din punct de vedere al motorului, aspiratul. Problema este insa masina pe care este montat, care este la distanta foarte mare de ceea ce este generatia actuala de Mustang, motiv pentru care nu pot sa recomand aceasta optiune cu toata inima. Daca tot vrei un coupe cu motorizare aspirata maricica, V6, de ce nu te uiti la un 370Z? Va fi mult mai fun de condus decat Mustangul 2014 si cred ca poti gasi ceva la care sa te incadrezi ca bani. Treaba e simpla: - daca vrei liniaritate si o masina predictibila cand e condusa mai sportiv, care sa nu incerce sa-ti puna piedica pe un drum virajat in care vrei s-o dezmortesti ia motorul mai mare si mai puternic ). Motorizarea turbo se pare ca face masina mai nervoasa (nu in sensul bun) pe viraje abordate mai sportiv, trece destul de repede de la aderenta ok la uite cum derapeaza spatele. In plus, V6-le va fi mereu mai rafinat decat un 4 cyl in linie, la greutatea masinii niciodata nu-l vei simti lesinat, va raspunde mereu instant (nu trebuie sa stai sa cauti sa fii pe boost) si in mod clar va fi mai plictisitor dpdv intretinere. Edited by closchkutza, 23 January 2017 - 10:26. |
#33
Posted 23 January 2017 - 10:48
Acum motorul 2.0T la Genesis mai o "problema" sa zic asa.
Citat din cele spuse de posesorul de Genesis 1 cu care am discutat: Quote exista si un dezavantaj major la modelele turbo, asta o stiu destul de putini, majoritatea nu cred ca ar observa dar problema e acolo si tine de protectia motorului... Temperatura uleiului iarna nu atinge niciodata valoarea optima iar boost-ul e dat de temperatura uleiului. Daca afara e frig (sub -7 grade, adica nu foarte frig ci doar frig) boost-ul nu intra niciodata la valoare maxima ca vara, nici daca mergi 3 ore cu ea. Ca sa protejeze motorul de aer rece ECU-ul limiteaza permanent boost-ul si masina merge aproape ca una aspirata. Deci iarna n-o poti niciodata conduce la putere maxima. Uitasem sa-ti zic de aspectul asta, lipsa boost-ului se simte daca vrei s-o calci si ti-a venit idea sa faci asta cand e frig. |
|
#34
Posted 23 January 2017 - 10:55
Kroghy, on 23 ianuarie 2017 - 07:20, said:
2.0 turbo e mai placut la condus si iti da senzatia ca e mai puterinc decat 3.8 aspirat pt. ca primul are putere si cuplu incepand de la 2000 rpm in timp ce al doilea trebuie turat pana la 5-6 mii rpm ca sa dea ceva. 2.0 turbo are impozit de 200 ron in timp ce 3.8 aspirat are imposit de 6000 ron. 2.0 turbo consuma mai putin. Concluzia: 2.0 turbo castiga cu 3-0. Nici nu-ti imaginezi ce inseamna un motor mare pe o masina usoara si cat de enervanta devine diferenta de cuplu on/off boost la un motor turbo relativ mic si f puternic. Motorul de 2.0T va avea multe momente cand se va comporta ca un 2.0 aspirat fix pt ca e f puternic. Din cate stiu nu are 2 turbine iar pt a obtine acea putere ai nevoie de o turbina mare, ineficienta la turatii mici, indiferenta ca are geometrie variabila sau nu. 3.8ul se va comporta in orice moment ca un 3.8. Edited by underb, 23 January 2017 - 11:02. |
#35
Posted 23 January 2017 - 11:07
stone_crash_wolf, on 23 ianuarie 2017 - 00:12, said:
...ca si sofer ramai blocat cu un zambet prostesc pe fata care te face sa uiti de griji, de nevasta si copii, de consumul de benzina, uiti de absolut tot! Subscriu comentariului, dar votul meu se duce catre V6-ele de +3L prin prisma experientei mele cu un BMW E32 (da, stiu, vorbim de o limuzina de 5m, nu un coupe). Am avut un BMW E32 cu V8-ul de 4L pentru aproape 3 ani (celebrul M60B40 cu "Nikasil problems") . Chiar daca nu am prins jucaria respectiva in zilele ei de glorie, vreo 3K EUR mai tarziu am reusit sa aduc masina aproape de performantele declarate de fabrica. Am mai mers cu cateva masini pe benzina cu turbo de varii dimensiuni (pana in 2L). Cum nu am facut liniute in viata mea, nu prea m-a interesat partea cu "masina X pleaca de pe loc mai repede decat masina Y". In schimb, la drumuri lungi, benzinarele cu turbo sub 2L mi s-au parut stridente si "hei-rupiste" (ca sunet si stil de condus) fata de E32-ul meu cu care se putea merge extrem de relaxat. Cel putin V8-ul accelera uniform si constant fara sa dea semne ca nu are suflu; si mai important, accelera la fel in orice situatie fara sa imi pun problema ca trebuie sa fiu in nu stiu care treapta daca vreau sa depasesc sau ca am nevoie sa imi iau avant sa urc nu stiu ce deal. Pur si simplu tineai acceleratia apasata in aceeasi pozitie si masina facea fix ce stia ea mai bine: mergea. Din punct de vedere al zgomotoului, noroc cu antifonarea de calitate a caroseriei. La mers lejer si relaxat, motorul era extrem de linistit. Devenea zgomotos (mai ales din afara masinii), in momentul in care tineai mortis sa folosesti kickdown-ul sau sa tii masina la peste 4000 RPM. La o viteza de croaziera de 130 km/h, motorul era extrem de silentios pentru ce uzina era Consumul era cel pentru un V8 de 4L cu o tehnologie veche de +20 de ani asa ca nu m-a interesat niciodata. Obiectiv, multi ar prefera turbo de 2L din cauza costurilor de rulare si intretinere. Din ce am vazut, consumurile au fost optimizate in ultimii ani asa ca si motoarele de +3L au devenit economice comparativ cu E32-ul meu. Pe scurt, masina ma costa aproximativ 400 EUR pe luna. A meritat din plin In acest moment, conduc un diesel de 2.2L... regret E32-ul, dar asta e cand ai nevoie de o garda la sol de +22 cm Edited by Quoriah, 23 January 2017 - 11:08. |
#36
Posted 23 January 2017 - 11:13
Quoriah, on 23 ianuarie 2017 - 11:07, said:
Am mai mers cu cateva masini pe benzina cu turbo de varii dimensiuni (pana in 2L). Cum nu am facut liniute in viata mea, nu prea m-a interesat partea cu "masina X pleaca de pe loc mai repede decat masina Y". In schimb, la drumuri lungi, benzinarele cu turbo sub 2L mi s-au parut stridente si "hei-rupiste" (ca sunet si stil de condus) fata de E32-ul meu cu care se putea merge extrem de relaxat. Edited by AndyM, 23 January 2017 - 11:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users