Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

2.0 Turbo vs. 3.8 Aspirat

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#19
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Am avut 2.2 benzina aspirat, 4 cilindri, v6 2.0 turbo benzina, 3.2 v6 aspirat benzina, 2.3 kompressor actual benzina plus altele, dar astea-s relevante.

Sfatul meu: daca vrei un motor misto, ia-ti V6-le. Elastic, fin, rafinat, o placere. Nu mai zic ca e fiabil, trage liniar si suna intr-un mare fel.

Daca impozitul nu conteaza. Eu am luat 2.3 komp ultima data pentru ca ma cocosa un 3.2 V6 sau un V8.

Succes.

#20
stone_crash_wolf

stone_crash_wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.04.2007
Eu as merge pe varianta cu 2.0 turbo pentru eficienta la consum, zgomote in general, si nu in ultimul rand, senzatia aia cand intra turbina in sarcina. Demential.  
Mi-a trecut prin maini un TT prima serie, 1.8t , tractiune integrala, modificat cu turbina mai mare,evacuare deschisa, supapa pop-off si modificare ecu, sarind astfel de la 225 de cai la circa 260. Ca si pasager, ai stomacul la gura in plin demaraj, ca si sofer ramai blocat cu un zambet prostesc pe fata care te face sa uiti de griji, de nevasta si copii, de consumul de benzina, uiti de absolut tot!

#21
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Multumesc @a3ds si @stone_crash_wolf.
Fix asta am dorit sa stiu... care dintre cele doua motoare ofera o senzatie mai placuta si mai puternica.
Am gasit clipul acestui tip dintr-un Genesis 2.0 Turbo - 275cp. Si expresia fetei lui e awesome. Posted Image https://youtu.be/MJO74O3nqHU?t=11m25s (De la minutul 11:25) E prima daca cand o conduce, din cate spune tipul, deci posibil ca nu se astepta la asta. :D

Edited by AndyM, 23 January 2017 - 00:33.


#22
Karogs

Karogs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 22.06.2006

 stone_crash_wolf, on 23 ianuarie 2017 - 00:12, said:

ca si sofer ramai blocat cu un zambet prostesc pe fata care te face sa uiti de griji, de nevasta si copii, de consumul de benzina, uiti de absolut tot!

Epic!

#23
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,692
  • Înscris: 30.01.2006
Daca impozitul nu e o problema, nu stiu cum reusesti in romania, ai fi fraier sa nu cumperi V6le. Pararea mea. Si feelingul si sunetul si senzatia la accelerare si absolut orice cred ca este superior fata de 2 litri turbo. Si consumul cred ca e tot pe acolo, doar impozitul e diferit, poate ne spui si noua cum faci daca e inmatriculata in romania.

#24
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 AndyM, on 23 ianuarie 2017 - 00:18, said:

Am gasit clipul acestui tip dintr-un Genesis 2.0 Turbo - 275cp. Si expresia fetei lui e awesome. Posted Image https://youtu.be/MJO74O3nqHU?t=11m25s
Ai observat cum se desprinde captuseala de pe usa soferului? Arata ca porcul.
Asta doar ca sa ai in vedere, sa verifici la sange.
Aia nu o mai lipesti veac!
Bafta.

#25
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
2.0 turbo e mai placut la condus si iti da senzatia ca e mai puterinc decat 3.8 aspirat pt. ca primul are putere si cuplu incepand de la 2000 rpm in timp ce al doilea trebuie turat pana la 5-6 mii rpm ca sa dea ceva.
2.0 turbo are impozit de 200 ron in timp ce 3.8 aspirat are imposit de 6000 ron.
2.0 turbo consuma mai putin.
Concluzia: 2.0 turbo castiga cu 3-0.

#26
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
Pt drumurile de romania e mai potrivit 2.0 turbo.

#27
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,692
  • Înscris: 30.01.2006
@kroghy, poti sa fi sigur ca motorul ala mare are cuplu destul de la 2000RPM, probabil foarte aproape de cel de 2 litri turbo, si cu siguranta isi mentine cuplul mare pana spre sfarsitul plahei de turatii. La o repriza 80-120 eu as pune banii pe motorul mare, iar la o distanta mai lunga cel de 2 litri nu are nici o sansa.

#28
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Vorbim de masini ce se vand doar in US, din ce stiu eu.

http://www.autoevolu.../genesis-coupe/
Diferenta de impozite in Romania este imensa intre 3.8 si 2l

DPDV al sunetului 3.8l este frumos, doar ca mirajul sunetului trece cam in al doilea an, cand platesti inca 6000 lei impozit.
Despre revanzare, nu are rost sa vorbim.

Nu pot zice ca Hyundai genesis ma incanta.

#29
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

 AndyM, on 22 ianuarie 2017 - 23:13, said:

stiu ca nu-s masini ieftine de intretinut insa imi asum acest aspect.

... deci nu impozitul influenteaza alegerea.

Inima ar cere un V6...

AndyM, ti ai raspuns singur la dilema.

#30
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Să plătești 6000 lei impozit...ouch!
Dacă n-ai nici o problemă cu asta, atunci ia-ți 3.8 aspirat.

#31
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Bogdan1990, de multa vreme nu am mai citit atatea prostii la un loc ca in postul tau de pe pagina anterioara. Nu mai spun ca omul vrea ceva, tu ii povestesti ce vrei tu. Pai iti ia tie sau isi ia lui?

#32
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

 closchkutza, on 22 ianuarie 2017 - 23:40, said:

Strict din punct de vedere al motorului, aspiratul. Problema este insa masina pe care este montat, care este la distanta foarte mare de ceea ce este generatia actuala de Mustang, motiv pentru care nu pot sa recomand aceasta optiune cu toata inima.
Daca tot vrei un coupe cu motorizare aspirata maricica, V6, de ce nu te uiti la un 370Z? Va fi mult mai fun de condus decat Mustangul 2014 si cred ca poti gasi ceva la care sa te incadrezi ca bani.
La dracu, eu acum m-am trezit din somn si am vazut ca ambele motoare sunt montate pe Genesis, aveam impresia ca 3.8-ul este pe Mustangul 2014.
Treaba e simpla:
- daca vrei liniaritate si o masina predictibila cand e condusa mai sportiv, care sa nu incerce sa-ti puna piedica pe un drum virajat in care vrei s-o dezmortesti ia motorul mai mare si mai puternic :)).
Motorizarea turbo se pare ca face masina mai nervoasa (nu in sensul bun) pe viraje abordate mai sportiv, trece destul de repede de la aderenta ok la uite cum derapeaza spatele.
In plus, V6-le va fi mereu mai rafinat decat un 4 cyl in linie, la greutatea masinii niciodata nu-l vei simti lesinat, va raspunde mereu instant (nu trebuie sa stai sa cauti sa fii pe boost) si in mod clar va fi mai plictisitor dpdv intretinere.

Edited by closchkutza, 23 January 2017 - 10:26.


#33
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Acum motorul 2.0T la Genesis mai o "problema" sa zic asa.
Citat din cele spuse de posesorul de Genesis 1 cu care am discutat:

Quote

exista si un dezavantaj major la modelele turbo, asta o stiu destul de putini, majoritatea nu cred ca ar observa dar problema e acolo si tine de protectia motorului... Temperatura uleiului iarna nu atinge niciodata valoarea optima iar boost-ul e dat de temperatura uleiului. Daca afara e frig (sub -7 grade, adica nu foarte frig ci doar frig) boost-ul nu intra niciodata la valoare maxima ca vara, nici daca mergi 3 ore cu ea. Ca sa protejeze motorul de aer rece ECU-ul limiteaza permanent boost-ul si masina merge aproape ca una aspirata. Deci iarna n-o poti niciodata conduce la putere maxima. Uitasem sa-ti zic de aspectul asta, lipsa boost-ului se simte daca vrei s-o calci si ti-a venit idea sa faci asta cand e frig.


#34
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Kroghy, on 23 ianuarie 2017 - 07:20, said:

2.0 turbo e mai placut la condus si iti da senzatia ca e mai puterinc decat 3.8 aspirat pt. ca primul are putere si cuplu incepand de la 2000 rpm in timp ce al doilea trebuie turat pana la 5-6 mii rpm ca sa dea ceva.
2.0 turbo are impozit de 200 ron in timp ce 3.8 aspirat are imposit de 6000 ron.
2.0 turbo consuma mai putin.
Concluzia: 2.0 turbo castiga cu 3-0.
Boss, 3.8ul are cuplul si puterea mai mari la orice turatie fata de 2.0T, nu are lag si trage de la ralanti in orice treapta ceea ce nu vei vedea la un turbo mult mai mic. Motor aspirat nu inseamna doar eternele 1.4mpi si 1.6 16V, alfa si omega aspiratelor pt cei mai multi.
Nici nu-ti imaginezi ce inseamna un motor mare pe o masina usoara si cat de enervanta devine diferenta de cuplu on/off boost la un motor turbo relativ mic si f puternic.
Motorul de 2.0T va avea multe momente cand se va comporta ca un 2.0 aspirat fix pt ca e f puternic. Din cate stiu nu are 2 turbine iar pt a obtine acea putere ai nevoie de o turbina mare, ineficienta la turatii mici, indiferenta ca are geometrie variabila sau nu.
3.8ul se va comporta in orice moment ca un 3.8.

Edited by underb, 23 January 2017 - 11:02.


#35
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 stone_crash_wolf, on 23 ianuarie 2017 - 00:12, said:

...ca si sofer ramai blocat cu un zambet prostesc pe fata care te face sa uiti de griji, de nevasta si copii, de consumul de benzina, uiti de absolut tot!

Subscriu comentariului, dar votul meu se duce catre V6-ele de +3L prin prisma experientei mele cu un BMW E32 (da, stiu, vorbim de o limuzina de 5m, nu un coupe).

Am avut un BMW E32 cu V8-ul de 4L pentru aproape 3 ani (celebrul M60B40 cu "Nikasil problems") . Chiar daca nu am prins jucaria respectiva in zilele ei de glorie, vreo 3K EUR mai tarziu am reusit sa aduc masina aproape de performantele declarate de fabrica.

Am mai mers cu cateva masini pe benzina cu turbo de varii dimensiuni (pana in 2L). Cum nu am facut liniute in  viata mea, nu prea m-a interesat partea cu "masina X pleaca de pe loc mai repede decat masina Y". In schimb, la drumuri lungi, benzinarele cu turbo sub 2L mi s-au parut stridente si "hei-rupiste" (ca sunet si stil de condus) fata de E32-ul meu cu care se putea merge extrem de relaxat.

Cel putin V8-ul accelera uniform si constant fara sa dea semne ca nu are suflu; si mai important, accelera la fel in orice situatie fara sa imi pun problema ca trebuie sa fiu in nu stiu care treapta daca vreau sa depasesc sau ca am nevoie sa imi iau avant sa urc nu stiu ce deal. Pur si simplu tineai acceleratia apasata in aceeasi pozitie si masina facea fix ce stia ea mai bine: mergea.

Din punct de vedere al zgomotoului, noroc cu antifonarea de calitate a caroseriei. La mers lejer si relaxat, motorul era extrem de linistit. Devenea zgomotos (mai ales din afara masinii), in momentul in care tineai mortis sa folosesti kickdown-ul sau sa tii masina la peste 4000 RPM.

La o viteza de croaziera de 130 km/h, motorul era extrem de silentios pentru ce uzina era Posted Image Consumul era cel pentru un V8 de 4L cu o tehnologie veche de +20 de ani asa ca nu m-a interesat niciodata.

Obiectiv, multi ar prefera turbo de 2L din cauza costurilor de rulare si intretinere. Din ce am vazut, consumurile au fost optimizate in ultimii ani asa ca si motoarele de +3L au devenit economice comparativ cu E32-ul meu.

Pe scurt, masina ma costa aproximativ 400 EUR pe luna. A meritat din plin Posted Image

In acest moment, conduc un diesel de 2.2L... regret E32-ul, dar asta e cand ai nevoie de o garda la sol de +22 cm Posted Image

Edited by Quoriah, 23 January 2017 - 11:08.


#36
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

 Quoriah, on 23 ianuarie 2017 - 11:07, said:

Am mai mers cu cateva masini pe benzina cu turbo de varii dimensiuni (pana in 2L). Cum nu am facut liniute in  viata mea, nu prea m-a interesat partea cu "masina X pleaca de pe loc mai repede decat masina Y". In schimb, la drumuri lungi, benzinarele cu turbo sub 2L mi s-au parut stridente si "hei-rupiste" (ca sunet si stil de condus) fata de E32-ul meu cu care se putea merge extrem de relaxat.
Exact asta am precizat si eu in primul post... cum am zis din pacate nu am condus niciodata un motor mai mare de 2.0 insa dupa parerea mea un motor mai mare la drum lung ar fi mult mai relaxat... Eu la masina mea pe autostrada am 4000rpm la 130kph si parca cere si treapta a 6-a insa nu o are.

Edited by AndyM, 23 January 2017 - 11:13.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate