Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
KIA Stinger
Last Updated: Dec 20 2018 10:26, Started by
devlin2427
, Jan 09 2017 15:05
·
0
#91
Posted 27 January 2018 - 16:04
Nu e chiar asa , Giulia a avut anumite probleme în primele luni de fabricație, totusi e un model absolut nou, multe bug-uri mai ales pe partea de soft dar care au cam fost rezolvate prin mai multe update-uri. Atat Giulia cât și Stelvio sunt un mare câștig pt Alfa Romeo, în sfârșit au produse la nivelul competiției, chiar dacă la anumite aspecte mai au de lucrat, cum ar fi calitatea anumitor materiale de la interior. Cea mai mare problema a lor e faptul ca au lipsit prea mult din liga mare, e greu sa te întorci acolo, dar după cum arata încet încet se poate. Din ce am văzut vânzările la Stelvio au depășit Giulia, lucru absolut normal într-o piata in care suv-urile sunt la mare căutare.
|
#93
Posted 27 January 2018 - 16:25
B_XXV, on 27 ianuarie 2018 - 11:00, said:
Kia are retea service/dealeri mai dezvoltata decat Alfa. Plus garantia de 7 ani...Alfa ramane un produs de nisa, pt pasionatii marcii.Cand dai banii pe o masina noua, nu dai banii doar pe masina in sine, te intereseaza si serviciile post vanzare adica garantie si service. ericmario, on 27 ianuarie 2018 - 11:53, said:
Eu as zice ca Stinger nu are nici o problema cu Giulia. In schimb Alfa Romeo are probleme cu Giulia. Ca asa, e usor sa vorbim doar ca sa nu stam degeaba... |
#94
Posted 27 January 2018 - 16:36
In SUA, pe finalul anului au ajuns sa vândă cam o mie de Giulia și Stelvio de fiecare, asta în condițiile în care au foarte putini dealeri și este o marca destul de exotica acolo, au lipsit mai bine de 20 de ani din peisaj.
|
#95
Posted 27 January 2018 - 17:33
Daca va este rusine cu emblema Kia !
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kiiALs2rjsY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si ca tot se compara cu Giuliana.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/x8X3D0cI0-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] O cam bate la toate capitolele |
#97
Posted 27 January 2018 - 18:45
kiario, on 26 ianuarie 2018 - 14:08, said:
Eu am o Kia Rio 1,5 CRDI din 2006 achizitionata de noua de la reprezentanta, pana in prezent am 165.000 km, in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea, pana si bateria e originala si inca functioneaza, stiu nu va vine sa credeti. O singura problema am avut la ea care este din vina mea, intr-o dimineata am pornit direct in forta la turatii maxime si mi-a bubuit turbina, asa e cand habar nu ai cum se foloseste o masina diesel cu turbina. Nici un plastic nu scârțâie, ruleaza exact ca si noua. sa nu mai spun ca masina a stat 12 ani numai afara (nu am garaj) si nu are nici un pic de rugina, cand o spal arata ca in prima zi de la cumparare, jur. Acum 12 ani cand mi-am achizitionat-o 99% din prieteni au ras de mine ce marca de masina mi-am ales, acum toti si-au inghitit limba. Foarte adevarat ce spui tu, dar altfel ai fii vorbit daca masina era achizitionata sa zicem, dupa 2010. Am fost un urmaritor fervent al forumurilor monomarca incepand cu 2008 si pana prin 2011. Dupa sa zic 2009-2010, INDIFERENT de brand, scaderea de calitate si fiabilitate a fost evidenta. Cei pasionati si increzatori in marcile germane, poate au fost cei mai "uimiti" de acest fapt. Cam dupa marea criza mondiala, din ce an a fost ? 2008 ? Cam tot ce s-a produs dupa, indiferent in ce domeniu, timpul de folosire a fost redus drastic. Adica te cam saturi sa bagi bani in reparatii dupa un timp si alergi sa o schimbi. Unii zic ca procesul asta de scadere de calitate a fost liniar regresiv in ultimii 30 de ani. Ca nu se mai fac masini ca acum mai bine de 20 de ani, care puteau rula ani buni fara sa se strice semnificativ. Acum mai au un atu sa te faca sa renunti repede si sa "consumi" alta. Normele de poluare, scandalul dieselului, taxe insuportabile si incolonati, sa mergem toti la alea electrice. Dar na, parca vad ca lucrurile se vor repeta... Daca nu as fii constient ca masina nu e decat un obiect consumabil, as merge chitit sa-mi iau o marca doar dupa ce-mi dicteaza inima si frumusetea caroseriei, ca de fiabilitate n-ai sa mai vezi la cele produse acum. Strict la subiectul topicului. Cine nu-si doreste sa iasa din marea masa a motoraselor cu 3 si 4 pistoane si sa se bucure de un V6 macar ? Sigur ca e posibil, dar esti lasat sa te bucuri ? La 50k euro un Stinger cu V6, nu e deloc o masina pentru oricine. Edited by digioptic, 27 January 2018 - 18:53. |
#98
Posted 04 April 2018 - 13:47
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qedwTyqZt_U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#99
Posted 08 April 2018 - 10:59
#100
Posted 08 April 2018 - 11:03
" Si daca te lasa " nu ar trebui sa existe si totusi .... exista posibilitatea asta . Atunci cei 7 ani de garantie sunt degeaba ...
|
|
#104
Posted 07 December 2018 - 11:55
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y2xI0tVDiv4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users