Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

KIA Stinger

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#73
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8Qjx69vzJDU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#74
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

 devlin2427, on 22 ianuarie 2017 - 13:02, said:

Japonia are 128 de milioane.

Europa nu e o piata greu de multumit ci e o piata extrem de nationalista. In Germania, Franta si Italia, tari care inregistreaza grosul vanzarilor, marcile "proprii" domina clasamentele de vanzari. Apoi vine reticenta europenilor fata de marci "exotice". Urmeaza faptul ca marcile europene sunt dispuse sa vanda extrem de ieftin ca sa-si pastreze cota de piata. Abia apoi e faptul ca asiaticele nu ofera atat de multe variante.
hai sa fim seriosi. Daca vb de nationalism nimic nu bate japonia si coreea de sud..

#75
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Se discuta despre vanzarile din Europa.

Daca vor "tine" variantele 2.0 benzina si 2.2 diesel sub 35.000 de euro va fi greu de batut in condtiile in care, in banii astia, nemtii ofera niste motorizari si echipari jenante pentru segmentul premium.

#76
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
o fi asa , dar sa te plangi de nationalism in germania ,cand in japonia si coreea de sud marcile autohtone detin mai mult de 60% dn piata..

#77
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Mie personal (sa mai faca Eric o postare Posted Image ), imi place si este prima Kia care ma face sa ma uit cu alti ochi la marca.
Evident este marca cu cea mai rapida accensiune in ultimii ani (sora mai mare Hyundai parca s-a mai linistit).
Cred ca n-o vor aduce in Europa.

#78
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 02.02.2006
http://www.automarke...0-de-76545.html

Quote

Cu ocazia Salonului Auto de la Seoul, desfășurat zilele acestea, Kia a expus noul Stinger și în țara mamă. Cu această ocazie, coreenii au revizuit și timpul de accelerare al sedanului. Acesta a scăzut de la 5.1, la numai 4.9 secunde, un timp pe care nu ne-am fi așteptat să-l vedem prea curând pe un Kia. Mai ales că el devine astfel mai rapid decât un BMW 440i și foarte apropiat de Audi S4 (4.7 secunde).
Nici viteza maximă a noului Stinger nu-i va lăsa indiferenți pe rivalii germani, întrucât sedanul coreean depășește pragul de 250 de km/h și ajunge la 270 de km/h.


#79
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Se bate cu RS-urile unde nu are sanse din cauza badgeului.

#80
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 02.02.2006

 overseas, on 03 aprilie 2017 - 14:18, said:

din cauza badgeului.
Clar nu devine vedetă peste noapte. Dar se pare că primele impresii sunt pozitive. Momentan probabil va fi doar o alternativă în fața greilor industriei, poate ceva mai ieftină și cu 7 ani garanție. :P

#81
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 20.12.2004
Au aparut preturile (pentru Stinger) pe site-ul Kia.ro
Variaza intre 33.800 (2.0 T-GDI TREND-Line AT RWD) si 50.700 (3.3 T-GDI GT AT AWD + toate optionalele posibile).
TVA inclus, in ambele cazuri.

#82
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
In Romania un mic review.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dWfEOxMLwTY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

O comparatie cu Panamera si BMW seria 6
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sPD1joDOlLo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by kiario, 25 January 2018 - 17:50.


#83
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Arata super ! Daca si materialele si comportamentul sunt la acelasi nivel cu designul a innebunit lupul !
Numai sa nu inceapa cu prostiile si sa se compare cu masinile premium. Asta poate vine cu timpul.
Vezi Santa Fe modelul vechi care umplea strazile vs. modelul nou cand si-au luat lumea in cap si au venit cu pretul la nivel de Touareg. Morala : inexistent pe strada !

Edited by mufasa, 25 January 2018 - 19:20.


#84
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Frumoasa masina!Maine aslua-o daca ar fi prioritate masina pentru mine acum,in detrimentul multora,inclusiv marci de lux.

#85
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,688
  • Înscris: 30.01.2006
Da, e super, totusi nu prea imi plac plasticele alea la interior. Ma gandesc ca ar incepe sa scartaie in timp iar asta ar fi super enervant. Cel mai bine ne poate spune un posesor de Kia, orice model, daca are probleme cu plasticaraia. In rest, asa din filmulete si din poze, mi se pare o super masina la banii ei. Cu siguranta as cumparao in fata altor masini gen Passat, Mondeo, si altele ca ele. In schimb, daca e sa o comparam cu marcile premium, clar nu, si nu ma gandesc la imagine, ci la calitatea materialelor din masina.
Si daca nu avea mizeria aia de tableta in varful bordului, era o masina care nu aveai ce-i reprosa, oricum nu prea ai ce la banii astia si la ce ofera, dar a inebunit lumea cu tabletele puse in bord.

#86
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Cat de urat face diesel-ul ala Posted Image.

O masina faina, care le aduce publicitate meritata celor de la Kia.
Are insa o singura problema: Alfa Romeo Giulia. Sunt mult prea apropiate la pret si performante si oricat s-au chinuit cei de la Alfa, nu au reusit sa strice imaginea brandului :D

Edited by StefanSC, 26 January 2018 - 13:19.


#87
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012

 test_driver, on 26 ianuarie 2018 - 12:41, said:

Cel mai bine ne poate spune un posesor de Kia, orice model, daca are probleme cu plasticaraia.
Eu am o Kia Rio 1,5 CRDI din 2006 achizitionata de noua de la reprezentanta, pana in prezent am 165.000 km, in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea, pana si bateria e originala si inca functioneaza, stiu nu va vine sa credeti.
O singura problema am avut la ea care este din vina mea, intr-o dimineata am pornit direct in forta la turatii maxime si mi-a bubuit turbina, asa e cand habar nu ai cum se foloseste o masina diesel cu turbina. Nici un plastic nu scârțâie, ruleaza exact ca si noua. sa nu mai spun ca masina a stat 12 ani numai afara (nu am garaj) si nu are nici un pic de rugina, cand o spal arata ca in prima zi de la cumparare, jur.
Acum 12 ani cand mi-am achizitionat-o 99% din prieteni au ras de mine ce marca de masina mi-am ales, acum toti si-au inghitit limba.

#88
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,492
  • Înscris: 24.12.2005

 StefanSC, on 26 ianuarie 2018 - 13:17, said:

Cat de urat face diesel-ul ala Posted Image.

O masina faina, care le aduce publicitate meritata celor de la Kia.
Are insa o singura problema: Alfa Romeo Giulia. Sunt mult prea apropiate la pret si performante si oricat s-au chinuit cei de la Alfa, nu au reusit sa strice imaginea brandului Posted Image
Exact la asta m-am gândit și eu că până la cei de sus trebuie să treacă de Giulia. Nu vorbesc de potențialul de vânzare (Hyundai are un marketing mult mai agresiv), ci de mașini în sine. Și parcă nu e chiar așa de simplu.

#89
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,438
  • Înscris: 20.02.2010

 asul, on 26 ianuarie 2018 - 15:38, said:


Exact la asta m-am gĂąndit și eu că pĂąnă la cei de sus trebuie să treacă de Giulia. Nu vorbesc de potențialul de vĂąnzare (Hyundai are un marketing mult mai agresiv), ci de mașini Ăźn sine. Și parcă nu e chiar așa de simplu.
Kia are retea service/dealeri mai dezvoltata decat Alfa. Plus garantia de 7 ani...Alfa ramane un produs de nisa, pt pasionatii marcii.Cand dai banii pe o masina noua, nu dai banii doar pe masina in sine, te intereseaza si serviciile post vanzare adica garantie si service.

Edited by B_XXV, 27 January 2018 - 11:03.


#90
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 StefanSC, on 26 ianuarie 2018 - 13:17, said:

Are insa o singura problema: Alfa Romeo Giulia.
Eu as zice ca Stinger nu are nici o problema cu Giulia.
In schimb Alfa Romeo are probleme cu Giulia. Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L7YgcRdd-Xk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ericmario, 27 January 2018 - 11:53.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate