Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Invataturile lui nea` Goe Bas(gra...

Teltonika Romania - legit?

Grup whatsapp bloc

Acasa TV devine televiziune gener...
 [Recomandare] Caut scara de 7 m (...

Procedura Rabla 2024

"File Explorer" pentru un...

Inel de logodna
 Ati auzit de scandalul in care es...

Iaz 12 m3

Recomandare masina de tuns gazon

Recomandare rulouri/rolete/jaluze...
 Zgarda capuse /pureci + hrana

Scula taiere plastic

Definitie activitate continua

RC09 pentru camera A500s
 

ordinul de ministru (teme pt acasa)

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#37
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010
Felicitări!
A băgat la magazin semințe și popcorn.

Nu se dau teme pentru vacanță la elevii din clasele primare și gimnaziale(parcă).
Deci la cei mici,care tocmai au învățat să scrie,nu li se mai dă teme.
Vor ajunge să scrie ca doctorii.
Vor fi notate activități extrașcolare la școală.La ce materie?
De exemplu ce notă ar lua gamingul?
Sau culesul porumbului?
Sau una mică(un mic meci de fotbal)?

Dar idioțenia principală:
Teme nu mai mult de 2 ore.
Astfel încât să țină mine lecția doar până a doua zi.După care "tabula rasa".
Cum draqu să rămână în cap ani de zile ce a învățat,dacă nu exersează folosind informația învățată?
Parcă văd chirurgul:
"Ce trebuia să-i operez ăstuia?Ficatul?Inima?Unde dracu sunt puse astea?Asitentă,caută pe net unde sunt poziționate organele interne!
Nu se poate domnu' Doctor,că a picat semnalul!"

#38
jamesbond91

jamesbond91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 27.08.2016

View PostDanubian, on 08 decembrie 2016 - 11:23, said:

idiotii de la ministerul invatamantului inca nu au auzit de invatamantul interactiv, practicat in multe state civilizate si care presupune ca profesorii sa predea materia elevilor astfel incat acestia s-o invete din clasa , fara sa fie nevoie de teme multe si inutile ... la noi inca se practica metoda comunista: profesorul vorbeste singur si umple tabla cu informatii, elevii scriu ca dupa dictare fara sa poata sa "rumege" informatia, cand ajung acasa se uita la teme ca la OZN-uri etc etc.... in sistemul actual, profesorii si elevii pierd timpul aiurea in scoala, enervandu-se reciproc. Totusi cel mai mult cred ca se enerveaza parintii.



probabil e vorba de o diriginta nefu....ta


Sa stii ca nu merge asta la noi. discutii libere. Profesorii  de la care chiar am invatat ceva, au fost cei care au scris 10 table.  La discutii libere, profesorul isi tine ora doar  cu 2-3 elevi,  Posted Image. Atata timp, cat ai  scris in caiet (chiar si daca copiezi), tot inveti ceva:).

Cati profesori isi dau interesul sa scrie 10 table/ora?? Prea putini;)


Discutiile libere, ajuta mai mult pentru dezvoltarea elevului, sa fie capabil sa se exprime. Daca este vorba de invatat, sunt de parere ca ar trebui sa scrie la ore:)

Edited by jamesbond91, 08 December 2016 - 12:53.


#39
djl

djl

    Resursele sunt făcute pt. a fi consumate

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 111,961
  • Înscris: 13.06.2004
Atât timp cât copii vor vedea temele doar ca pe o chestie punitivă nu vom avea şanse de evoluţie. Iar profesorii nu fac nimic pt. a schimba această conecpţie, pentru că ăia buni le ţin partea celor proşti.

#40
HYAT30

HYAT30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 07.05.2009

View Postei8ht, on 08 decembrie 2016 - 11:12, said:

Ma intreb ce vor intelege copiii din acest ordin, ca si ei il vor citi.

pai ce inteleg si aia care l-au facut............adica NIMICPosted Image Posted Image

Edited by HYAT30, 08 December 2016 - 13:18.


#41
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Eu în clasele 1-8 nu am alocat mai mult de 2 ore pe zi pt teme și pt învățat pt mîine și am luat numai 10. Deci se poate.

Din clasa a 9-a s-a împuțit treaba, la mate și la fizică am fost obligat să lucrez mult mai mult la teme,  nu doar 2 ore (eram la un liceu de mate-fizică de top), motivația principală fiind că în felul ăsta practic sîntem asigurați că vom intra cu toții la facultate (în special Politehnica, fiind vorba de profilul liceului). Cum pe vremea aia - eu am școală pe vremea lui Ceașcă -  era concurentă mare la facultate, și subiecte grele, treaba avea sens. Și într-adevăr de la liceul meu intrau aproape toți care încercau să intre la Poli.

Deci principial eu sînt de acord cu ordinul de ministru pt nivelul claselor 1-8.

#42
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View Postbladhaund, on 08 decembrie 2016 - 12:37, said:

Aha, se explica neshte chestii.
Ce?

#43
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010

View PostASCENDED, on 08 decembrie 2016 - 12:47, said:

Felicitări!
A băgat la magazin semințe și popcorn.

Nu se dau teme pentru vacanță la elevii din clasele primare și gimnaziale(parcă).
Deci la cei mici,care tocmai au învățat să scrie,nu li se mai dă teme.
Vor ajunge să scrie ca doctorii.
Vor fi notate activități extrașcolare la școală.La ce materie?
De exemplu ce notă ar lua gamingul?
Sau culesul porumbului?
Sau una mică(un mic meci de fotbal)?

Dar idioțenia principală:
Teme nu mai mult de 2 ore.
Astfel încât să țină mine lecția doar până a doua zi.După care "tabula rasa".
Cum draqu să rămână în cap ani de zile ce a învățat,dacă nu exersează folosind informația învățată?
Parcă văd chirurgul:
"Ce trebuia să-i operez ăstuia?Ficatul?Inima?Unde dracu sunt puse astea?Asitentă,caută pe net unde sunt poziționate organele interne!
Nu se poate domnu' Doctor,că a picat semnalul!"
Nu e chiar asa - vezi educatia finlandeza. Se poate face treaba si fara excese.
Deja din liceu trebuie sa inveti cum sa gandesti, iar la facultate trebuie sa inveti cum sa cauti. Memoria se exerseaza cu poezii, in 1-4. Nu-i ca si cum cu cat memorezi mai mult, cu atat ti se mareste memoria.
Cat despre activitatile extracuriculare, probabil se va proceda ca in SUA, unde conteaza doar participarea. Cu cat participi la mai multe actvitati, cu atat inveti mai multe, si te dezvolti.
Nu cred ca tine minte cineva lectii din liceu sau gimnaziu. In schimb sunt sigur ca unui elev caruia i-a placut informatica stie cum anume functioneaza un algoritm, chiar daca nu mai tine minte toate detaliile limbajului de programare folosit.

Eu am urat liceul pentru ca petrecem in medie 13 ore pentru el, plus o zi de weekend (am fost la un liceu care actualmente este in Top 100 pe tara). Am invatat foarte multe chestiuni irelevante, chestiuni care chiar si atunci eram constient ca nu-i vor folosi niciodata, pentru ca nu prezinta interes cariera respectiva (cum ar fi chimie si biologie). Ca sa nu mai zic de facultate, unde jumatate din materie era perimata; dar macar acolo puteam sa aleg sa nu ma prezint la cursuri, sa invat pentru examen in doua zile, si sa uit la fel de repede.

Edited by luci_flash, 08 December 2016 - 17:18.


#44
ei8ht

ei8ht

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,056
  • Înscris: 05.12.2016
La liceu nu exista limita la teme.

#45
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010
@luci_flash,

Cu cât memorezi mai mult,antrenezi funcția de memorare a creierului!
Astfel încât,mai târziu să-ți fie de ajuns să citești o lecție,o dată de două ori și ai reținut-o.
Noi suntem români,nu finlandezi.
Ăia nu au Guță,Salam,Mocanu,Puștiu',și alte astfel de modele care ne modelează aproape toți tinerii(pe unii mai mult pe alții mai puțin).
Nu au de alde Berbecaly,care să se laude pe la toate tv că ce "jmekăr" sunt ei.
Nu pun accentul pe viața folbaliștilor(intenționat greștit),astfel încât să inoculeze ideea că poți reuși în viață și fără învățătură.
Și multe altele.
La noi,modelul "fără teme",va asigura(sunt convins de chestia asta),scăderea nivelului de pregătire(cu ce rămâne elevul în cap).Adică vor fi și mai slab pregătiți.
Se va ajunge la analfabetism,mulți nu vor ști să scrie sau să citească.
Stai să vezi perle la bac de acum încolo,după această măsură.

Nu trebuie să ții minte lecția din gimnaziu.
Ci informația învățată în cadrul lecției.
Să nu te trezești mai târziu(peste ani),că-ți scapă porumbelul din gură dacă spui că (de exemplu) merele sunt mamifere.
Dar,probabil nu va mai conta,căci nimeni nu va ști ce sunt merele.
Vor fi deștepți precum Malone și Roby-Roberto,sau Roboțelu'.

Ce vor face elevii?
După ce vor veni de la școală,vor servi masa,și apoi vor ieși afară la joacă.
Rezultatul?
La băieți,va crește numărul băeților de cart(i)er,până la 18 ani.Nici nu se va pune problema facultății.
După ce vor termina liceul,căci și cei mai oligofreni îl vor termina(pentru că sistemul de învățământ le va permite să treacă prin școală precum câinele prin apă),vor continua să trăiască pe spinarea părinților până ce părinți lor vor muri.Vor ajunge să-și bată părinții ca să le dea bani de țigări,băutură și droage.Unii dintre ei.
Alții se vor "organiza" în găști,și vor trece la infracțiuni.Iar unii dintre aceștia din urmă vor sfârși pe masa de autopsie de la morgă.Alții vor suprapopula pușcăriile.

Fetele vor deveni inițial curvele cartierului(poate nu toate,dar foarte multe).Mai târziu vor deveni "angajate" ale "peștilor".
Asta la un mic nivel.
La un nivel mai mare,nu vor mai fi persoane capabile care să conducă țara(nu că acum ar fi la conducere prea multe astfel de persoane,dar măcar "are balta pește").

Voi cei care încă mai aveți "sechele" de la învățătură(din școală,liceu,facultate),ăsta va fi viitorul.
Sincer vă spun că îmi doresc să greșesc,să nu se adeverească "predicția" asta sumbră.

Iar cei ce consideră că ar fi realizat mai multe dacă s-ar fi axat mai din timp pe ce le place,vă spun că este greșit.
Fără câtă carte ați învățat,nu ați fi ajuns să excelați în domeniile voastre.
Pentru că învățătura dezvoltă creierul,și creierul dezvoltat gândește mai bine.

Eu personal,dacă aș putea să mă întorc în timp,l-aș bate pe "ascended" cel mic,să pună mâna să învețe mai mult.
Că știu că puteam mult mai mult.Și nu pentru a deveni doctor,procuror sau altceva.Pentru a fi mai deștept decât sunt acum.
Atunci gândeam cam ca voi acum.
Știu că o facultate s-ar putea face și acum,dar ce rost ar avea?
Căci învățătura este mai bună(mai folositoare) când creierul este în plină dezvoltare(în perioada de dezvoltare-creștere a organismului,când ești copil).

Toate trebuiesc făcute la timpul lor.

#46
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostASCENDED, on 08 decembrie 2016 - 22:25, said:

@luci_flash,

Cu cât memorezi mai mult,antrenezi funcția de memorare a creierului!
Astfel încât,mai târziu să-ți fie de ajuns să citești o lecție,o dată de două ori și ai reținut-o.
Noi suntem români,nu finlandezi.
Ăia nu au Guță,Salam,Mocanu,Puștiu',și alte astfel de modele care ne modelează aproape toți tinerii(pe unii mai mult pe alții mai puțin).
Ce zici tu nu e doar fals(clisee ieftine, expirate), ci si lipsit de logica.

Toate, dar absolut toate societatile au echivalentul manelistilor de la noi.

Daca intr-o societate exista niste elemente percepute a fi negative, nu combati fenomenul impunand imbecilitati precum tocitul inutil.

Toceala prosteasca nu dezvolta niciun creier nimic. Din contra, s-ar putea sa te faca si mai prost.

Edited by MrReason, 09 December 2016 - 10:31.


#47
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010

View PostASCENDED, on 08 decembrie 2016 - 22:25, said:

Cu cât memorezi mai mult,antrenezi funcția de memorare a creierului!
.....
Toate trebuiesc făcute la timpul lor.
Problema este ca noi doi privim problema din puncte de vedere diferite.
Eu vad aceasta lege ca un ajutor pentru elevii eminenti (categorie din care am facut si eu parte), care sunt suprasolicitati si constant extenuati datorita volumului mare de munca. Sa dedici 13 ore din zi unei singure chestiunui nu e ok nici la munca, pentru un adult, d-apoi la scoala, pentru un adolescent.

Tu vezi aceasta lege ca fiind o problema pentru elevul lenes, pentru ca nu-l va mai impinge nimeni de la spate, dar nu tii cont de faptul ca elevului lenes oricum nu-i pasa, si oricum nu face mai mult, indiferent ca e HG sau nu.
Categoria din care face parte Guta si altii oricum nu a participat vreodata activ la cursuri, si te asigur ca nu si-a dedicat mai mult de 2 ore pe zi pentru teme (poate 2 ore pe saptamana). Legea asta nu-i influnenteaza pe ei, si nici pe parintii acestora.
Eu n-am invatat fiindca m-am obligat mama, tata sau profesorul (si niciun alt coleg de clasa nu a facut asta); am invatat pentru ca trebuie, pentru ca eram constient ca doar asa pot sa-mi creez un viitor.

Noi romanii ne-am obisnuit cu mult si prost, fara sa constatam ca se poate cu putin si bun.
Nu toata lumea trebuie sa fie manager. Lumea are nevoie si de Dorel sa dea la lopata.

Edited by luci_flash, 09 December 2016 - 11:23.


#48
suciu2016

suciu2016

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 22.10.2016
deci tu esti manager?

Edited by suciu2016, 09 December 2016 - 12:21.


#49
ei8ht

ei8ht

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,056
  • Înscris: 05.12.2016
Au inceput deja prin ziare sa scrie ca nu e bun ordinul.

#50
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

View PostASCENDED, on 08 decembrie 2016 - 22:25, said:

@luci_flash,

Cu cât memorezi mai mult,antrenezi funcția de memorare a creierului!

Căci învățătura este mai bună(mai folositoare) când creierul este în plină dezvoltare(în perioada de dezvoltare-creștere a organismului,când ești copil).

corect
de 27 de ani tot urmăresc involuţia tinerilor
sincer să fiu, le dau dreptate
eu să fiu acum la 12-14 ani, aş pleca rapid din ţara asta condusă de proşti

învăţarea ar trebui să fie o plăcere, nu o corvoadă
pe cel bun să-l stimulezi
noi stimulăm p'ăla cu buzunaru' gros...
avea dreptate alcoolicu'... producem tîmpiţi învăţaţi cu exact ce nu au nevoie.

#51
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010

View PostMrReason, on 09 decembrie 2016 - 10:30, said:

Ce zici tu nu e doar fals(clisee ieftine, expirate), ci si lipsit de logica.

Toate, dar absolut toate societatile au echivalentul manelistilor de la noi.

Daca intr-o societate exista niste elemente percepute a fi negative, nu combati fenomenul impunand imbecilitati precum tocitul inutil.

Toceala prosteasca nu dezvolta niciun creier nimic. Din contra, s-ar putea sa te faca si mai prost.
Am spus că îmi doresc ca acea "predicție" să nu se adeverească.Peste ani,dacă vom mai fi pe aici,sper să nu mai vedem topicuri de genul:http://forum.softped...8#entry20310459
Pentru că abia aștept ca geniile produse de un astfel de sistem să crească în progresie geometrică,și ca număr de indivizi și ca IQ.Astfel încât descoperirea panaceului universal să fie o joacă de copii pentru ei,să rezolve problema  zborului în spațiu pe distanțe foarte mari,așa încât să ajungem la marginea universului cât ai bate din palme.Poate la pensie mă retrag la casa de vacanță de pe Soare(datorită faptului că ei-viitoarele genii),vor face posibil acest lucru imposibil acum.
Parcă citeam pe alt topic că prin una din țările nordice este un astfel de sistem(de ani buni-nu proaspăt implementat).
Geniile produse acolo au rezolvat măcar una din problemele actuale imposibile?
Că un astfel de sistem va produce niște genii care-l vor face pe Hawking să pară retardat.
Chiar,Hawking o fi învățat doar 2 ore teme pentru acasă când era în clasele primare?

View Postluci_flash, on 09 decembrie 2016 - 11:22, said:

Problema este ca noi doi privim problema din puncte de vedere diferite.
Eu vad aceasta lege ca un ajutor pentru elevii eminenti (categorie din care am facut si eu parte), care sunt suprasolicitati si constant extenuati datorita volumului mare de munca. Sa dedici 13 ore din zi unei singure chestiunui nu e ok nici la munca, pentru un adult, d-apoi la scoala, pentru un adolescent.

Tu vezi aceasta lege ca fiind o problema pentru elevul lenes, pentru ca nu-l va mai impinge nimeni de la spate, dar nu tii cont de faptul ca elevului lenes oricum nu-i pasa, si oricum nu face mai mult, indiferent ca e HG sau nu.
Categoria din care face parte Guta si altii oricum nu a participat vreodata activ la cursuri, si te asigur ca nu si-a dedicat mai mult de 2 ore pe zi pentru teme (poate 2 ore pe saptamana). Legea asta nu-i influnenteaza pe ei, si nici pe parintii acestora.
Eu n-am invatat fiindca m-am obligat mama, tata sau profesorul (si niciun alt coleg de clasa nu a facut asta); am invatat pentru ca trebuie, pentru ca eram constient ca doar asa pot sa-mi creez un viitor.

Noi romanii ne-am obisnuit cu mult si prost, fara sa constatam ca se poate cu putin si bun.
Nu toata lumea trebuie sa fie manager. Lumea are nevoie si de Dorel sa dea la lopata.
Și eu am fost elev foarte bun.Participam la olimpiade la mate pe timpul lui ceașcă.
Dar am observat că erau alții și mai buni,pentru că munceau mai mult.Eu mă limitasem doar la lecțiile predate.
Însă cei mai buni ca mine,era mult mai sus.Ei știau materia pe 2-3 ani în avans.
Cât despre "toceală"(experiență personală):
În una din clasele primare(nu îmi mai amintesc care) am avut de învățat "Luceafărul".Toată poezia.
Nu reușeam să rețin deloc la început.Însă,până la sfârșitul zile am reușit.Pentru că m-am străduit "din răsputeri".
Ce ma surprins,a fost ușurimea cu care rețineam lecțiile de la alte materii(după acest episod).
A fost de ajuns să trec "pragul" care "mă bloca".
Asta antrenează:memorarea!

Oricine poate dezvolta abilitatea asta,chiar și cei care nu o au nativ!
Pentru că,în astfel de cazuri,ar fi bun implementat dictonul ceaușist:
"Nu poți,te ajutăm;
Nu știi,te învățăm;
Nu vrei,te obligăm!"

Mulți elevi cu potențial ar ajunge departe dacă ar fi împinși de la spate.

Da,este nevoie și de Dorel.
Dar,observăm că acum sunt cerute studii "mai avansate" și la joburi unde înainte era de ajuns clasele1-8.
Să nu mai vorbim de o calificare.
Și apoi,și la capitolul "Dorel",pe care-l pui la sapă(de axemplu),ai nevoie să fie un pic deștept,altfel,când intră pe rând,să nu taie porumbul și să lase altceva(adică să facă invers decât ar trebui).
Sau să-ți dea cu sapa în cap din greșeală,doar pentru că nu și-a dat seama că te poate accidenta.

Edited by ASCENDED, 09 December 2016 - 21:05.


#52
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
In iarna lui 2012 am aruncat la misto o intrebare cum se leaga 3 piese. in cartile de fizica din liceu este o poza in care se arata cum se lega 2 piese..Sincer, ma gandeam o sa primesc mistouri la greu. In schimb fac eu, pt ca nimeni nu a reusit de treaca de la 2 la 3..
Asta insemna ca studiul individual, care permite si fixeaza intelegerea  unor concepte, a aplicarii unor formule, pt ca sa poti spune ce se intampla cu circuitul RC cand cresc frecventa, Xc=1( 2*Pi*f*C) .. e jale.
Cred ca am mai povestit cat misto am facut de subalternii sau colegii ingineri facuti pe puncte.. Si jur ca am si zis sefului, asta e varza, vreau salariu mai mare.
Pe de alta parte, daca nu realizezi ca se intampla cu Xc-ul, hi, hi, inseamna ca esti cam prost. Pt meseria asta, evident, ca nu i se cere unui balerine fizica..Si daca esti prost, accepti orice job. Asa ca e bine, pt ca pot aparea mariri salariale pe bune..
Acuma pilele au si ele rostul lor. Dar si eu il pot folosi pe pilos pt descarea mea nervoasa, stricandu-i ziua, facandu-l de kaka-o, fara mila, Daca esti coleg cu mine,si esti varza, in primul rand tu TACI in fata mea. Din cauza ta nu mi se mareste mie salariu. Asa ca adu-mi tigari si apa plata cu lamaie..
Si da, si eu am stat si facut teme la liceu pana vorba aia s-a produs declicul..Asa a fost si la mine.
Despre fete, viitoare..De ce nu . Lasa ca sunt bu..ne si astea. Sau mi-o sau stai capra, ca altceva nu esti in stare..Clar si limpede. Nu eu am oprit-o sa invete..Sincer, dupa niste luni de invatat, cand una mi-a...am umblat 3 zile zburand..Si m-am intors la masa de lucru cu alt chef..
Stiu ca sunt rrau si ..mitocan, dar viata e ..asa. . Rupi cartea sau iti rupi carca sau g(a)ura...
Asa ca sa nu faceti prea multe teme acasa. Sa nu va extenuati.
later edit. Sistemul finlandez. M-am saturat sa aud de el. A facut cineva acolo de vorbeste diin traite?
Cand spui Cambridge, Oxford, MIT, eu unul, mi-as inchide urgent gura mea cea mare.Vreti sa stiti de ce? Sincer, de teama ca as putea sa o fur urgent. Adica sa faca aia/ala misto de mine.
Dar daca as auzii de Helsinki, sincer, ar urma niste intrebari blajine, cu 3 piese..Nu as cadea pe spate din prima..
Acuma nu e chiar asa. Cum o chema pe inteligenta ala a lui Puie Monta cui MTO-ul ei? Aia de care radea marinarul? vorba aia, daca nici prescurtarile din economie, meseria ta, nu le cunosti..Sincer, eu in  locul lui Base o calcam in picioare. Sa ii zica mersi ca omul nu a vrut sa o distruga..

Edited by Prien, 09 December 2016 - 21:58.


#53
ei8ht

ei8ht

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,056
  • Înscris: 05.12.2016
multi elevi ar lucra poate mai bine daca ar avea teme mai putine.

#54
temporarysnooze

temporarysnooze

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,293
  • Înscris: 11.08.2020
Când naiba scăpăm de tâmpenia asta cu teme pentru acasă?! Un copil care sta și șapte ore la școală la 12 ani ce teme să mai facă?! Și părintele care muncește 10 ore șase zile din șapte cu să-l ajute?! Avem copii fără copilărie. Am in caz în familie de copil suprasolicitat dacă ar fi după mine as face plangere profesorilor direct la CNCD; discriminare tată! Temele sunt peste capacitatea lui fizică și intelectuală!

Edited by temporarysnooze, 07 December 2021 - 17:51.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate