Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Tranzitie invatamant -> industrie

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#19
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,704
  • Înscris: 21.06.2016

View Postgabriela1506, on 23 octombrie 2016 - 11:24, said:

Nu sunt nici elev, nici troll, insa, cu siguranta sunt departe de a fi angajabila...Am minime cunostinte de programare, dar sunt dispusa sa fac eforturi mari ca sa ajung cel putin la un nivel mediu. In ultimii trei ani m-am rezumat doar la a scrie aplicatii, in Pascal, la nivel de liceu( vectori; matrici;fisiere text;subprograme;anumite metode de programare: Backtracking, Divide et Impera, Greedy; alocarea dinamica a memoriei;grafuri) pentru ca asta ni se cere la examenele din invatamant(titularizare, grade didactice). Tocmai de aceea dau impresia ca sunt elev. N-am avut tangenta absolut deloc cu industria IT. Daca era un programator experimentat probabil n-as mai fi deschis acest subiect de discutie pentru a cere ajutor. Am scris aici in speranta ca, oameni cu experienta, o sa ma lumineze putin cu privire la ce trebuie sa invat, pe ce se pune accent, de unde sa incep. O sa mai exersez si o sa revin cu codul scris dupa indicatiile care mi le-ati dat. Imi cer scuze daca am deranjat cu ceva si multumesc mult pentru raspunsurile date. Zi buna!


Deci tu incerci sa spui ca stii programare la nivel de gimnaziu dar vrei sa te angajezi in IT?