Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Licente Software Business/Office

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
cristiantel

cristiantel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 22.07.2005

View PostLensFlare, on 31 august 2016 - 10:30, said:

Un print server nu are rost, achizitionezi 1-2 imprimante cu conexiune pe LAN si ai rezolvat problema.
Subscriu la asta, print-serverele sunt nişte dureri de cap, atât la capitolul funcţionalitate, cât şi la compatibilitate. De-a lungul timpului am folosit 3 astfel de dispozitive, care mai de care mai stupide!
Se găsesc destule modele de imprimante business cu reţea inclusă, atât lan cât şi wireless, configurarea unora se face incredibil de simplu, next-next-next...

@bogdanbug, Te sfătuiesc şi eu să iei legătura direct cu Microsoft pentru licenţele respective, necesarul e destul de mare ca să justifice o soluţie personalizată, cu reducerile de rigoare, licenţiere de volum, etc...

Edited by cristiantel, 31 August 2016 - 12:49.


#20
anicoara

anicoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 28.01.2005
daca ajungi la ideea ca nu ai nevoie de toate facilitatile ms office poti trece la google aps, ai mail, stocare fisiere, exista si aplicatii crm , contabilitate . poti lua chromebooks (fara windows) si sa editezi in web. este posibil sa mearga cu activitatea voastra si iesi mai ieftin

#21
bogdanbug

bogdanbug

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 03.08.2016
Multumesc de informatii - toate variantele sunt bune in felul lor, chestia e ca eu trebuie sa aleg din toate acestea ceea ce mi se potriveste cel mai bine si sa fie cost efficient.

Ca si scurta prezentare firma este una de productie, distributie si vanzari. Folosim deja un software numit GreenTeaB2B - e o aplicatie special pentru partea asta de business - pentru vanzari - http://www.greenteab2b.ro/ - chestia e ca acum aplicatia asta ruleaza pe un server si cateva PC-uri. Totodata am vrea sa ne mai deschidem un sediu si ar trebuie sa mut o parte din munca acolo si odata cu asta ma gandeam si la o optimizare si dezvoltare a partii de IT.

De la server, configuratie, licente, aplicatii, etc.

Vreau sa aflu metode de implementare, idei, necesitati si in special costuri ca dupa sa angajez pe cineva sa-mi faca toate chestiile astea, practic sa-mi puna reteaua pe picioare dar nu vreau sa fiu tras in piept cu preturi imense si alte chestii care nu-mi sunt necesare.

Majoritatea lucrului se face din aplicatia aceasta GreenTeaB2B iar PC-urile sunt folosite doar pentru documente, mailuri, printare + extra basic stuff. IT-ul nu e cine stie ce complicat dar e cat de cat vital pentru chestia asta. Totodata vreau sa fie totul legit ca sa nu existe probleme in viitor.

Orice solutii sau idei aveti ma vor ajuta enorm pentru cand va urma sa iau o decizie.

Multumesc

#22
anicoara

anicoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 28.01.2005

View Postbogdanbug, on 31 august 2016 - 14:21, said:

Multumesc de informatii - toate variantele sunt bune in felul lor, chestia e ca eu trebuie sa aleg din toate acestea ceea ce mi se potriveste cel mai bine si sa fie cost efficient.

Ca si scurta prezentare firma este una de productie, distributie si vanzari. Folosim deja un software numit GreenTeaB2B - e o aplicatie special pentru partea asta de business - pentru vanzari - http://www.greenteab2b.ro/ - chestia e ca acum aplicatia asta ruleaza pe un server si cateva PC-uri. Totodata am vrea sa ne mai deschidem un sediu si ar trebuie sa mut o parte din munca acolo si odata cu asta ma gandeam si la o optimizare si dezvoltare a partii de IT.

De la server, configuratie, licente, aplicatii, etc.

Vreau sa aflu metode de implementare, idei, necesitati si in special costuri ca dupa sa angajez pe cineva sa-mi faca toate chestiile astea, practic sa-mi puna reteaua pe picioare dar nu vreau sa fiu tras in piept cu preturi imense si alte chestii care nu-mi sunt necesare.

Majoritatea lucrului se face din aplicatia aceasta GreenTeaB2B iar PC-urile sunt folosite doar pentru documente, mailuri, printare + extra basic stuff. IT-ul nu e cine stie ce complicat dar e cat de cat vital pentru chestia asta. Totodata vreau sa fie totul legit ca sa nu existe probleme in viitor.

Orice solutii sau idei aveti ma vor ajuta enorm pentru cand va urma sa iau o decizie.

Multumesc

vad ca respectiva aplicatie este web based. evalueaza un chromebook + google aps, probabil ai avea cea mai eficienta solutie. pe termen lung cele mai mari costuri le ai cu mentenanta, este bine sa externalizezi cat mai mult din ce folosesti. Inclusiv aplicatia crm poate ca poate sta pe un vps. asa ramai doar cu un euter wifi bun conectat direct la isp, ceva ce nu necesita mentenanta si configurare

#23
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,768
  • Înscris: 09.05.2005
Nu prea e o idee buna externalizarea aplicatiei pentru ca pierzi controlul asupra datelor, un server mai ieftin cred ca e suficient pentru aplicatie.

Daca lucrezi la nivel basic cu documentele nu cred ca are rost sa te complici cu licente Microsoft Office, testeaza LibreOffice cateva zile si vezi daca se preteaza. Poti cumpara licenta de Microsoft Office doar pe 1 sau 2 calculatoare pentru cazurile cand trebuie sa lucrezi cu documente proprietare Microsoft cu formatare mai complexa sau formule Excel complexe.

Edited by LensFlare, 01 September 2016 - 05:43.


#24
miki74

miki74

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 20.11.2007
Salut!
Am 2 intrebari care au oarecum legatura cu licentele de aplicatii.
1. Am gasit la vanzare diverse licente Ofiice, in ambalj original sigiliat, la un pret mai mic decat in magazine (dar fara factura). Se poate folosi legal o astfel de achizitie?
1. Folosesc AutoCAD cu licenta, cumparat de mine din USA, cu factura, licenta si tot tacamul, pe numele meu. M-a speriat cineva ca licentele respective nu sunt valabile in Romania. Care e realitatea in aceasta chestiune?
Multumesc.

Edited by miki74, 06 September 2016 - 19:51.


#25
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,768
  • Înscris: 09.05.2005
@miki74, la prima intrebare iti pot spune ca nu e legal.

#26
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 09.08.2005

View Postmiki74, on 06 septembrie 2016 - 19:51, said:

Folosesc AutoCAD cu licenta, cumparat de mine din USA, cu factura, licenta si tot tacamul, pe numele meu. M-a speriat cineva ca licentele respective nu sunt valabile in Romania. Care e realitatea in aceasta chestiune?
Licența e perfect valabilă. Din experiență - o verificare a celor de la BSA.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate