Skoda Octavia 3 1.0 TSI
#2773
Posted 23 August 2017 - 13:35
Pana acum atât am scos pe autostrada, dar inca n-am mers distante lungi pe autostrada (desi nu vad de ce s-ar schimba consumul pe distante lungi pe autostrada). Habar n-am când o sa fac distante lungi, ca nu cred ca o sa am timp de iesiri asa lungi anul asta, cândva o sa merg pana la Budapesta/Viena sau Praga, dar inca nu stiu când, ca deja am fost in concedii anul asta.
Edited by utopium, 23 August 2017 - 13:38. |
#2774
Posted 23 August 2017 - 20:30
utopium, on 23 august 2017 - 10:49, said: Voi amandoi aveti diesel daca nu ma insel, deci nu prea vad relevanta oricum (desi da, noile turbo-benzina se bat deja cu turbo-dieselurile la consum). |
#2775
Posted 23 August 2017 - 21:13
#2776
Posted 23 August 2017 - 21:43
Du-te sâmbătă pe A2 spre Constanța, scoate viteza medie 130kmh, și apoi intoarce-te aici și spune-ne daca e mult sau nu un consum de 6.5.
|
#2777
Posted 23 August 2017 - 21:46
jericho, on 23 august 2017 - 21:43, said:
Du-te sâmbătă pe A2 spre Constanța, scoate viteza medie 130kmh, și apoi intoarce-te aici și spune-ne daca e mult sau nu un consum de 6.5. Edited by utopium, 23 August 2017 - 21:49. |
#2778
Posted 23 August 2017 - 21:46
Inafara de consum, masinile voastre stiu si altceva?
|
#2779
Posted 23 August 2017 - 22:23
utopium, on 22 august 2017 - 08:13, said: Din punctul meu de vedere termocentrala de la Iernut e in camp, ca doar nu e in mijlocul orasului. Te intreb din nou, unde e mai bine sa poluezi, in centrul unei zone cu 500.000 de oameni sau in camp? Sigur ca gazele alea arse se imprastie pe o zona mare, dar e vorba de concentratie aici, diferenta intre nivelul poluarii la 10 metri de centrala si la 10 km de centrala e enorma. Asta ca sa nu mai discutam despre faptul ca a produce curent cu termocentrale denota o gandire limitata, a la Trump. Tarile cu adevarat civilizate din Europa aproape ca nu mai produc deloc curent termo. Elvetia de exemplu produce 2.5% din curent din combustibil fosil, Norvegia 3%, Suedia in jur de 4%, Islanda a ajuns la 0%. Altii inca au procente mai mari de productie termoelectrica, dar care scad in fiecare an. Exista tari care nu au multe alternative, dar Romania nu e printre ele, la noi se poate ajunge sa ne generam mai mult de 95% din curent fara termocentrale. Rezuma-te la generarea de combustibil la care o sa ajungi cu doza ta de cola! Edited by farausername, 23 August 2017 - 22:25. |
#2780
Posted 21 September 2017 - 08:59
Consum Octavia 3 1.0 TSI ,Nei Pori - Cluj-Napoca 3 persoane,portbagaj plin.
[ https://s26.postimg.org/lwy2be95x/IMG_20170919_210932.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Consum autostrada Traseu: [ https://s26.postimg.org/5d4z2w99h/2017-09-21.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s26.postimg.org/96ttyb17p/IMG_20170919_120126196_BURST000_COVER_TOP.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gnd, 21 September 2017 - 09:12. |
#2781
Posted 21 September 2017 - 09:47
Un consum adevarat si bun, nu dupa cum declara altii pe aici...
|
#2782
Posted 21 September 2017 - 11:26
fotbal5, on 21 septembrie 2017 - 09:47, said:
Un consum adevarat si bun, nu dupa cum declara altii pe aici... Ca sa nu mai zic ca tot @gnd ti-a aratat si consumuri de sub 4.5 (pe drum european, fara autostrada), ca si ale mele, deci nu stiu despre ce vorbesti de fapt Probabil uiti de ultimele lui postari cu Oradea - Cluj si invers, cu consum semnificativ sub cel al lui jericho de exemplu ... (stiu jericho, stiu, tu ai avut medie de viteza mai buna, n-am fost inca la Oradea asa ca n-am ce sa pun ca si comparatie). Deci remarca ta nu doar ca are zero acoperire, dar nu avea nici un rost, fiind complet inutila. Edited by utopium, 21 September 2017 - 11:34. |
|
#2784
Posted 21 September 2017 - 20:22
Utopium ne arata consumuri de 4.x la viteza medie de 130-140 kmh pe autostrada. Cine minte până la urmă? E retorica întrebarea.
|
#2785
Posted 21 September 2017 - 20:41
farausername, on 21 septembrie 2017 - 18:51, said:
Pai Mazda are practic doua motoare de octavie si consuma cu 1 litru mai mult. Si da, si perfuziile pot avea consum de aspirate, crede-ma, depinde de cat si cum bagi piciorul in ele! Apropo cati Nm au motoarele astea de 1 litru! |
#2786
Posted 21 September 2017 - 21:33
jericho, on 21 septembrie 2017 - 20:22, said:
Utopium ne arata consumuri de 4.x la viteza medie de 130-140 kmh pe autostrada. Cine minte până la urmă? E retorica întrebarea. farausername, on 21 septembrie 2017 - 18:51, said:
Apropo cati Nm au motoarele astea de 1 litru! Edited by utopium, 21 September 2017 - 21:34. |
#2787
Posted 21 September 2017 - 22:21
utopium, on 21 septembrie 2017 - 21:33, said:
Daca ne arati si unde am facut asta, te credem Am aratat consum 5.4 la medie de 130 km/h eventual sau 5.6 la 140 km/h. Eu zic sa recunosti ca ai "gresit" pana nu caut postarea ca sa vedem cine minte 200 Nm. Degeaba e motorul Mazdei cat doua motoare de Octavia daca are practic aceeasi putere/cuplu. Singurul "avantaj" e ca consuma mai mult Dar se poate mai rau, pana la urma pentru un 2 litri nu consuma mult, aia e drept. Pe cine mai intereseaza ce posteaza utopium aici?)) E clar demult ca logica lui e la nivel de clasa a 3-a cel mult. Vorba aia, daca ii pui mintea unei vaci, paşte pe asfalt. ) |
|
#2788
Posted 21 September 2017 - 22:33
Daca ai vrut sa zici ca rezolvam in clasa a 3-a probleme de logica pe care altii nu le pot rezolva nici acum, atunci ai nimerit-o
Desi nu vad ce legatura are logica cu a constata niste simple realitati, de genul consum, performante, etc. E nevoie de multa logica ca sa faci niste poze/filme unde sa se vada consumul/performantele? Acu' ca tie nu-ti convine ce vezi in poze/filme e o cu totul alta problema, care nu e problema mea. Edited by utopium, 21 September 2017 - 22:35. |
#2789
Posted 21 September 2017 - 22:41
Ce nu inteleg eu din pozele alea e cea cu 105 medie de viteza pe 330km. E o medie f buna, probabil a fost si drumul mai liber, nu se mai duc asa multi turisti acum in grecia. Dar ce nu inteleg e de ce pe doar 330 km? Ca pana la granita cu Romania sunt vreo 660km, iar pana unde se termina autostrada sunt cel putin 450km. Vreau sa inteleg stilul in care s-a mers.
Utopium, pai problema e ca nu prea se pupa consumurile tale cu mersul mai tare cum zici tu. Plus ca sunt pe maxim 150km, unde e usor sa scoti consumuri bune si medii de viteza mari, mai ales ca resetezi cand iesi din oras si probabil la o viteza convenabila. Daca ai recunoaste ca mergi la consum sau mai linistit, fara depasiri si accelerari bruste nu cred ca ar mai avea cineva o problema. |
#2790
Posted 21 September 2017 - 23:28
cepy, on 21 septembrie 2017 - 22:41, said:
Utopium, pai problema e ca nu prea se pupa consumurile tale cu mersul mai tare cum zici tu. Plus ca sunt pe maxim 150km, unde e usor sa scoti consumuri bune si medii de viteza mari, mai ales ca resetezi cand iesi din oras si probabil la o viteza convenabila. Daca ai recunoaste ca mergi la consum sau mai linistit, fara depasiri si accelerari bruste nu cred ca ar mai avea cineva o problema. Si nu resetez cand ies din oras, ci inainte de iesirea din oras, cand am trecut de zonele aglomerate. In Cluj de exemplu resetez cu 5 km inainte de a iesi din oras, dupa ce trec de zona centrala/aglomerata. In general cam dupa ce trec de zonele de blocuri (cand fac consumuri pe Cluj-Bistrita si retur). Cu un pic de noroc scot consum sub 5 si pe cei 5 km din Cluj de la iesirea de est (zona aeroportului), deci oricum nu prea conteaza. Edited by utopium, 21 September 2017 - 23:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users