Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
Last Updated: Oct 12 2023 10:52, Started by
utopium
, Aug 29 2016 17:37
·
2
#2737
Posted 15 August 2017 - 11:06
Daca pana la magazin/restaurant/etc mergi cu masina, înseamnă deja mers urban, nu extra-urban, credeam ca astea sunt notiuni usor de priceput, dar se pare ca pentru unii sunt greu de priceput
Da, pentru 1.0 TSI e consum normal, doar ca o aspirata echivalenta scoate 6.5-7 Edited by utopium, 15 August 2017 - 11:12. |
#2738
Posted 15 August 2017 - 11:15
iladi, on 15 august 2017 - 10:42, said:
Păi deja a sărit de la 3.7 la 5.3 Edited by utopium, 15 August 2017 - 11:16. |
#2739
Posted 15 August 2017 - 11:23
Pe la inceputul topicului erau consumuri de 5,x pe interurban, acum vad ca au evoluat la 4,x pe traseu montan. Sper ca pe la pagina 1000 sa citesc despre skoda care produce carburant.
|
#2740
Posted 15 August 2017 - 11:38
bladhaund, on 15 august 2017 - 11:23, said:
Pe la inceputul topicului erau consumuri de 5,x pe interurban, acum vad ca au evoluat la 4,x pe traseu montan. Sper ca pe la pagina 1000 sa citesc despre skoda care produce carburant. ,,... Un scotian cumpara un autoturism : Scotianul : Cat consuma masina ? Vanzatorul : O lingurita, la suta ! Scotianul : Lingurita mare sau mica ? ...'' Ce mai contaza ca e 5 sau 4 si/sau ca urca sau scade : intr-un final merge/produce singura ... |
#2741
Posted 15 August 2017 - 11:40
Daca stai sa resetezi consumul la fiecare 10 km ala nu e mediu, Mediu e de cand plec din Bucuresti si fac plinul si resetez, si apoi mai fac iar plinul la Nadlac si fac plin si resetez. Am intrat si in Timisoara la restaurant la ora 4 adica in aglomeratie, iar viteza medie a fost 100 cu consum mediu 7.4 la pompa.
Masina de 1700 de kile, suv, 4x4, automata, jante pe 18 cauciucuri runflat , 220 cai diesel, 2 persoane si bagaj 100 kg. Pai daca merg si eu cu viteza medie 60, adica ca pișatul boului, scot consum 5 . Deci nu e asa spectaculos ce faci tu, e doar normal consumul. |
#2742
Posted 15 August 2017 - 11:51
#2743
Posted 15 August 2017 - 14:42
O aspirata echivalenta, adica 1.6 scotea 5.5--6. Un 2.0 scoate 6.5-7 (mers semnificativ mai tare pt 7) si ala e motor conceput in 93 (am scos și 6.4 pe 600 km Iași Oradea Salonta și includea Iași, Bistrița, Cluj la ora 17-18, Oradea și o medie de 67 km/h și 3 pasuri) Orice motor mai de zilele noastre se oprea la 6.
Media de 59 e rezonabila, înseamnă ca a avut cam 63 doar extern. Nici tare nici încet. Sa știi ca am făcut și pasurile alea de care spui tu și am putut merge suficient de repede dar nu mi-a pasat prea mult de statistici atunci. Consumul tău e bun când e mers economic. La mers normal e ok. Cu 0.5 mai mic decât un 1.6 și pe acolo cu Mazda. Am mers cu socrul meu 1200 km in dreapta, la cât de rar depășea dacă as fi mers ca el as fi scos maxim 6. Dacă avea 2 mașini in fata deja nu se chinuia sa depășească, mergeam in spatele tirurilor cu 80-90 deși avea loc ohoo, media a fost de 61 km/h inclusiv pasuri, vreo 6. Nici pe noi ne ne-au depășit mulți ca se făcea coloana mare după noi. Eu nu as putea merge asa. PS am făcut anul asta traseu prin tg Neamț, mers rezonabil, mixt ca al tău, cu multe opriri, 61 km/h cu 6.1 consum, 5 persoane 300 km. 1.8 tsi. Cu 1.0 probabil scoteam puțin sub 5, 4.8-4.9. |
#2744
Posted 15 August 2017 - 15:43
iladi, on 15 august 2017 - 11:51, said:
Aiureli: atât scot eu cu 2 litri cavaliere, on 15 august 2017 - 11:40, said:
Daca stai sa resetezi consumul la fiecare 10 km ala nu e mediu bladhaund, on 15 august 2017 - 11:23, said:
Pe la inceputul topicului erau consumuri de 5,x pe interurban, acum vad ca au evoluat la 4,x pe traseu montan. Sper ca pe la pagina 1000 sa citesc despre skoda care produce carburant. Edited by utopium, 15 August 2017 - 15:58. |
#2745
Posted 15 August 2017 - 16:53
Mda, numai că eu nu vorbeam de aspiratele "echivallente"
|
#2746
Posted 15 August 2017 - 17:12
Tocmai La 1.6 nu prea exista aspirate echivalente din perspectiva performantelor.
|
|
#2747
Posted 15 August 2017 - 17:18
Oare se mai gasesc masini de astea de nu le sta nimic in fata si consuma foarte putin, as lua si eu una.
|
#2749
Posted 21 August 2017 - 14:42
#2750
Posted 21 August 2017 - 16:53
Daca apare Octavia hibrida la pret decent, o vând când iese din garantie ... Daca nu astept pana apare alta hibrida decenta.
|
#2751
Posted 21 August 2017 - 17:21
|
#2752
Posted 21 August 2017 - 17:23
#2753
Posted 21 August 2017 - 17:27
Crezi că merită, din punct de vedere financiar sau vrei să o faci din snobism?
|
#2754
Posted 21 August 2017 - 18:29
Depinde, daca iti doresti ca masinile in viitor sa nu mai polueze cand se deplaseaza prin oras inseamna ca esti snob? Financiar nu cred ca merita, ar fi undeva la 10.000 de km pe an facuti prin oras pe care i-as face pe curent, in 10 ani ar fi vreo 8.000 de litri de combustibil neconsumati, sa zicem vreo 10.000 de euro. Daca masina ar costa 10.000 de euro extra si ar avea valoare de revanzare cu 1.500 de euro mai mare n-ar merita, poate cu tot cu cuponul oferit de stat, statii de incarcare a masinii fara plata, reduceri de impozite, tarif de noapte la curent acasa unde o incarci (sau panouri solare), etc ai putea ajunge pe zero din punct de vedere financiar, desi nu e sigur. Daca insa ajung sa platesc extra vreo cateva mii de euro pentru o masina care e eco prin oras, are cuplu maxim instant, cutie automata, etc, nu cred ca ar fi vreo mare tragedie, daca eu care mi-as putea permite nu o fac atunci ce asteptari sa mai am de la altii? Nu pot sa-i acuz ca nu gandesc eco pe cei care isi permit doar masini de 15 ani vechime, iar eu sa-mi iau motor 3.0 diesel, nu? Acum mi-am luat o masina care emana 100 de grame de CO2, urmatoarea ar trebui sa fie pe la jumate, iar asta nu vad cum poate fi atins fara sa fie hibrida. Ca pentru electrice pure inca mai e nevoie de multe investitii in infrastructura.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users