Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
Last Updated: Apr 22 2024 10:07, Started by
utopium
, Aug 29 2016 17:37
·
5
#2702
Posted 03 August 2017 - 15:13
Viteza reala nu o poti masura decat cu un echipament omologat, restul e briz briz.
Legat de colegul care se face ca nu intelege, e pacat ca se preface..., ce nu ar fii clar, in acel video nu se vede la ce turatii schimba ! Tot ce se vede este viteza, dar ata! Edited by fotbal5, 03 August 2017 - 15:14. |
#2703
Posted 03 August 2017 - 16:35
Si ce te face sa crezi ca nu schimba la 6000 cum se schimba de fapt in clip? Nu ti se pare suficient de rapida accelerarea? Daca ar fi schimbat la 3000 in loc de 6000 ar fi fost mai rapid? Ti se pare ceva masluit de cel care a pus filmul?
Daca esti cu adevarat interesat poti cauta pe net, sunt o multime de videoclipuri. Ia explica tu care ar fi fost situatia daca ar fi schimbat la 3000, poate ne luminezi. Chiar esti rau pe langa... Si mai scrii si prost (agramat) drept pentru care vei fi ignorat. |
#2704
Posted 03 August 2017 - 17:41
fotbal5, on 03 august 2017 - 15:13, said:
Viteza reala nu o poti masura decat cu un echipament omologat, restul e briz briz. |
#2705
Posted 04 August 2017 - 10:43
utopium, on 03 august 2017 - 17:41, said:
Cu toate erorile, daca pui pe tempomat si mergi un minut constant urmarind ce indica GPS-ul ca viteza, cred ca ar trebui sa fie ok pentru a afla cat indica de fapt cand ai 160. Ba ce fraieri is aia dau mii sau zeci de mii de euro pe acele echipamente, in loc sa cumpere niste joarse simple danghetau, on 03 august 2017 - 16:35, said:
Si ce te face sa crezi ca nu schimba la 6000 cum se schimba de fapt in clip? Nu ti se pare suficient de rapida accelerarea? Daca ar fi schimbat la 3000 in loc de 6000 ar fi fost mai rapid? Ti se pare ceva masluit de cel care a pus filmul? Daca esti cu adevarat interesat poti cauta pe net, sunt o multime de videoclipuri. Ia explica tu care ar fi fost situatia daca ar fi schimbat la 3000, poate ne luminezi. Chiar esti rau pe langa... Si mai scrii si prost (agramat) drept pentru care vei fi ignorat. Iar te-ai facut ca nu intelegi: Daca schimba in 6000 sau in 5500 deja apare o diferenta de timp si tu nu vei observa acest lucru fara un turometru ! Tu ai pus un video care nu arata in cate turatii schimba, fara sa punem la socoteala ca nu stim daca e la deal, la vale sau drum fara diferente de nivel. Ai pus un video care nu arata decat o crestere de viteza, fara sa stim conditiile (macar cele de baza) ! Tu trebuie sa imi arati ca ala schimba pana la linia rosie de pe turometru, eu nu sunt o ghicitoare sa ghicesc in ce conditi schimba el. |
#2706
Posted 04 August 2017 - 11:43
Echipamentele GPS masoara viteza aflandu-se in interiorul masinii, politia trebuie sa o masoare de afara Oricum o eroare de 1 km/h e neglijabila pentru testul nostru.
|
#2707
Posted 04 August 2017 - 12:50
#2708
Posted 04 August 2017 - 14:41
utopium, on 04 august 2017 - 11:43, said:
Echipamentele GPS masoara viteza aflandu-se in interiorul masinii, politia trebuie sa o masoare de afara Oricum o eroare de 1 km/h e neglijabila pentru testul nostru. Una este sa masori viteza cu un GPS dedicat (acelea cu acuratete stationara sub 0.5-1m) si una este sa masori cu un GPS pe un telefon, care in multe cazuri sare si peste 10m fata de locatia in care te afli! Una este sa ai o antena dedicata pe masina pentru GPS si alta este sa ai un telefon in masina (deci mai multe interferente), fara sa luam in calcul latenta, sample rate, frequency response, zgomotul (Noise)... acestea fiind mult mai mari la un telefon fata de un echipament dedicat ! Fara sa pun la socoteala modul in care un soft pentru telefon calculeaza viteza, numarul minim de sateliti pentru a calcula viteza si tot asa... Uite aici senzori buni de masurare: https://vboxautomoti...#applications-2 La acestia se adauga si unitatea de control Doar un echipament de acest genul celui de mai jos nu este de ajuns, iar acesta este mult peste un telefon: https://www.vboxauto...box-3i#overview Uitete la specificatiile lui si vei vedea: Maximum velocity: 100 mph, deci maxim 160km/h poate sa duca ! Nu uita ca marea majoritate a telefoanelor au o rata de actualizare (update rate) pentru GPS de 1Hz. Pe cand echipamentele profesionale pleaca de la 10Hz pana la 20Hz ! Si dupa aia citeste aici si o sa vezi ca pana si acestea au o marja de eroare si nu e chiar mica (in miscare): https://www.gpexe.co...hz-gps-devices/ Ca o concluzie finala, te amagesti cu telefonul ! |
#2709
Posted 04 August 2017 - 16:59
Da, eroarea de localizare e de cativa metri la telefoane ... la viteza, la mers CONSTANT, eroarea e mult mai mica, spre nesemnificativa (sub 1 km/h).
|
#2710
Posted 04 August 2017 - 18:08
Cu telefon si gps in paralel, ambele imi aratau la fel ...
Telefonul parca sesizeaza mai repede schimbarea de viteza. Edited by shymano, 04 August 2017 - 18:09. |
|
#2711
Posted 04 August 2017 - 18:09
#2712
Posted 04 August 2017 - 19:34
Probabil se referea la acuratetea localizarii, pe care o poti constata numai la viteza constanta; pe acceleratie nu prea vad cum ai putea-o face.
In general, telefoanele stau destul de bine la capitolul gps, cand vorbim de outdoor. In interiorul cladirilor apar probleme, cand intervine ecranarea ... Edited by shymano, 04 August 2017 - 19:37. |
#2713
Posted 04 August 2017 - 19:41
utopium, on 04 august 2017 - 16:59, said:
Da, eroarea de localizare e de cativa metri la telefoane ... la viteza, la mers CONSTANT, eroarea e mult mai mica, spre nesemnificativa (sub 1 km/h). Ia zi si mie ce specificatii are Gps-ul de pe telefonul tau. Apoi putem vorbii. Si nu incerca sa te scoti, la masina stii specificatiile Cuplu, Cp... Deci si la echipamentul cu care masori ar trebuii sa stii! In caz contrar tot ce faci cu acel telefon e o banuiala si nici pe departe o certitudine ! |
#2714
Posted 04 August 2017 - 20:28
iladi, on 04 august 2017 - 18:09, said:
Explică-mi și mie cum reușești tu să faci un test de accelerație la "mers CONSTANT" |
#2715
Posted 04 August 2017 - 20:41
Așa și în înțelepciunea ta crezi că se păstrează "calibrarea" la testul de accelerație?
Edit: îți spun eu de ce nu: deoarece apar și se însumează serie de erori de aparat și subiective care pot afecta măsurătorile chiar și cu zeci de procente, traduse prin secunde în cazul de față. Eniuei, ești liber să postezi și rezultatul "calibrat". Bănuiesc că l-ai făcut Edited by iladi, 04 August 2017 - 21:03. |
|
#2716
Posted 04 August 2017 - 23:25
iladi, on 04 august 2017 - 20:41, said:
Așa și in ințelepciunea ta crezi că se păstrează "calibrarea" la testul de accelerație? Sigur, daca schimb rotile/presiunea in roti, trebuie sa calibrez din nou. Edited by utopium, 04 August 2017 - 23:26. |
#2717
Posted 04 August 2017 - 23:32
Că sistemul tău introduce prea multe erori și variabile ca să fie luat în serios
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users