Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#29647
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007

View PostShcherbina, on 29 mai 2022 - 20:32, said:


eu nu spun ca masina ta e naspa. poate e super rapida , fiabila si frumoasa.

insa daca iei diesel , asta spune totul depre tine.

diesel spune totul despre posesor.

Ai perfecta dreptate ! Un om calculat, inteligent, ce este capabil sa ia propriile si cele mai bune decizii pentru el. Care are creier,ii functioneaza si este capabil sa gandeasca.
Asta in detrimentul celor ca tine, care sunteti la polul opus si numai voi stiti cum de aveti norocul de a supravietui si care din pacate tu ai acces la internet si iti poti expune liber oligofrenismul pe forum.

#29648
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,716
  • Înscris: 21.06.2016

View PostKiloW, on 30 mai 2022 - 14:58, said:

Eu îi dau dreptate lui Hex cu mașinile puține. Modificările care se fac la infrastructura prin vest- îngustat sau chiar închis străzile, eliminat locurile de parcare la suprafață, desființat viaductele și "autostrăzile urbane", redus limitele de viteza etc fix în direcția asta merg. Sa împingă lumea sa nu-și mai ia mașini, ca n-au unde sa le tina sau pe unde sa meargă cu ele.
Probabil urmatorul pas va fi creșterea taxelor și în paralel poate subvenționarea sistemelor de car sharing gen drive now încă a avea o mașină sa nu fie doar incomod, ci și neeconomic.
Asta cel puțin în orașele mari însă din ce în ce mai multa lume locuiește în orașele mari...

E ciudat cum funcționează asta.
Sint peste 10 ani de cind in San Francisco se convertesc străzi de 2 benzi într-una singura și noile clădiri nu au voie sa aibă parcare mai mult de 25% din apartamente.
La citiva km mai încolo, in suburbii, nu ai voie sa faci o casa cu un garaj mai mic de doua mașini.


#29649
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
Funcționează de se rupe, atâta timp cât nu-i o politica coerenta. Si la mine sunt politici contradictorii, asta cu reducerea infrastructurii e politica autorităților locale, în timp ce aia federala încurajează în continuare "mașina salariu" și naveta. Aka de bat cap în cap.

În centrul orașelor mari, sau pentru naveta suburbie - centru te poți descurca fără probleme fără mașina, transportul în comun e mai rapid și mai comod. Însă dacă ai de făcut naveta suburbie - suburbie dau porumb-porumb e mai nasol nasol. La mine au limitat numărul de spatii de parcare si în suburbii deși pentru unii din zona aia nu prea exista alternativa realista la mașina.

Edited by KiloW, 30 May 2022 - 18:48.


#29650
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postkolfleading, on 30 mai 2022 - 16:09, said:

Cam asta-i directia buna.
Daaa ... data dracu de buna ce e ... "FROM JUNE TO AUGIST" ... adica  doar 3 luni pe an  ... cind e vacanta scolaraPosted Image

Treaba asta are probabil legatura cu sezonu' turistic ... ceea ce nu e lucru rau.

Da' sigur n-are legatura cu viata cotidiana a locuitorilor din zona respectiva.

Edited by adrian_r5, 30 May 2022 - 21:09.


#29651
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Yes, Captain Obvious!
Felicitari, ai mai facut si tu o postare in care nu ne-ai spus nimic din ceea ce nu stiam si noi deja.

#29652
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

View PostKiloW, on 30 mai 2022 - 14:58, said:

Modificările care se fac la infrastructura prin vest- îngustat sau chiar închis străzile, eliminat locurile de parcare la suprafață, desființat viaductele și "autostrăzile urbane", redus limitele de viteza etc fix în direcția asta merg. Sa împingă lumea sa nu-și mai ia mașini, ca n-au unde sa le tina sau pe unde sa meargă cu ele.
"Anglia are faliții săi..." :D


#29653
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View PostMihaitza07, on 30 mai 2022 - 17:51, said:

Un om calculat, inteligent, ce este capabil sa ia propriile si cele mai bune decizii pentru el. Care are creier,ii functioneaza si este capabil sa gandeasca.
Nu.
https://www.g4media....i-din-impo.html

#29654
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Numa că dacă să zicem în doi ani ar spori parcul de elelectrice cu 33,3% (33 şi 1/3 %), nu cred că ar face faţă producţia de energie electrică. Panouri fotovoltaice se pot monta repede, dar nu peste tot ai case sau clădiri de maxim 8 apartamente să zic, deci va ieşi cu dezechilibru. Şi nici să modernizezi reţelele electrice aşa de repede nu poţi. Ştiu, mi se va da exemplul cu Suedia şi Norvegia, dar alea au număr mic de locuitori... câte automobile pot fi în ambele... 7 milioane, dacă e să zicem că 1/2 din oameni au maşini. Poate o fi 6.000.000 electrice. Dacă într-o altă ţară însă să zicem că sunt 12.000.000 electrice şi în 2 ani 4.000.000 vor fi electrice, cam ce poate ieşi?
Mi-ar plăcea mie să fie mult hidro peste tot (mai ales cu vremea asta) şi panouri solare (dacă 300 de zile pe an e Soare), dar sunt vise. Şi am zis cum e reţeaua.
Poate cu troleibuzele şi tramvaiele să rezolvi ceva. Dar trebuie convinsă şi obligată lumea. Nu prin îngustrare de străzi, ci prin taxarea parcării. Aia trebuie să coste. Ţine şi de impus, că să fie transportul în comun cum trebuie, unii tot vor să se extindă la infinit; în România, măcar de i-ar taxa pe cei care parchează în dreptul trecerii de pietoni şi ar fi un început. Tren pe distanţe lungi, în loc de avion sau auto, visul meu. Că nu mă sui în avion şi maşina la drum lung...

Edited by djl, 31 May 2022 - 17:49.


#29655
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Panouri fotovoltaice vor fi peste tot unde se pot pune, orice acoperis, loc nefolosit unde bate lumina o sa fie panou.
La scara mare se cauta si se cumpara mai puternic ca niciodata terenuri pt "plantatii" de fotovoltaice.
Daca te poti dispensa usor de 8-10000 euro e aiurea sa nu-ti pui panouri, nu doar pt  masina.
Si la bloc se pot pune panouri, n-o acoperi necesarul ca la o casa, dar sa lasi acoperisu nefolosit in viitoru apropiat va fi blasfemie, pacat de la Dzeu sa nu te folosesti de lumina soarelui.

Fata de ce reprez. acum parcul de masini electrice, o crestere de 30-35% in 2-3 ani (si va fi) nu o sa fie o problema.
Acu se ia mult mai in serios partea cu sursele de energie electrica.

Edited by Octavian___, 31 May 2022 - 18:48.


#29656
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Aham, si pe unde se plimba megawatii aia garla, ca retelele de transport sunt praf !?!

#29657
Shcherbina

Shcherbina

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,892
  • Înscris: 27.01.2020

View PostMihaitza07, on 30 mai 2022 - 17:51, said:

Ai perfecta dreptate ! Un om calculat, inteligent, ce este capabil sa ia propriile si cele mai bune decizii pentru el. Care are creier,ii functioneaza si este capabil sa gandeasca.
Asta in detrimentul celor ca tine, care sunteti la polul opus si numai voi stiti cum de aveti norocul de a supravietui si care din pacate tu ai acces la internet si iti poti expune liber oligofrenismul pe forum.

nu ... e vb de un penibil care merge cu tractorul pe drum de dragul unui consum mai mic. un zgarcioman fara gust care da 20+k pe o masina doar ca sa nu consume mai mult pt ca pt el/ea viata cu masina se transforma in consum mic obsesiv. un ingamfat ce merge cu consum de 5% si apoi urla ca needucatu ca i s a stricat turbina sau injectoarele sau care se lauda ca i a scos dpf ul sau i a schimbat softul sa consume mai putin dar sa produca mai multi cai putere.

sau un frustrat care incearca sa ia apararea unui gust prost. un om pt care rafinamentul nu exista.

spor la ad blue.

#29658
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Ce cazane triste trebuie sa fi avut la viata ta....


#29659
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

View Posticssizero, on 31 mai 2022 - 22:54, said:

Aham, si pe unde se plimba megawatii aia garla, ca retelele de transport sunt praf !?!
O problema secundara, dar mai mica decat megawattii in sine

#29660
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Secundara ? Megawatii in sine sunt o non problema ca ii poti lua de la altii, DACA ai infrastructura de transport.
Repet, nu aveti idee cat de praf e reteaua de transport in Estul Europei.

#29661
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Are capacitate mică pentru că a fost gândită pentru consum mic, că nu aveau Esticii ce aveau Vesticii. Poate prin ţări care erau mai dezvoltate decât România să fie un pic mai bine.
În zone cu densitate mică şi medie se pot face reţele separate, dar birocraţia şi Doreii pun frână.
Deci până se schimbă lucrurile, motoarele cu combustie internă... în Vest e altfel, de aia evoluţia va fi mai rapidă.

Edited by djl, 01 June 2022 - 12:13.


#29662
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View PostOctavian___, on 01 iunie 2022 - 07:01, said:

O problema secundara, dar mai mica decat megawattii in sine


Franta/tronçon din Autoroute du Soleil, respectiv Paris-Lyon, respectiv ~450km.
pentru a duce capacitatea de distribuire/incarcare a energiei electrice necesare vehiculelor electrice pe lungimea acestei distante intr-o mediana care sa satisfaca traficul mediu estival-hivernal la un procent 50% vehicule electrice este nevoie de o investitie de ~8mld Euros. pentru Lyon-Marseille se mai adauga ~4mld Euros, ~300km. rezultanta ar fi ~12mld Euros pentru ~750Km de drum, trafic ~50% autovehicule electrice.
orasele mari din Franta se vor uita la sume intre 4mld si 30mld Euros, per oras, aceeasi compozitie a traficului.
repet, doar investitii in reteaua de distributie.

pentru generare: Francezii vor face apel la centrale nucleare. Germanii, ecologisti pur-sange, la carbune.
la asemenea cifre nu pot decat sa imi aduc aminte de onomatopeea unui profesor al meu, apropos de atari situatii: don’t let me keep you, yippee ki yay.

#29663
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Eeee, las ca la nivel propagandistic merge si in Romania, uiti totusi ca noi avem un foarte mare avantaj in fata vesticilor...NU avem autostrazi !
😉
Cand discutam problematica retelelor de transport acum 10 ani si cea a energiilor regenerabile Romania era paradisul baietilor destepti din energie....azi nu s-a schimbat nimic.
Eu am incredere totala in natia asta si in consecventa ei de a pune unde trebuie fix oamenii necesari in a ne mentine la acelasi nivel al istoriei postdecembriste.

Probabilitatea ca sa aleg pentru prima data un diesel ca viitoarea cea de a patra masina detinuta in parcursul vietii mele devine din ce in ce mai mare.
Hai cu propaganda sa le scada preturile ca ultima data am avut oferta numai cu 500 de euro mai ieftin pe diesel decat pe benzina !


#29664
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
Pai dacă ăștia din vest n-or sa poată sa tina capul cu producția / distribuția de energie pentru electrificarea traficului rutier ce credeți ca vor face? Probabil vor reduce limita de viteza
Dacă în loc sa mergi cu 130 mergi cu 90 probabil consumul scade la jumate :)
Sau limitează viteza de încărcare încât sa preferi singur sa mergi mai încet decât sa încarci mai des

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate