Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#109
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

View PostKazmer, on 26 august 2016 - 20:48, said:

Cum explici ca deși diesel are cuplu mult mai mare, la sprint e egal sau poate chiar mai slab decat benzina la aceeasi cai putere?
Sa nu va umilim pe aia cu benzina ...

#110
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Golf tsi vs tdi. Tdi are 70nm în plus.

http://www.zeperfs.c...el5575-4469.htm

#111
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003
Vezi greutatea masinilor si ai raspunsul.

#112
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View PostKazmer, on 26 august 2016 - 20:48, said:

Cum explici ca deși diesel are cuplu mult mai mare, la sprint e egal sau poate chiar mai slab decat benzina la aceeasi cai putere?
Nu stiu la ce te referi, am detinut 2 passaturi diesel 1.9 si 2.0 cu aprox 140cp, si rupeau asfaltul la plecare de pe loc fara sa turez masina... asa lejer. Chiar si in a 3a puteam sa fac "scart".
Apoi am avut un sir lung de masini pe benzina (honda CR-V 2.0, Mazda 6 2.0, mazda 3 1.6, focus 1.6 etc) si niciuna nu e capabila sa "rupa" nimic... desi aveau "mai multi cai"... 150 Honda, 147 mazda etc
In oras, unde vrei acceleratii viguroase fara turatii mari, dieselul e cu atat mai placut.
Daca vrei sa pleci cu toba sparta la 6000rpm sa te auda toti poti si cu benzinara, e adevarat.

#113
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postoaspetele, on 26 august 2016 - 20:56, said:

Vezi greutatea masinilor si ai raspunsul.

Diferenta de greutate e 6% diferenta de cuplu 28% e ceva

#114
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003

View PostKazmer, on 26 august 2016 - 21:00, said:

Diferenta de greutate e 6% diferenta de cuplu 28% e ceva

Sunt 130 kg diferenta, e destul de mult.
Apoi mai avem si elementul cutie de viteza.
E un pic mai complicat decat pare.

#115
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:56, said:


Nu stiu la ce te referi, am detinut 2 passaturi diesel 1.9 si 2.0 cu aprox 140cp, si rupeau asfaltul la plecare de pe loc fara sa turez masina... asa lejer. Chiar si in a 3a puteam sa fac "scart".
Apoi am avut un sir lung de masini pe benzina (honda CR-V 2.0, Mazda 6 2.0, mazda 3 1.6, focus 1.6 etc) si niciuna nu e capabila sa "rupa" nimic... desi aveau "mai multi cai"... 150 Honda, 147 mazda etc
In oras, unde vrei acceleratii viguroase fara turatii mari, dieselul e cu atat mai placut.
Daca vrei sa pleci cu toba sparta la 6000rpm sa te auda toti poti si cu benzinara, e adevarat.

Problema e ca comparați turbo diesel cu Benzina aspirat. Nu realizati ca de mai bine de un deceniu sunt o gramada de turbo benzina. Ati condus vreunul? Sa vedeti senzație mașinã premium chiar și la o compacta obisnuita.

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:56, said:


Nu stiu la ce te referi, am detinut 2 passaturi diesel 1.9 si 2.0 cu aprox 140cp, si rupeau asfaltul la plecare de pe loc fara sa turez masina... asa lejer. Chiar si in a 3a puteam sa fac "scart".
Apoi am avut un sir lung de masini pe benzina (honda cr-v 2.0, mazda 6 2.0, mazda 3 1.6, focus 1.6 etc) si niciuna nu e capabila sa "rupa" nimic... desi aveau "mai multi cai"... 150 honda, 147 mazda etc
In oras, unde vrei acceleratii viguroase fara turatii mari, dieselul e cu atat mai placut.
Daca vrei sa pleci cu toba sparta la 6000rpm sa te auda toti poti si cu benzinara, e adevarat.

Problema e ca comparați turbo diesel cu Benzina aspirat. Nu realizati ca de mai bine de un deceniu sunt o gramada de turbo benzina. Ati condus vreunul? Sa vedeti senzație mașinã premium chiar și la o compacta obisnuita.

#116
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:56, said:

Nu stiu la ce te referi, am detinut 2 passaturi diesel 1.9 si 2.0 cu aprox 140cp, si rupeau asfaltul la plecare de pe loc fara sa turez masina... asa lejer. Chiar si in a 3a puteam sa fac "scart".
Apoi am avut un sir lung de masini pe benzina (honda CR-V 2.0, Mazda 6 2.0, mazda 3 1.6, focus 1.6 etc) si niciuna nu e capabila sa "rupa" nimic... desi aveau "mai multi cai"... 150 Honda, 147 mazda etc
In oras, unde vrei acceleratii viguroase fara turatii mari, dieselul e cu atat mai placut.
Daca vrei sa pleci cu toba sparta la 6000rpm sa te auda toti poti si cu benzinara, e adevarat.


Cand o sa intelegi ce e aia transmisie, ce e cuplul, o sa afli si cum poti sa pleci cu "scart" cu o benzinara de 150 CP

#117
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:21, said:

Ori nu ai inteles ce am spus, ori nu prea stii cum functioneaza lucrurile.
Generator diesel de 100W? Adica pt un bec? Nu crezi ca esti ridicol? Scoti 300W din 12V de la bateria masinii de la Dacia cu orice amarat de transformator, si iti incarci laptopul. Sau ai uitat?

Dintr-un generator diesel scoti niste multi kW... Uite pe emag un generator de 7500W... departe de cei 100W amintiti de tine, nu-i asa??? Ciudat ca doar la 100w te-ai limitat tu: http://www.emag.ro/g...0/pd/DMF05YBBM/
Nu tu ai spus ca pui ,,un motoras diesel cat o sticla de cola de 0.5 care sa nu faca nimic decat sa incarce bateriile intr-o masina electrica, si gata, ai autonomie 1000km"?
Am dubii ca la dimensiunea aia scoti un motor diesel de multi kw.
Stiam inainte de BMW i3 cu range extender, a fost un Mini prototip cu asa ceva, cu cifre halucinante gen ala consuma 1l carburant la 1000km.
M-am referit la perpetuum mobile pentru ca ansamblul ala motor trebuie sa genereze o anumita energie pentru parcurgerea unei distante. Sigur, un generator diesel este mult mai eficient decat un motor diesel ruland la turatie optima insa nu e facut cu magic dust.

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:32, said:

Ce legatura are postul meu cu ce spuneti dvs?
Am condus o zi (24h test drive) un auris hybrid, bateria are autonomie doar cateva zeci de km si doar pana la viteza de 30km/h.
Chiar credeti ca un motor de 1.8 benzina are performante mari ca putere sau consum mic?
Prius se vinde in principal pe continentul american, unde diesel nu prea se cunoaste, si oricum consumul de 10l/100km sa spunem e considerat f mic, deci Prius din punctul asta de vedere era o imbunatatire.
Zau? http://www.fuelecono...=35355&id=37164
Un Prius e mai economic inclusiv pe autostrada decat un diesel iar la consum combinat urban/extern e departe. Si nu vorbesc de plug-in hibrid, ci de banalul hibrid.
Sinergia motor electric+ICE e in acest caz foarte buna pentru economie si autonomie pentru ca ambele motoare sunt de puteri comparabile.

#118
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
scoate hibridele din calcul, sunt pur si simplu masini obisnuite cu un plus adus de motorul electric, energia necesara deplasarii pe distante mari e obtinuta in cea mai mare parte tot din benzina
sunt destule masini banale de serie cu motoare cu benzina si consumuri mai mici decat hibridele mult laudate

#119
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003
Ce nu vad specificat e cati cai are Priusul si cati cai Jetta. Probabil ca si asta are relevanta.

#120
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
@Kazmer recunosc ca nu am nici o experienta cu electricele, si am gresit aratandu-ti ca astea sunt deja pe piata.
Dar nu despre asta e topicul.
Cum am mai zis, masinile diesel vor disparea cand omul va ajunge pe Marte...
Poate nici atunci!

#121
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postoaspetele, on 26 august 2016 - 21:14, said:

Ce nu vad specificat e cati cai are Priusul si cati cai Jetta. Probabil ca si asta are relevanta.

Prius trebuie sa aiba vreo 70 CP, Jetta daca are motor 2.0 TDI trebuie sa fie de 150 CP

#122
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postvalitudor, on 26 august 2016 - 21:03, said:

Cand o sa intelegi ce e aia transmisie, ce e cuplul, o sa afli si cum poti sa pleci cu "scart" cu o benzinara de 150 CP
hmm... deci dupa sute de mii de km condusi in masinile astea tu zici ca tre sa ma inveti tu... ai mai postat si mai sus o troleala similara.
Pot sa te intreb cate masini ai avut si ce modele? Inca ceva, unde am spus ca nu pot pleca cu scart cu benzinarele de 150?
Te faci de ras la fiecare post... invata sa citesti intai: Am zis ca si in a 3a puteam obtine un scart in diesel... intelegi diferenta intre viteza a 3a si plecat de pe loc?
Iti mai explic lent, nu=i problema. Insa astept sa vad ce masini ai avut tu si daca vrei sa ne intalnim sa ma inveti, nu e nici o problema, eu nu reusesc in a 3a sa bag scart.
Sau nici tu? Aoleo, pai ce facusi ma... si sa nu zici ca nu vrei sa te intalnesti si numai gurita e de tine

View PostHansolo, on 26 august 2016 - 21:08, said:

Nu tu ai spus ca pui ,,un motoras diesel cat o sticla de cola de 0.5 care sa nu faca nimic decat sa incarce bateriile intr-o masina electrica, si gata, ai autonomie 1000km"?
Am dubii ca la dimensiunea aia scoti un motor diesel de multi kw.
Stiam inainte de BMW i3 cu range extender, a fost un Mini prototip cu asa ceva, cu cifre halucinante gen ala consuma 1l carburant la 1000km.
M-am referit la perpetuum mobile pentru ca ansamblul ala motor trebuie sa genereze o anumita energie pentru parcurgerea unei distante. Sigur, un generator diesel este mult mai eficient decat un motor diesel ruland la turatie optima insa nu e facut cu magic dust.


Zau? http://www.fuelecono...=35355&id=37164
Un Prius e mai economic inclusiv pe autostrada decat un diesel iar la consum combinat urban/extern e departe. Si nu vorbesc de plug-in hibrid, ci de banalul hibrid.
Sinergia motor electric+ICE e in acest caz foarte buna pentru economie si autonomie pentru ca ambele motoare sunt de puteri comparabile.
Citeste cu un post mai jos de al tau, un coleg iti explica ce inseamna hibrid intr-un mod f corect.
Tot nu mi-ai zis daca ai condus una. Repet, imi permit sa vb pt ca spre diferenta de multi care nu au pups macar mana pe o masina electrica sau hibrid, eu le-am condus pe ambele pe distante lungi.
Si ce inseamna zau? Nu poti vorbi normal si civilizat? Fara ironii stupide?
Ai pus un link in care se compara o masina PE BENZINA. Si tu imi spui ca consuma cat un diesel... asa e, deci acel hybrid consuma cat un diesel Posted Image
Si atunci?? Deci un diesel e mai eficient ca un hybrid care costa mult mai mult... multumesc. Asta spuneam si eu... nu e momentul sa vorbim de moartea dieselului.
Din contra, trebuie sa intre pe piata americana puternic, si tu imi dai dreptate, exact ce am spus, comparat cu o BENZINARA, un hybrid e OK, nu cu mult mai buna,
Comparat cu un diesel, e nimic... sau crezi ca un 1.8 benzina trage cand ai o rulota sau masina plina, AC on si urci o panta?
Consumul o sa creasca ca la balamuc... ca la orice benzina comparat cu diesel.
Iti pot spune ca am pus la benzina in Aurisul ala hybrid de m-am plictisit, si pornisem entuziasmat ca tine.
E o masina pe benzina, atat, nu se incarca la priza sau la incarcator (aurisul cel putin, vad ca priusul se incarca pt a merge apoi 18km autonomie...), are o baterie mica care permite pornirea de pe loc pe baterie, si cam atat, se incarca de la motor... o alta asemanare cu subiectul atins de mine anteriori, apropo Posted Image

Uite aici scrie ca Jetta 2.0 diesel are 53mpg, nu 36 ca in linkul tau: http://www.autocar.c...tta-2.0-tdi-140

View Postoaspetele, on 26 august 2016 - 21:14, said:

Ce nu vad specificat e cati cai are Priusul si cati cai Jetta. Probabil ca si asta are relevanta.
Consumul trecut acolo la Jetta e gresit, cauta pe orice alt site si vezi cat consuma in realitate.
Oricum insa, daca accelerezi un pic mai tare, priusul intra pe benzina. Imi permit sa spun asta din nou, intrucat am condus auris hybrid cu acelasi motor.
Si daca mergi cu ea, consumul e mare... electric merge doar pana pe la 30km/h

View Postvalitudor, on 26 august 2016 - 21:25, said:

Prius trebuie sa aiba vreo 70 CP, Jetta daca are motor 2.0 TDI trebuie sa fie de 150 CP
Pe wikipedia zice ca priusul dezvolta 98 de cai.
Putin... un benzinar aspirat, atentie, fara turbo. Comparat cu un diesel cu 150 de cai si cuplu de vreo 3 ori (!!!) mai mare...

As of April 2016, a total of 75,400 Prius PHVs have been sold worldwide since 2012, with the United States as the market leader with over 42,300 units delivered

The first generation Prius plug-in total all-electric range in blended mode is 11 mi (18 km)

The all-electric range is expected to reach 22 mi (35 km), twice the range of the first generation model

35 de km, wow... asta da autonomie. Asta la modelul 2016 care conform Wikipedia inca nu a aparut pe piata.

View PostHansolo, on 26 august 2016 - 21:08, said:

Nu tu ai spus ca pui ,,un motoras diesel cat o sticla de cola de 0.5 care sa nu faca nimic decat sa incarce bateriile intr-o masina electrica, si gata, ai autonomie 1000km"?
Am dubii ca la dimensiunea aia scoti un motor diesel de multi kw.
Stiam inainte de BMW i3 cu range extender, a fost un Mini prototip cu asa ceva, cu cifre halucinante gen ala consuma 1l carburant la 1000km.
M-am referit la perpetuum mobile pentru ca ansamblul ala motor trebuie sa genereze o anumita energie pentru parcurgerea unei distante. Sigur, un generator diesel este mult mai eficient decat un motor diesel ruland la turatie optima insa nu e facut cu magic dust.
To keep up with the demands of charging the larger pack, the onboard charger was upgraded to a 3.3 kW, up from 2.2 kW in the Prius Plug-in.
Deci exact aceeasi tehnologie de care spuneam eu e folosita in Prius... e nevoie de un incarcator de doar 3.3kW.
Ce anume ti se mai pare incredibil? Dimensiunea motorului? Ti se pare ca o sticla de 0.5 e asa o greseala mare?
Un motor de 0.5 l ti se pare mic? Pe Tico/Matix cat au acele motorase micute?
Dar chiar daca ar fi cat o sticla de 1l, de aici si pana la perpetuum mobile mai e mult...
Daca s-ar dori, s-ar putea optimiza generatorul on-board sa duca incarcarea si sa creasca autonomia... dar progresul tehnic trebuie facut in pasi mici ca sa fie profitabil.

View Postericmario, on 26 august 2016 - 20:42, said:

E plin in Germania de Prius-uri...
Unii zic ca e plin de loganuri
Aici zice ca au vandut 5 bucati in FEB si sint la coada clasamentului http://evobsession.c...-february-2016/
Oricum, nu cred ca e plin... oricum de cand motorina s-a scumpit, hybridele pot intra in competitie.
Eu asta zisesem, sau crezi ca daca motorina ramanea tot 1/2 pretul benzinei, priusul putea concura in EU?
Nu, putea concura doar cu benzinarele din US care aveau si au inca consumuri nebune.
Asa cum multe motoare pe benzina nici nu se vand in europa, sau au vanzari f mici (orice e peste 2l in EU se vinde f putin)

Edited by maxtron_69, 27 August 2016 - 00:42.


#123
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Daca pretul motorinei ramanea la jumatate, acum ne scuipam plamanii in Romania. Poate si prin alte parti.
Diesel e economic, e puternic, e fiabil, dar pute. La fel ca buda din fundul curtii.

#124
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postdanvlas, on 27 august 2016 - 06:33, said:

Daca pretul motorinei ramanea la jumatate, acum ne scuipam plamanii in Romania. Poate si prin alte parti.
Diesel e economic, e puternic, e fiabil, dar pute. La fel ca buda din fundul curtii.
Nu e adevarat. S-a explicat mai sus de 100 de ori, cantitatea de petrol consumata ramane constanta.
Tesla ‘Supercharger’ Station Powered By Diesel Generators

Motoarele diesel moderne polueaza mai putin ca un motor pe benzina la anumite capitole, si acolo unde eficienta conteaza cat de putin (masini SUV, cu rulote, familii mari) dieselul consuma jumate cat benzinara.
Sau nu crezi ca conteaza sii cantitatea de combustibil arsa ci doar cum percepi tu subiectiv mirosul, asta imi place, asta nu?

Aici spune ca Jetta Diesel consuma 71mpg, mai putin decat un prius hybrid (ca tot mentionase cineva o comparatie) http://www.topgear.c...olkswagen/jetta

Iar motoarele 1.6 tdi de la VW de pe seriile greenline, bluemotion etc consuma chiar 80mpg...

#125
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postmaxtron_69, on 27 august 2016 - 00:37, said:

hmm... deci dupa sute de mii de km condusi in masinile astea tu zici ca tre sa ma inveti tu... ai mai postat si mai sus o troleala similara.
Pot sa te intreb cate masini ai avut si ce modele? Inca ceva, unde am spus ca nu pot pleca cu scart cu benzinarele de 150?
Te faci de ras la fiecare post... invata sa citesti intai: Am zis ca si in a 3a puteam obtine un scart in diesel... intelegi diferenta intre viteza a 3a si plecat de pe loc?
Iti mai explic lent, nu=i problema. Insa astept sa vad ce masini ai avut tu si daca vrei sa ne intalnim sa ma inveti, nu e nici o problema, eu nu reusesc in a 3a sa bag scart.
Sau nici tu? Aoleo, pai ce facusi ma... si sa nu zici ca nu vrei sa te intalnesti si numai gurita e de tine

Hmmm.

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:56, said:

Nu stiu la ce te referi, am detinut 2 passaturi diesel 1.9 si 2.0 cu aprox 140cp, si rupeau asfaltul la plecare de pe loc fara sa turez masina... asa lejer. Chiar si in a 3a puteam sa fac "scart".
Apoi am avut un sir lung de masini pe benzina (honda CR-V 2.0, Mazda 6 2.0, mazda 3 1.6, focus 1.6 etc) si niciuna nu e capabila sa "rupa" nimic... desi aveau "mai multi cai"... 150 Honda, 147 mazda etc
Treapta a 3-a am luat-o ca pe un bonus, ideea principala era plecare de pe loc cu "scart". Daca voiai sa spui altceva, invata sa te exprimi corect.

Eu de aici am dedus ca tu nu puteai pleca cu "scart" la benzinare, iar asta este un mare deziderat al vietii tale. Incercam sa te ajut sa ti-l indeplinesti chiar si la benzinare.
Posibil ca 2.0 TDI de 140 sa aiba mai mult cuplu la roata intr-a 3-a decat 2.0 FSI, insa diferenta este mica, de 10%..
La celelalte nu ma pronunt, dar tine si de cutie nu numai de motorizare

View Postmaxtron_69, on 26 august 2016 - 20:56, said:

Daca vrei sa pleci cu toba sparta la 6000rpm sa te auda toti poti si cu benzinara, e adevarat.
Ei vezi, aici s-ar putea sa fie problema. Daca vrei sa pleci intr-o anumita treapta cu "scart" la un benzinar, nu trebuie sa duci motorul la 6000 rpm, ci doar pe la 3500 rpm sau pe unde are cuplul maxim acel motor. Din acest motiv ti-am sugerat sa incerci sa intelegi ce este cuplul, cutia de viteze, etc.

Edited by valitudor, 27 August 2016 - 09:36.


#126
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View Postvalitudor, on 27 august 2016 - 09:21, said:

Hmmm.


Treapta a 3-a am luat-o ca pe un bonus, ideea principala era plecare de pe loc cu "scart". Daca voiai sa spui altceva, invata sa te exprimi corect.

Eu de aici am dedus ca tu nu puteai pleca cu "scart" la benzinare, iar asta este un mare deziderat al vietii tale. Incercam sa te ajut sa ti-l indeplinesti chiar si la benzinare.
Posibil ca 2.0 TDI de 140 sa aiba mai mult cuplu la roata intr-a 3-a decat 2.0 FSI, insa diferenta este mica, de 10%..
La celelalte nu ma pronunt, dar tine si de cutie nu numai de motorizare


Ei vezi, aici s-ar putea sa fie problema. Daca vrei sa pleci intr-o anumita treapta cu "scart" la un benzinar, nu trebuie sa duci motorul la 6000 rpm, ci doar pe la 3500 rpm sau pe unde are cuplul maxim acel motor. Din acest motiv ti-am sugerat sa incerci sa intelegi ce este cuplul, cutia de viteze, etc.
Vad ca ai mult timp liber si ma tot citezi... :)
In schimb vad ca tot refuzi sa spui ce masini ai condus tu si sa le compari un pic.

Eu asta am facut. Am spus ca dieselurile te bagau in scaun, benzinarele nu. Atentie mare, ca vad ca lipseste la tine si atentia si capacitatea de a procesa informatia.
Am specificat niste modele f clar, cele conduse de mine. Honda CR-V: Honda also offers the CR-V with a 2.0-litre i-VTEC petrol engine. This offers 153bhp at 6,500rpm, but when compared to the diesels it looks short on torque; it musters just 192Nm at a peaky 4,300rpm. Sursa: http://www.autoexpre...o.uk/honda/cr-v

Da? Nu e vorba niciunde de 3500 cum spui tu. Asta la modelul nou, eu am avut modelul 2008. La Mazda 6 cuplul era si mai mic.
Dupa aceea am vorbit de 1.6 benzina la focus, mazda 3 etc. Vezi ce cuplu ai si la ce turatii...

La diesel? Ai cuplu ENORM la turatii mici. Din acelasi articol: "A more powerful version of the 1.6 i-DTEC engine superseded the previous range-topping 148bhp 2.2-litre diesel. This delivers the same 350Nm of torque as the old 2.2, but adds another 10bhp to the mix – and is 40bhp more powerful than the entry-level 1.6 – with 158bhp. Both 1.6s make their peak power at 4,000rpm and deliver maximum torque from 2,000rpm."

Un sumar deci pt tine: benzinarul cu consum mult mai mare are doar 192 cuplu de la 4500rpm incolo (cu max power la 6500) iar dieselul are aproape dublu cuplu de la doar 2000... Da, prefer sa plec cu cuplu maxim la 2000 decat sa turez peste 4500...

Ti-am spus ca te adancesti tot mai mult la fiecare post in propria ta p... . Mai posteaza si ceva surse, articole si mai ales spune clar ce masini ai avut.
Imi face impresia ca esti un pusti care nu are inca carnet, uneori. In rest, daca vrei sa ma inveti ceva, ti-am zis, zi unde si cand si hai sa ne vedem. Vino cu masina ta si invata-ma...
Incerci sa pari asa cumva superior, imi spui sa invat ce e ala cuplu, cutie de viteza... vezi ca am postat mai sus despre cuplu de mai multe ori.
Nu o da apoi ca nu tre sa plecam cu scart si ca asta e scopul vietii mele, cumva trebuie comparate masinile.
Am mentionat si urcatul unei pante cu AC on, si tractat o rulota... Tine-te de dezbaterea principiilor si lasa atacurile personale. Daca insa iti plac atacurile, ti=am zis, vino sa ma inveti personal si imi spui in fata ce superior esti tu...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate