Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: May 08 2024 23:33, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
42
#145
Posted 28 August 2016 - 15:33
Eu am diesel și nu suport mirosul motorinei, cel al benzinei chiar îmi place. Deh, plăceri de aurolac.
Însă mirosul de eșapament al dieselurilor noi este mult mai neutru decât al benzinarelor. Chiar și climatizarea mașinii mele trece automat pe recirculare când în față este o benzinară care miroase, însă la un diesel n-am reușit. Nu vorbesc de fumegători, ci de mașini normale. Probabil rezultatele alea are arderii benzinarelor sunt mai excitante pentru senzor. swtm, on 28 august 2016 - 12:52, said: Anii sunt nerelevanti ci kilometrajul. |
#146
Posted 28 August 2016 - 15:41
Nu ție, posesorilor de benzinare. Tu te-ai obișnuit cu mirosul. E drept ca un e5 miroase mai puțin decât un e3. Depinde și de cum îți întreții masina.
On topic, marea majoritate a transportului auto e cu motoare diesel. Oricât ar fi utopistii de ecologiști motoarele diesel nu vor dispărea asa de curând |
#147
Posted 29 August 2016 - 05:49
Petrolul nu va dispărea niciodată pentru ca se regenerează, în momentul de față sunt resurse de petrol pentru 1000 de ani, asta cu dispariția petrolului v-au băgat-o în cap hipsterii ecologiști care opresc construcția unei autostrăzi din cauza unei familii de bursuci.
|
#148
Posted 29 August 2016 - 07:44
danvlas, on 28 august 2016 - 15:19, said:
Sugerezi cumva sa merg de 3 ori mai mult decat am nevoie, doar ca sa testez ce motor rezista mai mult? 12 ani, mers cat mi-a trebuit, pe benzina, nici o problema. @test_driver: e prima mea postare in care afirm ca Diesel pute. Nu carburantul, ci rezultatul arderii. Benzina, motorina, acetona, diluantul etc. au mirosuri specifice. Si e adevarat, benzina are un miros mai puternic ca motorina. Asta pentru ca e mai volatila. Dar ce ramane in urma arderii motorinei e incredibil de puturos. De ceva vreme constat ca in spatele unui Diesel trebuie sa pornesc recircularea, ceea ce nu se intampla in spatele unei benzinare. E o parere strict personala, pe care mi-o exprim in calitate de om liber. Nu caut sa fac prozelitism. In ziua de azi in sparele unei masini diesel de la E5 in sus, nu se vede fum deloc. Si eu am stat in spatele unor masini diesel, si nu am pus deloc pe recirculare. Numai daca stai in spatele unei masini care scoate fum vizibil, fie ea benzina sa diesel, atunci dai pe recirculare. Si la benzinarele care scot fum vizibil, mirosul te da pe spate. Parerea mea. Si culmea vad camioane si basculante, care scot un fum cand accelereaza, de spui a a luat foc o rafinarie, dar nu se intampla nimic cu ele, desi polueaza car jumatate din masinile din oras. |
#149
Posted 29 August 2016 - 08:57
Torquemada-666, on 29 august 2016 - 07:44, said: Si culmea vad camioane si basculante, care scot un fum cand accelereaza, de spui a a luat foc o rafinarie, dar nu se intampla nimic cu ele, desi polueaza car jumatate din masinile din oras. |
#150
Posted 29 August 2016 - 09:56
danvlas, on 28 august 2016 - 15:19, said:
@test_driver: e prima mea postare in care afirm ca Diesel pute. Nu carburantul, ci rezultatul arderii. Benzina, motorina, acetona, diluantul etc. au mirosuri specifice. Si e adevarat, benzina are un miros mai puternic ca motorina. Asta pentru ca e mai volatila. Dar ce ramane in urma arderii motorinei e incredibil de puturos. De ceva vreme constat ca in spatele unui Diesel trebuie sa pornesc recircularea, ceea ce nu se intampla in spatele unei benzinare. E o parere strict personala, pe care mi-o exprim in calitate de om liber. Nu caut sa fac prozelitism. |
#151
Posted 29 August 2016 - 10:44
Desi recunosc eficienta Dieselului, eu nu as baga in curte o masina Diesel decat daca m-as apuca de carausie. Dar eu nu vorbesc de camioane aici, ci de turisme folosite in scopuri personale. Concedii, drum acasa-serviciu, chestii din astea.
Vorbim de motoarele reale din traficul romanesc. Pe forumuri, lumea se agita sa scoata filtrele de particule si, in general, orice sistem de filtrare. Pe sosea dai de jdemii de Passaturi sau BMW-uri care lasa nori de fum in urma. Multi baga toate porcariile in motor in loc de combustibil normal. De ce? Pentru ca pot sa arda orice rahat ieftin in motorul ala. Dieselul consuma tot ce se poate auto-aprinde, fara sa faca mofturi prea mari. Bagi pacura, merge. Ulei de gatit? Merge si ala. Uneori merge si uleiul propriu al motorului Pe urma se infunda toate orificiile, dar masina mai merge, chiar daca nu se vede din cauza fumului. Dar nu, Dieselul nu pute... Parerea mea e ca Dieselul e ideal cand ai de transportat cantitati mari. Poluarea per kg transportat produsa de un camion Diesel care trage 20 tone e mai mica decat cea produsa de un Tico. De asta, motorul Diesel nu are cum sa dispara. Dar, la sarcini mici, eficienta unui Diesel e folosita doar intr-o mica masura, diferenta transformandu-se in combustibil ars degeaba. Si de aceea cred ca vom asista la o campanie de descurajare a motoarelor Diesel pe masinile mici. |
#152
Posted 29 August 2016 - 13:37
#153
Posted 29 August 2016 - 13:42
Ca un gazar nu pute nimic. Masinile care scot fum au kilomentrajul dat peste cap si n-au mai dat pe la mecanic de ani. Un diesel intretinut care a mers cu motorina buna si ulei de calitate nu are de ce sa scoata fum sub 3-400.000 km. Eu n-am vazut taxiuri prin Germania sau Austria care sa lase un nor de fum cand pleaca de pe loc.
|
#154
Posted 29 August 2016 - 14:40
Eu as spune ca orice diesel scoate fum. Ca nu-l vezi e altceva.
|
|
#155
Posted 29 August 2016 - 15:29
oaspetele, on 29 august 2016 - 14:40, said:
Eu as spune ca orice diesel scoate fum. Ca nu-l vezi e altceva. In cazul asta orice motor cu ardere scoate fum. Totusi nu sunt de acord ca dieselul e mai imputit ca benzina. Dar unii oameni au simturi mai sensibile dupa cum vad. Deci sa incheiem polemica, fiecare cu problemele si parerile lui. |
#156
Posted 29 August 2016 - 15:39
Un diesel care fumega are injectoarele înfundate. Se rezolva cu un simplu tratament.
|
#157
Posted 29 August 2016 - 16:29
#158
Posted 30 August 2016 - 21:08
bf_2016, on 30 august 2016 - 20:49, said:
Vor mai trece cel putin 10 de ani de acum incolo pana ce dieselul nu va mai fi atractiv.Inclusiv la ultima generatie de motoare alimentate cu benzina sau cu motorina, constatam ca exista o diferenta de consum de cel putin 3 l in plus pentru benzinare, aspect care conteaza foarte mult pentru cei care parcurg zeci de mii de km intr-un an.Sa nu ignoram faptul ca si producatorii auto ies constant in fata cu motorizari diesel din ce in ce mai economice si mai putin poluante iar ca si longevitate, daca dieselul este exploatat corespunzator, pe distante medii si lungi asa cum este recomandat, inclusiv pentru a permite regenerarea filtrului de particule, dieselul are cel putin dubla durata de viata in comparatie cu un motor alimentat pe benzina. La ce mașini e diferența minim 3l? Nici macar maxim. Luați numărul din august auto moto sport se face comparație golf benzina și diesel. Concluzia nici macar nu are rost sa te gândești sa iei diesel, benzina fiind mai dinamica și mai rafinata diferența de consum 1l.se poate verifica și pe spritmonitor.de Acum doua luni aceeași comparație și concluzii similare pe skoda superb. |
#159
Posted 30 August 2016 - 22:44
Kazmer, on 30 august 2016 - 21:08, said:
La ce mașini e diferența minim 3l? Nici macar maxim. Luați numărul din august auto moto sport se face comparație golf benzina și diesel. Concluzia nici macar nu are rost sa te gândești sa iei diesel, benzina fiind mai dinamica și mai rafinata diferența de consum 1l.se poate verifica și pe spritmonitor.de Acum doua luni aceeași comparație și concluzii similare pe skoda superb. Asa o comparatie intre diesel si benzina la consum. http://www.auto-data...ar&car_id=17770 Consumul de combustibil - urban 7.2 l./100 km. Editaţi acest automobil Consumul de combustibil - extra-urban 5.3 l./100 km. Editaţi acest automobil Consumul de combustibil - mixt 6.0 l./100 km. http://www.auto-data...ar&car_id=17758 Consumul de combustibil - urban 12.4 l./100 km. Editaţi acest automobil Consumul de combustibil - extra-urban 6.3 l./100 km. Editaţi acest automobil Consumul de combustibil - mixt 8.6 l./100 km. Consumul ala debenzina la huiduma aia de BMW, in oras e 12,4 cum sunt eu popa. Poate daca mergi in Iasi, noaptea, coborand Copoul, singur in trafic, scoti 12,4. Pune-l ziua la semafor, vara cu ac-ul deschis si mers in aglomeratie. Pune si motorina la fel, si tot va avea cu vreo 6/7 litri mai putin. La masinile mici, mai usoare diferenta poate fi mai mica. Asta pana incepi sa le accelerezi pe fiecare mai tare, cu sc, sau mers in aglomeratie. Benzina sa dus dulce minune in sus la consum. Exemplele pot continua la infinit. |
|
#160
Posted 30 August 2016 - 23:12
Kazmer, on 30 august 2016 - 21:08, said:
La ce mașini e diferența minim 3l? Nici macar maxim. Luați numărul din august auto moto sport se face comparație golf benzina și diesel. Concluzia nici macar nu are rost sa te gândești sa iei diesel, benzina fiind mai dinamica și mai rafinata diferența de consum 1l.se poate verifica și pe spritmonitor.de Acum doua luni aceeași comparație și concluzii similare pe skoda superb. Cuplul cum e? Dublu la diesel? |
#161
Posted 30 August 2016 - 23:48
#162
Posted 31 August 2016 - 06:21
Torquemada-666, on 30 august 2016 - 22:44, said: Asa o comparatie intre diesel si benzina la consum. http://www.auto-data...ar&car_id=17770 Consumul de combustibil - urban 7.2 l./100 km. Editați acest automobil Consumul de combustibil - extra-urban 5.3 l./100 km. Editați acest automobil Consumul de combustibil - mixt 6.0 l./100 km. http://www.auto-data...ar&car_id=17758 Consumul de combustibil - urban 12.4 l./100 km. Editați acest automobil Consumul de combustibil - extra-urban 6.3 l./100 km. Editați acest automobil Consumul de combustibil - mixt 8.6 l./100 km. Consumul ala debenzina la huiduma aia de BMW, in oras e 12,4 cum sunt eu popa. Poate daca mergi in Iasi, noaptea, coborand Copoul, singur in trafic, scoti 12,4. Pune-l ziua la semafor, vara cu ac-ul deschis si mers in aglomeratie. Pune si motorina la fel, si tot va avea cu vreo 6/7 litri mai putin. La masinile mici, mai usoare diferenta poate fi mai mica. Asta pana incepi sa le accelerezi pe fiecare mai tare, cu sc, sau mers in aglomeratie. Benzina sa dus dulce minune in sus la consum. Exemplele pot continua la infinit. Lasa vrăjeala. 1. De ce pui varianta 2012 de ce nu pui varianta 2016? 2. Tu ce mașina ai sa nu zici ca ai seria 7 3. Chiar în exemplul tău diferența la extraurban este 1l. Sa fim serioși nu faci în oraș mai mult de 10000 pe an cu seria 7 majoritatea se face extraurban. Va mai dau un reper. Urmăriți înregistrările pe turatii.ro. Tipul era super mare fan diesel. Din diesel jos diesel sus nu-l scoteai. Anu asta după ce a testat câteva mașini pe benzina e decis sa cumpere benzina ca nu se mai rentează diesel. Masinile pe benzina au ajuns la o dinamica superioara iar diferenta de consum nu rentează dacă nu faci peste 20000 pe an In anul 2016 cine își ia mașină nouă diesel fără sa facă spre 30000 km pe an e complet rupt de realitate. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users