Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
4G LTE în banda de 2100 MHz (LTE 1).
Last Updated: Mar 01 2024 22:21, Started by
danutz1
, Aug 08 2016 15:07
·
39
#6769
Posted 30 April 2018 - 16:34
Autostrada Soarelui, km 68, Petrom, 10Mhz.
Edited by MembruAnonim, 30 April 2018 - 16:50. |
#6770
Posted 30 April 2018 - 16:38
Sunt 10MHz conform screenshot-ului. EARFCN 103 = 10 MHz.
|
#6771
Posted 30 April 2018 - 16:49
Ah, da, acum am vazut. O sa editez.
Inseamna ca backhaul-ul o fi pe radio si nu o putea mai mult pentru ca nici nu pare sa fie foarte aglomerat. |
#6772
Posted 30 April 2018 - 17:10
Si cei din Oradea ar trebui sa puna un screenshot in care se vede EARFCN pentru a confirma ca s-a trecut la 15MHz.
Doar dupa viteza nu iti poti da seama mereu. |
#6773
Posted 30 April 2018 - 19:41
În Oradea nu am găsit nici o zona cu 15MHz în banda 1. Ce-i drept în ultimul timp am observat ca telefonul stă mai mult în 3G 900. Ceva se pregătește deoarece la serviciu avem câteva microcelule ce sunt în banda 2100 3G, iar în ultimul timp sunt mai mult nefuncționale,iar telefonul stă fără semnal chiar si dupa restart.
|
#6774
Posted 30 April 2018 - 19:43
#6775
Posted 30 April 2018 - 20:05
In 4G banda 1 văd că nu vrea să intre.
Attached Files |
#6776
Posted 01 May 2018 - 17:11
mikeciprian, on 28 aprilie 2018 - 14:20, said: Și judetul Galați este trecut tot pe 10 Mhz in LTE B1 in rural. Nu m-aș hazarda sa zic că 15 Mhz vor fi prea curând în LTE B1. Sunt foarte multe probleme la mijloc. Exista vreo confirmare a cuiva că avem LTE-ul pe 15 Mhz sau că 3G-ul este doar pe 900 Mhz? E de preferat dovada scriptica in ambele cazuri, captura de ecran și nu doar vorbe. |
#6777
Posted 08 May 2018 - 17:53
cum stam cu acoperirea in Bucuresti - in unele cladiri lasa de dorit
|
#6779
Posted 08 May 2018 - 19:54
#6780
Posted 08 May 2018 - 20:39
popica1968, on 22 aprilie 2018 - 20:23, said:
Cum mere netul in Bucuresti ? Dupa trecerea pe 10 MHZ. *Semnalul 4G de la Vodafone este full atat outdoor cat si indoor. Edited by xmanyacs77, 08 May 2018 - 20:42. |
#6781
Posted 08 May 2018 - 20:43
Si la mine inainte de upgrade aveam semnal full, acum cu 10mhz de abia am 2 lini semnal
Credeam ca totusi upgrade inseamna ca ar merge mai bine Astept sfarsitul luni iulie sa vad poate se rezolva |
#6782
Posted 08 May 2018 - 20:43
#6783
Posted 08 May 2018 - 20:44
DIGI_Helper, on 05 aprilie 2018 - 11:11, said:
Salutare, Recent am demarat un proiect de upgrade a retelei Digi Mobil din Bucuresti si Ilfov ce se va finaliza pana la sfarsitul lunii iulie, si are ca scop cresterea calitatii serviciilor de voce si date. In aceasta perioada puteti experimenta, pentru o perioada limitata de timp, diverse probleme in utilizarea serviciilor Digi Mobil. Va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi, si va asiguram ca lucram in permanenta pentru a minimiza efectele negative ale procesului si pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Echipa Digi. |
|
#6784
Posted 08 May 2018 - 20:46
danutz1, on 08 mai 2018 - 20:44, said: Si eu ce sa fac? Sa platesc degeaba 4 abonamente Digi Mobil pana in luna Iulie 2018 fara sa am semnal decent la domiciliu 4G cat si 3G? Pe bune? Quote Am probleme de 2 luni cu semnalul 4G Digi Mobil care este inexistent la domiciliu in sectorul 2, Bucuresti. Semnalul 3G are maxim -99 dbm, ASU 7, Band 1, PSC 213, LAC-UCID: 7002-472621108, RNC-CID: 721-40652 Edited by xmanyacs77, 08 May 2018 - 20:50. |
#6785
Posted 08 May 2018 - 20:52
Ti-am recomandat deja ce sa faci, nu are sens sa-ti prelungesti suferinta.
|
#6786
Posted 08 May 2018 - 20:55
danutz1, on 08 mai 2018 - 20:52, said:
Ti-am recomandat deja ce sa faci, nu are sens sa-ti prelungesti suferinta. *Mentionez ca smartfonurile ies din retea si nu pot fi apelat sau sa apelez vreun numar. Este normal in anul 2018? Edited by xmanyacs77, 08 May 2018 - 20:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users