Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda3 facelift 2017
#37
Posted 20 July 2016 - 06:50
#38
Posted 20 July 2016 - 11:20
Kazmer, on 19 iulie 2016 - 23:25, said:
1.0 EcoBoost (125 Hp) Putere 125 CP /6000 rot/min Viteza maximă 195 km/h Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 11.0 sec Cuplu 170 Nm /1400-4500 rot/min 1.0 TSI (115 Hp) Putere 115 CP /5000-5500 rot/min Viteza maximă 198 km/h Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 10.4 sec Mazda 2.0i (120 Hp) Putere 120 CP /4500 rot/min Viteza maximă 195 km/h Editaţi acest automobil Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 8.9 sec Sa-mi explice cineva ce e special la motoarele concurente. Eu vad ca 120 cai Mazda sunt mai performanti decat 125 cai Ford, e practic chiar penibil Cata vreme asiaticii vor produce aspirate eu le voi cumpara. Ii las pe cei fitosi sa cumpere 1.0 EcoBoost tsi și alte minuni ale tehnologiei moderne. |
#39
Posted 20 July 2016 - 11:45
ericmario, on 20 iulie 2016 - 06:50, said:
Sau invers, Kia a copiat Mazda? closchkutza, on 19 iulie 2016 - 15:58, said:
Caroseria de genul ala vine cu anumite dezavantaje, mai ales dpdv dinamic. Probabil ca Mazda nu a vrut sa-si bata capul cu ele, mai ales ca, daca mai tineti minte, Mazda 6 a fost ultima carte pe care o mai aveau in mana. Daca nu avea succes -> se duceau la fund. Cat despre discutiile despre downsizing, zic doar ca masinile nu se conduc pe hartie iar motoarele turbo nu au fost si nu vor fi niciodata raspunsul la probleme de consum de carburant. Stiu ca trendul actual este ca toti producatorii sa se bata in cifre cat mai mari de putere coroborate cu cilindree cat mai mica si cifre de consum care de care mai optimiste (sa nu le zic altfel) insa sunt oameni care isi doresc inainte de toate ca masina pe care au cheltuit niste (destui) bani sa-si faca treaba de masina si sa mearga, zilnic, la orice ora, in orice conditii. Altfel impozitele la masini echipate cu motoare de pana in 2.5 litri sunt decente si ma indoiesc profund ca cineva care isi cumpara masina noua in range-ul 20-30k Euro nu are bani sa le plateasca / isi pune problema de unde scoate banii aia iar in practica consumul unui motor mic si turbo este de cele mai multe ori egal sau mai mare cu al unui aspirat bine facut, de capacitate cilindrica mai mare si putere echivalenta. Asta sa nu mai vorbim ca flexibilitatea si liniaritatea unui motor aspirat de cilindree mare (2 litri sau peste) este inca de ne-egalat de motorase de 1-1.2. Cei ce vor putere: generatia urmatoare de mazda cel mai probabil va avea parte si de o versiune MazdaSpeed, care in mod sigur ca veni cu ceva de peste 300cp. Inca o data, e principalul lucru apreciat de detinatori, uita-te la reviewuri pe siteuri de profil si o sa vezi repetat obsesiv aprecierile la adresa practicalitatii acestui gen de caroserie. Singura problema e ca costa mai mult pt fabricanti, un stergator in plus, 2 amortizoare, geam spate mai mare etc. Legat de motoare, de unde stii tu ca turbo e sau nu raspunsul? Motoarele diesel au devenit populare dupa aparitia turbo-ului. Nici nu se mai poate concepe un motor diesel fara turbo... si ce frumos e cand apesi pe acceleratie si cuplul de 340Nm si mai mult impinge... si consumul ramana rezonabil. Un BMW diesel rupe soseaua si tot consuma un 5.5% mediu... VAG nu e departe cu 1.6 dar si vechile 1.9 erau ok. Motoarele mici nu sint fiabile ca cele peste 2 litri? O fi, dar mici insemnand sub 1.0... 1.6 nu e deloc un motor mic. Sint masini de curse cu motoare din astea... nu mai e in ziua de azi un motiv sa mai ai motoare mari... da, downsizingul e una din primele solutii, si vezi masinile americane unde motoarele de 6.0 litri scoteau mai putin decat un 1.6 actual. 1.6 e probabil arhisuficient astazi pt masini, greutatea masinii/motorului se reduce prin folosirea aluminiului si aliajelor, plasticului, performantele motoarelor au crescut f mult, e f greu de justificat de ce ai avea nevoie de mai mult decat 130 de cai si 300Nm dintr-un motor de 1.6 diesel actual... Impozitul la 2.5l e rezonabil ? hmmm... ok closchkutza, on 19 iulie 2016 - 16:54, said:
@trident: Daca iti cumperi motorul de la fabricantul X si restul masinii de la fabricantul Y si ti le montezi tu acasa, poate merge ce zici tu. Pana atunci insa, motorul ala de Honda vine atasat de un Civic iar cel de Reno de un Megane. Asa ca despre ce vorbim aici? O masina este un intreg, nu doar un motor si niste cifre pe o hartie, cifre care de multe ori deseneaza alta imagine decat realitatea. Bine ca a reproiecta un motor pe benzina de la zero pentru a suporta rate de compresie de 13/14:1 este ieftin iar sa "agati" o turbina de un motor este culmea tehnicii moderne, solutie foarte scumpa, high-end. Lol. Cum ziceam insa, pentru cei care vor motoare potente, facute cu scopul declarat si precis de a face cat mai multa putere se pare ca se va reintroduce mazdaspeed. Nu aveau cum sa le faca pe toate, cum am mentionat mai sus, Mazda era intr-un moment foarte sensibil al existentei lor iar in momente de genul nu te apuci sa faci pariuri cu modele de nisa, cu vanzari reduse, doar pentru a face pe placa catorva care vor neaparat sa aiba cu ce sa se dea mare la prieteni ca "a mea scoate mai mult". Avand in vedere ca-si revin si lucrurile merg bine, ma astept la lucruri faine de la ei (mazda 6 mi se pare in continuare best-buy in clasa sa). Poate ei sa vada luminita de la capatul tunelului care vad ca le scapa inca celor de la Honda si celor de la Toyota. Daca Mazda nu mai are in acest moment, o sa aibe o mare problema in viitorul apropiat. Comparat cu Honda si Toyota, Mazda e totusi departe, chiar daca vinde ceva mai ieftin. Honda are reputatia de cea mai fiabila si inoveaza cel mai mult, Toyota e f populara si are multe inovatii pe domeniul Hybrid. Mazda... e ok Edited by maxtron_69, 20 July 2016 - 11:39. |
#40
Posted 20 July 2016 - 12:07
#41
Posted 20 July 2016 - 12:18
danX, on 20 iulie 2016 - 11:20, said: La acceleratii de la zero turbo va fi in urma aspiratelor. La reprize ii da mumu, ca aspirata trebuie sa retrogradeze. Vorbești în necunostinta. Mazda bate fordul și la reprize. Iar daca nu retrogradezi cu fordul ramai cu 4 sec în urma mazda la o repriza de 80-120 |
#42
Posted 20 July 2016 - 12:23
Kazmer, on 19 iulie 2016 - 23:25, said:
1.0 EcoBoost (125 Hp) Putere 125 CP /6000 rot/min Viteza maximă 195 km/h Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 11.0 sec Cuplu 170 Nm /1400-4500 rot/min 1.0 TSI (115 Hp) Putere 115 CP /5000-5500 rot/min Viteza maximă 198 km/h Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 10.4 sec Mazda 2.0i (120 Hp) Putere 120 CP /4500 rot/min Viteza maximă 195 km/h Editaţi acest automobil Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 8.9 sec Sa-mi explice cineva ce e special la motoarele concurente. Eu vad ca 120 cai Mazda sunt mai performanti decat 125 cai Ford, e practic chiar penibil Cata vreme asiaticii vor produce aspirate eu le voi cumpara. Ii las pe cei fitosi sa cumpere 1.0 EcoBoost tsi și alte minuni ale tehnologiei moderne. Sau nu ai remarcat ca compari 2 motoare de 1l cu un motor de 2l? Honda scoate 150 de cai din motorul de 2 litri aspirat de acum vreo 10 ani... |
#43
Posted 20 July 2016 - 12:52
maxtron_69, on 20 iulie 2016 - 12:23, said:
Ca performante, ai dreptate, dar ai performante cu 5-10% mai mari cu un motor de 2 ori mai mare! Sau nu ai remarcat ca compari 2 motoare de 1l cu un motor de 2l? Honda scoate 150 de cai din motorul de 2 litri aspirat de acum vreo 10 ani... |
#45
Posted 20 July 2016 - 13:08
danX, on 20 iulie 2016 - 12:58, said:
In care treapta? Intr-a sasea, posibil. http://www.zeperfs.c...el5867-5595.htm Edited by jericho, 20 July 2016 - 13:09. |
#46
Posted 20 July 2016 - 13:12
danX, on 20 iulie 2016 - 12:58, said: In care treapta? Intr-a sasea, posibil. Treapta 4 Ford treapta 3 mazda maxtron_69, on 20 iulie 2016 - 12:23, said: Ca performante, ai dreptate, dar ai performante cu 5-10% mai mari cu un motor de 2 ori mai mare! Sau nu ai remarcat ca compari 2 motoare de 1l cu un motor de 2l? Honda scoate 150 de cai din motorul de 2 litri aspirat de acum vreo 10 ani... Explica te rog cu ce te încălzește ca ai un motor de un litru care desi are mai multi cai putere e mai slab din toate punctele de vedere? Eu aleg pe cel de doi litri |
|
#47
Posted 20 July 2016 - 13:16
Singurul avantaj al ascutitoarelor sunt taxele mai mici.
ps. Oricum, ma astept ca pe viitor, guvernantii nostri sa impoziteze puterea motorului, nu capacitatea cilindrica, sau ce le-o mai nascoci mintea. Edited by ericmario, 20 July 2016 - 13:20. |
#48
Posted 20 July 2016 - 14:11
Kazmer, on 20 iulie 2016 - 13:12, said:
Treapta 4 Ford treapta 3 mazda Explica te rog cu ce te încălzește ca ai un motor de un litru care desi are mai multi cai putere e mai slab din toate punctele de vedere? Eu aleg pe cel de doi litri Asa, putem sa revenim la motoarele americane de 6l. Ideea era ca compari mere cu pere. Plus ca oricine te poate intreba si pe tine, "explica cu ce te incalzeste ca ai un motor de 2 litri care nu e mai performant ca unul de 1l decat cu 5-10%". Inca o data, sint motoare de cilindree mai mica mult mai performante ca cel de 2l pe care tu l-ai publicat. Deci ma astept la 2l sa am 170 hp sau mai mult, nu 120. De fapt, Focusul de 1.6 de acum multi ani are 115... sper ca reusesti sa sesizezi diferenta si sa nu spui "pai asta de 2 are 120". Avantajele unui motor mai mic sint multiple, nu doar taxe. Costurile cu asigurarea in occident sint semnificative, la noi inca nu se intelege ce e acolo, dar pt un sofer sub 25 de ani, de ex in UK, se poate plati si £3000/an asigurare. |
#49
Posted 20 July 2016 - 14:48
Nu ma intereseza performanta pe cilindree.
Nu compar mere cu pere compar 125 cai Ford cu 120 cai Mazda. Iar mazda e mai fiabila și mai performanta poate și mai economica la consum . Sunt singurele lucruri care conteaza. Recunoaste ca nu vrei sa recunosti ca motorul mazda e mai bun decat motorul ford și atunci sustii chestia cu cilindreea care nu are nici o relevanta |
#50
Posted 20 July 2016 - 16:42
maxtron_69, on 20 iulie 2016 - 14:11, said:
Nu ai inteles, era vorba de performante pe cilindree. Asa, putem sa revenim la motoarele americane de 6l. Ideea era ca compari mere cu pere. Plus ca oricine te poate intreba si pe tine, "explica cu ce te incalzeste ca ai un motor de 2 litri care nu e mai performant ca unul de 1l decat cu 5-10%". Inca o data, sint motoare de cilindree mai mica mult mai performante ca cel de 2l pe care tu l-ai publicat. Deci ma astept la 2l sa am 170 hp sau mai mult, nu 120. De fapt, Focusul de 1.6 de acum multi ani are 115... sper ca reusesti sa sesizezi diferenta si sa nu spui "pai asta de 2 are 120". Avantajele unui motor mai mic sint multiple, nu doar taxe. Costurile cu asigurarea in occident sint semnificative, la noi inca nu se intelege ce e acolo, dar pt un sofer sub 25 de ani, de ex in UK, se poate plati si £3000/an asigurare. Aceasta se adreseaza celor care au un buget mai restrans, nu au bani de versiunea de 165cp dar totusi primesc o masina echipata cu un motor care are un cuplu de 210Nm (la fel ca cea de 165cp). Crezi sau nu sunt oameni pe care nu-i intereseaza care e trendul intr-un domeniu, nu-si cumpara masina dupa trend, nu isi schimba masina la fel de des ca telefonul (poate nici tel. nu-l schimba atat de des), pe sistemul ca a aparut ceva care scoate mai mult din mai putin si face din rahat bici si pe caruia nici nu-i este rusine sa afirme ca masina lui este echipata cu un motor aspirat de 2.0 care produce 120 / 165cp si 210Nm. Judecand dupa cate Mazda 3, 6, CX5 vad pe strazi, sunt chiar destul de multi astfel de oameni. Avantaje fata de un 1.0 / 1.2 turbat: flexibilitate, liniaritate, mai putin pretentios in exploatare, plaja mai mare de cuplu, mai fiabil (cel putin in teorie), posibil chiar mai economic dpdv consum, etc. Cat despre tehnologie, mi-e foarte clar ca nu realizati ce inseamna rata de compresie de 14:1 intr-un motor pe benzina care functioneaza cu benzina cu cifra octanica normala (95). Mazda a realizat prin motoarele pe benzina din line-up-ul curent ce cred ca nu a reusit nimeni sa faca cu un motor pe benzina intr-o masina de strada, anume sa creasca rata de compresie pana la 14:1 fara detonatii si fara sa se autodistruga rapid. Rata de compresie mare = cuplu crescut = > energie mai multa extrasa din aceeasi cantitate de benzina. Edited by closchkutza, 20 July 2016 - 16:55. |
#51
Posted 20 July 2016 - 20:32
closchkutza, on 20 iulie 2016 - 16:42, said:
Vorbesti de motorul ala de 2.0 - 120cp de parca atat ar fi putut sa scoata din el, 120cp si asta ar fi mareata realizare tehnologica pe care o promoveaza cei de la Mazda. Omiti insa in mod repetat faptul ca motorul ala in fapt produce 165cp in forma lui normala si ca versiunea de 120 cp este una detuned. Aceasta se adreseaza celor care au un buget mai restrans, nu au bani de versiunea de 165cp dar totusi primesc o masina echipata cu un motor care are un cuplu de 210Nm (la fel ca cea de 165cp). Crezi sau nu sunt oameni pe care nu-i intereseaza care e trendul intr-un domeniu, nu-si cumpara masina dupa trend, nu isi schimba masina la fel de des ca telefonul (poate nici tel. nu-l schimba atat de des), pe sistemul ca a aparut ceva care scoate mai mult din mai putin si face din rahat bici si pe caruia nici nu-i este rusine sa afirme ca masina lui este echipata cu un motor aspirat de 2.0 care produce 120 / 165cp si 210Nm. Judecand dupa cate Mazda 3, 6, CX5 vad pe strazi, sunt chiar destul de multi astfel de oameni. Avantaje fata de un 1.0 / 1.2 turbat: flexibilitate, liniaritate, mai putin pretentios in exploatare, plaja mai mare de cuplu, mai fiabil (cel putin in teorie), posibil chiar mai economic dpdv consum, etc. Cat despre tehnologie, mi-e foarte clar ca nu realizati ce inseamna rata de compresie de 14:1 intr-un motor pe benzina care functioneaza cu benzina cu cifra octanica normala (95). Mazda a realizat prin motoarele pe benzina din line-up-ul curent ce cred ca nu a reusit nimeni sa faca cu un motor pe benzina intr-o masina de strada, anume sa creasca rata de compresie pana la 14:1 fara detonatii si fara sa se autodistruga rapid. Rata de compresie mare = cuplu crescut = > energie mai multa extrasa din aceeasi cantitate de benzina. Acelasi cuplu si la 120 si la 165 cp ? haha Aici putem incheia discutia, ca se vede ca unii glumesc... sau nu stiu ce spun. Rata compresie mare si fiabilitate crescuta... hmmm Si turbina ce face? nu scoate mai multa energie din aceeasi cantitate de benzina ? Kazmer, on 20 iulie 2016 - 14:48, said:
Nu ma intereseza performanta pe cilindree. Nu compar mere cu pere compar 125 cai Ford cu 120 cai mazda. Iar mazda e mai fiabila și mai performanta poate și mai economica la consum . Sunt singurele lucruri care conteaza. Recunoaste ca nu vrei sa recunosti ca motorul mazda e mai bun decat motorul ford și atunci sustii chestia cu cilindreea care nu are nici o relevanta De unde stii tu ca motorul mazda e mai bun ca motorul ford.. tare asta. Compari un motor de 2 litri cu unul de 1 litru si spui ca ala de 2 e mai bun ca are 5cp in plus... incredibil de logic Mazda a ramas in urma, cum au zis si altii, motor de 2.2 litri in 2016? Chiar or fi toti ceilalti producatori nebuni si Mazda cea mai cea? Sa speram ca nu intra prin faliment, dar cu siguranta trece printr-o perioada grea. Dar motoarele se compara la cilindree asemanatoare, nu unu de 1l cu unul de 2l. Cand au puteri apropiate, intotdeauna cel mai mic e considerat mai avansat si performant, si de preferat. Edited by maxtron_69, 20 July 2016 - 20:36. |
|
#52
Posted 20 July 2016 - 20:48
Totul inca nu e pierdut, in US au lansat 2.5 turbo pe cx9 in loc de 3,7 aspirat.
|
#53
Posted 20 July 2016 - 20:51
maxtron_69, on 20 iulie 2016 - 20:32, said:
Mazda a ramas in urma, cum au zis si altii, motor de 2.2 litri in 2016? Chiar or fi toti ceilalti producatori nebuni si Mazda cea mai cea? Vrei motor mic turbo? Slava Domnului ca ai de unde sa alegi. Deci ascutitori nu avem. Te putem ajuta cu altceva? |
#54
Posted 20 July 2016 - 22:09
Hai sa facem o comparatie cu un motor de benzina contemporan care are consum similar declarat cu cel de 165 de cai de pe Mazda 3 si anume 1.6 tce de 205 cai si 280 nm de pe Megane gt. Motorul de Renault il depaseste din absolut toate punctele de vedere, viteza maxima, reprize, 0-100... iar consumul e similar.
Aceiasi poveste e si daca luam 1.4 tsi de 150 de cai de pe golf, care are si consum mai mic declarat si putere mai mica si tot e mai bun la toate capitolele, cu 1.8 tsi nic nu mai are rost sa comparam iar 2.0 tsi e sf. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users