Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

Mazda3 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#19
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Are cuplu bunicel de la ture joase, dar multi au avut un astfel de motor si au trecut la altceva, deci e un motor al anilor 2008-2010 nu 2000, daca nu ar fi avut o cota Casco apropiata de BMW/AUDI as fi preferat un astfel de motor si masina, dar sa platesc cu 500 euro pe an mai mult casco doar pentru ca am 2.0 si ca e Mazda, nu prea merge, mai ales ca nu e o masina scumpa/speciala.

#20
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 takemeintoyourskin, on 19 iulie 2016 - 10:57, said:

Are cuplu bunicel de la ture joase, dar multi au avut un astfel de motor si au trecut la altceva, deci e un motor al anilor 2008-2010 nu 2000, daca nu ar fi avut o cota Casco apropiata de BMW/AUDI as fi preferat un astfel de motor si masina, dar sa platesc cu 500 euro pe an mai mult casco doar pentru ca am 2.0 si ca e Mazda, nu prea merge, mai ales ca nu e o masina scumpa/speciala.
sunt de acord cu tine doar ca nu e chiar diferenta de 500 de euro la casco.... eu am motorul asta si dau 650 de euro pe an...

#21
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004

 takemeintoyourskin, on 19 iulie 2016 - 10:57, said:

Are cuplu bunicel de la ture joase, dar multi au avut un astfel de motor si au trecut la altceva, deci e un motor al anilor 2008-2010 nu 2000
daca te referi doar la capacitate da, dar daca intri in detalii o sa vezi alte rapoarte de compresie, alte noxe, alt consum... chiar e un motor actual. si mie imi place foarte mult (si eu conduc tot 2l benzina aspirat, masina lansata in 2012). Mazda inca raman la rightsizing in loc de downsizing, o sa vedem in timp daca rezista pe piata. eu sper ca da.

#22
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 maxtron_69, on 19 iulie 2016 - 10:01, said:

Ce este japonez la mazda?
Motorul Wankel ;)

#23
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 Quantum, on 19 iulie 2016 - 12:05, said:

Motorul Wankel Posted Image
Care e cat se poate de nemtesc. Motor teoretic bun, dar pretentios si cu mari probleme de fiabilitate. Cred ca inventat si implementat inainte ca tehnologia sa permita fiabilitate.
NSU l-a produs in serie inainte de Mazda, Mercedes a cochetat cu el la un moment dat, daca nu ma insel au existat si o Lada Samara si un Citroen GS cu motor Wankel, dat toti au renuntat la ele din cauza fiabilitatii catastrofale.
Consumul de ulei le-a omorat de tot, oricum, ca nu intra in norme de poluare.

#24
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 jericho, on 19 iulie 2016 - 11:24, said:

sunt de acord cu tine doar ca nu e chiar diferenta de 500 de euro la casco.... eu am motorul asta si dau 650 de euro pe an...
Probabil ai la una din firmele care au doar prin Bucuresti o prestanta bunicica, dar gandestete ca sunt multe orase in care nu exista si nu asigura firmele respective.
Oricum nu inteleg de ce au cota asa mare, la BMW/Audi/Mercedes inteleg dar la Mazda nu, era o vreme cand un mazda 3 acelasi rahat cu Ford focus 2 plateai 150euro in plus doar pentru ca avea sigla Mazda in rest masinile sunt aproape identice si au normal acelasi potential de a produce un accident, piesele la fel fiind apropiate ca pret, daca nu chiar identice.

 born2lose, on 19 iulie 2016 - 12:02, said:

daca te referi doar la capacitate da, dar daca intri in detalii o sa vezi alte rapoarte de compresie, alte noxe, alt consum... chiar e un motor actual. si mie imi place foarte mult (si eu conduc tot 2l benzina aspirat, masina lansata in 2012). mazda inca raman la rightsizing in loc de downsizing, o sa vedem in timp daca rezista pe piata. eu sper ca da.
Sa fim seriosi, daca stiai un pic de fizica nu te lasai pacalit de un marketing mincinos, facut de toate firmele de altfel, iti spun doar un singur motor cu performante superioare si consum/noxe mai mici N43B20 produs de BMW si echipeaza de prin 2008 mai multe modele, cred ca pana prin 2012 s-au produs automobile cu motorul asta, dupa care s-a trecut la twinscroll.

#25
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
ala de 1 l de la VW are 200 nm, ala de la Ford e si in versiune de 210 nm.

#26
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 trident, on 19 iulie 2016 - 13:58, said:

ala de 1 l de la VW are 200 nm, ala de la Ford e si in versiune de 210 nm.
deci nu exista cu cuplu mai mare...

#27
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Pai in graficul ala al tau motorul are 185 nm pe dyno ( cu tot cu cip tuning se pare ).

Edited by trident, 19 July 2016 - 14:52.


#28
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
producatorul zice ca ar fi 210nm

#29
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 danX, on 19 iulie 2016 - 10:16, said:

Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic.
Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai.
Singurul motor mai penibil era 1.8 TSI de la VAG de 120 de cai.
Design-ul e frumos dar din nefericire au mostenit de la Alfa si afinitatea pentru solutii tehnice "mai speciale".
Pacat ca nu scot break compact si au renuntat si la 6 Hatch.
Da, renuntarea la 5 Hatch a dus automat la pierderea unei clientele importante si fidele.
Cine a condus 6 hatch stie ce util era acel portbagaj urias si reviewurile la Maxda 6 pana in 2008 cand parca au renuntat la el mentioneaza toate ca vor cumpara tot Mazda 6 pt acel portbagaj.

Cred c aacum doar Skoda mai ofera caroseria Hatch care e totusi cea mai practica din toata industria auto.
Cine o fi luat decizia aia la Mazda nu stiu, dar au pierdut mult.

#30
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Caroseria de genul ala vine cu anumite dezavantaje, mai ales dpdv dinamic. Probabil ca Mazda nu a vrut sa-si bata capul cu ele, mai ales ca, daca mai tineti minte, Mazda 6 a fost ultima carte pe care o mai aveau in mana. Daca nu avea succes -> se duceau la fund.
Cat despre discutiile despre downsizing, zic doar ca masinile nu se conduc pe hartie iar motoarele turbo nu au fost si nu vor fi niciodata raspunsul la probleme de consum de carburant. Stiu ca trendul actual este ca toti producatorii sa se bata in cifre cat mai mari de putere coroborate cu cilindree cat mai mica si cifre de consum care de care mai optimiste (sa nu le zic altfel) insa sunt oameni care isi doresc inainte de toate ca masina pe care au cheltuit niste (destui) bani sa-si faca treaba de masina si sa mearga, zilnic, la orice ora, in orice conditii.
Altfel impozitele la masini echipate cu motoare de pana in 2.5 litri sunt decente si ma indoiesc profund ca cineva care isi cumpara masina noua in range-ul 20-30k Euro nu are bani sa le plateasca / isi pune problema de unde scoate banii aia iar in practica consumul unui motor mic si turbo este de cele mai multe ori egal sau mai mare cu al unui aspirat bine facut, de capacitate cilindrica mai mare si putere echivalenta.
Asta sa nu mai vorbim ca flexibilitatea si liniaritatea unui motor aspirat de cilindree mare (2 litri sau peste) este inca de ne-egalat de motorase de 1-1.2.
Cei ce vor putere: generatia urmatoare de mazda cel mai probabil va avea parte si de o versiune MazdaSpeed, care in mod sigur ca veni cu ceva de peste 300cp.

Edited by closchkutza, 19 July 2016 - 15:59.


#31
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Daca iti cumperi motor de 2.0 l iti cumperi macar unul turbo de peste 200 de cai si 300 de nm altfel nu are rost. Suntem in era in care nici BMW nu mai vinde 3.0 aspirat si voi tot o dati cu motoarele aspirate.

Honda are motor de 2.0 turbo de peste 300 de cai si vreo 400 de nm, Renault are 2.0 si 275 de cai, 380 nm, VW 2.0 de 220 de cai si 350 mn si lista e lunga... un motor aspirat nu mai e nici o jmecherie, motoarele aspirate sunt doar pentru low cost si poate pentru unele modele sport ( insa pana si Porsche a renuntat la motoarele aspirate si voi credeti ca un aspirat de la Mazda e ceva de ultima generatie ).

#32
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 15.10.2010
E cam penibil sa vii in vara lui 2016 cu un diesel de 1.5 litri care scoate doar 105 cai. Admir Mazda, dar pana si cei de la VAG care fac cel mai prost motor diesel de 1.6 de pe piata au scos 110 cai din el. Ar trebui sa procedeze ca Honda, care au facut un 1.6 de 130 de cai foarte bun ca sa atraga o masa de oameni pentru care motorul de 2.2 diesel era prea mare.

1.5-ul TDCI de la Ford e printre cele mai bune din clasa, la fel ca si fratele lui, HDI-ul de la Peugeot.

Faceliftul mi se pare minor, oricum masina e superba. Cel mai frumos hatchback de pe piata, de departe. Mazda 6 facelift detine acelasi titlu in clasa din care face parte.

Edited by TudorMondialul, 19 July 2016 - 16:45.


#33
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
@trident: Daca iti cumperi motorul de la fabricantul X si restul masinii de la fabricantul Y si ti le montezi tu acasa, poate merge ce zici tu. Pana atunci insa, motorul ala de Honda vine atasat de un Civic iar cel de Reno de un Megane. Asa ca despre ce vorbim aici?
O masina este un intreg, nu doar un motor si niste cifre pe o hartie, cifre care de multe ori deseneaza alta imagine decat realitatea. Bine ca a reproiecta un motor pe benzina de la zero pentru a suporta rate de compresie de 13/14:1 este ieftin iar sa "agati" o turbina de un motor este culmea tehnicii moderne, solutie foarte scumpa, high-end. Lol.
Cum ziceam insa, pentru cei care vor motoare potente, facute cu scopul declarat si precis de a face cat mai multa putere se pare ca se va reintroduce mazdaspeed. Nu aveau cum sa le faca pe toate, cum am mentionat mai sus, Mazda era intr-un moment foarte sensibil al existentei lor iar in momente de genul nu te apuci sa faci pariuri cu modele de nisa, cu vanzari reduse, doar pentru a face pe placa catorva care vor neaparat sa aiba cu ce sa se dea mare la prieteni ca "a mea scoate mai mult".
Avand in vedere ca-si revin si lucrurile merg bine, ma astept la lucruri faine de la ei (mazda 6 mi se pare in continuare best-buy in clasa sa). Poate ei sa vada luminita de la capatul tunelului care vad ca le scapa inca celor de la Honda si celor de la Toyota.

Edited by closchkutza, 19 July 2016 - 16:56.


#34
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007
Banuiesc ca nu e foarte ușor să faci un motor ca cel de la Mazda de care faci tu vorbire, dar totusi de ani buni sunt unii cu motoare de 2 litri aspirate si care scot 200 de ponei. Asta ca ai zis de Honda si Renault

#35
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
@closchkutza pai parca vorbeam de motor si de faptul ca nu e cine stie ce comparat cu alte motoare dupa masini similare contemporane. Eu cred ca e mult mai greu sa faci un motor de 1.0 cu injectie directa sa aiba performantele unui motor de 2 litri decat sa faci un motor de 2 litri sa aiba performante similare cu motoare de 2 litri din alte vremuri.

Motorul e foarte bun pentru ce este si impreuna cu cutia aia automata hidramata sunt sigur ca este o masina foarte placuta de condus si competitiva in segmentul de 20k, insa nu e in nici un caz ceva modern, la un pret similar de exemplu Megane GT are 1.6 turbo de 205 cai si 280 nm cu edg cu 7 trepte sau octavia 1.8t 180 cai 250nm dsg 7 trepte care clar sunt mai performante cu toate ca poate nu asa de placute la interior.

Eu cred ca Mazda 3 e o masina pentru cineva care nu pune mare pret pe performanta ci pe chestiile vizuale, aspect, interior, design unde intradevar e super.

Edited by trident, 19 July 2016 - 21:04.


#36
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
1.0 EcoBoost (125 Hp)
Putere 125 CP /6000 rot/min
Viteza maximă 195 km/h
Accelerația de la 0 la 100 km/h 11.0 sec
Cuplu 170 Nm /1400-4500 rot/min

1.0 TSI (115 Hp)
Putere 115 CP /5000-5500 rot/min
Viteza maximă 198 km/h
Accelerația de la 0 la 100 km/h 10.4 sec

Mazda 2.0i (120 Hp)
Putere 120 CP /4500 rot/min
Viteza maximă 195 km/h Editați acest automobil
Accelerația de la 0 la 100 km/h 8.9 sec

Sa-mi explice cineva ce e special la motoarele concurente. Eu vad ca 120 cai Mazda sunt mai performanti decat 125 cai Ford, e practic chiar penibil

Cata vreme asiaticii vor produce aspirate eu le voi cumpara. Ii las pe cei fitosi sa cumpere 1.0 EcoBoost tsi și alte minuni ale tehnologiei moderne.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate