Mazda3 facelift 2017
Last Updated: Apr 30 2017 17:33, Started by
jericho
, Jul 19 2016 08:22
·
0
#1
Posted 19 July 2016 - 08:22
După mai bine de trei ani de la lansare, Mazda a pregătit un facelift pentru modelul Mazda3. La nivel exterior nu există modificări masive, însă din punct de vedere tehnic japonezii au pregătit ceva surprize interesante.
Spoilerul frontal revizuit, zona cromată care leagă cele două blocuri optice și o zonă posterioară ușor îmbunătățită sunt modificările aplicate în dreptul designului. De asemenea, blocurile optice sunt acum adaptive, ceea ce înseamnă că LED-urile își vor ajusta intensitatea în funcție de trafic. Interiorul a primit un volan nou, o frână de mână electronică pe versiunea de top, iar sistemul Head-Up Display a trecut prin câteva modificări minore. Din punct de vedere tehnic, Mazda3 primește o variantă îmbunătățită a sistemului Advanced Smart City Brake Support, acesta urmând să funcționeze într-un interval mai larg de viteze. De asemenea, amintim și de posibilitatea detectării pietonilor. Pentru un plus de sportivitate, Mazda3 facelift beneficiază de sistemul G-Vectoring Control (GVC). Tehnologia este capabilă să ajusteze nivelul de cuplu în funcție de unghiul direcției, iar astfel dinamica se îmbunătățește considerabil. Gama de motorizări aduce la start unitățile pe benzină SkyActiv-G de 1,5 litri (100 CP) și 2,0 litri (120 CP și 165 CP) și propulsoarele diesel SkyActiv-D de 1,5 litri (105 CP) și 2,2 litri (150 CP). Attached Files |
#3
Posted 19 July 2016 - 08:48
Mazda-i Alfa Romeo a Asiei.
ps. Astept "provincia" cu comentarii. |
#4
Posted 19 July 2016 - 08:56
#5
Posted 19 July 2016 - 08:58
Adica mai exista sperante la frana de mana clasica ? " o frână de mână electronică pe versiunea de top "
Ps: din provincie ! |
#6
Posted 19 July 2016 - 09:14
Cea mai mare imbunatire este ca au scapat de turometrul ala mic si dubios din stanga.
|
#7
Posted 19 July 2016 - 09:18
Mie-mi place cum arată, interior și exterior. Chiar am vrut să spun că seamănă la exterior cu Alfa Romeo, dar adisz a fost mai rapid.
|
#8
Posted 19 July 2016 - 09:20
#12
Posted 19 July 2016 - 10:16
Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic.
Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai. Singurul motor mai penibil era 1.8 TSI de la VAG de 120 de cai. Design-ul e frumos dar din nefericire au mostenit de la Alfa si afinitatea pentru solutii tehnice "mai speciale". Pacat ca nu scot break compact si au renuntat si la 6 Hatch. Edited by danX, 19 July 2016 - 10:17. |
#13
Posted 19 July 2016 - 10:19
danX, on 19 iulie 2016 - 10:16, said:
Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic. Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai. chiar atat de "ineficient" e motorul de 120cp? Attached FilesEdited by jericho, 19 July 2016 - 10:26. |
#14
Posted 19 July 2016 - 10:42
Si un motor de 1 l turbo are mai mult cuplu, e fix ca un motor de 2 din anii 2000, nimic special
|
#15
Posted 19 July 2016 - 10:45
|
#16
Posted 19 July 2016 - 10:47
#17
Posted 19 July 2016 - 10:54
daca nu ma insel, cele de 1l turbo au cam 170nm, nu stiu unde a vazut trident motoare de 1l cu un cuplu mai mare de 210nm.... posibil sa gresesc, astept sa ne dea un exemplu...
|
#18
Posted 19 July 2016 - 10:55
jericho, on 19 iulie 2016 - 10:11, said:
daca insinuezi cumva ca sunt detinuti de Ford, vezi ca de cativa ani s-au rupt total de acestia danX, on 19 iulie 2016 - 10:16, said:
Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic. Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai. Singurul motor mai penibil era 1.8 TSI de la VAG de 120 de cai. Design-ul e frumos dar din nefericire au mostenit de la Alfa si afinitatea pentru solutii tehnice "mai speciale". Pacat ca nu scot break compact si au renuntat si la 6 Hatch. Din păcate parteneriatul a fost unul neinspirat cu 2 dintre cele mai slabe companii auto (din punctul meu de vedere), iar asta se vede la capitolul motorizare. Din 2 litri benzinar puteau scoate lejer 210 cai, dar asta e... Edited by SOCRATE_MMXII, 19 July 2016 - 10:56. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users