Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Mazda3 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
După mai bine de trei ani de la lansare, Mazda a pregătit un facelift pentru modelul Mazda3. La nivel exterior nu există modificări masive, însă din punct de vedere tehnic japonezii au pregătit ceva surprize interesante.
Spoilerul frontal revizuit, zona cromată care leagă cele două blocuri optice și o zonă posterioară ușor îmbunătățită sunt modificările aplicate în dreptul designului. De asemenea, blocurile optice sunt acum adaptive, ceea ce înseamnă că LED-urile își vor ajusta intensitatea în funcție de trafic.

Interiorul a primit un volan nou, o frână de mână electronică pe versiunea de top, iar sistemul Head-Up Display a trecut prin câteva modificări minore.

Din punct de vedere tehnic, Mazda3 primește o variantă îmbunătățită a sistemului Advanced Smart City Brake Support, acesta urmând să funcționeze într-un interval mai larg de viteze. De asemenea, amintim și de posibilitatea detectării pietonilor.

Pentru un plus de sportivitate, Mazda3 facelift beneficiază de sistemul G-Vectoring Control (GVC). Tehnologia este capabilă să ajusteze nivelul de cuplu în funcție de unghiul direcției, iar astfel dinamica se îmbunătățește considerabil.
Gama de motorizări aduce la start unitățile pe benzină SkyActiv-G de 1,5 litri (100 CP) și 2,0 litri (120 CP și 165 CP) și propulsoarele diesel SkyActiv-D de 1,5 litri (105 CP) și 2,2 litri (150 CP).

Attached Files



#2
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,472
  • Înscris: 17.04.2006
Frumoasa si fara facelift, frumoasa si cu facelift.

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,028
  • Înscris: 07.11.2006
Mazda-i Alfa Romeo a Asiei.

ps.
Astept "provincia" cu comentarii.Posted Image

#4
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
urata, mizerie manelistica practic... zici ca e o Kia oarecare. pacat, Mazda era frumoasa acu ceva ani.

#5
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Adica mai exista sperante la frana de mana clasica ? " o frână de mână electronică pe versiunea de top "
Ps: din provincie !

#6
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Cea mai mare imbunatire este ca au scapat de turometrul ala mic si dubios din stanga.

#7
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Mie-mi place cum arată, interior și exterior. Chiar am vrut să spun că seamănă la exterior cu Alfa Romeo, dar adisz a fost mai rapid.

#8
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 closchkutza, on 19 iulie 2016 - 09:14, said:

Cea mai mare imbunatire este ca au scapat de turometrul ala mic si dubios din stanga.
nici inainte nu era de la o anumita echipare in sus (revolution parca) deci n-as baga mana in foc ca n-o sa mai fie deloc la primele echipari

#9
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010
Ce este japonez la mazda?

#10
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
Asta?

Quote

Hiroshima is the home of Mazda (founded in 1920) and you don't need to be a Mazda owner to appreciate the company's history and relationship to the city.


#11
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 maxtron_69, on 19 iulie 2016 - 10:01, said:

Ce este japonez la mazda?
daca insinuezi cumva ca sunt detinuti de Ford, vezi ca de cativa ani s-au  rupt total de acestia

#12
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic.
Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai.
Singurul motor mai penibil era 1.8 TSI de la VAG de 120 de cai.
Design-ul e frumos dar din nefericire au mostenit de la Alfa si afinitatea pentru solutii tehnice "mai speciale".
Pacat ca nu scot break compact si au renuntat si la 6 Hatch.

Edited by danX, 19 July 2016 - 10:17.


#13
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 danX, on 19 iulie 2016 - 10:16, said:

Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic.
Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai.
daca nu iti place de 120 de cai, il iei pe cel de 165, nici asta nu e de ajuns?


chiar atat de "ineficient" e motorul de 120cp?

Attached Files


Edited by jericho, 19 July 2016 - 10:26.


#14
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
Si un motor de 1 l turbo are mai mult cuplu, e fix ca un motor de 2 din anii 2000, nimic special

#15
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 trident, on 19 iulie 2016 - 10:42, said:

Si un motor de 1 l turbo are mai mult cuplu, e fix ca un motor de 2 din anii 2000, nimic special
ce cuplu are cel de 1l de la ford? sau cel la vw? ca doar p-astea le stiu de 1l

#16
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 jericho, on 19 iulie 2016 - 10:45, said:

ce cuplu are cel de 1l de la ford? sau cel la vw? ca doar p-astea le stiu de 1l
Sau de la Hyundai/Kia/

#17
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
daca nu ma insel, cele de 1l turbo au cam 170nm, nu stiu unde a vazut trident motoare de 1l cu un cuplu mai mare de 210nm.... posibil sa gresesc, astept sa ne dea un exemplu...

#18
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013

 jericho, on 19 iulie 2016 - 10:11, said:

daca insinuezi cumva ca sunt detinuti de Ford, vezi ca de cativa ani s-au  rupt total de acestia

 danX, on 19 iulie 2016 - 10:16, said:

Speram sa faca si ei ceva cu motoarele alea mari si ineficiente, dar tot nimic.
Cand toata lumea, inclusiv Honda care si-a cladit reputatia pe bezinare aspirate, trece la motoare mici si dopate ei sunt mai catolici decat papa si scot 2 litri aspirat de 120 de cai si diesel de 2.2 de 150 de cai.
Singurul motor mai penibil era 1.8 TSI de la VAG de 120 de cai.
Design-ul e frumos dar din nefericire au mostenit de la Alfa si afinitatea pentru solutii tehnice "mai speciale".
Pacat ca nu scot break compact si au renuntat si la 6 Hatch.

Din păcate parteneriatul a fost unul neinspirat cu 2 dintre cele mai slabe companii auto (din punctul meu de vedere), iar asta se vede la capitolul motorizare. Din 2 litri benzinar puteau scoate lejer 210 cai, dar asta e...

Edited by SOCRATE_MMXII, 19 July 2016 - 10:56.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate