Mazda3 facelift 2017
Last Updated: Apr 30 2017 17:33, Started by
jericho
, Jul 19 2016 08:22
·
0
#73
Posted 24 July 2016 - 19:47
Cei care se feresc de mersul sub 2000 rpm seamănă cu ăia care-și scuipă - n sân când văd o pisică neagră. Cam tot atâta cunoaștere...
|
#74
Posted 25 July 2016 - 09:26
Va sfatuiesc prieteneste sa mai cititi din cand in cand titlul ariei - "Auto News".
NEWS nu VERSUS! |
#75
Posted 28 July 2016 - 10:30
TudorMondialul, on 19 iulie 2016 - 16:44, said:
E cam penibil sa vii in vara lui 2016 cu un diesel de 1.5 litri care scoate doar 105 cai. Admir Mazda, dar pana si cei de la VAG care fac cel mai prost motor diesel de 1.6 de pe piata au scos 110 cai din el. Ar trebui sa procedeze ca Honda, care au facut un 1.6 de 130 de cai foarte bun ca sa atraga o masa de oameni pentru care motorul de 2.2 diesel era prea mare. Un alt minus, mic pentru unii, ar fi spatiul oferit de portbagaj.La versiunea hatchback, macar un 380 l iar la sedan, un 440l ar fi fost ok. Pentru destui familisti, respectiv in cazul unei familii de doi adulti si un copil sau chiar doi copii, Mazda 3 ar fi ok daca ar avea volumul portbagajului indicat de mine.Poate ca noua generatie de Mazda 3 va rezolva si problemele mentionate de mine. Edited by fredy2007, 28 July 2016 - 10:41. |
#77
Posted 28 July 2016 - 12:01
ericmario, on 28 iulie 2016 - 10:34, said:
fredy, problemele mentionate de tine au deja o solutie. Ea se numeste Mazda 6. Mazda 6 pentru un portbagaj ceva mai mare fata de versiunea sedan, costa mai mult.Pentru cei cu venituri mai mici se putea face o Mazda 3 avand volumul portbagajului ceva mai mare cu circa 20-30 de litri si un motor diesel de 1,5 sau 1,6 l, din motive de fiscalitate, care sa dezvolte 120 cai putere prevazut cu o cutie manuala.Motorul Mazdei 6 de 150 cai putere apartine unui motor de 2,2l care cel putin la noi in tara , datorita impozitului, este evitat de multi.Stiu, Mazda 3 si 6 nu sunt produse dedicate exclusiv Romaniei ci se vand si in tara noastra cu siguranta in cantitati mult mai mici fata de Germania sau Marea Britanie, de exemplu. |
#78
Posted 28 July 2016 - 12:07
fredy2007, on 28 iulie 2016 - 12:01, said:
Mazda 6 pentru un portbagaj ceva mai mare fata de versiunea sedan, costa mai mult.Pentru cei cu venituri mai mici se putea face o Mazda 3 avand volumul portbagajului ceva mai mare cu circa 20-30 de litri si un motor diesel de 1,5 sau 1,6 l, din motive de fiscalitate, care sa dezvolte 120 cai putere prevazut cu o cutie manuala.Motorul Mazdei 6 de 150 cai putere apartine unui motor de 2,2l care cel putin la noi in tara , datorita impozitului, este evitat de multi.Stiu, Mazda 3 si 6 nu sunt produse dedicate exclusiv Romaniei ci se vand si in tara noastra cu siguranta in cantitati mult mai mici fata de Germania sau Marea Britanie, de exemplu. motorul de 1.5 motorina de pe mazda 3 nu e un motor nou, era si pe alte modele, inclusiv mazda 3 dar pana aucm nu fusese comercializat in romania pe mazda 3 (in germania e mai de demult) stiu, japonezii au niste politici ciudate, dar mai mult ca sigur au logica lor Edited by jericho, 28 July 2016 - 12:07. |
#79
Posted 29 July 2016 - 05:59
In ultimii 5-6 ani Mazda a luat "Car of The Year" cu toate modelele 2, 3, Cx-3, CX-5, 6. Probabil anul acesta va lua cu Cx-9 modelul nou, plus alte premii ca "cea mai frumoasa" etc.
Cate firme din lume au reusit asta? Pardon, am uitat ca VW e cea mai buna si Mazda intodeauna a mituit toti arbitri. Japonezii inca se mai "lupta" cu dieselul, ca sa stea pe piata europeana dar altfel grosul productiei e la motoare cu benzina (injectie directa), fara turbo. Mai ales aici unde nu se cauta deloc nici diesel nici turbo. Politica lor "ciudata" este ca se uita mai putin la piata europeana. Sunt foarte multe Mazda 3 pe strazi aici, modelul nou (dar si mai vechi), ca de altfel foarte multe CX-5, Cx-3 sau 6. Daca se vand asa bine, in conditiile in care piata ofera zeci de modele apropiate iar pretul si consumul nu sunt nici pe departe obstacole in calea gandirii, inseamna ca e ceva de capul lor, iar daca strugurii sunt acri, sa fiti sanatosi. Se pare ca e o masina excelenta, toate persoanele cu care am vorbit si au avut Mazda au spus ca nu au avut probleme cu ele, merg mult si bine. Una din explicatii: nu cumpara nimeni cu motoare mici (nici nu se vand) ci numai 2 si 2,5 litri, numai tr. automate. De aici probabil si fiabilitate marita. Desigur, nici o marca nu e scutita total de probleme. Edited by Rosebud09, 29 July 2016 - 05:59. |
#80
Posted 29 July 2016 - 06:04
Cam asta e viitorul, minutul 27:45
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u06-Ux9CIlA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#81
Posted 29 July 2016 - 08:20
pai omul are logica la el , era evidenta evolutia unui combustibil inferior , mai mult, deja se intampla treaba asta cu restrictionarea !
|
#82
Posted 29 July 2016 - 09:19
Rosebud09, on 29 iulie 2016 - 05:59, said: Trebuia sa apara in discutie si VW, sa putem ulterior urla ca nu ne lasa fanboy-ii VW sa traim, nu-i asa? LOL Daca argumentatia ta la discutia anterioara se reduce la premiul "Car of the Year" inseamna ca nu ai mare lucru de spus, cu exceptia VW sucks, dar pentru a parea mai obiectiv ai bagat-o pe aia cu Car of the Year. Din respect pentru ceilalti, inclusiv moderatorii care trebuie sa citeasca orice rahat offtopic, iti scriu raspunsul in spoiler:
Spoiler
Rosebud09, on 29 iulie 2016 - 05:59, said: Se pare ca e o masina excelenta, toate persoanele cu care am vorbit si au avut Mazda au spus ca nu au avut probleme cu ele, merg mult si bine. Edited by valitudor, 29 July 2016 - 09:29. |
|
#83
Posted 30 July 2016 - 19:24
Abati discutia spre exact ceea ce am indicat eu. VW e lider absolut! Sa fie.
V-am spus situatia de pe o alta piata. Va convine sau nu, mi se rupe, orgoliul de iorpean e deasupra la tot. De unde ai scos ca ar fi noxe pe cap de locuitor in US de 10 ori cat in China? Care e relevanta aici? Simtul masurii pe unde este? (off topic, si inchid aici ca e vorba de o masina excelenta) Edited by Rosebud09, 30 July 2016 - 19:25. |
#84
Posted 30 July 2016 - 20:31
Rosebud09, on 29 iulie 2016 - 05:59, said:
Sunt foarte multe Mazda 3 pe strazi aici, modelul nou (dar si mai vechi), ca de altfel foarte multe CX-5, Cx-3 sau 6. Daca se vand asa bine, in conditiile in care piata ofera zeci de modele apropiate iar pretul si consumul nu sunt nici pe departe obstacole in calea gandirii, inseamna ca e ceva de capul lor, iar daca strugurii sunt acri, sa fiti sanatosi. |
#85
Posted 31 July 2016 - 01:02
Intodeauna sunt ceva diferente, care vin prin specificatii tehnice (de ex. conditii climatice cu diferenta de temperatura de 80 grade C vara/iarna) si cu motoare mai mari, 2 sau 2,5 litri, tr. automata aproape in totalitate. Sunt foarte multe, desi cum am spus oferta e foarte diversa la clasa ei iar pretul este rezonabil (4-5 salarii medii brute).
|
#86
Posted 09 August 2016 - 23:17
A fost anuntat vreun pret oficial?
Neoficial am inteles ca ar fi cu 5-600E mai scump decat varianta normala. |
#88
Posted 21 February 2017 - 10:24
primul video din cele 4
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g5rdgLF_X7E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#89
Posted 30 April 2017 - 16:11
@Moderator(i): Va recomand sa schimbati titlul topicului. 80% din postarile de aici sunt despre orice altceva, mai putin Mazda 3 2017 Facelift.
Am incercat, pret de cateva minute sa identific ceva pareri despre Mazda 3; am gasit cateva idei, in rest enorm de multe versusuri tipic fanboy "motorul meu este mai bun..ba al meu..". |
#90
Posted 30 April 2017 - 17:33
Intra pe forumul monomarca, acolo gasesti impresii de la posesori, se stie ca pe SP vaxvagin rulz!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users