De ce a renuntat Dacia la motoarele de 1,6?
#181
Posted 24 July 2016 - 12:43
Nu, am raspuns in legatura cu topicul.Eu am dat un raspuns, am spus ca e jegmaneala cu 1.2 , 14,5s 100km/h.
Vazusem ceva de liniute.Il ia Dacia 1310 la 0 100 cred .Nu-s adeptul liniutelor si prostiilor de genul, dar liniute cu motoare de 90 cai??Sau 75?Mai rau te faci de ras. Edited by ionutz_joe2009, 24 July 2016 - 12:45. |
#182
Posted 24 July 2016 - 12:45
ionutz_joe2009, on 24 iulie 2016 - 12:32, said:
Stati linistiti, am avut si eu masina proasta, Peugeot 207 1.6 motorina.Maritata in 7 ani la 90 de mii(facuti km in graba ca sa scap de ea).De buna ce era, de aia am maritat-o.De experimente din astea si pierdut 12 mii euro in 7 ani nu mai am chef. Ca am stat cu morcovu 2 luni de frica sa nu-i sara aluia volanta doar eu stiu.O troaca de masina cu tot! Ionutz , te cred ca nu ai avut Logan ca altfel stiai ca nu se schimba capetele de bara la 25000 km ci pe la 125000 km . Loganul este o masina creeata pt drumurile romanesti pe cand celelalte de import , nu . Asta e ce nu intelegi , bine , nu vrei sa intelegi si faci p...a mare ca masinile straine is miere si urda . Loganul este o masina fiabila pe termen lung iar la pret este imbatabila . Ca nu are confortul si accesorizarile uneia din import este altceva , dar nou nu discutam despre asta . Vad ca insisti cu liniute , aici am incheiat discutia cu tine ca esti prea limitat , trebuie sa mai cresti . |
#183
Posted 24 July 2016 - 12:47
Nu, are un prieten, asa mi-a spus ca schimba.E drept , e mai veche( vreo 8-9 ani) si e gaurita toata de rugina.Sta soldita pe drum de parca merge cu rotile prin sant.
Asa mi-a spus, schimba capete la 25 de mii(asta ca sa ia itp ca altfel...trebuie schimbat cu caroserie inclusiv)Oricum si eu am schimbat la frantuzeasca la 75 de mii de noua, asa ca daca a pus after nu ma mira la el. Edited by ionutz_joe2009, 24 July 2016 - 12:52. |
#184
Posted 24 July 2016 - 12:57
ionutz_joe2009, on 24 iulie 2016 - 12:47, said:
Nu, are un prieten, asa mi-a spus ca schimba.E drept , e mai veche( vreo 8-9 ani) si e gaurita toata de rugina.Sta soldita pe drum de parca merge cu rotile prin sant. Asa mi-a spus, schimba capete la 25 de mii(asta ca sa ia itp ca altfel...trebuie schimbat cu caroserie inclusiv)Oricum si eu am schimbat la frantuzeasca la 75 de mii de noua, asa ca daca a pus after nu ma mira la el. |
#185
Posted 24 July 2016 - 13:00
Nu chiar, e sofer profesionist( lucreaza ca sofer).Acum eu nu am vazut doar la el rugina.Sunt destule care circula cu rugina, la alte marci nu vezi asa ceva.Am mai spus, am una atinsa de unu in parcare, a sarit vopseaua de 5 ani si nu a ruginit.
Cancer gen 1310, am avut si din alea 2. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rspoQaAHIUs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ionutz_joe2009, 24 July 2016 - 13:02. |
#186
Posted 24 July 2016 - 13:02
Cazuri izolate , soferi de raba pe autoturisme => asta spune totul .
|
#187
Posted 24 July 2016 - 13:05
Nu, e plina de rugina ca in clipul ala de sus.E gaurita deja.Are gauri mari pe unele zone.Ce legatura are rugina aia cu condusul?O sa-i fac poze si o sa deschid un topic pt cine nu crede.
Inclusiv initiatorul topicului spune ca are rugina si ca o baga in service pt revopsire. Edited by ionutz_joe2009, 24 July 2016 - 13:09. |
#188
Posted 24 July 2016 - 13:11
#190
Posted 24 July 2016 - 13:14
Depinde cum o folosesti , la fel si la o Skoda Octavia , poate prinde rugina de nu o mai scoti .
Tu vorbesti de cazuri izolate nu de statistica deci burtologia ta nu are valoare . Ai tu un vecin cu 2 clase care foloseste Loganul din dotare pe post de camion ca doar are permis de " profesionist " ... devlin2427, on 24 iulie 2016 - 13:11, said:
O sa dispara si de pe Dokker si de pe Duster , in cativa ani , or sa fie doar motoarele de 1,2 si 0,9 pe benzina si 1,5 diesel . Tehnologia avanseaza si astfel celelalte vor fi scoase din uz . Edited by cobi1, 24 July 2016 - 13:15. |
|
#191
Posted 24 July 2016 - 13:18
Ce sa faci cu 1.2 pe Dokker?Poate 1.2 tce , dar e scump rau.
Nu cred ca-si vor permite sa le scoata atat de repede de pe astea mai mari pe cele de 1.6.Va sari pretul destul de mult. |
#192
Posted 24 July 2016 - 22:46
#193
Posted 24 July 2016 - 22:51
ionutz_joe2009, on 24 iulie 2016 - 13:00, said:
Nu chiar, e sofer profesionist( lucreaza ca sofer).Acum eu nu am vazut doar la el rugina.Sunt destule care circula cu rugina, la alte marci nu vezi asa ceva. Nu vezi la alte marci rugina doar daca...nu vrei sa o vezi. Eu vad des rugina si pe marcile straine, pe la praguri/aripi. Am vazut si gaurite. Dar daca tu vrei sa compari un Logan de 12 ani de care soferul si-a batut joc cu alta marca noua, da, e asa cum zici tu. Partea cu soferul nu se referea la condus ci la intretinere, rugina porneste de la mici incidente-zgarieturi-vopsea sarita care sunt lasate asa cu anii. Plus d-asta, orice masina lovita nu mai iese ca noua referitor la protectia contra ruginii in service-urile noastre...deci atat timp cat n u stim istoricul unei masini, ce lvoturi/reparatii la tabla a avut, nu putem spune ca din fabrica a fost proasta. Edited by ipopovici11, 24 July 2016 - 22:51. |
#194
Posted 24 July 2016 - 23:51
Pai atunci inseamna ca trebuie facuta o cerere prin care sa se ceara si la Dokker si restul renuntarea la 1.6 si 114 cai pt ca ajung aia 75 de cai benzina de la 1.2 pe 2 tone.
Este inexplicabil pt mine cum pot spune unii ca 1.2 16 v poate trage la 2 tone cand 1.2 16v scoate 14.5s la 100 km/h pe Logan gol si-s f multi pe forumuri care spun ca e puturos pe Logan gol la 1.1 tone. Am impresia ca postati doar pt a va faceti singuri rau, este un paradox ce vad, rad si curcile. Cred ca undeva la 20-22 de sec va ajunde 1.2 16v la 100km/h pe Dokker van.In cazul asta In panta nu mai prinzi 70 la ora.Va fi un consum de 20% la deal (toata lumea va fi fericita). Edited by ionutz_joe2009, 25 July 2016 - 00:20. |
#195
Posted 25 July 2016 - 13:00
Eu am acum Logan 1,4mpi remapat la 82cp, cu GPL.
Merge decent (dar nu la liniute). De multe ori simt nevoia de putere mai mare...dar se compenseaza prin consumul mic si intretinerea ieftina. Urmatoarea masina va fi (aproape sigur) tot Logan...dar astept variant cu motor 1,2 tce.... Cat mai astept? Se aud zvonuri ca se va lansa in toamna...dar sunt doar zvonuri. Stie cineva ceva mai concret? |
|
#196
Posted 25 July 2016 - 13:34
ionutz_joe2009, on 24 iulie 2016 - 23:51, said:
Pai atunci inseamna ca trebuie facuta o cerere prin care sa se ceara si la Dokker si restul renuntarea la 1.6 si 114 cai pt ca ajung aia 75 de cai benzina de la 1.2 pe 2 tone. Este inexplicabil pt mine cum pot spune unii ca 1.2 16 v poate trage la 2 tone cand 1.2 16v scoate 14.5s la 100 km/h pe Logan gol si-s f multi pe forumuri care spun ca e puturos pe Logan gol la 1.1 tone. Am impresia ca postati doar pt a va faceti singuri rau, este un paradox ce vad, rad si curcile. Cred ca undeva la 20-22 de sec va ajunde 1.2 16v la 100km/h pe Dokker van.In cazul asta In panta nu mai prinzi 70 la ora.Va fi un consum de 20% la deal (toata lumea va fi fericita). Eu am impresia ca tu te faci de ras singur. Nene(sau copile?) , Loganul nu e o masina conceputa pentru raliuri, este pentru a te transporta din A in B, cu costuri minime de achizitie+intretinere si cu un raport pret-fiabilitate pe care nu-l are nicio alta masina fabricata in prezent, asta fara exagerare. Alea mai scumpe si mai "bengoase" paradoxal stau mai mult prin service-uri. Este absolut irelevant cate secunde trec de la 0 la 100 km/h ptr clasa din care face parte Logan-ul. Nu prinzi 70 la ora la deal?Nu prinzi d oar daca nu stii sa urci o panta, adica subturezi motorul si il tarai asa pana sus cu vreo 2000 rpm... Daca retrogradezi in treapta potrivita, spre un 3500 chiar 4000 daca e dealul mare iti urca la deal fara probleme cu masina incarcata chiar. Urca intai in masinile despre care emiti pareri... Cat despre consumul de 20% toate motoarele consuma mult in panta. Si cat are panta aia(de fapt rampa)? 100 de kilometri? Apoi la vale ai 0% deci se echilibreaza treaba. Oricum, nu ti se pare ca esti ridicol cand pentru dokker van -o masina conceputa ptr a CARA chestii din A in B tu analizezi date ce tin de masinile de curse, gen in cat prinde suta? Faci curse cu Van-ul? Tu te vezi cat de anacronic esti? Apropo voi nu intelegeti ca tehnologia evolueaza. Un 1.2 actual are mai multi CP decat 1.6-le de acu' 12 ani. Edited by ipopovici11, 25 July 2016 - 13:43. |
#197
Posted 25 July 2016 - 13:35
ionutz_joe2009, on 24 iulie 2016 - 23:51, said:
Pai atunci inseamna ca trebuie facuta o cerere prin care sa se ceara si la Dokker si restul renuntarea la 1.6 si 114 cai pt ca ajung aia 75 de cai benzina de la 1.2 pe 2 tone. Este inexplicabil pt mine cum pot spune unii ca 1.2 16 v poate trage la 2 tone cand 1.2 16v scoate 14.5s la 100 km/h pe Logan gol si-s f multi pe forumuri care spun ca e puturos pe Logan gol la 1.1 tone. Am impresia ca postati doar pt a va faceti singuri rau, este un paradox ce vad, rad si curcile. Cred ca undeva la 20-22 de sec va ajunde 1.2 16v la 100km/h pe Dokker van.In cazul asta In panta nu mai prinzi 70 la ora.Va fi un consum de 20% la deal (toata lumea va fi fericita). vorbesti de parca 1.2 ar fi singurul motor disponibil pe dokker. fiind van pentru anumite nevoi va fi ok si un motor de 1.2. adica aia care cara lucruri in general usoare sau pur si simplu folosesc un van ca masina de deplasare, scule, curieri eu stiu ce. nu exista motorizare slaba exista motorizare nepotrivita pentru un anume stil de condus (care difera la fiecare) sau motorizare nepotrivita pentru anumite conditii de exploatare. cu alte cuvinte daca cari 2tone nu Dacia e de vina ca a pus si varianta de 1.2 ci ala care il cumpara! Edited by bossake, 25 July 2016 - 13:37. |
#198
Posted 25 July 2016 - 13:38
Daca vrei neaaparat Dacia , cred ca e mai convenabil Dokker in Laureate si motor de 1.6(102 cai) la 11650.E bina si pt transport diverse mici inclusiv.
De ce nu faci o verificare pe stock sau Laureate pe toate? Eu am constatat ca 1.2 tce ridica pretul cu 3 mii euro.Tare imi e ca si la Logan se va aplica regula, in loc de 9850 cat e cu 0.9 se poate sa fie undeva la 10850 cu 1.2 tce.Poti astepta, dar poti face si o constatare bazata pe configurator si 1.2 tce de acum. Eu zic sa terminati cu 1.2 16v asta pt ca nu tine la greutate.Caddy cu 1.4 consuma in draci.Orice motor subdimensionat consuma de rupe la benzina!!!E regula de baza la benzina!!! , la motorina e altceva. Sunt motoare de 2l benzina care consuma si 4% daca vrei, dar ai si forta la nevoie.Eu am 1.6 16v pe masina de 10 ani si scot 4.5 daca vreau.5 - 5.5 la 90-100 km/h de ex pe o masina din clasa MARE!!!Dupa 120 km/h cade si la mine, am consumuri uriase la 185 km/h( subdimensionarea isi spune cuvantul 15-16%). Edited by ionutz_joe2009, 25 July 2016 - 14:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users