Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Lodgy sau Dokker pt un pensionar ?
Last Updated: Jul 02 2016 11:51, Started by
cobi1
, Jul 01 2016 18:25
·
0
#37
Posted 01 July 2016 - 22:40
Francezii posesori de Dacia fac picnicuri si întâlniri si sunt multumiti de masina lor. Romanilor le pute Daci si o compara cu niste masini care au costat cu cel putin 3000-4000 de euro mai mult. Asta e. Atât pot. Nici o Octavia noua nu se compara cu un A4 sau Seria 3 sh. Dar mai conteaza?!
|
#38
Posted 01 July 2016 - 22:41
Trebuia sa zici asta de la inceput.
PS: Ce satisfactie ii dai lu ipopovici11... sigur iti da like la postare Eu as merge pe Dokker atunci, dar ori diesel ori 1.2tce. |
#39
Posted 01 July 2016 - 22:51
#40
Posted 01 July 2016 - 23:02
cobi1, on 01 iulie 2016 - 22:51, said:
Diesel e exclus ca nu vrea socru meu si cum el va conduce masina aia 100% din timp , ii respect dorinta . 1,6 16V sau 1.2 TCE ? Ceva detalii suplimentare legat de fiabilitate ? Este disponibil 1.6 16v ? Mi se pare interesant motorul de Nissan 1.6 16v ce e pus pe Duster si are euro 6, are 117cp si consum cu 1% mai mic ca cel vechi euro 5. Daca e disponibil, eu as merge pe ala. 1.2TCe e mai complex si acuma nu stiu ce versiune mai e montata (ca nu m-am interesat de multa vreme), dar cel putin pe duster consuma destul de mult, iar 1.4tce de la Renault a fost foarte gurmand, 1.2tce e ceva mai econom . Acuma vad ca e o motorizare 1.6 euro 6 de 102cp, probabil e aia cu 16v de la renault ce avea 105cp. E ok atunci aia. Pana nu demult era aia cea cu 8v de 85cp euro 5, de cand au facut trecerea la euro 6 nu m-am mai uitat. Stiu doar ca 1.2 are acuma 73cp. |
#41
Posted 01 July 2016 - 23:04
Ideea este ca masina asta va vedea multe drumuri neasfaltate , drumuri rele cu gropi , nu se va merge tare cu ea ( 90km/h maxim , pe DN sau E) , consumul de carburant este irelevant atata timp cat isi face treaba masina ; nu as vrea sa dau niste bani in plus pe motorul 1,2 TCE , mai bine de diferenta de bani care e substantiala ( 3000 de euro ) ii bag in carburant .
Edited by cobi1, 01 July 2016 - 23:04. |
#42
Posted 01 July 2016 - 23:06
Mergi linistit pe ala aspirat de 102cp, este suficient si e si fiabil.
Ii poti da viteza maxima de 90km/h si cu 2-a, 3-a cat si cu a 5-a (glumesc) Edited by TruculMagic, 01 July 2016 - 23:07. |
#43
Posted 02 July 2016 - 04:54
inius, on 01 iulie 2016 - 21:42, said: Mie MCV-ul mi se pare mult mai ok decât celelalte. Varianta Prestige e chiar ok, are pe ea cutie automată, cruise control și Media Nav la 11-12000 de euro, în funcție de ce alegi. N-am văzut așa ceva nici pe Dokker, nici pe Lodgy. Plus că astea mi se par mai muncitorești, mai aproape de ideea de „dubiță”... uploadfromtaptalk1467427641928.jpg 12.15K 15 downloads uploadfromtaptalk1467427645783.jpg 12.56K 15 downloadslampile arata ca dracu. LauCalin, on 01 iulie 2016 - 22:40, said: Francezii posesori de Dacia fac picnicuri si întâlniri si sunt multumiti de masina lor. Romanilor le pute Daci si o compara cu niste masini care au costat cu cel putin 3000-4000 de euro mai mult. Asta e. Atât pot. Nici o Octavia noua nu se compara cu un A4 sau Seria 3 sh. Dar mai conteaza?! |
#44
Posted 02 July 2016 - 07:47
@cobi1: Dokker Stepway?
Dacă vrei benzinar, are motor de 115 CP, ceea ce e mai mult decât OK și are toate dotările pe care le vrei tu: navigație, cruise control, asistență la parcarea cu spatele. Edited by SOCRATE_MMXII, 02 July 2016 - 07:56. |
#45
Posted 02 July 2016 - 07:54
tfmercedez, on 01 iulie 2016 - 20:58, said:
La opelul vechi geamurile electrice urca daca tii apasat pe buton juma de secunda. La dacie trebe tinut butonul apasat pana urca sus/ sau coboara. Chiar si cu motorul oprit, dar cu cheia in contact. Sau cu cheia in broasca de la portiera se tine in pozitie de inchis si geamurile se inchid. La dokker 10 ani mai tarziu , o asemenea functie lipseste. Maruntisuri care tin de confort. Ca sa nu mai zic de scaune.. Honda Civic Sedan, fabricat in 2015, are functia "one touch" doar pentru geamul soferului. Se poarta si la "case mai mari"...... Edited by manuko, 02 July 2016 - 07:55. |
#46
Posted 02 July 2016 - 09:25
|
#47
Posted 02 July 2016 - 09:25
Dokker, pentru ca:
- nu este atat de masiv ca Lodgy, asta poate avea importanta pentru un pensionar; - usi culisante: la destinatie, copiii vor fi nerabdatori sa iasa din masina si cand vor deschide usile vor trosni si pe altcineva de langa; - 1,6 16V motor verificat si fara probleme; nu e vreun star in clasa lui, dar isi face treaba pentru ce e nevoie! Plus diferenta deloc neglijabila de pret intre cele doua motorizari. Si crede-ma, nu sunt deloc fan Renault-Nissan. |
#48
Posted 02 July 2016 - 10:32
@socrate : stepway nu are motorizarea 1,6 .
Multumesc tuturor pt raspunsuri . Eram hotarat cam 90% pe dokker 1,6 de la inceput insa niste pareri nu strica niciodata si vad ca intr-adevar pare alegerea cea mai buna dintre cele 2 . Portierele spate , culisante , motorul simplu de 1,6 , caroseria mai inalta la partea posterioara au inclinat balanta in favoarea Dokkerului . Se poate inchide ! |
#49
Posted 02 July 2016 - 11:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users