Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mașina familie 2500 euro
#55
Posted 28 June 2016 - 23:14
Daca pui problema cat costa x, cat costa y nimeni nu ar mai cumpara masina. Ca daca se strica ceva, mai bine o duci la fier vechi in loc sa o repari. Si oricum o masina e un tocator de bani continuu. Daca nu e serviceul, sunt combustibilul, taxele, rovigneta, asigurarea... Desigur, nu zic sa te arunci la orice ca nebunul. Însă la o un Focus de 1,6 sau o Astra poate nu pica toate deodată. Si cu o intretinere normala, daca de masina s-a avut grija si in trecut, posibil chiar sa fii surprins de banii "ceruti" de masina. Tatăl meu are Astra G 2002. O are din 2009. A schimbat pana acum amortizoare spate, flanse si alternator. Masina a luat-o cu 155000 de km. Acum are cam 190000. Deci se poate.
Edited by LauCalin, 28 June 2016 - 23:14. |
#57
Posted 29 June 2016 - 00:17
NSR, on 28 iunie 2016 - 22:43, said: De unde naiba rezulta ca aia de clasa mica nu-i la fel de cazuta ? Plus de asta, masina trebuie sa-i si placa omului. Poate vrea ceva mai masina. Edited by caiuscorneliu, 29 June 2016 - 00:19. |
#58
Posted 29 June 2016 - 08:03
#59
Posted 29 June 2016 - 08:19
ionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 17:55, said:
Poate afara la motorina e un fleac cand vb de pivoti, capete VW ( altfel eu schimbat Vw burduf planetara la 175 mii, evacuare, cablu frana, selector viteze , bujii incandescente , astea se schimbau si acolo, urmeaza disc, sa vdm injectoare etc) , 300 de mii la benzina inseamna set , la motorina 300 mii inseamna disc, turbo, injectoare minim sau te rogi sa nu cada pompa de inalte care e pe original 7000 roni la Vw.Avem pompa de combustibil care iar se recomanda schimbare la 200k si cate si mai cate. ionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 16:56, said:
Daca o mai gasesti.Gasesti cu 200 de mii, mai faci 20 de mii si faci si setul.Sunt raritati cele bune si ingrijite.A fost candva. ionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 17:08, said:
Eu stiu un lucru.Exista o conventie, durata medie de viata a unui bun e de cam 10 ani.Chiar si daca sta pe loc in garaj tot se degradeaza.Dupa o anumita perioada nu mai renteaza ea ca masina si chetuieli.Sunt cazuri in care se trece de de 10 ani lejer, dar fara sa faca prea multi km.Altfel intra in ea bani cat a costat initial.Undeva la 300 de mii e deja cazatura , necesita 50-60% din piese schimbate.Si mai renteaza? La 250 de mii de regula se schimba turbo, injectoare, la benzina se face setul, totul pe sub ea cam trebuie schimbat.Apoi avem garnituri si cauciucuri, furtune, toate- coapte deja in 12-15 ani.Schimbi una cade alta si o tii doar ca stropitoare. Esti un adevarat guru al mecanicilor auto. Probabil din generatia aceea care facea "SETUL" la dacie la fiecare 25.000 km in fata blocului si care a ramas marcat pe viata de SET mai rau ca CTP la tenis. Adevarul este ca vorbesti din auzite si nu din experienta ta. Ori, esti un mecanic prost (si ma refer la calificare nu la tine ca om). |
#60
Posted 29 June 2016 - 08:30
liviu_maier, on 29 iunie 2016 - 08:03, said: Daca vrei sa ai parte de liniste asculta-mi sfatul pe care ti l-am dat mai sus, daca-ti place ce debiteaza unii care habar nu au despre masini, succes...ionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 16:56, said:
Daca o mai gasesti.Gasesti cu 200 de mii, mai faci 20 de mii si faci si setul.Sunt raritati cele bune si ingrijite.A fost candva. |
#61
Posted 29 June 2016 - 09:05
Va mai întreb ceva: benzină sau motorina? Ca fiabilitate, piese de schimb, consum, taxa de mediu ce sa aleg? Mulțumesc!
|
#62
Posted 29 June 2016 - 10:06
liviu_maier, on 29 iunie 2016 - 09:05, said:
Va mai întreb ceva: benzină sau motorina? Ca fiabilitate, piese de schimb, consum, taxa de mediu ce sa aleg? Mulțumesc! Diesel: putere, consum bun. Benzina: taxa de mediu mica. Fiabilitate: amandoua sau niciuna, depinde de masina. Piese: par mai ieftine la alea pe benzina dar ale diesel tin mai mult. Masinile diesel sunt mai rezistente si mai scumpe (noi sau SH, un diesel e mai scump). Personal le prefer pe alea diesel. |
#63
Posted 29 June 2016 - 10:14
Cum a scris _R_A_D_U mai sus, a exprimat exact ce voiam eu sa scriu dar nu gaseam cuvintele.
Prefer diesel, am doua diesel si sunt multumit. Daca as avea de ales intre o masina buna pe benzina si una stricata diesel atunci as alege benzina dar atata timp cat cele diesel sunt mai multe deci ai de unde alege una buna atunci prefer diesel. Chestia cu fiabilitatea e o chestie supraestimata. Edited by Kroghy, 29 June 2016 - 10:21. |
#64
Posted 29 June 2016 - 10:18
Din punctul meu de vedere, masina ideala ar trebui sa:
1. Fie nemteasca 2. Obligatoriu diesel 3. Minim AC (prefer clima) 4. nu mai conteaza |
|
#65
Posted 29 June 2016 - 10:42
dreaQ, on 29 iunie 2016 - 08:19, said: Esti un adevarat guru al mecanicilor auto. Probabil din generatia aceea care facea "SETUL" la dacie la fiecare 25.000 km in fata blocului si care a ramas marcat pe viata de SET mai rau ca CTP la tenis. Adevarul este ca vorbesti din auzite si nu din experienta ta. Ori, esti un mecanic prost (si ma refer la calificare nu la tine ca om). Pai datele alea sunt recomandari date de catre producator, ei te pun deja in tema.Cam unde se vinde motorina sh de regula?Nu la in jur de 200 si putin?Pai de ce? In general undeva la peste 220 de mii incepi sa te astepti sa treaca pe ulei la benzina (uleiul conteaza f mult in acest caz), acum ca se merge cu ea inca 150 de mii in halul ala si pute dupa ea de trebuie sa dai pe recirculare habitaclu este altceva. Eu in posturi am vb de masini bune, nu cazaturi, cazane si alte gauri negre de bani.Am avut doar masini noi si stiu ce inseamna una buna. Edited by ionutz_joe2009, 29 June 2016 - 10:50. |
#66
Posted 29 June 2016 - 10:50
Gata man, te cred opreste-te din editat ca ai facut postul varza. Ne-am convins, trebuie schimbat setul
|
#67
Posted 29 June 2016 - 10:52
Asta-i realitatea, stiu prea multi cu motorina care au schimbat turbo si injectoare la motorina la in jur de 250k.Ba chiar si volanta.
Mai bime sa mai pui 1000 euro si sa iei masina cu km mai putini decat sa treci prin 5 masini obosite si revandute de n ori. Nu e o regula la 200k sa schimbi setul, poate tine si 350k in functie de pe ce drumuri s-a mars cu ea(orasul si relantiul omoara benzina) , dar cine isi asuma riscul la sh benzina? Edited by ionutz_joe2009, 29 June 2016 - 11:01. |
#68
Posted 29 June 2016 - 12:05
#69
Posted 29 June 2016 - 12:42
Dap VW a inceput sa aibaba pbl pe la senzori , la b5 au avut pbl la injectoare care cadeau la in jur de 100k.
Ca masina mica de buget cu care totusi sa faci cat de cat treaba mai este Mitsubishi Colt break.Este japoneza, se gasesc la in jur de 120 mii benzina. Eu unul sunt indragostit de Colt cu echipare Ralliart (am de familie ) care cu 150 cai pe 800 si ceva kg e echivalentul a 250 cai pe o masina de 1.5 tone. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Svhx1gT1VJw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ionutz_joe2009, 29 June 2016 - 12:48. |
|
#70
Posted 29 June 2016 - 13:09
liviu_maier, on 29 iunie 2016 - 09:05, said:
Va mai întreb ceva: benzină sau motorina? Ca fiabilitate, piese de schimb, consum, taxa de mediu ce sa aleg? Mulțumesc! ionutz_joe2009, on 29 iunie 2016 - 10:42, said:
Pai datele alea sunt recomandari date de catre producator, ei te pun deja in tema.Cam unde se vinde motorina sh de regula?Nu la in jur de 200 si putin?Pai de ce? In general undeva la peste 220 de mii incepi sa te astepti sa treaca pe ulei la benzina (uleiul conteaza f mult in acest caz), acum ca se merge cu ea inca 150 de mii in halul ala si pute dupa ea de trebuie sa dai pe recirculare habitaclu este altceva. Eu in posturi am vb de masini bune, nu cazaturi, cazane si alte gauri negre de bani.Am avut doar masini noi si stiu ce inseamna una buna. |
#71
Posted 29 June 2016 - 13:15
Ba da, doar ca cele bune nu stau.Eu am vandut masina in 4 zile de ex.
Gasesti , dar trebuie sa cauti intruna, in ziua de astazi multa lume are acces la internet si pleaca din fatza ta masinile bune.Altfel vand si eu masina cu 80 de mii, mai pun si iau a8 cu 400 de mii.Afacereea vietii mele:)) Cele proaste raman mult si bine. Am conustinente care in fiecare zi verifica sh-ul desi au masini deja. Le: eu am recomandat de peste 3500 pt a se iesi din sfera aia de masini obosite.Cam de acolo incep sa apara masinile mai bune care au fost 10-12 mii la cumparare. Edited by ionutz_joe2009, 29 June 2016 - 13:41. |
#72
Posted 29 June 2016 - 15:35
in bugetul mentionat as recomanda Renault Scenic.....cei 500 de euro pastrati pt eventualele reparatii ce nu vor intarzia sa apara.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users