Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Mașina familie 2500 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#37
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,671
  • Înscris: 24.11.2015

View Postspe_ripper, on 28 iunie 2016 - 16:57, said:

Golf 4 gasesti la 1000 euro in Germanica, stiu 2 cumparate...unul circula pe aici, ce-i drept iti da un feeling de cazatura (l-am condus), fata de masina mea de doar 7 ani,
valoare i-a fost instantaneu dublata cand i-a cazut distributia dupa cateva sute de km, si aud ca nu prea baga aer rece Posted Image in schimb e buna masinuta...cred Posted Image
La 1000 iei o coaja 1.4 benzina. Eu vorbesc de un G4 in stare buna, dotat, nu toate cojile fara dotari, cu km fara nr. (peste 3-400k) si tamponate de cine stie cate ori + mecanica varza !

Exemplu: http://www.mobile.de.../225588051.html

View Postionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 17:08, said:

Eu stiu un lucru.Exista o conventie, durata medie de viata a unui bun e de cam 10 ani.Chiar si daca sta pe loc in garaj tot se degradeaza.Dupa o anumita perioada nu mai renteaza ea ca masina si chetuieli.Sunt cazuri in care se trece de de 10 ani lejer, dar fara sa faca prea multi km.Altfel intra in ea bani cat a costat initial.Undeva la 300 de mii e deja cazatura , necesita 50-60% din piese schimbate.Si mai renteaza?

La 250 de mii de regula se schimba turbo, injectoare, la benzina se face setul, totul pe sub ea cam trebuie schimbat.Apoi avem garnituri si cauciucuri, furtune, toate- coapte deja.Schimbi una cade alta si o tii doar ca stropitoare.

Hai sa ne luam toti Logan 1.2 chel la 6500euro ca e din 2016 si sa lasam alea de peste 10 ani ca nu merita Posted Image

http://www.mobile.de.../210997176.html

Inca un Golf 4 care nu merita nici 2000euro Posted Image

#38
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Nu, eu am vrut sa spun ca ce-i sub 2006-2007 nu mai renteaza daca are si km.Repari pe o parte, cade pe alta si inclisiv ca nivel de satisfactie in condus e slaba.Diferentele se vad de la an la an in condus, stabilitate, franare, directie , etc.

In 2500 nu cred ca se poate gasi usor o masina de familie care sa fie si buna.Eventual Ford K, sau clasa mica sa fie si buna.Undeva de la 3500 incep cele bune de familie si bune.

Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 17:29.


#39
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View PostTruculMagic, on 28 iunie 2016 - 17:14, said:

La 1000 iei o coaja 1.4 benzina. Eu vorbesc de un G4 in stare buna, dotat, nu toate cojile fara dotari, cu km fara nr. (peste 3-400k) si tamponate de cine stie cate ori + mecanica varza !

Exemplu: http://www.mobile.de.../225588051.html



Hai sa ne luam toti Logan 1.2 chel la 6500euro ca e din 2016 si sa lasam alea de peste 10 ani ca nu merita Posted Image

http://www.mobile.de.../210997176.html

Inca un Golf 4 care nu merita nici 2000euro Posted Image

1000 euro am zis....nu lei...si e 1.6 :) ... celalalt nu mai stiu ce motor avea...oricum a fost luat cu 1000 euro....plimbat cu el vreo 4 luni si dupa vandut tot cu 1000 euro :)

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 17:08, said:

Undeva la 300 de mii e deja cazatura , necesita 50-60% din piese schimbate.Si mai renteaza?
300 mii e un fleac la un rulaj de Germania. Cele mai multe masini aduse din Germania au in cel mai bun caz 200 mii dar am vazut si cu 400 mii si mergeau excelent.
Golf 4 rezista 500 mii km si mai bine fara probleme majore. Insa uzura nu e de la km ci de la ani.

Edited by Kroghy, 28 June 2016 - 17:45.


#41
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Poate afara la motorina e un fleac cand vb de pivoti, capete VW ( altfel eu schimbat Vw burduf planetara la 175 mii, evacuare, cablu frana, selector viteze , bujii incandescente , astea se schimbau si acolo, urmeaza disc, sa vdm injectoare etc) , 300 de mii la benzina inseamna set , la motorina 300 mii inseamna disc, turbo, injectoare minim sau te rogi sa nu cada pompa de inalte care e pe original 7000 roni la Vw.Avem pompa de combustibil care iar se recomanda schimbare la 200k si cate si mai cate.

Deci max 120 de mii pe ambele( motorina/benzina) ca sa ai o siguranta de 100 de mii macar.

Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 18:03.


#42
bekir

bekir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.06.2016

View PostTruculMagic, on 28 iunie 2016 - 14:33, said:



Man, lasa jafurile alea, ca mai trebuie sa investesti in ele pe putin 2-3000euro sa le aduci pe linia de plutire. Daca iei un Focus din asta, atunci unul bun costa macar 4-4500euro, nu 2500 ce vezi tu pe olx.
da de unde le scoti ma nene cu bagat 4500 euro in masina? masina aia cu cateva sute de euro o faci boboc

#43
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Depinde de cati km are real.un motor pe motorina merge 800 de mii, dar pica altele de 2  ori intre timp.Eu am pus un link cu Cee'd  benzina cu 112 mii care e 3700 si pare de incredere avand acte la reprezentanta unde se poate face verificare.In plus la 112 mii o cam simti, tre sa mearga bine totusi.Cam asta-i pretul  pe sh avand in vdr ca Cee'd a fost ieftina totusi si are motor de 1.4 si nu 1.6.

Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 18:17.


#44
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Daca nu era break era buna... nu stiu de ce au obsesia romanii cu breakul... s-au dus vremurile in care se cara mancare de la tara :D
Cat despre cei care baga mii de euro in masini noi cumparate... ori sunt mai putin norocosi ori prea pretentiosi si simt nevoia sa dubleze valoarea rablei aiurea.
Am vazut la atatea personae masini care mie personal imi dadeau senzatia de casaturi, si ruleaza de ani de zile fara sa fie fortati sa bage multi bani in ele.
Chiar unul cu un Ford Focus din 2007 care are peste un an in care nu a bagat mai mult de cateva zeci de euro pe prostii, unele din vina lui :D

#45
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
In general break-urile scad mai mult la pret, de aici si mai multe mai ales import.Culoarea influenteaza si ea( rosu de ex, nici  culoarea aia de sobolan nu e stralucita mai ales pe Cee'd, de aici si pretul cred).

Cumnatul meu a vrut de ex special Astra H break, are copil mic, suie carucior, etc, etc.

Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 20:55.


#46
NSR

NSR

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 26.06.2016
Nu stiu daca s-a exemplificat si Renault Clio Symbol.

#47
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Cee'd a avut o persoana f apropiata , pana la 80 de mii nu a avut pbl cu nimic(nu batai, etc, masina mergea f bine la 80k), dupa nu mai stiu.Clio are cineva si are pbl pe la cutie, ceva piese din plastic pe acolo si agata.Peugeot am avut si nici gratis nu mai vreau(poate 307 care am inteles ca e mai ok), Renault mai repede :) daca e cazul.

#48
NSR

NSR

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 26.06.2016

View Postionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 22:14, said:

Clio are cineva si are pbl pe la cutie, ceva piese din plastic pe acolo si agata.
Nu e o caracteristica a modelului.

#49
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Eu am ramas cu un gust extrem de amar dupa experienta cu Peugeot, de atunci am luat frica de frantuzesti.Ca posesor de japoneza si VW pot spune ca-s dif mari.

#50
NSR

NSR

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 26.06.2016
Ei, nah... Si preturile sint altele.

#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Focus 1 sau Astra G. Decât un H sau Focus 2 rupte si cu km fara număr, mai bine ceva putin mai vechi si mai de încredere. Ca fiabilitate generatiile mai noi nu sunt neapărat mai ok. Cert este ca la acest buget o generatie mai veche e posibil sa o gasesti in stare mai buna.

#52
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,398
  • Înscris: 06.02.2008
@initiator
Ideea e ca va trebui ca aia 500 de euro cu care spui ca ai putea suplimenta bugetul sa-i folosesti pentru treburi mult mai importante cum ar fi o revizie sau o distributie obligatorie la second hand.
De aia, repet, cumpara o masina de clasa mica break pana in 2500 euro. Trecand la compacte sau clase superioare vei lua o căzătură la banii aia.

#53
NSR

NSR

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 26.06.2016
De unde naiba rezulta ca aia de clasa mica nu-i la fel de cazuta ? Plus de asta, masina trebuie sa-i si placa omului. Poate vrea ceva mai masina.

#54
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,671
  • Înscris: 24.11.2015

View Postbekir, on 28 iunie 2016 - 18:10, said:

da de unde le scoti ma nene cu bagat 4500 euro in masina? masina aia cu cateva sute de euro o faci boboc

Ma nene ma, cauta cat costa turbo, cat costa dpf, cat costa injectoarele care sunt pe duca si mai o pompa ca sa fie ecuatia completa, apoi niste discuri, placute, arcuri, amortizoare, posibil ceva pe la AC, o eroare mica cu check engine, un senzor, un egr ... si apoi trage linie. Si astea toate sunt valabile cam la orice sh care are cel mai mic pret de pe piata, cat si la cele intretinute apar o parte din aceste probleme, deja dupa 2-300k incep sa cada una cate una.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate