Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mașina familie 2500 euro
Last Updated: Jul 18 2016 20:19, Started by
liviu_maier
, Jun 28 2016 14:23
·
0
#37
Posted 28 June 2016 - 17:14
spe_ripper, on 28 iunie 2016 - 16:57, said:
Golf 4 gasesti la 1000 euro in Germanica, stiu 2 cumparate...unul circula pe aici, ce-i drept iti da un feeling de cazatura (l-am condus), fata de masina mea de doar 7 ani, valoare i-a fost instantaneu dublata cand i-a cazut distributia dupa cateva sute de km, si aud ca nu prea baga aer rece in schimb e buna masinuta...cred Exemplu: http://www.mobile.de.../225588051.html ionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 17:08, said:
Eu stiu un lucru.Exista o conventie, durata medie de viata a unui bun e de cam 10 ani.Chiar si daca sta pe loc in garaj tot se degradeaza.Dupa o anumita perioada nu mai renteaza ea ca masina si chetuieli.Sunt cazuri in care se trece de de 10 ani lejer, dar fara sa faca prea multi km.Altfel intra in ea bani cat a costat initial.Undeva la 300 de mii e deja cazatura , necesita 50-60% din piese schimbate.Si mai renteaza? La 250 de mii de regula se schimba turbo, injectoare, la benzina se face setul, totul pe sub ea cam trebuie schimbat.Apoi avem garnituri si cauciucuri, furtune, toate- coapte deja.Schimbi una cade alta si o tii doar ca stropitoare. Hai sa ne luam toti Logan 1.2 chel la 6500euro ca e din 2016 si sa lasam alea de peste 10 ani ca nu merita http://www.mobile.de.../210997176.html Inca un Golf 4 care nu merita nici 2000euro |
#38
Posted 28 June 2016 - 17:14
Nu, eu am vrut sa spun ca ce-i sub 2006-2007 nu mai renteaza daca are si km.Repari pe o parte, cade pe alta si inclisiv ca nivel de satisfactie in condus e slaba.Diferentele se vad de la an la an in condus, stabilitate, franare, directie , etc.
In 2500 nu cred ca se poate gasi usor o masina de familie care sa fie si buna.Eventual Ford K, sau clasa mica sa fie si buna.Undeva de la 3500 incep cele bune de familie si bune. Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 17:29. |
#39
Posted 28 June 2016 - 17:19
TruculMagic, on 28 iunie 2016 - 17:14, said:
La 1000 iei o coaja 1.4 benzina. Eu vorbesc de un G4 in stare buna, dotat, nu toate cojile fara dotari, cu km fara nr. (peste 3-400k) si tamponate de cine stie cate ori + mecanica varza ! Exemplu: http://www.mobile.de.../225588051.html Hai sa ne luam toti Logan 1.2 chel la 6500euro ca e din 2016 si sa lasam alea de peste 10 ani ca nu merita http://www.mobile.de.../210997176.html Inca un Golf 4 care nu merita nici 2000euro 1000 euro am zis....nu lei...si e 1.6 ... celalalt nu mai stiu ce motor avea...oricum a fost luat cu 1000 euro....plimbat cu el vreo 4 luni si dupa vandut tot cu 1000 euro |
#40
Posted 28 June 2016 - 17:43
ionutz_joe2009, on 28 iunie 2016 - 17:08, said:
Undeva la 300 de mii e deja cazatura , necesita 50-60% din piese schimbate.Si mai renteaza? Golf 4 rezista 500 mii km si mai bine fara probleme majore. Insa uzura nu e de la km ci de la ani. Edited by Kroghy, 28 June 2016 - 17:45. |
#41
Posted 28 June 2016 - 17:55
Poate afara la motorina e un fleac cand vb de pivoti, capete VW ( altfel eu schimbat Vw burduf planetara la 175 mii, evacuare, cablu frana, selector viteze , bujii incandescente , astea se schimbau si acolo, urmeaza disc, sa vdm injectoare etc) , 300 de mii la benzina inseamna set , la motorina 300 mii inseamna disc, turbo, injectoare minim sau te rogi sa nu cada pompa de inalte care e pe original 7000 roni la Vw.Avem pompa de combustibil care iar se recomanda schimbare la 200k si cate si mai cate.
Deci max 120 de mii pe ambele( motorina/benzina) ca sa ai o siguranta de 100 de mii macar. Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 18:03. |
#42
Posted 28 June 2016 - 18:10
TruculMagic, on 28 iunie 2016 - 14:33, said: Man, lasa jafurile alea, ca mai trebuie sa investesti in ele pe putin 2-3000euro sa le aduci pe linia de plutire. Daca iei un Focus din asta, atunci unul bun costa macar 4-4500euro, nu 2500 ce vezi tu pe olx. |
#43
Posted 28 June 2016 - 18:15
Depinde de cati km are real.un motor pe motorina merge 800 de mii, dar pica altele de 2 ori intre timp.Eu am pus un link cu Cee'd benzina cu 112 mii care e 3700 si pare de incredere avand acte la reprezentanta unde se poate face verificare.In plus la 112 mii o cam simti, tre sa mearga bine totusi.Cam asta-i pretul pe sh avand in vdr ca Cee'd a fost ieftina totusi si are motor de 1.4 si nu 1.6.
Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 18:17. |
#44
Posted 28 June 2016 - 20:48
Daca nu era break era buna... nu stiu de ce au obsesia romanii cu breakul... s-au dus vremurile in care se cara mancare de la tara
Cat despre cei care baga mii de euro in masini noi cumparate... ori sunt mai putin norocosi ori prea pretentiosi si simt nevoia sa dubleze valoarea rablei aiurea. Am vazut la atatea personae masini care mie personal imi dadeau senzatia de casaturi, si ruleaza de ani de zile fara sa fie fortati sa bage multi bani in ele. Chiar unul cu un Ford Focus din 2007 care are peste un an in care nu a bagat mai mult de cateva zeci de euro pe prostii, unele din vina lui |
#45
Posted 28 June 2016 - 20:50
In general break-urile scad mai mult la pret, de aici si mai multe mai ales import.Culoarea influenteaza si ea( rosu de ex, nici culoarea aia de sobolan nu e stralucita mai ales pe Cee'd, de aici si pretul cred).
Cumnatul meu a vrut de ex special Astra H break, are copil mic, suie carucior, etc, etc. Edited by ionutz_joe2009, 28 June 2016 - 20:55. |
#47
Posted 28 June 2016 - 22:14
Cee'd a avut o persoana f apropiata , pana la 80 de mii nu a avut pbl cu nimic(nu batai, etc, masina mergea f bine la 80k), dupa nu mai stiu.Clio are cineva si are pbl pe la cutie, ceva piese din plastic pe acolo si agata.Peugeot am avut si nici gratis nu mai vreau(poate 307 care am inteles ca e mai ok), Renault mai repede daca e cazul.
|
#48
Posted 28 June 2016 - 22:18
#49
Posted 28 June 2016 - 22:24
#51
Posted 28 June 2016 - 22:26
Focus 1 sau Astra G. Decât un H sau Focus 2 rupte si cu km fara număr, mai bine ceva putin mai vechi si mai de încredere. Ca fiabilitate generatiile mai noi nu sunt neapărat mai ok. Cert este ca la acest buget o generatie mai veche e posibil sa o gasesti in stare mai buna.
|
|
#52
Posted 28 June 2016 - 22:40
@initiator
Ideea e ca va trebui ca aia 500 de euro cu care spui ca ai putea suplimenta bugetul sa-i folosesti pentru treburi mult mai importante cum ar fi o revizie sau o distributie obligatorie la second hand. De aia, repet, cumpara o masina de clasa mica break pana in 2500 euro. Trecand la compacte sau clase superioare vei lua o căzătură la banii aia. |
#53
Posted 28 June 2016 - 22:43
De unde naiba rezulta ca aia de clasa mica nu-i la fel de cazuta ? Plus de asta, masina trebuie sa-i si placa omului. Poate vrea ceva mai masina.
|
#54
Posted 28 June 2016 - 22:59
bekir, on 28 iunie 2016 - 18:10, said:
da de unde le scoti ma nene cu bagat 4500 euro in masina? masina aia cu cateva sute de euro o faci boboc Ma nene ma, cauta cat costa turbo, cat costa dpf, cat costa injectoarele care sunt pe duca si mai o pompa ca sa fie ecuatia completa, apoi niste discuri, placute, arcuri, amortizoare, posibil ceva pe la AC, o eroare mica cu check engine, un senzor, un egr ... si apoi trage linie. Si astea toate sunt valabile cam la orice sh care are cel mai mic pret de pe piata, cat si la cele intretinute apar o parte din aceste probleme, deja dupa 2-300k incep sa cada una cate una. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users