Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 CP
Last Updated: Dec 04 2018 18:30, Started by
OvideluA
, May 08 2016 09:57
·
0
#37
Posted 09 May 2016 - 11:44
#38
Posted 09 May 2016 - 12:38
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Ca un sumar la ceea ce s-a scris: - lumea este reticenta in ceea ce priveste motoarele mici; - faptul ca 1.0 Ecoboost era la inceputul productiei in 2012 nu ajuta (e posibil sa aiba bolile copilariei); Partea financiara e subiectiva si se poate dezbate la nesfarsit. Momentan cred ca e un pret aproape de unul corect. Tinand cont ca am masina actuala de 8 ani si ca, daca o voi schimba, o voi tine pe cea noua cel putin 4-5, nu cred ca sunt atat de afectat de valoarea de revanzare a masinii. Important e sa o apreciez tot timpul acesta. Stiu ca o masina veche cere intretinere si atentie suplimentara. Incerc sa inteleg care ar fi diferentele intre diversele varste ale masinii. Cat de des esti nevoit sa te confrunti cu ceva neprevazut(de exemplu masina mea actuala are 16 ani si merg cu ea in service de 2-4 ori pe an; o data pentru o revizie obisnuita - in care schimb si piesele necesita inlocuire, nu doar filtre si ulei - si de 1-3 ori pentru evenimente neprevazute; niciunul din aceste evenimente nu e critic, dar e enervant uneori)? Voi incerca sa reformulez intrebarile mele: - Aveti persoane cunoscute care sa detina un astfel de motor? Care e cel mai mare rulaj la care s-a ajuns fara probleme majore(volanta, injectoare, turbina,...)? - Cum se comporta un Ford Focus 1.0 125 CP la drum daca: 1. incerci sa depasesti la 100+km/h si brusc cel depasit isi da seama ca vrea sa accelereze si el la podea (stiu ca e vaga situatia, dar e destul de intalnita in trafic)? 2. mergi pe un drum virajat, depasesti (legal, pe linie discontinua), dar esti surprins de cineva care vine brusc? * In principiu exista situatii ce te iau prin surprindere in care e bine sa ai si optiunea de a accelera, pe langa cea de a frana(nu sunt zmeu; nu prea sunt cel ce merge extrem de sportiv; merg putin mai repede de multe ori; sunt precaut la volan - in 13 ani de cand am permisul nu am facut nici un accident ). Edited by OvideluA, 09 May 2016 - 12:40. |
#39
Posted 09 May 2016 - 12:48
Daca nu iti e frica sa o turezi, motorul are ceva putere. Da, e mic, dar asta e tendinta. Cat despre 100+km/h, depasiri, viraje, oamenii fac asta si cu Matiz si Ford Ka. Nu e ideal pentru un mers mai sportiv, dar eu nu cred sa ai nicio problema din punctul asta de vedere, cu 125CP.
Evident, repet, daca o turezi. Mai era cineva aici pe forum care se vaita ca cica masina ar fi stricata, ca tremura etc, dar omul nici nu o tura peste 2000rpm. Te obisnuiesti cu motor/frane si o sa fie ok, o sa stii ce poate si ce nu. De curiozitate, ce masina ai acum? |
#40
Posted 09 May 2016 - 13:07
BMW 320d E46 (e varianta pre-facelift de 136CP).
Pe hartie sta putin mai bine decat Focusul. Realitatea e putin altfel. Nu mai e chiar tinerica . PS. De turat nu mi-e frica. La a mea schimb la 3500-4000 daca ma grabesc tare. La Focus am schimbat la 3000-6000 in functie de situatie. Ideea e ca poate aveam asteptari putin mai mari de la masina in combinatie cu acel motor (vorbesc de acceleratii si reprize). La 0-100km/h e putin mai lent si decat un Logan 0.9 Tce(11.3 vs 11.1; sa nu mai zicem de Logan prima generatie 1.6 16v - 10.2). Pe langa acceleratii/reprize ma intreb si cat de fiabil e acel motor. Nu cred ca as face o mare afacere daca as schimba masina actuala cu alta la care evenimentele neprevazute ar fi la fel de frecvente sau care ar necesita cam aceeasi bani pe partea de intretinere/eventuale reparatii si cam acelasi numar de piese schimbate anual. Edited by OvideluA, 09 May 2016 - 13:09. |
#41
Posted 09 May 2016 - 13:28
OvideluA, on 09 mai 2016 - 12:38, said:
- Cum se comporta un Ford Focus 1.0 125 CP la drum daca: 1. incerci sa depasesti la 100+km/h si brusc cel depasit isi da seama ca vrea sa accelereze si el la podea (stiu ca e vaga situatia, dar e destul de intalnita in trafic)? 2. mergi pe un drum virajat, depasesti (legal, pe linie discontinua), dar esti surprins de cineva care vine brusc? * In principiu exista situatii ce te iau prin surprindere in care e bine sa ai si optiunea de a accelera, pe langa cea de a frana(nu sunt zmeu; nu prea sunt cel ce merge extrem de sportiv; merg putin mai repede de multe ori; sunt precaut la volan - in 13 ani de cand am permisul nu am facut nici un accident ). 1 franezi si te bagi la locul tau in coloana, nu te pui cu prostul 2. ?!? mai greu sa depasesti legal pe drum virajat fara sa ai destula vizibilitate....implicit NU E LEGAL. in orice caz optiunea de a frana ar trebui sa fie principala ta grija, nu sa accelerezi in astfel de situatii ca poate poate il iau si pe ala din fata cu mine eu m-am trezit cu destui huidu in curbe deosebit de periculoase pe sensul meu.....aia merita impuscati! |
#42
Posted 09 May 2016 - 14:07
Eu zic ca acceleraza tare, pentru mers legal + 20/30 km/h nu cred ca e nevoie de mai mult. ( 170 nm sau 200 nm cu overboost e super, un 1.6 aspirat are doar 150 nm si doar in ture )
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9MHxShRMJxM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#43
Posted 09 May 2016 - 14:34
Nu e dubios cum Focusul ala care are viteza maxima constructiva de 193km/h prinde cumva 222kn/h?
Totodata in descriere scrie ca face 0-100km/h in 9.5s. Constructorul zice ca de fapt ar fi cam 11+ acolo. Am mers si cu motorizarea de 1.6 Ecoboost 150 CP si asa la ochi filmuletul e mai apropiat de ce am simtit pe 1.6, nicidecum 1.0. Oricum, acolo e o autostrada. Pe plaiurile noastre lucrurile nu sunt chiar asa de roze. Am intalnit o gramada de situatii in care chiar ai nevoie de putin mai mult cuplu/putere: - oameni care se pun in miscare si accelereaza cu pedala la fund cand tu ii depasesti usor (a se intelege ca nu am retrogradat, ci am mers cu dieselul la 1.500 de ture la ~40-50km/h; era o situatie in care pur si simplu eram pe incetinire si am zis ca retrogradez dupa ce trec de el; nu stiam daca sare cineva prin fata masinii; eram cu piciorul aproape de pedala de frana in caz de "grabiti"); - oameni care asteapta sa fii in dreptul lor intr-o depasire ca mai apoi sa accelereze subit(e relativ comic sa-i vezi pe cei cu diesel fara filtru de particole cum scot norisorul cel de fum cand nu vor sa se lase, chiar daca pana in acel moment mergeau cu 20 km/h sub limita legala; deodata se simt soferi inferiori daca sunt depasiti si reactioneaza; nu am patit doar eu astfel de lucruri, mai vad destul de des in trafic si sunt doar spectator); - oameni care depasesc coloana si nu mai pot reintra; atunci trebuie sa accelerezi putin (si sa fii prompt in acelasi timp) cat sa le faci loc in spatele tau sa se replieze (au fost situatii cand s-a bagat pilotul de curse in depasire si nu putea trece de mine pentru ca pur si simplu nu era timp si loc; daca nu acceleram putin fie se replia in mine si ma scotea pe camp/in copaci, fie il pupa pe cel din fata; am accelerat pentru ca omul nu mai voia sa accelereze, a vazut ca nu e posibil sa depaseasca si incepea sa intre in panica ca nu mai avea loc pe sosea; in tot acest timp toti eram in coloana si mergeam cu 90-100km/h); Pe langa asta, de cele mai multe ori mergi cu motorul in regimuri de turatie decente astfel incat asa ai consum bun si zgomot putin. Pe benzina turbo ai sta cam la 2000-2500 de ture, pe diesel 1500-2000, pe benzina aspirata 2500-3000+. In situatiile alea daca ai nevoie rapid de cuplu/putere dureaza pana dai jos o treapta si faci presiune in turbina e posibil sa treaca ceva timp. De asta eram curios cum se simte 1.0 la drum lung. Edited by OvideluA, 09 May 2016 - 14:46. |
#44
Posted 09 May 2016 - 15:12
eu nu am vazut (inca) situatie in care esti nevoit sa accelerezi ca sa eviti un pericol.
tu vad ca tot timpul vrei sa accelerezi nu am intalnit sa fiu intr-o depasire si cel pe care il depasesc sa accelereze intentionat in schimb am intalnit destui idioti care depasesc coloane de masini, si cand le iese ceva in cale intra peste tine cu tupeu. altii pe care i-as baga la puscarie |
#45
Posted 09 May 2016 - 15:35
Nu vreau sa accelerez tot timpul .
Nu am zis ca esti nevoit sa accelerezi sa eviti un pericol. E bine sa poti sa ai si optiunea asta. In ceea ce priveste idiotii care accelereaza cand vrei sa ii depasesti, prind unul la 3-4 luni. Nu e ceva critic, dar e deranjant sa fii pe langa om. E destul de ciudat cand mergi cu ~100 km/h, vezi pe unu' in fata ta cu ~80km/h, mergi in spatele lui ceva vreme pana cand ai drum liber si poti face asta legal si in siguranta si cand sa il depasesti, brusc se gandeste si el ca e bine sa accelereze. Tragi tare pana pe la ~120+km/h sa poti finaliza manevra si cum l-ai depasit il vezi ca nu se mai grabeste si revine la 80 km/h. Un alt exemplu ciudat imi vine in minte acum: mergeam la o plimbare relaxata. Pe drum extraurban aveam unu' in fata care mergea cu ~40-50km/h si mai si frana pana la ~30km/h in curbe. Era linie continua si am stat in spatele lui. Cand am prins linia intrerupta am ajuns in localitate. Accelerez cu gandul ca trec repede de el. Mare greseala: a accelerat pana la 80 km/h cand am semnalizat sa il depasesc. Dupa ce am depasit a revenit la ~50km/h. Am redus viteza mea la 60km/h si am mers mai departe. Cred ca situatiile astea tin si de zona geografica si de cultura auto a oamenilor. Sa scapi de situatiile pe care le-am descris fie pleci mai repede, fie faci o pauza de 5-10 minute sa nu te enerveze idiotul. Uneori nu poti sau nu vrei sa faci o pauza. Ca idee, imagineaza-ti ceva de genul asta (faza incepe la 0:40): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fA8kDTllFDk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] doar ca extraurban. Replicile sunt minunate: "- Aveai timp sa te opresti. - Da' n-am vrut." Sunt personaje ca taximetristul din filmulet care cred ca simt ca e ceva rau daca nu incurci cumva. Urasc cand se intampla sa intalnesc cate unu' care accelereaza cand vede ca e depasit. Niciodata nu fac asta as vrea sa am parte de acelasi comportament si din partea celorlalti. Daca nu il pot avea as vrea sa pot sa nu mai interactionez cu ei si sa nu fim pe aceeasi portiune de drum. Edited by OvideluA, 09 May 2016 - 15:47. |
#46
Posted 09 May 2016 - 15:58
mda....te cred stai linistit. asta e cultura romanului la volan....de taximetristi nu mai zic nimic.
eu nu stiu cum sa fac sa ma dau cat mai in dreapta, eventual sa merg si mai incet, sa las omul sa ma depaseasca cat mai repede sa nu stea dupa mine. |
|
#47
Posted 09 May 2016 - 16:07
Observ ca ai totusi niste preferinte de masina mai sportiva.
Si are sens, vii de la un BMW cu motor mai puternic, la un Ford cu motor mic. Plus ca BMW-ul e mai agil si viteaz prin definitie. Acum depinde ce preferi si cum te impaci cu o masina mai calma, dar mai noua. Daca merita si-ti convine, doar tu stii. Raspunsurile de la altii vor fi vizavi de asteptarile lor in ceea ce priveste sportivitatea masinii, asadar nu te vor ajuta prea mult. |
#48
Posted 09 May 2016 - 16:23
Da...ai dreptate. Cred ca intrebarea mea in legatura cu acel comportament la drum lung e putin prea subiectiva. Partea asta o voi analiza pesonal.
Cred, totusi, ca cealalta intrebare e inca valida. Cat de fiabil/robust e motorul de 1.0 125CP? Ce rulaj e realist sa estimez ca nu vor fi probleme importante(volanta, injectoare, turbina, eventual tampoane motor, diversi senzori care sunt greu de intuit ca trebuie schimbati...)? Ca o paranteza: cand am spus diversi senzori am avut o situatie in care era dus un senzor de temperatura de pe blocul motor. Ca o consecinta, nu mai erau puse in functiune bujiile incandescente si motorul pornea foarte greu. A fost o problema enervanta, nu serioasa, dar greu de diagnosticat. Sunt curios daca poti aparea situatii de genul asta si la 1.0. Daca apar, atunci apar ca o consecinta a varstei, a rulajului sau a faptului ca e unul din primele motoare de acest fel si e una din bolile copilariei? Edited by OvideluA, 09 May 2016 - 16:24. |
#49
Posted 09 May 2016 - 17:45
As lua turbo la mana a2a in 2 situatii. Consum f mic sau putere mare. Altfel consider ca te incurci degeaba, beneficiile turbinei in cazul asta fiind prea mici in comparatie cu pretul unei turbine. Vorbim de masini second.
La un diesel sau o benzinara de peste 150 de cai macar stii de ce ai turbina. Da, nu cade atat de usor o turbina dar nici nu e ceva nemaivazut si, cum ziceam, macar sa stii de ce risti mai mult de 1000 de euro. PS. Vad ca la Ford e ceva mai ieftina decat la altii, vreo 3200 de lei. |
#50
Posted 09 May 2016 - 18:19
http://autovit.ro/an...html#19d721c392
http://autovit.ro/an...html#19d721c392 http://autovit.ro/an...html#19d721c392 una benzinara, restul pe motorina.in acei bani. aspiratul de la Honda nu are moarte. am trecut din februarie pe honda. alta masina nu mai imi cumpar niciodata. |
#51
Posted 09 May 2016 - 19:17
De cretinii care accelereaza atunci cand ii ajungi nu o sa scapi niciodata, numai ca atunci cand ai un motor potent nu ii simti. Pt a scapa si de treaba asta ai nevoie minim de 150-160cp si turbo+ mult calm din partea ta.
Daca in momentul asta ai 320d 136cp, probabil in linie dreapta si in viata de zi cu zi 1.0 125cp nu o sa te satisfaca. |
|
#52
Posted 10 May 2016 - 09:43
eu zic ca poti sa mergi cu 125 de cai oriunde in siguranta, plus masina mai puternica la pretul asta noua/aproape noua nu o sa gasesti iar de problemele din trafic de la noi nu poi scapa decat daca schimbi tara.
|
#53
Posted 10 May 2016 - 11:15
zile_san, on 09 mai 2016 - 18:19, said:
http://autovit.ro/an...html#19d721c392 http://autovit.ro/an...html#19d721c392 http://autovit.ro/an...html#19d721c392 una benzinara, restul pe motorina.in acei bani. aspiratul de la Honda nu are moarte. am trecut din februarie pe honda. alta masina nu mai imi cumpar niciodata. Cum sa nu, Casco vreo 1200 euro (dar nu-i faci ca honda nu se strica in caz de accident), asigurari+impozit destul de mari cat de diferenta sa acoperi combustibil pentru cateva mii bune de km, la care mai adaugi conceptul romanului ca honda nu se strica niciodata, deci nu are mai nimic inlocuit(pe principiul honda nu are cum sa se strice), iese o combinatie perfecta pe care sa tot dai 11 000 euro, unii vad ca cer si 11 500, honda accord a fost intr-adevar o afacere buna daca o cumparai de noua, am primit o oferta foarte buna prin 2011, in jur de 23 000 euro 2.0i automata si toate dotarile(chiar si trapa cu toate ca nu-mi doream), in rest daca vrei un accord bun trebuie sa astepti multisor pana apare un proprietar dispus s-o vanda la pretul corect si anume 11 000 euro honda accord 2.0i dotata din 2011 cu 78 000km s-a vandut pe la sfarsitul lui martie era si forumist honda. PS: daca citim pe forumul lor, aflam ca dupa un numar de km incepe si acest 2.0i vvti sa consume ulei destul de bine, zici ca e frate cu n46/45/42 de la BMW. Edited by takemeintoyourskin, 10 May 2016 - 11:17. |
#54
Posted 10 May 2016 - 12:22
Pe mobile.de am putut vedea Focusuri cu 1.0 Ecoboost (atat de 100, cat si de 125CP) la maxim 135.000 km.
Acest lucru ar putea sa aiba una din cauzele: - fie nu exista masini cu rulaje mai mari - fie exista, dar proprietarii sunt multumiti de ele si nu sunt interesati sa le schimbe - fie au probleme care au aparut la 150.000+ km, au fost rezolvate si lumea nu crede ca merita data masina pentru ca inca nu si-a scos "investitia in urma reparatiei" - fie au avut probleme atat de grave incat nici nu merita sa fie scoase la vanzare M-am uitat si pe forumul Ford si in Romania nu sunt oameni care sa fi avut multi km cu aceasta motorizare. Cunoasteti persoane care au/au avut 1.0 Ecoboost si care au avut rulaje de 100.000-150.000+ km? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users