Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 CP
Last Updated: Dec 04 2018 18:30, Started by
OvideluA
, May 08 2016 09:57
·
0
#19
Posted 08 May 2016 - 21:05
Domnilor, masina asta a fost cam 18000 de euro. Dupa 4 ani si 70000 de km este la 10000. Si vorbim de o masina cu km reali la care se oferă garantie un an + posibila prelungire. Cine nu are capacitatea sa inteleaga diferenta intre asta si un Focus la 8000 de euro adus din Germania de un samsar, este fix problema lui. Mie mi se pare o oferta cinstita.
|
#20
Posted 08 May 2016 - 21:27
În ăia 4 ani, prețul aceluiași model a mai scăzut și a primit și un facelift. Ce ma interesează pe mine cât a costat la vremea ei?
|
#21
Posted 08 May 2016 - 21:45
Exact.
Acum un Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP are un pret de lista de 18000 euro, din care se mai scade discountul, care la Ford Romania e destul de mare. Mai amintesc si faptul ca daca il cumparai in primele luni de la lansare se primea si un pachet de optionale de 3000 euro bonus la echiparea Titanium. Mai exact costa in jur de 15000 Titanium + optionalele bonus. |
#23
Posted 08 May 2016 - 23:08
vubiv, on 08 mai 2016 - 21:45, said:
Exact. Acum un Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP are un pret de lista de 18000 euro, din care se mai scade discountul, care la Ford Romania e destul de mare. Mai amintesc si faptul ca daca il cumparai in primele luni de la lansare se primea si un pachet de optionale de 3000 euro bonus la echiparea Titanium. Mai exact costa in jur de 15000 Titanium + optionalele bonus. |
#24
Posted 08 May 2016 - 23:20
Irelevant cine e vanzatorul si cum a ajuns in posesie sau l-a folosit.
Ai impresia ca un iPhone cumparat de tine din magazine e mai valoros decat unul furat din magazine? Indiferent de provenienta lui se vor da la preturi egale cand le vinzi pe siteurile de anunturi. Asa si la masini, irelevant ca vanzatorul e un dealer Ford precum ATI Motors Holding SRL, Tiriac Auto SRL, Genius Cars SRl, Proleasing Motors SRL, sau daca e un Gigi Ionescu. |
#25
Posted 08 May 2016 - 23:58
Analogia cu iPhone-ul nu e buna fiindca un Iphone poti sa il cumperi si din Ghana, cat timp nu e vreun fake sau nu e blocat in icloud are garantie internationala 1 an, poti sa il cumperi in Ghana de la baieti si sa il schimbi in america la un apple store in caz de probleme.In schimb aici vorbim de garantie la o masina SH, plus asistenta rutiera.
Nu vreau sa zic ca toate masinile de la samsari sunt proaste, sau ca nu exista si nu vor exista oferte mai bune decat masina pe care o vizeaza initiatorul, am vrut doar sa spun ca, dupa parerea mea, pretul este unul corect avand in vedere avantajele.In pret intra si o revizie, care trebuie facuta la orice masina sh, si costa pe la 400-500 de euro.De asemenea, poate cu insistenta se mai poate negocia ceva.Eu doar l-am sfatuit pe initiator sa mearga pe optiunea asta, si mi-am argumentat opinia.Pana la urma el alege ce vrea. |
#26
Posted 09 May 2016 - 02:41
Aproape pret de masina noua compacta, eu as da optionale pe 0 km la orice ora, nu e seria 3 sau a4 sa fie complet alta masina macar sa stii dc ai luat sh.
|
#27
Posted 09 May 2016 - 04:59
La dealer, mașina asta, noua, o scoți sub 15k de euro. Dacă ii mai bagi și o rabla te apropii semnificativ de 13k. Și asta înseamnă mașină nouă, garanție full, plus modelul facelift. Cam asta e devalorizarea ei reală, nu mai contează cat a fost noua atâta timp cât ne raportam la prețul de azi al aceleiași mașini, nouă și cu facelift. Cine o vinde, mai pune 3-4 K de euro și ia una la fel, nouă. Probabil și mai dotată fiindcă titanium-ul prefacelift nu mai e același cu cel de acum.
|
#28
Posted 09 May 2016 - 08:35
Înseamnă ca astia de la Ford sunt niste oameni milosi fata de client, când iti oferă un Focus de 125 CP Titanium pe la 13500 de euro. Nu stiu ce fumati, dar vreau si eu.
De-asta Ro e tara masinilor sh rupte. Pentru ca daca masina chiar e buna, e prea scumpa. Daca e prea ieftina, sigur are ceva. Oricum o dai, tot nu e bine. |
|
#29
Posted 09 May 2016 - 08:46
LauCalin, on 09 mai 2016 - 08:35, said:
Înseamnă ca astia de la Ford sunt niste oameni milosi fata de client, când iti oferă un Focus de 125 CP Titanium pe la 13500 de euro. Nu stiu ce fumati, dar vreau si eu. De-asta Ro e tara masinilor sh rupte. Pentru ca daca masina chiar e buna, e prea scumpa. Daca e prea ieftina, sigur are ceva. Oricum o dai, tot nu e bine. uite aici, penultimul post: Am primit si eu o oferta finala pentru un FF motor 1.5 cu pachet Titanium Premium,pachet iarna,camera spate,vopsea Lunar Sky de 16.000 euro. Pretul nu include programul Rabla de la stat ci doar acel bonus de la Ford. Este o oferta buna? Reducerea fata de pretul de lista este de 30.5 %.Multumesc! 16k, fara rabla, motor de 1.5 plus titanium premium si alte optionale.... Edited by jericho, 09 May 2016 - 08:58. |
#30
Posted 09 May 2016 - 09:12
jericho, on 09 mai 2016 - 04:59, said:
La dealer, mașina asta, noua, o scoți sub 15k de euro. Dacă ii mai bagi și o rabla te apropii semnificativ de 13k. Și asta înseamnă mașină nouă, garanție full, plus modelul facelift. Si cum am spus la Ford sunt printre cele mai mari discounturi. |
#31
Posted 09 May 2016 - 10:39
Daca un 1.0 125cp titanium ajunge la 13500 cu rabla, 1.0 100cp in echiparea de baza este undeva la 11500e, 1.0 125cp 12000e. In concluzie, cei care dau 10000e (prin remat) pe un Logan Prestige 1.5dci 75cp sunt dusi cu pluta.
Daca Ford chiar are asemenea preturi, pur si simplu nu merita sa te complici cu nemtia. 10k euro masina+drum+rar+taxa => 11000e pe o masina 2012 chiar daca are 50-60k km si este Titanium are 4 ani. Sincer daca ar fi sa aleg intre un Focus 1.0 125cp la 11k euro si unul la 7k euro 1.6tdci insa cu 150-180k km si adus de samsar, as alege varianta doi. |
#32
Posted 09 May 2016 - 10:56
OvideluA - Pareri impartite exista mereu, e normal. Unii prefera masina noua in banii aia, dar cheala, altii una SH mai ieftina dar cu motor mai mare, altii altgel si tot asa.
Desi nu e neaparat ieftina, mie mi se pare corecta. Faptul ca e intr-o stare buna, vine cu garantie si toate cele este un plus. Probabil nu o sa pateasca nimic in anul asta de garantie, dar asta nu inseamna ca nu e linistitor sa stii ca ai luat o masina verificata, in regula, cinstita. Asadar tine doar de tine daca preferi asta, sau preferi cum a mai spus cineva, o masina oarecare de pe OLX, mai ieftina, adusa de prin afara. Chiar de e identica dpdv estetic si mecanic. Cat despre motor, mie mi se pare OK. Nu e foarte puternic dar nici lenes. Iti faci treaba cu el binisor si in oras si in afara. Da, il turezi. E in regula sa turezi motorul. La fel si cu franele, cred ca tine de obisnuinta. Nu e nevoie sa lasi gumele pe asfalt cum ai zis, dupa cateva zile o sa inveti mersul. |
#33
Posted 09 May 2016 - 11:10
|
#34
Posted 09 May 2016 - 11:11
Si ai grija cu garantia la sh-urile cumparate de afara, de multe ori garantia oferita de un dealer local din nemtia este valabila doar la ei. Decat 11k euro pe Focus 1.0 125cp vechi de 4 ani mai bine unul nou, tot cu 125cp dar mai putin dotat la 12k euro+tichetul.
Edited by ionutMembruAnonimut, 09 May 2016 - 11:14. |
#35
Posted 09 May 2016 - 11:17
Pretul la o masina noua e dat si de faptul ca are garantie 3-4-5 ani dupa, daca ar avea doar 6 luni - 1 an garantie o masina noua ar avea un pret semnificativ mai mic.
Eu cred ca un pret corect ar fi 60% din valoarea de tranzactionarea initiala, probabil 8000-8500 maxim 9000. Deja la 10000 te imprumuti 2-3000 si cumperi model 2016 0 Km si daca tii masina 4-5 ani alea 2-3000 le recuperezi din valoarea reziduala mai mare plus costuri operationale mai mici ( are garantie si 0 km ), plus placerea de a conduce o masina noua ( care si asta costa bani L.E. Motorul 1.0 l-as cumpara fara probleme de nou, insa la aproape 100 000 de km daca are ceva bug-uri de proiectare ( gen depuneri de carbon specifice la astea cu injectie directa din primele generatii ) o sa fii cel mai multumit ( si nu are nici o legatura cu capacitatea cilindrica ci cu faptul ca e un motor care acum 4 ani era proaspat scos in productie ). Cum zicea si ionut_ionut mai bine una cu km mai multi, semnificativ mai ieftina si cu un motor cunoscut. Edited by trident, 09 May 2016 - 11:20. |
#36
Posted 09 May 2016 - 11:35
ionut_ionut, on 09 mai 2016 - 11:11, said:
Si ai grija cu garantia la sh-urile cumparate de afara, de multe ori garantia oferita de un dealer local din nemtia este valabila doar la ei. Decat 11k euro pe Focus 1.0 125cp vechi de 4 ani mai bine unul nou, tot cu 125cp dar mai putin dotat la 12k euro+tichetul. Transfera banii in cont, daca reparatia este facuta in service autorizat marcii respective, am patit-o de asta iti pot spune exact, intr-o saptamana aveam banii in cont. Scump fordul, un pret real ar fi undeva pe la 9000, consumul este si el in jur de 9-10l in Buc. Asta cu motorul anului care a mentionat-o cineva pe topic, si n42-ul BMW-ului a fost motorul anului, si acum este unul dintre cele stricacioase motoare si asa au fost din primii ani de utilizare, de multe ori prefer un motor ceva mai rudimentar dar care sa te poata duca unde vrei, macar 200 000 - 300 000km. Edited by takemeintoyourskin, 09 May 2016 - 11:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users