Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 CP
Last Updated: Dec 04 2018 18:30, Started by
OvideluA
, May 08 2016 09:57
·
0
#1
Posted 08 May 2016 - 09:57
Salutare tuturor,
Sunt tentat sa imi schimb masina actuala si am dat peste acest anunt: http://autovit.ro/an...3-ID7GgQFw.html Am fost, am vazut-o, am facut un drive test si am ajuns la urmatoarele concluzii: Pro: - este bine ingrijita; - se simte mai "inchegata" decat alte masini similare ca varsta; - motorul este neasteptat de silentios (chiar si din exterior) si rafinat; ii "place" mult sa urce in ture; - sunetul motorului la accelerare e unul placut (overboost-ul se simte si aude interesant); - are un comportament bunicel pe sosea; - vine cu garantie; - pretul e competitiv chiar si in comparatie cu masinile din vestul Europei (http://www.mobile.de...allcar!othercar); nu am costuri suplimentare de transport pentru achizitia masinii de vreme ce sunt din Iasi; Contra: - desi motorul e unul bunicel, performantele masinii sunt mediocre (1.2 TSI de la VAG se descurca mai bine pe caroserii similare in conditiile in care are 15 CP in minus); - desi e bine ingrijita, masina are totusi 4 ani; unele materiale imbatranesc indiferent de cat de bine au fost ingrijite (ma gandesc la unele furtune din cauciuc...); - servodirectia electrica nu ofera un feedback chiar ok (lucrurile stau in felul asta la majoritatea masinilor, deci nu e lucru specific acesteia); - franele sunt tipice Ford: fie franezi de lasi gumele pe jos, fie nu franezi deloc; nu sunt progresive; - in gama aceea de pret se gasesc atat alternative mai noi (poate nu chiar asa de bine dotate si din clase mai mici) sau unele bine dotate dar putin mai vechi; de asemenea pretul e destul de apropiat de unele masini noi (de exemplu: Seat Toledo 1.2 TSI Style e ~12.000 Euro + rabla din dotare ); Intrebarile mele ar fi: - Exista posesori de 1.0 Ecoboost(125 CP) pe forum? Eventual si de Ford Focus 1.0 Ecoboost(125 CP)? - Cat de fiabil e motorul din acea generatie? Stiu ca a fost declarat motorul anului de mai multe ori dar sunt curios daca si posesorii il considera asa dupa 100.000-150.000++ km. * Stiu ca turbina lucreaza la turatii putin mai mari decat majoritatea. Acest lucru afecteaza fiabilitatea? Dar functia de overboost? * Acel sistem ingenios de atenuare a vibratiilor e durabil (volanta parca neobisnuita pe motorul asta)? Au fost probleme cu el? * Cat de durabile sunt acele tampoane ale motorului? Din cate am observat motorul vibreaza destul de amplu in compartimentul motor, chiar daca nu se simte lucru asta din habitaclu. - Cat de placuta e masina la drum lung? Am mers doar vreo 50 de km cu masina, drumurile au fost variate, dar nu sunt in totalitate convins de acceleratii si reprize. Pe autostrada cred ca e foarte ok, dar majoritatea drumurilor noastre nu intra in acea categorie. Tinand cont ca nu sunt constrans sa fac nici o schimbare, as vrea sa ma asigur ca decizia pe care o iau e cea mai buna pentru mine. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri, Ovidiu |
#2
Posted 08 May 2016 - 10:49
#3
Posted 08 May 2016 - 10:55
Anul trecut puteai lua Focus Mk3 facelift nou nout pe la vreo 14000 de euro cu motorul de 1.0 125 CP... Si masina e sensibil mai buna decat varianta pre-facelift. Eu atat zic...
Acum sa intre divizia anti-turbo/anti-motoare mici care iti vor explica de ce ascutitoarea aia de 1l nu e buna de nimic! Sfat prietensc: ignorai! |
#4
Posted 08 May 2016 - 11:00
Din cate stiam Focusul de 125CP ce putea fi luate cu 14.000 de Euro (+ tichet Rabla) era Trend. Cel din anunt e Titanium si mai are ceva dotari suplimentare. Pretul ei de noua a fost ~18.000 de Euro.
Ca idee: am vazut Trend-ul si e mai slab la materialele interioare. Edited by OvideluA, 08 May 2016 - 11:09. |
#5
Posted 08 May 2016 - 11:11
Romanu e obisnuit cu chilipiruri, ieftin, an bun, km putini, daca apare una cu un pret ce reflecta preturile din occident e scumpa.
Ma gandesc ca se mai negociaza ceva. |
#6
Posted 08 May 2016 - 11:13
Pretul e negociabil, dar nu cred ca se poate scoate prea mult de acolo (cred ca realist e sa se poata negocia mai putin de 500 de Euro reducere) .
|
#8
Posted 08 May 2016 - 12:36
Nu îmi pot da cu părerea despre mașina în cauza dar pot spune că am analizat acest motor și cine l-a făcut, l-a făcut cu cap. Super tare ce poate,, ascutitoarea" asta!
Din categoria motoare mici, cel mai reușite sunt ecoboost și 1.2 thp de la Peugeot. Cine și-a luat tsi sa se spele cu el pe cap! |
#9
Posted 08 May 2016 - 12:45
Vorbesti de TSI-urile alea mai vechi sau si de cele mai noi cu distributia pe curea?
Ai cunoscuti care au avut probleme cu asa ceva? |
#11
Posted 08 May 2016 - 15:26
Pe mobile.de erau/sunt cateva focusuri 1.6 ecoboost titanium la 10000+euro si 100-125000km.
In ultima perioada am tot batut netu in lung si in lat in vederea documentarii pt acest model Ford si n-am gasit probleme deosebite nici la 1.0, nici la 1.6 eb. Eu am cautat pe mobile.de masini ford cu 1.6 eb si am gasit mai multe care aveau 200k km si cateva aproape 250k km. In anunturi nu era specificat ca ar avea/avut probleme la motor. Poti face si tu acelasi lucru pt motorul de 1.0. |
#12
Posted 08 May 2016 - 15:44
"Auto se livreaza cu revizie completa, cu Ford Garantia 12 ( garantie valabila 12 luni in lmita a 20.000 km, cu posibilitate de extindere, asigurata de toate service-urile din reteaua Ford ), cu Ford Assistenta 12 ( valabilitate 12 luni ) si ITP cu valabilitate 24 luni."
De aia e mai scumpa, e "ford approved" . Eu zic ca e mult mai buna decat cele cu 200k+ si km dati inapoi, masini de flota. Daca iti place ia-o. |
#13
Posted 08 May 2016 - 16:29
RazvanGL1, on 08 mai 2016 - 15:26, said:
Pe mobile.de erau/sunt cateva focusuri 1.6 ecoboost titanium la 10000+euro si 100-125000km. Sunt extrem de negociabile, media la masini, in Romania e peste 10% din pretul de anunt. E drept ca unii s-au invatat sa umfle pretul masinii in anunt ca sa "negocieze" tot o medie de 10% si sa ajunga tot la un pret supraevaluat. Parca romanul face totul pe dos. De ce atunci cand romanul cumpara un telefon nou sau chiar sigilat are tendinta sa "negocieze" procente foarte mari din pretul afisat, dar la masini nu (adica exact unde preturile sunt super negociabile)? Sunt sigur ca daca ti-as propune acum sa iti vand un iPhone/S7 sigilat la 20% sub pretul din magazine, ai vrea sa "negociezi" inca 10% din pret... dar la masini uzate ani de zile vad ca pretul afisat nu il mai negociezi deloc, desi ar fi cazul acolo, nu la un telefon. Ford in Romania si cand cumperi masina noua lasa 10% din pretul de lista, daca nu chiar mai mult. Edited by vubiv, 08 May 2016 - 16:42. |
#14
Posted 08 May 2016 - 16:38
legat de motor. imagineaza-ti o caruta.legi un cal de ea si pornesti. faci aceeasi operatiune cu un magarus sau ponei. amandoi pornesc caruta din loc si o vor misca decent. care depune mai mult efort?calul sau poneiul? asa e si cu motoarele astea cat doza de bere.in timp fac poc
|
#15
Posted 08 May 2016 - 17:14
@vubiv eu am pus preturile care sunt pe mobile.de. Nu a zis nimeni ca asta e pretul final.
Sincer, habar nu am cat de mult negociaza neamtul,proprietar, la o masina pentru care cere in anunt 10k euro. In Romania nu mi-ar fi rusine sa negociez pana la ultimul leu( fie ca e masina sau s7). Oricum, m-as bucura sa se negocieza cu usurinta si in Germania cel putin 10% din pretul cerut. @zile_san depinde si cat inseamna acest "timp". Cat timp motorul respectiv la 100k km nu prezenta nici cel mai mic semn de uzura(inclusiv turbo), eu tind sa cred ca nici la 200k km nu vor fi probleme. Edited by RazvanGL1, 08 May 2016 - 17:17. |
|
#16
Posted 08 May 2016 - 17:54
E mult pentru un Focus de 4 ani dar e decent pentru dotarile pe care le are masina. Daca o iei cu intentia de a o pastra macar 4-5 ani nu-i bai - pentrui ca acolo va fi baiul tau, la valoare de revanzare mediocra.
|
#17
Posted 08 May 2016 - 17:55
vubiv, on 08 mai 2016 - 16:29, said:
Nu mai luati sumele alea ca preturile de la hypermarket, adica finale. Sunt extrem de negociabile, media la masini, in Romania e peste 10% din pretul de anunt. E drept ca unii s-au invatat sa umfle pretul masinii in anunt ca sa "negocieze" tot o medie de 10% si sa ajunga tot la un pret supraevaluat. Doar la noi se negociaza pretul cu 10%, doar la noi cumparatorii nu stiu sa faca diferenta intre o masina cu 100k km si una cu 200k km, intre una cumparata de la proprietar si una de la samsar. |
#18
Posted 08 May 2016 - 19:19
OvideluA, on 08 mai 2016 - 12:45, said:
Vorbesti de TSI-urile alea mai vechi sau si de cele mai noi cu distributia pe curea? Ai cunoscuti care au avut probleme cu asa ceva? N-a cunoscut da' paeca a auzit si el ceva si doar e de datoria lui sa raspandeasca ceva ca altfel ce-ai vrea sa spuna. Du-te la dealer si spune-i ca ai 9200 eur CASH. Pe pariu ca in 2 zile te suna ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users