Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model S facelift
#91
Posted 27 February 2017 - 10:39
Prin aluzia la uraniu cred ca te referi la o explozie nucleară, care sper ca stii ce e, si iti garantez ca nu e aceeasi treaba cu explozia benzinei ori arderea litiului. Vorbim de electro-chimie si fizica nucleară ca si cum ar fi acelasi lucru? Lol
|
#92
Posted 27 February 2017 - 10:45
Iti garantez eu ca daca dai foc la uraniu nu urmeaza nici o explozie nucleara.
Ideea e aceeasi, enegia inmagazinata in baterie n-are nici o legatura cu reatia de oxidare. O barie incarcata arde excat la fel ca una descarcata. |
#93
Posted 27 February 2017 - 11:14
Reciteste ce am scris in ultimele postări si daca am zis undeva ca o baterie descărcată nu arde sau arde mai putin decat una încărcată eu imi tai un braț. Cine a zis ca daca dai foc la o bara de uraniu arde sau explodeaza? U made my day )
Edited by inuendo0, 27 February 2017 - 11:14. |
#94
Posted 27 February 2017 - 21:23
El vrea sa spună (ba chiar a spus-o deja de câteva ori) ca densitatea energiei stocate în "rezervor" nu este direct proporțională cu intensitatea unui eventual incendiu care ar putea izbucni. A fost un răspuns la comparația ta baterie vs rezervor clasic și cred ca are dreptate.
Nu e vorba că ai fi zis tu ceva de uraniu sau de baterii descărcate. Erau doar exemple.. |
#95
Posted 12 March 2017 - 22:29
valitudor, on 26 februarie 2017 - 23:13, said: Nu e nevoie de noțiuni de fizică avansată, eu știu ca în rezervorul meu pot întra vreo 1600 km de drum. Asta ca să-ți dau dreptate... De asemenea, știu ca singurul incendiu pornit la vreo mașină de-a mea... pe parte electrică a fost... Teoria ca teoria, dar practica ne omoară. Fata glumă acum, eu am emoții mari cu încărcarea bateriilor de laptop fără supraveghere. Pe cât posibil scot absolut orice acumulator LiPo din priză când nu sunt prin preajmă. |
#96
Posted 13 March 2017 - 19:35
Incerci vreo gluma cu aia 100 l?
Are "doar" 70 litri rezervorul |
#97
Posted 13 March 2017 - 19:57
Felicitari pentru aia 1600km, eu inca n-am avut o masina care sa depaseasca 5-600km dintr-un rezervor. Autostrada, evident.
Edited by vrajitoruldinoz, 13 March 2017 - 19:58. |
#98
Posted 13 March 2017 - 20:22
Pe autostrada nu ajung la 1600 km. Autonomia asta o am pe drumuri nationale. An de an strabat m-tii Balcani in drum spre casa si de fiecare data imi ajunge un rezervor si pe langa drumul de intoarcere mai am cateva sute de km de facut dupa concediu cu acelasi plin,
Pe autostrada de regula merg cu 150 km/h si nu ajung la autonomia asta Edited by valitudor, 13 March 2017 - 20:23. |
#99
Posted 13 March 2017 - 20:41
Eu nici o tura la ski cu dus si intors in aceeasi zi nu o pot face cu un rezervor. Si nu trec de 140km/h.
Edited by vrajitoruldinoz, 13 March 2017 - 20:42. |
#100
Posted 13 March 2017 - 20:51
valitudor, on 13 martie 2017 - 20:22, said:
Pe autostrada nu ajung la 1600 km. Autonomia asta o am pe drumuri nationale. An de an strabat m-tii Balcani in drum spre casa si de fiecare data imi ajunge un rezervor si pe langa drumul de intoarcere mai am cateva sute de km de facut dupa concediu cu acelasi plin, Pe autostrada de regula merg cu 150 km/h si nu ajung la autonomia asta Ce drac de masina e aia cu care strabati "muntii Balcani" cu 4 la suta? Pe drumuri nationale... Super hibrid? |
|
#101
Posted 13 March 2017 - 22:47
Rosebud09, on 13 martie 2017 - 20:51, said:
Are you serious? Ce drac de masina e aia cu care strabati "muntii Balcani" cu 4 la suta? Pe drumuri nationale... Super hibrid? Nu cred ca hibrid-ul reprezinta cel mai eficient motor in extraurban. De mai bine de 10 ani strabat Balcanii la intoarcerea din concediu, si de fiecare data alimentez in Dubrovnik, ajung in nordul tarii, iar cu motorina ramasa ma mai plimb vreo saptamana prin imprejurimi. Plimbarile pe drumurile nationale implica un consum de 4%, mai ales in ritmul in care se circula in strainatate, fara depasiri si mers neregulat. Uite un link cu un drum de doar 100 km in care am urcat la 1200 m altitudine, dupa care m-am intors inapoi. Media de consum pe cei 100 km este 4%. Nu vad nimic spectaculos pentru un diesel, serios vorbind... P.S. Altfel nici nu cred ca as putea strabate Balcanii, pentru ca la stilul cum se circula la noi, cu o gramada de accelerari si franari, nu cred ca m-ar tine genunchiul pana acasa. Pentru cine n-a fost prin Balcani, drumul pe acolo implica cateva sute de km de sosea plina cu serpentine... lucru pe care an de an il resimt la genunchiul drept Edited by valitudor, 13 March 2017 - 22:55. |
#102
Posted 13 March 2017 - 22:49
Tico benzina 40 CP consuma 4 /100 km.
Daca poate un benzinar asa ceva, si inca cu tehnologie din anii '80, probabil ca sunt si cateva cu motor DIESEL cu 4%. |
#103
Posted 24 March 2017 - 11:19
Pana una alta autopilot 2.0 are probleme.
http://www.auto-bild...eme-117457.html "Autopilot, sistemul de conducere (aproape) autonomă al Tesla, implementat pe Model S și Model X, poate conduce mașina aproape ca un om mare. Asta atunci când funcționează, desigur. După update-ul la versiunea 2.0, se pare că sistemul Autopilot a pierdut din competențe. Un utilizator a urcat pe Youtube un videoclip în care mașina se comportă bizar, tăind linia continuă și conducând ca un șofer începător sau ca unul beat." Edited by Torquemada-666, 24 March 2017 - 11:20. |
#104
Posted 24 March 2017 - 11:26
O sa-l mai imbunatateasca, nu asta e problema.
Eu nu inteleg de ce continua cu aceasta abordare si nu fac la fel ca toti ceilalti producatori auto: AutoPilot-ul sa te scoata din rahat daca este cazul, nu sa-l activezi tu voit si sa iei mana de pe volan si sa controleze el masina. Adica ori scoti un sistem level 4/5 si iti asumi responsabilitatea, ori lasi soferul sa conduca si doar corectezi, la fel ca ESP-ul |
#105
Posted 24 March 2017 - 11:34
Nubstiu. Vad ca tot insista cu asta. Dar musk declara ca acuma e infailibil si evita si un ozn.
|
|
#106
Posted 26 March 2017 - 13:14
Torquemada-666, on 24 martie 2017 - 11:34, said:
Nubstiu. Vad ca tot insista cu asta. Dar musk declara ca acuma e infailibil si evita si un ozn. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3TtODhB-008?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Auzi piuitul ala inainte de impact? Tesla deja frana in momentul ala. Ideea e ca radarul de pe autopilot a vazut ca masina din fata masinii din fata tesla a franat brusc. Da...vede 2 masini in fata. Sunt acri strugurii aia? Edited by inuendo0, 26 March 2017 - 13:17. |
#107
Posted 26 March 2017 - 13:31
valitudor, on 13 martie 2017 - 19:35, said: Incerci vreo gluma cu aia 100 l? Are "doar" 70 litri rezervorul Opelul meu, avea rezervor de 52L, cu consum de 4.xL/100km. Skoda are de 50de litri, cu consum o leaca mai mic. Si vi tu sa ne zici ca ai masina care consuma 4.3L/100 si i-au pus rezervor de 70L? Din cate stiu , touaregu consuma mai mult de 5L/100. loock, on 13 martie 2017 - 22:49, said: Tico benzina 40 CP consuma 4 /100 km. Daca poate un benzinar asa ceva, si inca cu tehnologie din anii '80, probabil ca sunt si cateva cu motor DIESEL cu 4%. Daca reusesc sa prind si eu vant din spate, drum liber, si asfalt neted, 16 grade afara, scot si eu 1200km cu un plin cu skoda goala (50 de litri- consum exterior 3.8/100) |
#108
Posted 26 March 2017 - 13:35
Nu intelegi ce vreau sa spun pentru ca, probabil, nu ai inclinatii tehnice.
Nu Tesla a inventat radarul ala, nici macar nu-l fabrica ei, ci ii cumpara gata facuti de la Bosch, la fel ca alte cateva zeci de producatori auto. Ba pana sa moara nenorocitul ala anul trecut nici macar nu folosea radarul, se folosea aproape exclusiv de camere. Orice masina cu radar suficent de nou precum al Tesla s-ar fi descurcat la fel, ca doar nu-l descanta personal Elon Musk. Eu altceva spun. Sistemul Tesla iti permite sa mergi autonom (acum mai putin, e drept, dar inainte de accidentele alea mai mult) spre deosebire de sistemele celorlalti producatori care nu permit acest lucru, intervin doar cand soferul face o greseala grava (asa cum este in filmul pus de tine- franare tarzie sau adormit la volan) P.S. Asta cu strugurii acri este o abordare puerila a discutiei tfmercedez, on 26 martie 2017 - 13:31, said:
Un Range Rover are rezervor de 100. Sau un S classe, sau un Lambo, un Veyron. Dar alea au nevoie de rezervor mare , pentru ca au si consumare. Opelul meu, avea rezervor de 52L, cu consum de 4.xL/100km. Skoda are de 50de litri, cu consum o leaca mai mic. Si vi tu sa ne zici ca ai masina care consuma 4.3L/100 si i-au pus rezervor de 70L? Din cate stiu , touaregu consuma mai mult de 5L/100. Eu am Passat nu Touareg si are 70 l rezervorul. De fapt in jur de 70 litri, ca asa scrie in specificatii... care-i legatura celor 70 litri cu Touareg-ul si consumul de 4%? Edited by valitudor, 26 March 2017 - 13:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users