Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tesla Model S facelift

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#109
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postinuendo0, on 26 martie 2017 - 13:14, said:


Ai vrea ca VW tau sa aiba asa ceva nu?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3TtODhB-008?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Auzi piuitul ala inainte de impact? Tesla deja frana in momentul ala.  
Ideea e ca radarul de pe autopilot a vazut ca masina din fata masinii din fata tesla a franat brusc. Da...vede 2 masini in fata. Sunt acri strugurii aia?

Scos din context. Eu franez ca sa nu ma apropii tare de un tir. Apoi tirul pune frana brusca si eu nu il lovesc in spate. Am prevenit un accident. Sunt Nostradamus.

Struguri acri? Tu ai citit in posturile mele, pe ce jumatate de foaie enumeram masinile avute. De la Golf 5 inainte? Asta vorbind de vag. Nu mai pun si BMW.ul.

Si imi spui de struguri. Ma faci sa rad.
Am uitat sa.ti spun ceva. Numai tie iti spun. Masinile toate le.am luat de noi. Cu banul cash. 😂😂😂

#110
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 26 martie 2017 - 13:35, said:


Nu Tesla a inventat radarul ala, nici macar nu-l fabrica ei, ci ii cumpara gata facuti de la Bosch, la fel ca alte cateva zeci de producatori auto. Ba pana sa moara nenorocitul ala anul trecut nici macar nu folosea radarul, se folosea aproape exclusiv de camere.
Orice masina cu radar suficent de nou precum al Tesla s-ar fi descurcat la fel, ca doar nu-l descanta personal Elon Musk.

Deacord cu tine, nu te contrazic, dar arata-mi tu  un clip cu orice alta masina care sa franeze inaintea masinii din fata. Eu aia ziceam, ca autopilot 2.0 e mai deștept decat alte sisteme similare. Daca citesti modul de funcționare iti dai seama. Si nu e vorba doar de senzorul respectiv, e vorba de softul care il controleaza. Si aici intervine marea diferențã, ca majoritatea producãtorilor auto sunt in urma rau pe partea de soft. Adica ei isi fac reclama cu o intrare USB la casetofon sau wifi integrat, cand un modul wifi e cativa dolari?

#111
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 27 martie 2017 - 10:04, said:

Deacord cu tine, nu te contrazic, dar arata-mi tu  un clip cu orice alta masina care sa franeze inaintea masinii din fata.
Nu, nu am niciun clip, insa inexistenta clipului nu este un argument pentru ceea ce sustii tu.
Vrei sa spui ca daca ala nu-si pornea camera sa inregistreze "predictia" accidentului, Tesla s-ar fi zbatut in aceeasi mediocritate a sistemelor de genul asta? Poate ceilalti nu au fost in situatii similare, poate n-au avut camera care sa inregistreze asta.
Iar articolele cu softul facut de programatorii Tesla le iau ca o gluma, nu le consider serioase. Cam ce crezi ca optimizari or fi facut inginerii tesla in radarul si calculatoarele Bosch care deservesc acest radar?

View Postinuendo0, on 27 martie 2017 - 10:04, said:

Eu aia ziceam, ca autopilot 2.0 e mai deștept decat alte sisteme similare.
Nu exista sisteme similare, pentru ca ceilalti producatori nu pun piata oamenilor in pericol in schimbul unei reclame agresive, cum face Tesla.
Ceilalti producatori au pornit-o pe drumul asta cu cel putin 10 ani inaintea Tesla, insa au spus-o si nu numai ca au spus-o, dar asa le-au proiectat ca un sistem de asistare a soferului, nu un sistem care nu necesita interventie umana.
Tesla a spus-o si ea, dar asta doar pentru a se feri de eventualele procese, insa sistemul te lasa bine mersi sa dormi in masina. Asta este diferenta intre sisteme:
Asa ca aveam pe de-o parte o companie ahtiata dupa reclama care pune in pericol soferilor naivi, iar pe de alta parte o multime de alte companii care au diverse sisteme similare, in diverse stadii de implementare. Diferenta este ca ultimele nu zic si nu lasa sistemul sa mearga de capul lui.

As avea tot respectul pentru Tesla daca ar urma calea Google (sau a altor producatori gen Mercedes, Lexus, Audi, etc), care fac teste de conducere autonoma (cu adevarat autonoma) cu proprii ingineri, nu cu clientii

View Postinuendo0, on 27 martie 2017 - 10:04, said:

Si aici intervine marea diferență, ca majoritatea producătorilor auto sunt in urma rau pe partea de soft. Adica ei isi fac reclama cu o intrare USB la casetofon sau wifi integrat, cand un modul wifi e cativa dolari?
marketing bullshit
Cei care fac reclama la un port USB sau WiFi isi fac reclama la masini de 15.000, nu la masini de 135.000.

View Postinuendo0, on 27 martie 2017 - 10:04, said:

Daca citesti modul de funcționare iti dai seama.
Chiar te rog sa-mi dai si mie sa citesc ceea ce te-a facut pe tine sa crezi ca "majoritatea producătorilor auto sunt in urma rau pe partea de soft"

Edited by valitudor, 27 March 2017 - 11:14.


#112
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nu mai are rost sa te fac sa înțelegi. Imi bat capul degeaba daca tu nu înțelegi chestii evidente.

#113
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Chiar asa, daca eu nu sunt impresionat de cele spuse de o armata de articole de reclama, cum ai putea sa ma convingi tu cu propriile argumente, mai ales ca nu ai ce sa spui in plus fata de cele de prin reclame?

Iti recomand sa urmaresti ultimul update al AutoPilot-ului din martie 2017 si sa te gandesti onest daca nu reprezinta un risc major pentru siguranta clientilor care se incred in el:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OLLnCvOujU4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#114
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
@inuendo0, cum am mai spus pe aici, in domeniul asta e de asteptat ca marile inventii sa vina din Silicon Valley, unde out-of-the-box thinking (atat in software cat si in business) e opusul gandirii traditionale.
Unul din exemplele cele mai bune e https://electrek.co/...esla-autopilot/
Ca acesti it-geeks sunt priviti ciudat de restul nu e de mirare, asa a fost tot timpul.

Relativ la video pus anterior cu AP2, Musk a spus ca deocamdata e utilizabil doar pe autostrada. Nu ma pot opri sa constat diferenta dintre prezentarea facuta de userul care a postat pe Youtube (decent si onest) si articolasul de la obscura revista Posted Image

#115
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Ei da, nimic pe lume nu se poate fara binecuvantarea lui Musk sau macar a celor din Silicon Valley

Uite mai jos masina chinezeasca care a mers autonom peste 2000 km fara ca Musk sa-i umble personal prin coduri. Inca mai asteptam Tesla aia care strabate SUA de la un capat la altul...

Self-Driving Car Completes 1,200-Mile Roadtrip Across China

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5Z389OY98bE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

P.S. Ati auzit de Chongqing Changan Automobile? De Tesla presupun ca ati auzit... Posted Image

P.P.S Anul trecut, pe vremea asta, Google avea vreo 2,5 milioane de km cu masinile sale autonome cu ingineri Google la bord, nu cu clienti fara experienta. Cam asta este diferenta intre o companie care ia in serios securitatea si alta care o trece pe locul secund

#116
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Posted Image
https://www.zhihu.co...estion/42887126
To say that the personal view of Chang'an 2000km road test.
Changan of the modified Rui Cheng, not unmanned , called "senior driver support" more appropriate. Standard unmanned, please refer to Google.
This is 2000km, most of the journey using the ACC adaptive cruise + lane automatic maintenance function. Automatic lane, relative to the first two functions is relatively low frequency. Only the three main functions , away from the unmanned still far away. Production cars, Volvo S90, Tesla can achieve the same effect.
Ramp, toll station, access to service areas and other complex road conditions, are Changan engineers to operate . In other words, automatic driving function, only in the high-speed road to open.
Changan this time be exposed, and behind the Bosch has been no mention. (There is an anonymous answer to the buddy that Changan spent thirty million, bought a package of solutions)

Tipic chinezesc...

#117
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 27 martie 2017 - 12:09, said:

Posted Image
https://www.zhihu.co...estion/42887126
To say that the personal view of Chang'an 2000km road test.
Changan of the modified Rui Cheng, not unmanned , called "senior driver support" more appropriate. Standard unmanned, please refer to Google.
This is 2000km, most of the journey using the ACC adaptive cruise + lane automatic maintenance function. Automatic lane, relative to the first two functions is relatively low frequency. Only the three main functions , away from the unmanned still far away. Production cars, Volvo S90, Tesla can achieve the same effect.
Ramp, toll station, access to service areas and other complex road conditions, are Changan engineers to operate . In other words, automatic driving function, only in the high-speed road to open.
Changan this time be exposed, and behind the Bosch has been no mention. (There is an anonymous answer to the buddy that Changan spent thirty million, bought a package of solutions)

Tipic chinezesc...

Eu zic ca tu nu intelegi ceea ce citesti. Nu, nu ce ai citit mai sus, ca acolo ai inteles corect. Atunci cand n-a fost vorba de Tesla si know-how-lor ai devenit obiectiv si atent la detalii, ceea ce e foarte bine. :)
Pai ceea ce vezi mai sus explicat succint este exact ce face AutoPilot-ul Tesla. Pe scurt, mentine banda cu ajutorul camerelor si viteza cu ajutorul radarelor. Totusi, Tesla mai are functia aia de schimbarea a benzii si de parcare automata. In rest face exact ce face si chinezaria aia ieftina. Precum spuneai:Posted Image

Filmele pe care le-ai vazut tu cu AutoPilot prin orase care vireaza, o iau la stanga, dreapta, opresc la semafor sau iau in considerare semnele de circulatie, sunt doar demo-uri facute de Tesla pentru a entuziasma fanii. Absolut nimic din aceste "features" nu sunt implementate real in masinile de serie. la fel este si la Google si la altii

Asadar, ce face Tesla in plus de chinezaria asta de ajungem sa vorbim atat despre ea?

Edited by valitudor, 27 March 2017 - 12:56.


#118
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
https://seekingalpha...d-capital-raise

As we have discussed in the past, Tesla's customers have filed various reports demonstrating the lack of roadworthiness of this technology. After initially setting expectation of delivering its Enhanced Auto Pilot functionality by December 2016, and failing to do so, Tesla now does not even offer its customers a firm delivery date for its Enhance Autopilot and Full Self Driving functionality. The images below from Tesla website show the sorry state of Tesla product development without any firm availability dates.

Posted Image

#119
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
@Torquemada, Ai un like ca ai venit cu un link mai bun decat revistele de 2 bani.
Problema la acel site e ca sunt destule articole comandate de genul conspirationist. Iar autorul respectiv are o multime de aberatii publicate.
Ca sunt unele probleme nu neaga nimeni, AP2 este inca are unele probleme.
Ce tot uita haterii e ca Tesla n-a promis ca vinde acum un sistem complet autonom. Nimeni n-a spus ca sistemul asta e in productie deja:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hLaEV72elj0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (apropo, chiar si cu o masina de test rezultatul e impresionant).
Iar aia care au ales sa conduca fara mainile pe volan probabil vor ajunge intr-o compilatie ca asta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sFDH2q1WPm8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

A compara Tesla cu o chinezarie chiar e culmea urii. La fel pot compara Audi cu Geely, au 4 roti, un motor, ceva tabla si te duce de la A la B.

#120
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Acuma da. Ai si tu dreptate. Dar ideea de a se conduce o masina nu o vad. Dau 130.000 e sau dolari ca sa nu ma bucur eu de condusul ei? Sa o manevrez eu, sa o accelerez eu, sa imi faca placere.
Nu un autopilot e primordial intr.o electrica. Sa se concentreze pe autonomie, siguranta, viteza de incarcare.

E ca si cum ai o nevasta frumoasa, dar te uiti cum ti.o bang bang, altul. Asta e autopilotul. Mai bine merg cu un taxi, daca vreau autopilot.

#121
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 27 martie 2017 - 15:20, said:

Ce tot uita haterii e ca Tesla n-a promis ca vinde acum un sistem complet autonom. Nimeni n-a spus ca sistemul asta e in productie deja:
A compara Tesla cu o chinezarie chiar e culmea urii. La fel pot compara Audi cu Geely, au 4 roti, un motor, ceva tabla si te duce de la A la B.
Cand vorbesti de haterii de tesla semeni foarte mult cu Ericmario (nu ca n-ar fi un baiat bun, dar in afara de Tesla rocks si VW sucks, mai nimic altceva).
Nu, Tesla nu este la niveul unei chinezarii. Tesla are de departe cea mai buna/performanta masina electrica, Tesla are o gramada de idei foarte bune (de exemplu procesarea in cloud, hw AP pe fiecare masina vanduta), etc.
Insa Tesla are si un marketing foarte agresiv care face ca orice lucru intrat in atentia tesla sa para ca a fost inventat/dezvoltat in exclusivitate de ei. Exact la fel face/facea si Apple.

Uite o parte din argumentele mele:
1. Pana prin septembrie 2016, tesla folosea pentru AP camere si calculatoare fabricate de Mobileye o firma israeliana specializata. Era hw si sw israelienilor la care Tesla facea anumite optimizari, insa sitemul nu le apartinea. Dupa accidentul celebru si criticile care au urmat, Tesla a renuntat la Mobileye

2. Asa apare AutoPilot 2, despre care Tesla spune ca este o realizare in-house cu un calculator de 40x mai puternic decat al competitiei. Bullshit. De fapt Tesla a schimbat furnizorul Mobileye in noul furnizor numit... nVidia. Am mai spus de noul calculator Tesla de 40x mai puternic de la acest mesaj. Culmea, Tesla este ultimul client al lor, Audi, Merc sau BMW deja ii erau clienti celor de la nVidia.

Cum e cu sistemul in-house? Voi chiar va inchipuiti ca Tesla este in stare sa inoveze de la baterii (deh, bateriile Tesla, nu-i asa?) pana la superchipuri de grafica si inteligenta artificiala?

Uite aici sistemul nVidia pus pe un Audi, exact ce foloseste Tesla in AutoPilot 2

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FABftuXUOxE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sau uite sistemul nVidia numit BB8 (adica ala de pe Audi sau de pe Tesla cu al sau AutoPilot 2)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fmVWLr0X1Sk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uite altele similare, Tesla included

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KGctOXn-qlw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostHansolo, on 27 martie 2017 - 15:20, said:

(apropo, chiar si cu o masina de test rezultatul e impresionant).

Rezultatul este impresionant, cum e la fel si la Volvo, Lexus, Mercedes, Google sau Audi.

Sau cum este impresionant acest sistem din 2005:

VW self-driving cars

Vad ca VW a retras filmul cu sistemul pe strazile din Munchen, doar asta am mai gasit:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GYuaIUPFr8I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Insa ai omis sa spui cu ce se deosebeste sistemul de serie Tesla de cel chinezesc echipat cu hw Bosch

Edited by valitudor, 27 March 2017 - 16:43.


#122
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View PostTorquemada-666, on 27 martie 2017 - 15:50, said:

Acuma da. Ai si tu dreptate. Dar ideea de a se conduce o masina nu o vad. Dau 130.000 e sau dolari ca sa nu ma bucur eu de condusul ei? Sa o manevrez eu, sa o accelerez eu, sa imi faca placere.
Nu un autopilot e primordial intr.o electrica. Sa se concentreze pe autonomie, siguranta, viteza de incarcare.

E ca si cum ai o nevasta frumoasa, dar te uiti cum ti.o bang bang, altul. Asta e autopilotul. Mai bine merg cu un taxi, daca vreau autopilot.

Autopilotul e normal sa fie promovat. Asa cum e in acest moment nu te obliga sa stai pe bancheta din spate si sa conduca singur, dar ce au spus ei are sens, vor sa devina nu infailibil (ca e putin fezabil) ci mai bun decat un sofer obisnuit. Chestiune care e perfect posibila, daca te uiti pe topicul de accidente o sa vezi cate s-au produs din vina soferului.
Ca la noi va trebui sa se schimbe mentalitatea e altceva. Ia sa vad pe ala care merge in localitate constant peste viteza maxima legala (recunosc ca si eu) si taie din comoditate linia continua cum va accepta un autopilot care merge legal...

Cu AP2 nu cred ca e nimic de mirare, am dat mai demult link cu noul PX2 de la Nvidia, prototipul era probabil cu hw Nvidia (posibil si alti senzori), masinile produse au inca hw Intel (fost Mobileye) mai slabut. Update-ul la AP2 pe masinile curente aduce unele imbunatatiri, dar nu are cum sa fie ca la prototip sau noile modele (dupa cum pe un Iphone 5 daca pui IOs 8 nu se va misca ca ultimul IPhone). Insa discutand strict de mersul natural in trafic acel prototip are prezentari mult mai bune/realiste decat altele, exceptie facand acest clip [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-96BEoXJMs0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#123
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
din stirile despre model s facelift, ati ajuns deja la randamente termice, plouarea combustibililor fosili si orice altceva in afara de subiect. cam mult offtopic.

reveniti la subiect. prima curatare a fost de offtopic, urmatoarea va fi si pt autorii acestora.

Edited by Dany_Darke, 31 March 2017 - 21:07.


#124
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View PostDraculescuDraculescu, on 12 aprilie 2016 - 20:01, said:

Arata mult mai bine dupa facelift. :)
Eu nu mi-am dat seama de diferente.
Din poze e mai greu.
Vineri am ratat o ocazie de a ma intalni cu cineva  care era in trecere cu o Tesla S.  Mama lor de baterii, se incarcasera si stateau altii la coada cu BMW i3 la kaufland si omu' se grabea sa plece . Data viitoare cand se intoarce,  o sa vad daca e face lift sau nu.

#125
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 12 aprilie 2016 - 20:46, said:

baterii tari au toti, problema e greutatea si volumul
ca sa tina 1000 km cam cat tine un rezervor de motorina ai nevoie de baterii care sa ocupe tot portbagajul si locurile din spate si ca greutate ai nevoie de suspensii de suv ca sa le poata duce
iar la incarcat e si mai mare problema, un rezervor de motorina il incarci in 5 minute in timp ce un set de baterii pt. 1000 km le incarci in cateva ore bune

model 3 se vinde in pierdere
Tesla a fost gandita de la 0 ca o masina electrica, spre deosebire de constructorii conventionali, care la hibride au mai completat ceva  sa mai aduge partea electrica. La masina conceputa din start sa fie electrica, bateria nu va sta in portbagaj.. ba din contra, va avea si mai mult spatiu decat una conventionala. Defapt are , ca oricum exista deja.    Are "frunk"- portbagajul din fata, pentru baterii suplimentare sau un bidon de motorina pentru cei ramasi in pana prostului.

#126
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
https://www.google.r...ster-crash/amp/

"Tesla has been under scrutiny before over several instances of vehicles catching on fire. The media made a big deal out of it despite the fact that almost every instance happened after a high-speed accident. Statistics showed that Tesla’s vehicles caught fire significantly less often than the national average and NHTSA eventually conducted an investigation and found no problem.

But on other (rarer) occasions, Tesla’s vehicles caught fire without being involved in an impact, like a Model S catching on fire during a test drive event in France and another one in Norway burned down while Supercharging.

We now learn of another fire that is somewhat in-between the two types of fires."

Cat mai sunt de sigure bateriile, dupa un accident minor sau major, dupa cum afirma proprietarul. Afirmatie nedovedita legata de accidentul anterior. Poate fi doar o acoperire a realei probleme cu incendiul.

Autoritatile vor investiga obiectiv.

"Since the vehicle was under warranty, Coates assumed that Tesla would pay to have it replaced, but the company wouldn’t and instead claimed that the cause was most likely damages that occurred in an accident prior to the fire."

Chestia cu accidentul pare acoperire, deoarece nu.i schimbau masina la Tesla, decat daca era din vina constructorului.

"The accident happened over 2 months before the car caught fire. According to Coates, it was a relatively minor accident. As he described it to Electrek:"

Un accident minor, o bomba cu ceas?

Edited by Torquemada-666, 05 April 2017 - 19:17.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate