Tesla Model S facelift
Last Updated: Oct 18 2021 18:13, Started by
jericho
, Apr 12 2016 19:47
·
0

#19
Posted 26 August 2016 - 19:49

Tesla still doesn't get enough credit for how incredible the Model S is - Read at Business Insider: http://www.businessi...m=bi-androidapp
|
#20
Posted 26 August 2016 - 21:31

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4ud74UVMbpA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Asta este acceleratia "constanta" a unei electrice. Mai mult de o tura nu te tine, ca apoi cine stie, daca mai iei si un Cielo la plecarea de pe loc ![]() |
#21
Posted 26 August 2016 - 21:35

"Here was a four-door luxury car that could do 0 to 60 in a staggering 3.1 seconds. That was supercar velocity."
Oftica-te torqu |
#22
Posted 26 August 2016 - 22:08

Model S.
0-100 la prima acceleratie in 4.2 secunde. A doua acceleratie 6,2 secunde (wow) 0-160km prima oara 10.6 secunde. A doua oara 0-160 14,1 secunde (wow). A treia oara, depasesti un Logan, sau mergi paralele cu el? Sunt n filme in care isi ia umilinta crunta Tesla cu cei 700 de cai. La a doua acceleratie, cine stie, ce 200 cai diesel o mai umilesc, ca scada dramatic timpul. http://forum.softped...4#entry19745057 Bune frane are tesla. Cred ca mereu le foloseste cand face aceste curse, ca la cum este depasite nu ma indoiesc ca nu face asta. Edited by Torquemada-666, 26 August 2016 - 22:13. |
#23
Posted 29 August 2016 - 11:19

@ Torque - Tesla avand motor electric se supraincalzeste de aia e mai slab timpul de fiecare data, dar e doar a doua generatie pentru un supercar de serie electric. Ideea de baza e alta, pe care marii producatori au inteles-o abia anul asta: astia au scos in 2012 o masina care se masura in performanta cu masini de top benzina iar patru ani mai tarziu a ajuns la performante de super-car, tot cu patru usi si loc pentru o familie intreaga.
![]() ![]() Edited by filipxxx, 29 August 2016 - 11:38. |
#24
Posted 29 August 2016 - 11:56

Tesla e exact ca un laptop, cu cat se incinge mai tare cu atat mai drastic limiteaza performantele. Accelerezi mai tare de cateva ori, pui si clima,mai mergi cu masina plina ai performante de diesel de 2 litri apoi.
|
#25
Posted 29 August 2016 - 12:34

@ Torque - Tesla avand motor electric se supraincalzeste de aia e mai slab timpul de fiecare data, dar e doar a doua generatie pentru un supercar de serie electric. Ideea de baza e alta, pe care marii producatori au inteles-o abia anul asta: astia au scos in 2012 o masina care se masura in performanta cu masini de top benzina iar patru ani mai tarziu a ajuns la performante de super-car, tot cu patru usi si loc pentru o familie intreaga. ![]() ![]() Motorul electric este stiut ca are un randament mult mai bun decat restul, indiferent de firma auto care-l face. In ce priveste caii putere la un motor electric se obtin mai usor decat la celalalt. Dar citeste istoria auto, asa de curiozitate, sa vezi ce supermasini se construiesc de n ani in urma. Nu dau exemple, sa nu schimbam discutia, dar uita.te. Vei fi surprins, mai ales ca pe vremuri nu era totul asa usor de facut, sa fie puternic. Motorul electric e simplu si din cateva piese. |
#26
Posted 29 August 2016 - 15:57

In fine, motorul electric e simplu daca il scoti din contextul unei masini cu "n" componente. E simplu pe masina de tuns iarba, dar ia cauta de exemplu niste simulari care arata modulul eCVT de la Toyota. E poezie in miscare cum functioneaza "cutia de viteze" care, misca masina, franeaza si incarca baterile dupa cum o cere mersul masinii. Sa il faci sa mearga cum merge la Tesla, sau la BMW i8 e alta mancare de peste. Daca era simplu nu mai dadea TESLA mare parte din patente la liber ca toata lumea sa le foloseasca, pentru ca oricum orice producator le-ar fi avut.
|
#27
Posted 30 August 2016 - 10:31

Sincer, mie mi se pare oribila fara grila in fata.
![]() |
#30
Posted 01 September 2016 - 16:23

Tesla S devine cea mai rapidã mașinã de producție de serie din lume, cu 2.5s/0-100kmh, și extinde la 500km capacitatea bateriilor de 100kwh: http://www.wsj.com/a...ange-1471981062
Sincer, mie mi se pare oribila fara grila in fata. ![]() |
#31
Posted 02 September 2016 - 14:14

.. Motorul termic a avut nevoie de aproape 100 de ani sa ajunga la performantele astea si marii productori s-au prins ca nu vor putea tine pasul asa ca au plusat toti pe hybrid sau plug-in hybrid. Cea mai tare masina Ferrari de pe piata acum La Ferrari e defapt Hybrid, dar nu ca la Priusul care incearca sa faca economie si la drag-race ![]() Au pus hibrid ca e la moda, defapt nu cred ca rezolva multe probleme, dar la marketing da bine, probabil si aia cu laferari tot din motive ca e in tendinte sa ai motor electric ca sa ai power boost si sa recuperezi energia din franare care astfel salveaza planeta. Edited by crokodilu, 02 September 2016 - 14:19. |
#32
Posted 07 September 2016 - 17:14

Wow. 0-100 in 2.5 secunde?? Mai astept .. poate o sa apara masina care o sa accelereze atat de tare, incat o sa stea timpu in loc.. 0 secunde pana la suta. Sau cine stie, poate apare una si mai rapida, care o sa dea timpu inapoi cand accelereaza. Accelereaza bine, din pacate nu se prea opreste. O cunostinta de-a mea a decedat azi dimineata(cred ca al-2-lea accident fatal cu Tesla S din lume daca nu ma insel ) la ora 6 (in Olanda) intr-o Tesla S . A intrat intr-un copac cu viteza. Partea proasta e ca jumatate de baterie s-a rupt si a luat foc la 20 metri de masina. Drumul a fost inchis pentru mai bine de 8 ore, decedatul nu a fost scos din masina pana la ora 14:00 pentru ca era tensiune pe masina (de la jumatea cealalta de baterie). Pompierii n-au avut curaj sa se apropie de masina din cauza pericolului de electrocutare si explozie . Pana n-au venit specialisti de la Tesla si niste baieti pregatiti (probabil armata sau NBC), cu echipament special (au scos restul de baterie de sub masina ) n-au putut sa descarcereze cadavrul. (erau in jur de 40 oameni, 3 masini de pompieri si 1 ambulanta (pentru pompieri in caz ca se electrocutau) si un fel de remorca "blindata" unde au pus restul de baterie Familia a stat 5-6 ore langa masina si nu s-a putut face nimic. Va tin la curent cu cauza mortii (nu e exclus sa fi scapat dupa accident si sa fi murit electrocutat) O sa apara la stiri in seara asta sau maine toata povestea. Edited by N62B44, 07 September 2016 - 17:17. |
#34
Posted 07 September 2016 - 17:23

https://electrek.co/...-investigation/
Din pacate Tesla nu face nimic in privinta problemelor masinii. Soferii sunt doar niste cobai si ii trateaza ca atare. E chiar o problema in a stinge o masina care are baterii puternice. Speram ca Tesla o sa invete sa faca ce trebuie. Se vede clar ca nu invata din greseli si nu se pricep. R.I.P. Edited by Torquemada-666, 07 September 2016 - 17:23. |
|
#35
Posted 07 September 2016 - 19:35

N-ai ce sa faci, litium-ul arde in contact cu aerul. Se pastreaza in ulei. E de ajuns o gaura microscopica in ambalaj si ia foc singur fara sursa externa.
300 kg de baterii Li-Ion nu prea le stingi cu nimic. E mai rau ca napalmul. Uite ce face un metal alcalin din baterii in apa. P.S. Gazul degajat e HIDROGEN si hidroxid de X(x fiind metalul) adica a-2-a bomba. Tesla n-are ce sa invete, si-a asumat un risc si acum apar problemele. Singura solutie e un alt material mai putin inflamabil pentru baterii. La Tesla sunt bagate bateriile intr-o carcasa metalica, dar la soc puternic nu rezista. Asta daca nu se descarca prin tine, sau prin aia care vor sa te salveze, 90kw/h cand carcasa face masa cu pamanul (pe roti e izolata , dar la accident se rup conectori, fire ). |
#36
Posted 07 September 2016 - 21:31

N-ai ce sa faci, litium-ul arde in contact cu aerul. Se pastreaza in ulei. E de ajuns o gaura microscopica in ambalaj si ia foc singur fara sursa externa. 300 kg de baterii Li-Ion nu prea le stingi cu nimic. E mai rau ca napalmul. Uite ce face un metal alcalin din baterii in apa. P.S. Gazul degajat e HIDROGEN si hidroxid de X(x fiind metalul) adica a-2-a bomba. Tesla n-are ce sa invete, si-a asumat un risc si acum apar problemele. Singura solutie e un alt material mai putin inflamabil pentru baterii. La Tesla sunt bagate bateriile intr-o carcasa metalica, dar la soc puternic nu rezista. Asta daca nu se descarca prin tine, sau prin aia care vor sa te salveze, 90kw/h cand carcasa face masa cu pamanul (pe roti e izolata , dar la accident se rup conectori, fire ). E cam groasa treaba se pare la accidente, grave, care din pacate se intampla foarte des in lume. Tesla ar trebui sa treaca pe benzinare si diesel si sa lase bateriile. La accident, pompierii stau si se uita sa inteleg, daca masina ia foc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users