Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie SUV SH - buget 10.000-11.000 euro
Last Updated: Jun 15 2017 10:58, Started by
katalanu
, Apr 08 2016 21:57
·
0
#19
Posted 11 April 2016 - 20:20
#23
Posted 12 April 2016 - 12:23
Duster zic si eu.
Petromul are o flota mare de Dustere, cu care mergem pe toate coclaurile pe la sonde , si sunt foarte potrivite. |
#24
Posted 12 April 2016 - 13:01
Duster mi se pare ca are aceeasi atmosfera in interior...de Dacie Nu prea mai vreau desi stiu ca are potential. Faceliftul e un pic diferit...
|
#25
Posted 13 April 2016 - 20:46
katalanu, on 12 aprilie 2016 - 13:01, said:
Duster mi se pare ca are aceeasi atmosfera in interior...de Dacie Nu prea mai vreau desi stiu ca are potential. Faceliftul e un pic diferit... Pai ce atmosfera vrei sa aiba de BMW ? Si ca sa fie o Dacie autentica, cand ploua ai mari sanse sa ploua si in interior (asa cum imi povestea un amic care si-a luat un Duster). |
#26
Posted 13 April 2016 - 20:54
katalanu, on 12 aprilie 2016 - 13:01, said:
Duster mi se pare ca are aceeasi atmosfera in interior...de Dacie Nu prea mai vreau desi stiu ca are potential. Faceliftul e un pic diferit... insa dpvd tehnic Dusterul se descurca onorabil |
#27
Posted 14 April 2016 - 03:23
#29
Posted 18 April 2016 - 17:27
#30
Posted 19 April 2016 - 14:06
Ia uite ceva ce ar putea fi interesant : Mitsubishi ASX
Da, nu este diesel, dar pentru modul de utilizare descris nu mi se pare neaparat un dezavantaj. In plus, daca sotia vrea un SUV micut, asta le impaca pe toate ! PS: Vanzatorul este dealer-ul Mitsubishi din Sibiu iar masina mai are garantie pana la sfarsitul anului. |
#31
Posted 21 April 2016 - 01:29
Multumesc marr. Ti-am citit jurnalul de bord si desi am citit si pe alte forumuri despre problemele foresterului pana in 2010, parca tot el ma atrage mai mult. Ideal ar fi sa gasesc ceva dupa 2010 dar nu cred ca ma incadrez in buget. Am vazut doar vreo 2 pe benzina in bugetul meu. Desi nu fac multi km pe an si nici in cursul saptamanii...ma sperie un pic un consum de 12-13 prin Bucuresti...poate chiar mai mult...O sa mai analizez ca la restul costurilor s-ar putea sa ies mai ieftin.
|
#32
Posted 21 April 2016 - 08:20
Daca-ti place Foresterul uite aici unul interesant: Forester 2.0 benzina AT, 2009 - 92.000 km / 9000 Euro
Chiar daca are un consum mai mare decat dieselul, avand in vedere ca ramai cu cel putin 2000 Euro in buzunar (care inseamna ~ 1800 l de benzina) se compenseaza cu varf si indesat. Sau, daca te intereseaza mai mult partea practica si confortul decat aspectul de SUV ( garda la sol este similara cu a Foresterului ) uite aici o masina deosebita: Subaru Outback diesel 2010 Si nu in ultimul rand, daca inchizi ochii la partea de consum si vrei sa te simti "barbat" si sa te bucuri la fiecare drum, un Subaru Forester XT de 230 CP cu doar 48.000 km la bord ! Totusi, pentru confort si polivalenta, eu cred ca as merge pe un Outback. Bine, eu as cauta unul cu motorul de 2.5 benzina, chiar din generatia precedenta - cum ar fi acesta ( da' asta-i partea a doua si tine de preferinte personale ... ). |
#33
Posted 23 April 2016 - 08:06
Marr e troll, îl știu de pe forumul Subaru
Prima chestie: Land Rover are unul dintre cele mai capabile sisteme 4x4. Că nu știu mulți de el, pentru că ei fac SUV premium, e o altă poveste. Am fost impresionat plăcut de ce poate. Din lista OP: 1. Xtrail are capabilitățile offroad modeste. Spațiu da, poziție bună da, mașină rezistentă, dar dincolo de un pic de drum forestier nu m-aș băga cu ea. Și am auzit asta și de la alți oameni care se pricep. 2. Nu comentez aprecierile despre capabilitățile onroad și offroad, că sunt subiectiv. Nu știu cum e cum ambreajul, că am automată. Amortizoarele spate sunt relativ ieftine (m-au costat 2000 lei la 150.000km, au fost un moft mai mult, mașina mergea și așa încă vreo 50.000km), iar fenomenul "saggy butt" apare doar la unele modele. Cele cu motor căzut au fost reparate pe cheltuiala Subaru, deci au motor mai nou. 3. Nu cunosc modelul. 4. Este foarte bărcoasă. E bună, poți băga în ea, urcă, coboară, știe, dar personal nu îmi place. Mai simpatic și util mi s-a părut ASX. 5. Cu fiabilitatea e de investigat, sunt modele mai reușit și unele mai puțin reușite. CU costurile am zis mai sus, e poziționat ca SUV premium, deci și costurile sunt premium. 6. E o canistră și pe șosea și oe offroad. Portbagaj mic. Dacă vrea și soția, Outlanderul iese din discuție. Ideal ar fi să cauți ceva cu senzori de parcare până se obișnuiește si ea cu mărimea mașinii. |
|
#34
Posted 23 April 2016 - 08:32
Ce cosideri tu performant la un sistem on demand bazat pe cuplaj pt puntea spate, sistem gasit pe toate modele cu motor transversal?
Sistemele performante le gasesti alaturi de motoarele montate longitudinal. Aceasta configuratie permite implementarea unui reductor, folosirea unui diferential central (blocabil) si nu a unui cuplaj care sa poata trimite mai mult de 50% din cuplu si spre spate (spre deosebire de un cuplaj). Sistemul va fi permanent la orice viteza si va functiona si in curbe. Arata-mi macar o masina cu motor transversal si reductor. Pe scurt, de la un sistem basic bazat pe un simplu cuplaj central pana la unul dintre cele mai performante sisteme cum crezi tu, e cale lunga. Edited by underb, 23 April 2016 - 08:34. |
#35
Posted 24 April 2016 - 10:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users