Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...
 Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...
 In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 

Motosapa -partea a-III-a

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
9264 replies to this topic

#4789
Techmasters35

Techmasters35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 633
  • Înscris: 08.02.2018
Si eu il schimb anual desi anul trecut nu am făcut mai mult de 10-15 ore,cu ulei Honda 10w30.Anul asta pun Valvoline All climate 15w40.

#4790
horia100

horia100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 19.02.2011

 LORELYAN, on 21 martie 2018 - 19:27, said:


ok...se poate afla ce inaltime are loncinul pe roti ?

ma gandesc ca pana imi voi face o remorca (relativ repede), va trebui sa-l car cu un opel break pana la gradina

asta una...pe de alta parte, nu sunt chiar dispus sa sar de 2500 lei total achizitie, gasesc lc1200 la 2200-2300 lei, dar achizitia trebuie sa includa si accesoriile
asa ca mai degraba as opta pentru prorun PRORUN PT-1000A
am gasit pe net o varianta Prorun PT-1000A, cu roti de cauciuc, plug, rarita si suport pt accesorii la 2260 lei
                        Prorunul PT 1000A aveau si la ded. cu accesorii pe la 2100-2200 lei.Am optat pt. motorizare loncin neaparat, prorunul 1000 a fost pe lista dar am renuntat din cauza motorizarii.Pe linga accesorii ai avantajul ca ai in fata si suportul pt. freze si parca este mai compact iar latimea intre roti este mai mica din ce imi amintesc.Miine iti spun si dimensiunele de gabarit pt. loncin

#4791
DragosVS

DragosVS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.03.2018
Buna ziua,
Am o problema cu motosapa Zimbru 6559, cand trec peste denivelari motorul se opreste instant, din ce am mai citit aici pe forum problema ar putea fi sonda de ulei care in momentul in care trec peste denivelare nu mai simte ulei si opreste motorul. Se poate anula acea sonda ?

#4792
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Ai uleiul la nivel? Ca poate are prea putin ulei.

#4793
DragosVS

DragosVS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.03.2018
Da, uleiul e la nivel. Pe teren drept, merge fara probleme, doar cand dau peste o denivelare mai mare, se opreste instant.

#4794
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
asa patesc si eu la motoarele astea ruris... ii deconectezi firul ala ce se duce in motor si gata. vezi ca cel care atarna dupa deconectare sa il izolezi ca eu am uitat si nu stiam de ce se oprește motorul din senin.. se atingea ala la masa..

#4795
aandreifs

aandreifs

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 10.06.2016

 horia100, on 21 martie 2018 - 21:10, said:

Am optat pt. motorizare loncin neaparat, prorunul 1000 a fost pe lista dar am renuntat din cauza motorizarii.
Am Prorun PT 900-A, motorul este Loncin. Am si o motocositoare Ruris, motorul tot Loncin.

#4796
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,428
  • Înscris: 05.02.2009


 DragosVS, on 22 martie 2018 - 09:55, said:

Da, uleiul e la nivel. Pe teren drept, merge fara probleme, doar cand dau peste o denivelare mai mare, se opreste instant.

Mai bagă-i tu 50 g de ulei.
Sigur ai prea puțin.
Senzorul are rostul său. Nu-l deconecta.
Așa m-am chinuit și eu în primul an. Iar unui coleg de aici de pe forum , nu i se oprea motorul.
Dar, anul următor, după schimbul de ulei, defectul a dispărut !
Acum să dau vina pe ulei ... e cusută cu ață albă.
Deci ... ?!
Am avut odată surpiza să dau cu spatele în vie . Aveam vreo 2 m de mers înapoi.
Din neatenție, frezele au călcat peste un butuc de viță , motosapa a pivotat pe loc, iar coarnele m-au lovit în burtă. Eu am căzut pe spate și dacă motorul nu s-ar fi oprit în secunda doi, sigur aveam picioarele făcute varză.
Senzolul are rostul său !
Lasă-l acolo. Tu completează cu ulei !

#4797
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
nu cred ca senzorul este facut sa opreasca motosapa cand dai inapoi si cazi lat. nu are nici o legatura. motorul tau s a oprit ca a dat in greu nu ca i a taiat senzorul scanteia.

#4798
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,428
  • Înscris: 05.02.2009


 silesax, on 22 martie 2018 - 11:34, said:

motorul tau s a oprit ca a dat in greu nu ca i a taiat senzorul scanteia.

Nu știi ce vorbești !
Dar nu am timp să mă contrazic cu tine.
Punct.

#4799
Ursecornel

Ursecornel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 10.12.2017
Sunt deacord cu silesax.Motorul nu se poate opri ca a vazut ca ai cazut tu pe jos.Se poate decupla ambreajul cand lasi maneta din mana(daca e cum e la loncinul meu)Facuta anume aceasta protectie.Dar repet!Decupleaza doar ambreajul motorul ramane pornit

#4800
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Pai daca la cadere a inclinat capra normal ca s-a dus uleiul intr-o parte si s-a oprit motorul.

#4801
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,428
  • Înscris: 05.02.2009
În sfîrșit unul care a priceput.
EU nu i-am făcut nimic.
Eu mergeam cu spatele. Deci privirea era în spate, motosapa în față.
Un butuc de vie era crescut puțin mai spre interval.
Un cuțit de freză s-a opintit în el, al doilea l-a încălecat (s-a urcat peste).
Toată treaba s-a întîmplat rapid. Într-o secundă. Pînă să mă dumiresc eu ... eram deja întins pe jos. (Făceam plajă). :)
Atunci motosapa s-a înclinat/răsucit , m-a pocnit și s-a oprit.
Dacă mă pocnea și nu se suia pe butuc, eu, azi nu mai dădeam cu motosapa în grădină, ci eram într-un scaun cu rotile.

Edited by mcjohn, 22 March 2018 - 14:15.


#4802
Ursecornel

Ursecornel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 10.12.2017
Pai stai un pic mcjohn.Tu daca iei mana de pe coarne mai precis de pe manerul de ambriaj nu se opreste?Ma refer ca decupleaza cutia

#4803
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
repet cand sau suit cutitelei frezei pe butuc a dat in greu si s a oprit motorul care era in relanti ca doara nu dadea inapoi accelerat la blana. asta e parerea mea. oricum nimeni nu poate spune cu certitudine de ce s a oprit. dar poti face o proba, porneste o si treci peste un musuroi de pamant sa se incline tare peste scurt timp si vezi daca se opreste.

#4804
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 22.11.2003
parerea ta este gresita
sistemul automat de mentinere a turatiei functioneaza si la relanti
asa ca atunci cand da de greu, se modifica pozitia clapetei de acceleratie asa incat turatia sa ramana constanta, ceea ce inseamna ca motorul nu se opreste
asta, bineinteles, presupunand ca toate sistemele functioneaza corect
cel mai probabil motorul colegului s-a oprit din cauza senzorului de ulei, atunci cand motorul s-a inclinat

si eu pateam asta cand am cumparat motosapa (BSR 500)
la capetele locului unde lucram, incercam sa o intorc cat mai pe loc, inclinand-o mai mult decat trebuia, iar motorul se oprea
la momentul ala s-a rezolvat cu un pic de ulei in plus
dupa aia, antrenamentul si obisnuinta si-au spus cuvantul si nu mai trebuie inclinata asa mult

#4805
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
inca nu am întâlnit motosapa care daca da in greu la relanti sa nu se opreasca motorul.. discutam de motoarele de 6 cp.

#4806
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,716
  • Înscris: 30.07.2003
Depinde de ce relanti vorbim. A mea se opinteste binisor si la relanti. Doar la rece (chiar si calduta) moare imediat.
Ce sa-ti fac, daca ai avut doar rulis Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate