Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2017
Last Updated: May 16 2019 08:58, Started by
ericmario
, Feb 11 2016 10:31
·
0
#1981
Posted 07 June 2018 - 17:15
#1982
Posted 07 June 2018 - 17:28
#1985
Posted 10 June 2018 - 16:45
Am fost la drive test cu noul Duster, 1.5, 4x4. Nu mi-a placut, imi pare rau sa spun asta asa direct si fara ocolisuri. Masina aia are nevoie de mai multa putere. Nu aveau la test versiunea de 1.6 cu 130 de CP, dar cea de 110 de 1.5 pot spune cu toata sinceritatea ca nu as lua-o.
In plus, ce m-a deranjat, scaunele. Absolut incomode, chit ca au reglare pe inaltime. Imi pare rau, Dacia mentine in mod intentionat foarte jos nivelul de confort in masina. Banuiesc ca daca o iei la un drum de 500 de km, dupa 200 de km esti praf. Esti obligat sa opresti si sa te dai jos din scaunele alea. Marea problema a produselor Dacia ramane confortul, asta e parerea mea, si nu sunt la primul drive-test cu Dacia. Concluzia mea e ca e mare pacat ca Dacia isi face asemenea probleme in ce priveste canibalizarea clientelei Renault. Cred ca daca ar veni cu niste masini mai confortabile, asta nu ar insemna automat ca si-ar faulta cifrele de vanzari de la Renault. Sunt aproape sigur ca clientii Renault ar ramane clienti Renault. Asta in timp ce Dacia ar manca si mai mult din clientela altor marci. |
#1988
Posted 10 June 2018 - 21:30
Culmea e ca eu m-am simțit mai bine în c1 fata de c3 ) La fel și în cazul Ignis vs Swift, ma simt mai comod în Ignis
|
#1991
Posted 11 June 2018 - 07:41
Absolut. Si repet, te-ai astepta la o masina din clasa ei sa aiba niste scaune mai comode. La fel la Logan. De fapt la toate masinile Dacia e aceasta problema. Ca tot spune un coleg ca e din cauza ca sunt eu mai masiv, de aia nu "incap" si nu pot sta comod. In noul Clio stau f comod. So?
Apropo, Clio e cea mai bine vanduta masina din Franta. O performanta extraordinara, zic eu. |
#1992
Posted 11 June 2018 - 07:45
Write&Run, on 10 iunie 2018 - 16:45, said:
Am fost la drive test cu noul Duster, 1.5, 4x4. Nu mi-a placut, imi pare rau sa spun asta asa direct si fara ocolisuri. Masina aia are nevoie de mai multa putere. Nu aveau la test versiunea de 1.6 cu 130 de CP, dar cea de 110 de 1.5 pot spune cu toata sinceritatea ca nu as lua-o. In plus, ce m-a deranjat, scaunele. Absolut incomode, chit ca au reglare pe inaltime. Imi pare rau, Dacia mentine in mod intentionat foarte jos nivelul de confort in masina. Banuiesc ca daca o iei la un drum de 500 de km, dupa 200 de km esti praf. Esti obligat sa opresti si sa te dai jos din scaunele alea. Marea problema a produselor Dacia ramane confortul, asta e parerea mea, si nu sunt la primul drive-test cu Dacia. Concluzia mea e ca e mare pacat ca Dacia isi face asemenea probleme in ce priveste canibalizarea clientelei Renault. Cred ca daca ar veni cu niste masini mai confortabile, asta nu ar insemna automat ca si-ar faulta cifrele de vanzari de la Renault. Sunt aproape sigur ca clientii Renault ar ramane clienti Renault. Asta in timp ce Dacia ar manca si mai mult din clientela altor marci. 1.6 130 Cp ? Din cate stiu inca nu exista aceasta motorizare pe Duster. Ca idee poti sa incerci un Tce daca doresti mai multa putere. Eu unul cu un cuplu la jumatate fata de DCI , si ceva mai putin Cp, (1.6 105 CP, benzina) nu am nici un fel de probleme. Nici pe asfalt nici in off-road. Ce are 1.5 DCI-ul ? De putere nu poate fi vorba, e mai mult decat suficienta pentru a duce 1400kg. Scaune, aici asa e , nu sunt prea grozave. Se rezolva insa foarte usor. Huse cu suport lombar si lateral. Eu am de ceva ani si nu am nici cea mai mica problema cu scaunele. Am facut multe drumuri in jur de 500km sau peste ...dupa care am luat-o la pas prin munti sau mai stiu eu pe unde...nici vorba de praf ! E adevarat ca am doar 1.80 si 95 kg.... Edited by bumpocbum, 11 June 2018 - 07:46. |
#1993
Posted 11 June 2018 - 08:08
Pai si eu la fel am, 182 si 95 - 98 de kile, cam asa ceva. Deci inseamna ca mi se pare poate, ca nu am apucat sa conduc mai mult. Adevaru e ca test drive-ul a fost o gluma proasta, m-am invartit in jurul unei parcari si nu m-au lasat sa conduc calumea. In fine.
Problema mare dupa parerea mea la Dacia ramane confortul. Eu in nicio Dacie nu am stat bine. Poate ca mi se pare, poate am eu fitze, desi... nu am condus numai masini de zeci de mii de eur. Edited by Write&Run, 11 June 2018 - 08:10. |
#1994
Posted 11 June 2018 - 08:14
bumpocbum, on 11 iunie 2018 - 07:45, said: Scaune, aici asa e , nu sunt prea grozave. Se rezolva insa foarte usor. Huse cu suport lombar si lateral. De aia am preferat Vitara care e peste Duster cu foarte mult dtpdv . |
#1995
Posted 11 June 2018 - 08:19
Baxon, daca pt tine Vitara e mai ok, f bine. Dar nu da sfaturi de genul "ocoleste marca". In general, noul Duster mi se pare o masina ff faina. Da, e frumoasa chiar, feelingul la volan e f ok, nu am de ce sa ma plang. Daca ar avea un motor mai puternic si niste scaune mai bune, ar fi incredibila.
bumpocbum, on 11 iunie 2018 - 07:45, said:
1.6 130 Cp ? Din cate stiu inca nu exista aceasta motorizare pe Duster. Ai dreptate... mare pacat... eu credeam ca exista... E enervanta chestia asta. Ca nu vor sa puna un motor mai performant pe masina asta. Imagineaza-ti cum ar fi cu un 2 L dCi. Ar rupe tot la vanzari. |
|
#1996
Posted 11 June 2018 - 08:21
Daca ! Din pacate e aceeasi masina , cosmetizata la exterior ( degustibus ) insa confortul interior e zero barat . As fi luat Duster chiar si diesel desi nu imi plac motoarele pe motorina , insa confortul interior , ergonomia , m-a facut sa ma reorientez rapid !
Imi place cum arata si noul si vechiul Duster , nu ma intelege gresit , dar atat , pe dinafara e ceva frumos , dar cand stai la volan si vrei sa mergi 1000 de km dintr-o bucata , iti tai venele pe lung ! |
#1997
Posted 11 June 2018 - 09:13
Da, aici sunt 100% pe aceeasi pagina cu tine. Asta e maaaaaaarele minus la Duster si la Dacia: confortul. De aia cine isi ia pentru drum lung, si sfatul meu ar fi sa evite Dacia. Pentru drumurile scurte, adica pentru ce au nevoie in 95% din cazuri romanii in Romania, Dacia e cat se poate de OK. La lipsa noastra de autostrazi, la drumurile proaste pe care le avem, Dacia e perfecta. Cand ai de mers maximum 150 - 200 de km in weekend, Dacia face fatza cu brio. Daca ai avea de mers zilnic 100 de km la munca, sau chestii de genul asta, atunci Dacia nu prea ar fi o solutie.
|
#1998
Posted 11 June 2018 - 09:45
Fiecare si orice produs se adreseaza unei categorii de oameni. Ce e bun pentru unul nu este bun pentru toti. Faptul ca avem pareri diferite vine din necesitatile diferite ale fiecaruia.
Personal si 100 km e prea mult de mers cu dusterul, fiindca trebuie sa te mai si intorci. Fac lunar peste 1000 km, deci... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users