Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Note de 4 pentru "teme incomplete"?

- - - - -
  • Please log in to reply
166 replies to this topic

#145
Egosoette

Egosoette

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 28.12.2015
N-am citit tot ce s-a scris pe aici, deci e posibil sa nu zic nimic nou.

In primul rand, de ce avea temele incomplete?
Pana la un anumit nivel (clasa a V-a inclusiv) ar fi bine/normal/indicat etc. ca parintii sa controleze temele copilului si sa-l ajute cand e cazul, astfel incat sa nu se ajunga la asemenea situatii.

[ https://bobbinfun.files.wordpress.com/2013/09/funny-reality-teacher-student-parents-school-pictures-images-photos.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Egosoette, 28 March 2016 - 13:04.


#146
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
De la pagina 7 am considerat subiectul inchis,dar constat cu surprindere ca inca suscita interes.
Multumesc tuturor celor care s-au implicat in aceasta discutie.Evident,sunt pareri diferite,ca in orice alt domeniu.Vreau sa-i lamuresc pe cei care presupun ca acest copil e obraznic cu profesoara.TOTAL GRESIT! E un copil cat se poate de linistit,respectuos,bine educat.Intr-adevar,are o problema cu scrisul,inclusiv in clasa.Invatatoarea din ciclul primar a inteles acest lucru,la fel si alti profesori de acum (clasa a V-a).Am incercat si dansa (invatatoarea) si noi,parintii,sa remediem aceasta problema...fara rezultate spectaculoase,dar cred cu un progres.Cu totii am inteles ca e deosebit in comparatie cu ceilalti "asa e el",dar si ca e istet,prinde repede (mai ales ce e nou si il atrage) si cel mai important...stie.Ei bine,aceasta doamna profesoara nu intelege acest lucru.E genul de copil care stia sa citeasca cu mult inainte de a merge la scoala,iar in clasele 1-4,cand copiii abia invatau tabla inmultirii,el stia ce inseamna ridicarea la putere si radicalul,fractii zecimale si calcule cu numere negative.
In legatura cu verificarea/corectarea temelor de catre parinti: faceam chestia asta,pana cand...invatatoarea ne-a spus sa nu o mai facem,pentru ca ea vrea sa vada ce stie elevul...Era (si este) cotata ca o invatatoare foarte buna,cu toate ca,de-a lungul anilor am constatat ca "rezolva" gresit unele probleme,sau interpreta gresit unele enunturi.
Consider in continuare ca invatatoarea a fost una buna...in comparatie cu altele/altii care sunt o tragedie...totusi,cred ca primele clase (1-4) i-au taiat copilului avantul si dorinta de cunoastere pe care le manifesta initial.Ni s-a spus sa nu-l mai "invatam lucruri in avans"...dar el cerea sa afle.Nu i-a impus nimeni.
Am o ultima intrebare (retorica): La ce examen se cere dovada ca elevul si-a facut temele cu regularitate?...un exemplu (nu de urmat): nici eu,in facultate,nu prea scriam la cursuri...si totusi,am terminat-o...cu 8,xx  dar cu 10 la licenta (contract cu realizare practica in '83).

Edited by danpet, 31 March 2016 - 09:18.


#147
Cy_Cristian

Cy_Cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,845
  • Înscris: 22.02.2009
Raspund intai la ultima intrebare.
La orice materie din facultate ce are teme de seminar sau laborator, nota din examen este doar o parte din nota finala! Mai mult, se poate pica o materie in care studentul a facut perfect in examen!! Vreti sa vedem cum este la facultatile bune de afara? Mi-e teama ca iar te dezamagesc.
Chiar pe acest topic am dat un exemplu dintr-o alta tara, cu un coleg care putea ramane corigent pentru ca nu si-a facut proiectele desi era elev de nota 1 (pentru cei care sunt familiari cu acel sistem de notare) la acea materie.

Nu stiu de ce este asa greu sa intelegi ca este o diferenta imensa intre potential si realizare. Peste ani elevul se va certa cu seful lui ca desi stia cum sa faca o anumita sarcina n-a facut-o. Sa-i dea examen si sa-i arate ca o poate face?! Tin sa precizez, desi stii asta deja ca nu asa functioneaza viata reala. Cati de "Hagi" si cine mai stie ce nestemate "am avut" in fotbal si au esuat lamentabil? Insa jucatori cu mult mai putin talent (Gh Popescu, Chivu) s-au impus in echipele lor si au fost capitani. Ca tot am trecut la un alt domeniu. Nu credeti ca rezultatele din ultimii zece ani sunt rodul acestei mentalitati delasatoare? Am schimbat mentalitatea de la "eu trebuie sa fiu mai bun decat celalalt" la "ailalti sa fie mai prosti ca mine".

Cei mai multi care au contribuit pe acest topic nu au calificare in domeniu (inclusiv eu). A fost un profesor din mediul rural care a avut o postare sau doua. Pierdem din vedere multe aspecte pe care insa nu le putem aborda din lipsa de cunostinte in domeniu. Cati dintre noi sunt calificati in psihologia copilului si a scolarului? Cati dintre noi stiu ce inseamna pedagogie?

A avea niste cunostinte si a intelege cum se face legatura intre ele sunt doua chestii total diferite. Nu vrem RainMan, vrem copii care gandesc si-si fac sarcinile. Vrem angajati/sefi/conducatori care gandesc si-si fac sarcinile.

Daca e asa istet copilul, ne puteti spune ce rezultate a avut la OJM?
Apropo, cum a invatat radicali si alte minunatii? Doar citind sau a pus mana pe pix si pe foaie, a efectuat exercitii, a intrebat, ...

Pe de alta parte, atata timp cat notele intre diverse unitati de invatamant sunt subiective, mi se pare inadmisibil ca la admitere (liceu sau facultate) sa fie considerata media din gimnaziu sau de la BAC. Asta genereaza goana tuturor dupa note bune. Care note, in multe cazuri, nu mai reflecta activitatea elevului. Si repet activitate si nu examinarea elevului.
Cum la fel de inadmisibil mi se pare alegerea unei optiuni in liceu (sa zicem informatica) doar pentru ca e o clasa "mai buna", desi nu are nimic de a face cu domeniul deja ales de studiu dupa liceu (sa zicem medicina, drept, ...).

Inchei cu un citat destul de celebru. Geniu: 1% inspiratie, 99% transpiratie. Poate ar fi bine sa reflectati la el.

Edited by Cy_Cristian, 31 March 2016 - 11:11.


#148
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,996
  • Înscris: 20.10.2015
Am ajuns la stadiul: "vrajeli"
1. Nu se ia nota proasta daca nu scrie in clasa
2. NU EXISTA are probleme cu scrisul dar e un copil normal. Daca nu poti tine ritmul cu ceilalti colegi, ai probleme motoare, si atunci trebuie tratat, fizioterapie etc.
Chiar si atunci, daca inveti radicali la gradinita, inseamna ca ai memorie si poti scrie punctele principale din materialul predat. Eu nu stiu nici un profesor care sa reziste mai mult de 2 ani pentru ca obliga un copil fara un picior sa faca atletism.. Pustiu NU VREA si va incita pe voi sa plecati la razboi, pentru ca asa l-ati invatat.
3. EXAMENUL nu e totul in viata, asa cum nota de la "Lucrarea de diploma", ca asa se numea, nu are NICI O IMPORTANTA. Ceea ce conteaza este foaia matricola, si da, TREBUIE sa vii la ore si laboratoare si seminarii, ESTI OBLIGAT, chiar sa fii geniu.
4. In scoala se cultiva si DISCIPLINA, iar daca esti geniu ar trebui sa te poti concentra. Daca nu, ori ai probleme de educatie, ori de concentrare.
5. La mine la ora NU TRECEA daca nu-si facea temele, nu e vorba ca avea o medie mai mica. Dar existatu remedii. Il mutati voi la o scoala in care profesorul era mai intelegator. Ati educat copilul, prost. Ati "aranjat" cu invatatoarea si asta e primul rezultat prost care reflecta educatia copilului. Ceea ce vrei tu sa sugerezi este ca elevul are probleme si in clasa, sa scrie, dar si acasa, sa-si faca temele.

Ceea ce nu stiti voi este ca pe desteptaciunea omului, cu toate ca eu nu cred in ruptul capului ca el este vreun geniu, nu se primeste bani.
Banii se platesc pe REALIZARI. iar realizarile sunt "teme" care, iti place sau nu TREBUIESC terminate in timpul estimat, in bugetul estimat.
Vina nu este a copilului ci a voastra.

#149
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Pusesem cu ceva timp in urma 2 intrebari. Nu mi s a raspuns......
Dar eu sunt perseverent si mai adresez una.
Rezultate la concursuri scolare( de preferat olimpiada scolara) exista?

#150
Cy_Cristian

Cy_Cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,845
  • Înscris: 22.02.2009
@Legi.
Chiar daca ar fi ceva rezultate, din punctul meu de vedere, sunt irelevante. Vezi ce-am povestit aici. Cand am drum in tara, mai trec pe la fostul meu liceu (acolo unde preda profesoara acum). Si isi aduce aminte de poveste si chiar este foarte multumita de decizia ei luata cu ~25 de ani in urma. Eu la randul meu o consider o decizie corecta. Nu trebuie sa se faca discriminari intre elevi, asa cum nici parintii nu trebuie sa faca intre copiii lor.

#151
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008
Mie nu imi placea sa ies la tabla Posted Image  sa rezolv problemele la fizica/chimie/mate sau ce materie necesita acest tip de rezolvare cu un elev la tabla. Asta nu inseamna ca daca mi se spunea sa ies la tabla sa fac exercitiul raspundeam ca nu vreau ca nu imi place sau nu ma simt confortabil, mergeam si rezolvam dar mai greu si mai in "scarba" fata de solutionarea in banca ... Deci s-au "orientat" profesorii si m-au lasat in pace si se uitau cum fac in banca si daca era ok ma asteptau sa ajung spre final si apoi ma scoteau la tabla... Au vazut ca nu "ma orientez" cu ditamai tabla in fata sa vad anasamblul ci trebuia sa ma duc mereu in spate sa vad tot ...

Daca nu ii place sa scrie dar ii place sa invete ce este nou si incitant atunci DE CE NU FACE TEMELE LA ALT NIVEL ? Adica sa vina cu teme peste ceea ce se da la scoala ? Atunci sunt curios daca face exercitii de clasa a8a daca ii da 4 la teme ... Orice invat are si dezvat dar merge si sa faca temele in avans daca asta vrea Posted Image

Edited by superm, 31 March 2016 - 15:07.


#152
SCENT-OF-SHARP

SCENT-OF-SHARP

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 09.10.2015

 danpet, on 16 martie 2016 - 20:28, said:

1. Profesoarei in discutie,i s-a facut o sesizare la director,de catre parintii elevilor de la o clasa superioara,pe motiv ca dicteaza prea repede,elevii nu reusesc sa scrie tot si nu inteleg ce li se preda...deocamdata,fara raspuns.Un parinte,al unui alt elev bun,a incercat sa stea de vorba cu doamna.L-a evitat (s-a eschivat)..tentativa nereusita.

2. Da, copilul are aceasta problema:nu-i place sa scrie cand trebuie sa scrie prea mult si prea repede...Uneori nu scrie chestii care i se par plicticoase,pe care el le stie deja.
N-am reusit sa citesc tot ce s-a scris pe forum,o voi face,dar m-am grabit sa raspund,sa nu ramana cineva cu impresia ca nu ma mai intereseaza subiectul.Ma intereseaza foarte tare si nu stiu daca s-a raspuns la intrebarea daca exista exista vreo lege/articol,ceva,in legea invatamantului,care sa mentioneze o astfel de situatie.
Din punctul meu de vedere,categoric,nu e normal ca un elev sa fie notat dupa alte criterii decat cunostintele lui la acea materie!

La punctul 1. : noi aveam un profesor care dicta repede, iar când o colegă l-a întrebat dacă nu se poate mai încet, i-a trântit într-un ton extrem de relaxat : ” Credeam că în clasele primare v-au învățat să scrieți. ” și cu asta s-a terminat discuția.

La punctul 2. : am crezut că este o glumă ce ați scris. Tot continuam să citesc unde este sfârșitul , dar mi-am dat seama că nu este o glumă.
” copilul are aceasta problema:nu-i place sa scrie cand trebuie sa scrie prea mult si prea repede...Uneori nu scrie chestii care i se par plicticoase,pe care el le stie deja. ”  - Ei bine, copilul va avea probleme mult mai serioase în viitor, probleme de adaptare în societate. Este parfum ce primește acum la școală, față de ce îl va aștepta pe viitor.

Am întâlnit cazuri, toate foarte asemănătoare, cu astfel de ” genii ” răsfățate, care sunt mai mult răsfățate decât genii, și într-un final ajung să fie zero, pentru că nu se pot adapta unor reguli de bază în domeniul în care practică ( fie că este vorba de școală, locul de muncă, etc. )

Vă zic un lucru genial, o lege care își menține valabilitatea de când este rasa umană : supraviețuiește cel mai puternic și cel care se adaptează cel mai bine. Sau citiți cărți de Nassim Nicholas Taleb, are el niște filozofii și chiar ecuații matematice cu referire la ce înseamnă supraviețuirea în această lume și cine este cu adevărat cel mai tare în viață . . . nu sunt ” geniile ” , cel puțin nu cele chinuite, care nu reușesc să scrie prin școli.

Și că veni vorba de excepții, gen Einstein și restul : exemplele folosite sunt greșit interpretate. Circula o vorbă cum că Einstein nu învăța bine la școală, sau că a primit un 2 la fizică, sau că a rămas repetent la matematică ( ca și în cazul legendelor, sunt mai multe variante, fiecare o spune pe al lui ). Adevărul este că Einstein nu a rămas nici corigent și nici nu a primit vreo notă proastă la matematică sau alte materii. Sunt doar mituri, pentru că așa este omul : ajunge să abereze doar ca să se simtă mai bine.

Adevărul este că deja s-au scris nenumărate cărți pe tema aceasta : un IQ ridicat nu este suficient. Pentru o viață de succes și adaptare excelentă în condițiile de muncă, în societate, ș.a.m.d. este nevoie de mult mai mult de un IQ ridicat. Lumea s-a cam săturat de geniile neînțelese și aiurite în felul lor.

Dacă cineva nu se poate adapta vieții, la fel cum o fac și ceilalți, atunci nu este destul de capabil.
Dacă se poate adapta, dar nu vrea, atunci nu este destul de deștept.
Dacă nici nu poate, nici nu vrea, atunci de ce să îl chemăm geniu ?

Edited by SCENT-OF-SHARP, 05 April 2016 - 18:26.


#153
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,996
  • Înscris: 20.10.2015

 SCENT-OF-SHARP, on 05 aprilie 2016 - 18:25, said:

Și că veni vorba de excepții, gen Einstein și restul : exemplele folosite sunt greșit interpretate. Circula o vorbă cum că Einstein nu învăța bine la școală, sau că a primit un 2 la fizică, sau că a rămas repetent la matematică ( ca și în cazul legendelor, sunt mai multe variante, fiecare o spune pe al lui ).

Problema nu este ca ar fi ramas Einstein corigent sau nu, ci ca se foloseste exemplul de toti pampalaii pentru a se demonstra ca TOTI repetentii au stofa de Einstein
Si eu merg la toaleta la barbati ca si Bill Gates, si totusi...
Deci trebuie ca este altceva la mijloc

#154
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

 danpet, on 16 martie 2016 - 09:26, said:

Ma adresez celor care cunosc regulamentele scolare (profesori si nu numai).
E normal ca in clasa a V-a,un elev sa primeasca note de 4 (patru intr-un semestru),pentru "teme incomplete",sau,pentru ca nu scrie in clasa?
Elevul e bun la invatatura,cunoaste materia respectiva,cel putin de 8-9 (a avut media 6),avand la toate celelalte materii medii de 10 si una sau doua de 9.
In semestrul al II-lea are deja un 4 si un 3 (din aceleasi motive)...fara sa fi fost ascultat  macar odata.
Aceasta profesoara pare sa aiba ceva probleme cu "pedagogia",fiind revoltati toti ceilalti parinti,inclusiv de la alte clase la care preda.
Exista vreun articol in legea invatamantului,care sa stipuleze ceva legat de aceasta speta?

DAr tie ti se pare normal ca elevul sa nu scrie?
De unde stii tu ca elevul cunoaste materia "De 8-9"? Daca esti asa de priceput de ce-l mai trimiti la scoala?
Ce treaba au celelalte materii, ce logica e asta? daca are note mari la alte obiecte, trebuie sa aiba si la asta?
Uite, simplul fapt ca doar le trec prin cap parintilor astfel de intrebari/idei arata degringolada totala inc are a ajuns invatamantul.
S-a inteles, e rau ca pune note mici. Daca punea numa 10, desi elevii sunt de 4, era perfect, nu?
Lasati-le draq de note, un 4 luat la timpul lui face cat 10 de 10 dati de pomana.
Invatati elevii astia prost, v-ati invatat unii parinti doar sa va luati de profesor, sa infloriti si inventati tot felul de chestii, in loc sa puneti elevul sa invete.
Vai, odorasul NU SCRIE nimic la ora si raul de profesor ii pune 4? Ti-ai pus problema ca poate si 4 asta poate fi prea mult, notarea incepe de la 1?
E clar, suntem pierduti...
Regulamentele scolare sunt prea permisive.
Ar trebui unele dure, la sange, pentru elevi. Astea de acum contin sanctiuni numai ptr profesori, elevul poate sa faca ce vrea.

Edited by ipopovici11, 07 April 2016 - 23:02.


#155
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,482
  • Înscris: 10.08.2005

 CaptainMe, on 16 martie 2016 - 10:08, said:

Colegi de forum, voi gresiti un lucru. NU E NORMAL SA II DEA 4 PE O TEMA DOAR LUI, DACA LA CEILALTI ELEVI NU LE DA NOTA PE TEMA.
gresit!!
nu e normal sa nu le dea celorlalti, este ceva normal sa ii dea lui.

#156
Daniel322

Daniel322

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.11.2011
De când trebuie să se muleze elevul pe profesor și nu invers? Cred că uitați rolul unui profesor, până la urmă, mulți dintre voi. Mai ușor cu ideea asta medievală de "toți sunt egali, toți să primească la fel" (sau poate chiar comunistă, că tot principiile ăstea "ideale" le are). Ca să vezi... nici  elevii sunt toți la același nivel. Să înțeleg că multora le pare normal ca toți elevii să primească fix aceleași exerciții, același grad de dificultate, același volum. Da... foarte bine, toți sunt egali, până la urmă, no? Egalitatea există doar în matematică.

Dacă acest copil știe materia care se predă, deci deja e peste nivelul clasei, la ce, mă rog, să trebuiască să facă aceleași teme cu cei care descoperă apa caldă? Aici intervine rolul profesorului de a observa că există unii elevi ce deja știu lecția la nivelul ei de bază și nu trebuie să facă și ei aceleași 10 exerciții cu algoritm de rezolvare identic, doar valorile schimbate. Ei primesc temă diferită, cu volum mai mic, dificultate mai mare. Mă îndoiesc că așa se întâmplă aici. De aici intervine și motivația scăzută, plictiseala, nepăsarea, refuzarea de a le face.

Iar povestea asta cu "teme" ce trebuie neapărat efectuate, că de nu iei 2, devine deja sinistră. E vina profesorului că nu știe să facă copilul să iubească materia aia, să facă de drag, nu din frică. Cred că toți am avut în anii de școală o materie, care nu ne pasiona neapărat, însă dedicarea profesorului și felul în care era predată, ne-a făcut să avem rezultate bune la ea.

Nota fix doar pe temă e ceva absurd, oricum. Temele sunt date pentru a te ajuta să exersezi ce ai învățat, pentru a putea rezolva exerciții în viitor cu ușurință. Ca profesor, trebuie să faci diferența dintre lipsă de cunoștințe și lene. Da, nu și-a făcut tema, dar dacă îl scot la tablă să rezolve și știe rezolvarea completă de 10? Dacă îi pun întrebări din lecție și le știe răspunsul? Îi dai 2, ca lu' Gică care nu știe să facă nici adunarea, ce să mai răspundă și la întrebări, dar na, amândoi au venit cu tema nefăcută, deci...? Aplici 'egalitatea' sau faci diferența?

Acesta este unul dintre motivele pentru care notele din generală contează foarte puțin pentru admiterea la liceu; iar notele din liceu nu contează absolut deloc la admiterea în facultate. Mai departe, notele de la facultate nu contează deloc la angajare.

#157
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,996
  • Înscris: 20.10.2015

 Daniel322, on 08 aprilie 2016 - 12:18, said:

De când trebuie să se muleze elevul pe profesor și nu invers? ...........

Ti-ai uitat parola si ai venit cu un cont nou?
vezi ca clonele se pedepsesc, indiferent de varsta

#158
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,482
  • Înscris: 10.08.2005

 Daniel322, on 08 aprilie 2016 - 12:18, said:

De când trebuie să se muleze elevul pe profesor și nu invers? Cred că uitați rolul unui profesor, până la urmă, mulți dintre voi. Mai ușor cu ideea asta medievală de "toți sunt egali, toți să primească la fel" (sau poate chiar comunistă, că tot principiile ăstea "ideale" le are). Ca să vezi... nici  elevii sunt toți la același nivel. Să înțeleg că multora le pare normal ca toți elevii să primească fix aceleași exerciții, același grad de dificultate, același volum. Da... foarte bine, toți sunt egali, până la urmă, no? Egalitatea există doar în matematică.
...
De cand avem scoala pentru copii cu dotari speciale.

Dai niste teste, te incadrezi intr-un interval, si mergi cu grupul.
Profesorul n-are timp sa-ti faca tie 20 de chestionare pentru fiecare elev.

#159
Purpura

Purpura

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,818
  • Înscris: 14.02.2014

 Daniel322, on 08 aprilie 2016 - 12:18, said:

De când trebuie să se muleze elevul pe profesor și nu invers?

Pentru ca profesorul e unul, iar elevii sunt 30. E pe bune intrebarea? Ia preda tu acceasi materie, in 45 de minute, mulandu-te pe stilurile a 3 elevi diferiti, nu zic 30. Elevii trebuie sa invete sa fie flexibili mental si sa inteleaga din mai multe stiluri de predare.

Tu esti genul de parinte care o sa-i dea toata viata copilului numai cartofi prajiti, ca nu a vrut el sa incerce altceva.

#160
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,996
  • Înscris: 20.10.2015
E tot initiatorul, are nevoie de sustinere

#161
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008

 Purpura, on 10 aprilie 2016 - 14:28, said:

Pentru ca profesorul e unul, iar elevii sunt 30. E pe bune intrebarea? Ia preda tu acceasi materie, in 45 de minute, mulandu-te pe stilurile a 3 elevi diferiti, nu zic 30. Elevii trebuie sa invete sa fie flexibili mental si sa inteleaga din mai multe stiluri de predare.

Tu esti genul de parinte care o sa-i dea toata viata copilului numai cartofi prajiti, ca nu a vrut el sa incerce altceva.

Pai tocmai aste este ideea, daca profesorul stie sa faca doar cartofi prajiti atunci copii nu or sa stie sa manance altceva in viata ?! ... aici chiar nu am inteles argumentarea . Tocmai ca, daca elevii sunt deschisi la nou trebuie invatati din scoala despre noutati  si daca nu sunt deschisi la nou si la schimbare tot in scoala trebuie invatati sa accepte si sa se descurce ... Profesorii trebuie sa fie buni pedagogi si psihologi sa inteleaga stilurile de invatare a celor din clase si sa se muleze ei astfel incat elevii sa acumuleze mai repede si mai bine. Evident vorbesc in general nu merg pe lenesi sau superdotati care au nevoiede scoli speciale . Cred ca profesorii ar fi fericiti daca dupa ceva ani si-ar vedea fostii elevi ca persoane reusite in viata ...

Edited by superm, 12 April 2016 - 17:22.


#162
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,996
  • Înscris: 20.10.2015

 superm, on 12 aprilie 2016 - 17:20, said:

Pai tocmai aste este ideea, daca profesorul stie sa faca doar cartofi prajiti atunci copii nu or sa stie sa manance altceva in viata ?! ... aici chiar nu am inteles argumentarea . Tocmai ca, daca elevii sunt deschisi la nou trebuie invatati din scoala despre noutati  si daca nu sunt deschisi la nou si la schimbare tot in scoala trebuie invatati sa accepte si sa se descurce ... Profesorii trebuie sa fie buni pedagogi si psihologi sa inteleaga stilurile de invatare a celor din clase si sa se muleze ei astfel incat elevii sa acumuleze mai repede si mai bine. Evident vorbesc in general nu merg pe lenesi sau superdotati care au nevoiede scoli speciale . Cred ca profesorii ar fi fericiti daca dupa ceva ani si-ar vedea fostii elevi ca persoane reusite in viata ...

Profesorul are o programa de urmat
Si am fost in pantofii unuia care a refuzat programa tocmai pentru a-i invata pe copii scaderea (in clasa a X-a)

Nu, copilul trebuie sa urmeze si sa invete ce inseamna respectul si responsabilitatea
Sa ceara ajutor. Si.. cam atat

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate