Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre Wizzair
Last Updated: Apr 25 2024 18:36, Started by
whoop007ro
, Jan 12 2006 14:47
·
75
#12223
Posted 20 January 2019 - 10:29
N4S, on 19 ianuarie 2019 - 22:04, said:
Scuze de dublu-post, dar nu mai pot edita postarea precedenta. Am facut rezervare fara priority pana la urma. Ma gandesc sa imi iau un astfel de ghiozdan. Are 46x33x22 cm, se poate merge cu el ca bagaj de mana mic? Ia priority. Parca e sub 40 lei si nu ai probleme... |
#12224
Posted 20 January 2019 - 13:52
multumesc mult de raspunsuri. mai vin cu inca o intrebare.
daca fac check-in pe aplicatia de mobil si o sa am boarding pass-urile pe telefon sub forma de QR code, cum pot face si pentru pasagerul ce ma insoteste? tin ambele boarding pass-uri pe telefonul meu, sau trebuie sa il transmit cumva pe telefonul celeilalte persoane cu care calatoresc? Edited by N4S, 20 January 2019 - 13:52. |
#12225
Posted 20 January 2019 - 17:27
Faci cum dorești, le ții pe amîndouă pe telefonul tău (și le pui la aparat pe rînd) sau faci un printscreen la cel de-al doilea pass și îl trimiți persoanei în cauză (NFC, bluetooth, whats, mail).
|
#12226
Posted 20 January 2019 - 17:58
multumesc mult de raspuns. daca fac check-in din aplicatie, mai pot descarca si printa ca back-up bording pass-ul se pe desktop?
|
#12228
Posted 20 January 2019 - 18:46
ma gandesc ca ar fi bun un backup, cel putin pentru plecare. am auzit ca sunt cam batuti in cap cei de la firma cu care colaboreaza wizz pe otopeni pentru imbarcare.
Edited by N4S, 20 January 2019 - 18:46. |
#12229
Posted 20 January 2019 - 18:55
Au actualizat site-ul. Asa cum era de asteptat 0 interes sa incheie alt parteneriat pt un alt card de credit in colaborare cu ei.
@N4S: Da, mai poti sa descarci si de pe cont varianta PDF a cartilor de imbarcare. In caz ca te hotarasti sa optezi pt Wizz, incearca (de ai unde verifica, poate la astia din callcenter apeland nr de Malta) sa vezi care e treaba la italieni. Cand s-a implementat noua politica de bagaje, pt Italia a fost suspendata (nu cunosc daca mai e inca cazul). https://uk.reuters.c...r-idUKKCN1N52PX Attached FilesEdited by ghitapg2, 20 January 2019 - 18:56. |
#12230
Posted 20 January 2019 - 20:06
N4S, on 20 ianuarie 2019 - 18:46, said:
ma gandesc ca ar fi bun un backup, cel putin pentru plecare. am auzit ca sunt cam batuti in cap cei de la firma cu care colaboreaza wizz pe otopeni pentru imbarcare. |
#12231
Posted 21 January 2019 - 10:17
N4S, on 20 ianuarie 2019 - 13:52, said:
multumesc mult de raspunsuri. mai vin cu inca o intrebare. daca fac check-in pe aplicatia de mobil si o sa am boarding pass-urile pe telefon sub forma de QR code, cum pot face si pentru pasagerul ce ma insoteste? tin ambele boarding pass-uri pe telefonul meu, sau trebuie sa il transmit cumva pe telefonul celeilalte persoane cu care calatoresc? Poti sa le tii pe un singur telefon. Mergeti amandoi si la controlul de frontiera si atunci isi da seama si se uita si dupa al doilea boading pass. |
#12232
Posted 23 January 2019 - 11:21
WizzAir va deschide o ruta noua din Bucuresti spre Spania din 23 aprilie 2019 :
Bucuresti - Santander - Bucuresti Zilele de operare si orarul de zbor ( sursa airlineroute ) in foto: Attached FilesEdited by raul_6776, 23 January 2019 - 11:21. |
|
#12233
Posted 24 January 2019 - 17:48
Daca mai avem colegi care-si creaza city-break-uri din mai multe zboruri, probabil ca stiti ca trebuie sa aveti timp suficient intre zboruri (+ eventual o mica marja in cazul in care primul avionul e intarziat).
Personal daca conexiunea e in timpul zilei imi las o fereastra de macar 2h - 2h 30m intre zboruri. La 1h 15m intre zboruri sunt atatea care se pot intampla: - sa-ti fie intarziat primul zbor (knock-on-knock effect) - sa nu mai fie destule autobuze pt debarcarea pasagerilor - puhoiul de oameni de la security check - scanerele automate pt pasapoartele biometrice sa fie defecte - sau pur si simplu sa fii al naibii de ghinioninst si sa nimeresti la vamesi exact la schimbul de ture si sa mai fie 1-2birouri deschide Fiind operatori low-cost, opereaza doar calatorii punct-la-punct, asa ca nu ii intereseaza daca ti-ai pierdut urmatorul avion (chiar daca e de la compania lor). Esti pe barba ta. Aveam un city-break planificat pe acest sfarsit de saptamana. Plecam spre Bergamo cu prima cursa de dimineata, sansele sa aiba intarziere erau minime. Aveam 1h 40m intre zboruri, totul era perfect (plus ca la BGY e si coada separata la vamesi pt pasagerii in transit). In al 12-lea ceas a intervenit ceva si am renuntat la calatorie. Si ca sa vedeti, cursa mea spre Italia a ajuns la destinatie cu 2h 1m intarziere. Asa ca... aveti grija cum va alocati timpul PS: De cand am cumparat biletele, in fiecare luni verificam statisticile de pe flightradar. In 2 luni zborul respectiv a avut doar 2 intarzieri (41min, respectiv 55minute dar era inceput de ianuarie chiar in perioada cand le ningea) si un singur zbor anulat. Attached FilesEdited by ghitapg2, 24 January 2019 - 17:50. |
#12234
Posted 25 January 2019 - 09:04
Tocmai am primit un mail de la Wizz prin care ma anunta ca Abonamentul Wizz Discount Club va fi reinnoit automat pt 12 luni. M-am uitat in contul Wizz si Abonamentul expira pe data de 31.12.2019, deci asa cum era de asteptat.
|
#12235
Posted 25 January 2019 - 23:39
#12237
Posted 26 January 2019 - 07:52
Zborul de ieri Bucuresti-Tenerife a intarziat din cauza vremii cred, cu aprox 2 ore, dar returul a fost anulat, așa scrie aici:
https://www.flightra.../flights/w63022 Oare ce s-a intamplat cu calatorii, cu avionul, cu pilotii, cu personalul de bord? Ca urmatorul zbor este vinerea urmatoare. Edited by nasty2, 26 January 2019 - 08:02. |
|
#12238
Posted 26 January 2019 - 16:39
#12239
Posted 28 January 2019 - 11:36
Eram in acel zbor, a plecat pe 26.01 la ora 12:00 din Tenerife.
Ma intreb daca suntem eligibili pt compensatie de anulare in cazul asta. In zborul din 25.01 care a venit de la Bucuresti (BUC-TFS) a murit un pasager la bord, asa ca zborul de intoarcere a fost anulat. Procedurile cica spun ca personalul de bord nu mai poate zbura nu stiu cate ore dupa eveniment. Ne-au dat cazare la hotel, insa ciudat e ca WizzAir nu mi-a trimis nicio notificare ca zborul ala din 25 e anulat, totul am aflat din aeroport. Nici pe aplicatia de mobil Wizz, nicaieri nu zice despre modificarile acelui zbor, apare ca si cum s-a efectuat cu succes in data de 25. Edited by Talkabout, 28 January 2019 - 11:37. |
#12240
Posted 28 January 2019 - 19:45
e vina wizz ca cineva a decedat in timpul zborului ? Daca stii ca astea sunt procedurile in cazul decesului unui pasager, de ce mai astepti compensatii ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users