Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Totul despre Wizzair
Last Updated: Apr 25 2024 18:36, Started by
whoop007ro
, Jan 12 2006 14:47
·
75
#11071
Posted 26 September 2017 - 19:46
Eu ii dau in judecata prin firma intarzie.ro . Ei opresc 100 si mie imi dau 300 ...
Dar daca pierdem vom plati cheltuielile de judecata pt wizzair |
#11073
Posted 26 September 2017 - 19:49
#11074
Posted 26 September 2017 - 22:03
#11075
Posted 27 September 2017 - 01:37
Buna, ca sa nu mai deschid un alt topic despre Wizz air, am si eu o problema, eu platesc biletele in lire, nu in ron, am doar cont bancar in lire, si am observat ca ei imi percep o taxa de tranzactie, banuiesc, de convertire valutara, dar eu cumpar in lire, si selectez in lire, de ce imi percep taxa cand cumpar un bilet ? Adica e un pret, il platesc, dar cand imi verific contul, am platit cu cel putin o lira mai mult, de fiecare data decat pretul afisat la Wizz air. Sper sa ma ajute cineva sa inteleg. Multumesc mult !
|
#11077
Posted 27 September 2017 - 10:31
svalentins firma respectiva cum spune ca va gestiona cazul? Adica cum vor demonstra ca wizz air nu a facut suficiente lucruri ca sa previna defectiunea tehnica?
Iti dai seama ca orice companie aeriana trebuie sa faca controale tehnice obligatorii si revizii obligatorii. Se vor folosi de asta ca sa spuna ca defectiunea tehnica a fost accident neprevazut. Iar faptul ca este "neprevazut" ii scuteste de la platirea despagubirilor. Eu zic sa te gandesti foarte bine ce faci. Cere explicatii clare firmei respective despre cum planuiesc sa constriasca cazul si cum divedesc ca defectiunea ar fi fost evitabila. |
#11078
Posted 27 September 2017 - 10:51
Probabil au sabloane/cazuri anterioare similare, aplica aceiasi pasi, daca tu vorbesti cu "cineva" de la wizz fara suport legal, ei spun poezia, daca vii cu suport legal atunci se schimba persoana cu care "vorbesti" in cadrul wizz.
Edited by mofone, 27 September 2017 - 10:51. |
#11079
Posted 27 September 2017 - 11:40
svalentins, on 26 septembrie 2017 - 19:46, said:
Eu ii dau in judecata prin firma intarzie.ro . Ei opresc 100 si mie imi dau 300 ... Dar daca pierdem vom plati cheltuielile de judecata pt wizzair Aia cu "Dar daca pierdem vom plati..." face toti banii. LOL din nou! |
#11080
Posted 27 September 2017 - 12:00
feribalint, on 23 septembrie 2017 - 16:21, said: Țeapă cu cine ai luat? Cu Ryanair sau Wizz? Din experiența, am 6 zboruri cu Ryanair doar în ultima lună....si la îmbarcare au prioritate cei cu îmbarcare prioritară. Apoi urmează cei cu copii mici...apoi restul... Oricum nu vad sensul la priority boarding, din moment ce ai locul rezervat pe un anumit scaun. |
|
#11081
Posted 27 September 2017 - 18:13
Am patit si eu acum 2 saptamani cu WizzAir ce a patit Life2Live.
Trebuia sa platesc 1340 lei si am platit 1502 lei. Golanii sunt cei de la ING care au perceput o tranzactie in valuta echivalentul a cca. 315 EUR la un curs record de 4.72 lei/EUR (oficial 4,58) si cei de la WIZZAIR care, in momentul platii, desi suma afisata este in RON 1340 lei nu atentioneaza in nici un fel ca tranzactia este in valuta si este posibil sa fie perceput un comision sau un curs de schimb nesimtit, asa ca cel de la ING. Am facut sesizare la ECC Romania (protectia consumatorului european ptr ca aia sunt din Ungaria) si mi-au atras atentia ca la "Termeni si conditii" la un articol exista atentionarea cu schimbul valutar dar imbecilii nu au stiu sa-mi explice si de ce WizzAir nu atentioneaza clar pe site ca urmeaza un schimb valutar, chiar daca suma este in RON. Concluzia, daca aveti carduri in lei, cumparati de la o agentie romaneasca sau de la compania aeriana romana, asta avand in vedere si banca unde aveti cardul. Banca este cel care a beneficiat de acel schimb valutar, fapt pe care nu-l aflati decat dupa o investigatie (nu stiti cine este vinovat de diferenta de pret care apare pe extrasul de cont). Cu Wizz nu o sa mai zbor decat daca nu am incotro. Sper ca am clarificat macar partial cum stau lucrurile. Asta e! Bafta tuturor! |
#11082
Posted 27 September 2017 - 18:21
Eu cu card Raiffeisen plătesc FIX cât scrie pe site la momentul plății. ING sunt recunoscuți că fac astfel de mânăreli. Sunt discuții kilometrice pe forum despre asta.
|
#11083
Posted 27 September 2017 - 18:33
E doar unul din miile de motive pentru care trebuie trecut cat mai repede la euro, spre a disparea toata sleahta asta de nenorociti care fac bani din nimic (tot ce inseamna schimb valutar).
Edited by cattavencu, 27 September 2017 - 18:35. |
#11084
Posted 27 September 2017 - 18:34
Intreb doar, are vreo relevanta in ce moneda este afisata suma pe site? Adica daca am cont in lei conteaza in ce moneda este afisata suma pe site?
|
#11085
Posted 27 September 2017 - 20:05
|
#11086
Posted 29 September 2017 - 09:37
Dacă călătorești din România, plătești suma care este afișată pe ecran, în lei. Dacă călătorești din altă țară (ex. zbori din Ungaria în Izlanda), atunci plătești în valută, degeaba selectezi tu acolo RON.
|
#11087
Posted 30 September 2017 - 07:26
Neata,
Pentru copiii mai mari de 2 ani mai poti lua gratuit caruciorul sport? nu gasesc informatii pe site, decat despre infanti(sub 2 ani) Multumesc |
#11088
Posted 30 September 2017 - 10:50
Vad ca mai nou nu se mai aloca loc aleator la rezervare iar check-in se face cu doar 48 ore inainte de zbor, cum? de cand?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users