Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook
 sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 

AJAX POST

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
w32x

w32x

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 16.11.2015
Salutare, prieteni... In primul rand La multi ani si an nou fericit tuturor! Acum, dorec sa mentionez ca am folosit search-ul forumului si nu  gasit ceea ce aveam nevoie. Deci, stiu ca aici sunt programatori foarte buni la toate limbajele si la cam toate tipurile de dezvoltare, fie web, fie aplicatii, etc. Dupa cum spune si titlul topicului, am nevoie de ajutor in Ajax. Ce fel de ajutor? Pai am nevoie de o explicatie pas cu pas cum as putea face un post ajax. Va rog sa nu ma trimiteti pe google sa caut! Am facut asta deja si da, am gasit 1000000 de tutoriale. Insa problema mea e ca sunt complicate, in engleza si chiar nu le inteleg. Pentru cei "batrani" in programare, ceea ce am eu nevoie este o joaca de copii. Insa pentru mine, invatacel, nu este:( as fi fparte recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva cu un tutorial ajax de tip post. Adica sa-mi explice pas cu pas cum pot insera in baza de date folosind ajax. Lucrand la un site, am ajuns la inregistrare, mi-ar prinde nespus de bine sa-mi arate cineva cum pot crea o inregistrare folosind ajax. Am doar: nume, parola, data nasterii, sex si locatie. Doar pentru astea am nevoie de acel ajax ca sa ma pot orienta cum. Am incercat tutoriale, unele au mers, cand am adaugat o linie nou, nu mai. Nu stiu de ce... Chiar nu ma pricep la ajax si