Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 

Muncind, ma pot ridica de la 0 in Germania ?

- - - - -
  • Please log in to reply
115 replies to this topic

#1
rick22

rick22

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 02.01.2016
Sunt un student care s-a saturat de Romanistan, de viata de rahat, sa stau sub papucul parintilor,   de serviciile de cacao , de lipsa oportunitatilor de a munci si de a-mi valorifica putinele calitati sau abilitati.   Sunt la o facultate cu un domeniu de tot rahatul (la UB, la istorie, anul III)  pentru ca nu mi-a placut matematica sau vreun domeniu realist,  deci 0 sanse sa traiesc decent in tara asta, dar sa ma angajez cand vad ca pilele sunt la putere aici. N-am prieteni, nici relatii...


Chit ca ar fi sa plec doar cu un rucsac, pe jos, asemeni unui refugiat dintr-o zona de razboi (Romanistanul chiar e o zona de razboi, de anarhie, o jungla in care doar aia corupti detin puterea).

Am o singura viata pe planeta asta (sunt ateu, nu cred in viata de apoi) si vreau sa fac ceva ca sa mi-o imbunatatesc. Nu vreau sa plec la cersit, vreau doar sa muncesc, chiar si pe 150 euro chiar si ca un simplu caraus de marfa   , numai sa stiu ca voi muri cu demnitate pe pamant german decat ca un vierme   in iadul asta romanesc.