Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Volkswagen Passat CC-pareri,sfaturi

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Am mers câteva sute de kilometri pe autostradă cu un Passat CC 2.0 benzină (modelul anterior celui actual). Foarte stabilă, plăcută, decentă la interior, proprietarul avea 200.000km cu ea fără intervenții majore. Nu atrage atenția.

#20
aDN_

aDN_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 22.11.2015
Dau un exemplu : La o suma de ~10-11-12k sa zicem ai mai avea pe langa CC inca 2 variante, E90 sau A4 B8. Ca design exterior - CC clar. Ca interior A4. Ca motorizare - is dubii, e90 are probleme cu lantu de distributie pe n47, A4 si CC impart aproximativ aceleasi motorizari, cu a4 avand o gama mai larga.  De gasit o sa gasesti destul de greu 1.8 160 cai pe ambele, daca ai cauta 2.0 tdi 170 cai ai gasi mult mai usor pe CC, daca ai cauta 2.0 tdi 143 cai ai gasi mai usor pe Audi.
Ca dotari - la suma asta o sa gasesti CC -ul cel mai dotat, sanse mult mai mari sa gasesti unul cu navi-cutie automata-camera marsarier-parking assist-piele-scaune incalzite/ventilate-trapa-jante aliaj >17.  Cel mai slab dotat o sa gasesti BMW-ul. Acuma tine mult si de preferinte, si de ce te intereseaza pe tine cel mai mult, daca te intereseaza doar design-ul/aspectul ia CC fara ezitare, o sa fii printre altele nevoit sa suporti destul de des idei fixiste gen "de banii aia iti luai Audi sau bmw"  dar tu o sa stii mereu ca parcat langa celelalte 2 cc-ul o sa atraga privirile. BaftaPosted Image

#21
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

View PostaDN_, on 25 decembrie 2015 - 19:25, said:

o sa fii printre altele nevoit sa suporti destul de des idei fixiste gen "de banii aia iti luai Audi sau bmw"
Gandeste-te ce a trebuit sa suport cand am dat pe Skoda 17.000 E!

#22
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

View PostdaniMMM, on 25 decembrie 2015 - 19:56, said:

Gandeste-te ce a trebuit sa suport cand am dat pe Skoda 17.000 E!
E o apucătură proastă la noi: ce vrei să îți iei? ciocan? ești cel mai prost, ia bă o drujbă!

#23
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View PostdaniMMM, on 25 decembrie 2015 - 15:18, said:

Am zis deja ca am citit acolo,sunt inscris din 2008,dar vreau mai multe surse;multe pareri sunt subiective;prefer totusi de acum inainte sa caut singur si sa nu mai pun intrebari ca sa-si dea ochii peste cap zeii masinilor SH
In tm la autoglobus aveau expus si Passat allroad si cc, si mukte alte modele in afar de gama Ford. Cand am vazut cum coboara cupola pe locurile din spate nici nu m-am obosit sa mai urc.  Cum passat nu exista in 2 usi, cc ramabe o varianta.. atata tot ca are frameless doors.

#24
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Dar eu nu-s autobuz sa car pe toata lumea!Mie sa-mi fie bine in fata,nevesti-mii la fel,fata are sapte ani;ca doar nu -i duc in spate pe aia de la Chicago Bulls.Asta e ultima problema.Motorul sa fie fiabil.Papa ulei?Sa pape pana la 250.000,dar sa tina.Papa benzina?La fel.Nu-mi iau masina de cateva sute de milioane sa ma plang apoi de intretinere si de consum.Daca ma interesa asta, luam un Ford Ka.Sa nu fie probleme cu electronica,senzori,etc.La un moment dat ma interesa si Insignia,cand am vazut ce probleme majore are,mi-a trecut

Edited by daniMMM, 25 December 2015 - 23:14.


#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007
Eu ma uit mai ales la spatiul diN spate. Ca 90% din masini sunt ok in fata dar varza pe locurile din spate. Iar fiul meu deja la 4 ani are 1.25m. Pana in clasa 1-a se face cat invatatoarea. Eu la 14 ani aveam deja 1.80 sau peste, si la 16 deja eram trecut de 1.90, abia m-am oprit inainte de 2m.

#26
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View PostdaniMMM, on 25 decembrie 2015 - 22:53, said:

Dar eu nu-s autobuz sa car pe toata lumea!Mie sa-mi fie bine in fata,nevesti-mii la fel,fata are sapte ani;ca doar nu -i duc in spate pe aia de la Chicago Bulls.Asta e ultima problema.Motorul sa fie fiabil.Papa ulei?Sa pape pana la 250.000,dar sa tina.Papa benzina?La fel.Nu-mi iau masina de cateva sute de milioane sa ma plang apoi de intretinere si de consum.Daca ma interesa asta, luam un Ford Ka.Sa nu fie probleme cu electronica,senzori,etc.La un moment dat ma interesa si Insignia,cand am vazut ce probleme majore are,mi-a trecut
Si ce probleme majore are insignia, sa stiu si eu , nu are motor fiabil?

#27
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Am scris si la topicul aferent,defecte mari la partea electrica,fisurare parbriz,uzura foarte rapida a trenului de franare,vibrochen care se rupe.Cel putin cel de 2.0 160 CP e un dezastru si la motor si la cutie.Inconfortabila.Probleme la senzori,trebuie sa o opresti si sa o repornesti,ca pe windows

Edited by daniMMM, 26 December 2015 - 09:03.


#28
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007

View PostdaniMMM, on 26 decembrie 2015 - 08:52, said:

Am scris si la topicul aferent,defecte mari la partea electrica,fisurare parbriz,uzura foarte rapida a trenului de franare,vibrochen care se rupe.Cel putin cel de 2.0 160 CP e un dezastru si la motor si la cutie.Inconfortabila.Probleme la senzori,trebuie sa o opresti si sa o repornesti,ca pe windows

daca Insignia are problemele astea ma intreb cum sta passatul sau superbul care-s la vreo 50 de locuri distanta in urma insigniei in topurile de fiabilitate. Posted Image
de folclor is satul:
Attached File  2015-12-26 09_57_34-DEKRA Used Car Report 2015 _ Used Car Report - Internet Explorer.jpg   57.68K   37 downloadsAttached File  2015-12-26 09_58_01-DEKRA Used Car Report 2015 _ Used Car Report - Internet Explorer.jpg   57.59K   30 downloadsAttached File  2015-12-26 09_58_35-DEKRA Used Car Report 2015 _ Used Car Report - Internet Explorer.jpg   57.56K   25 downloads

#29
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Eu am citit de la detinatori,nu ma intereseaza rapoarte oficiale sau reviste de gen.

#30
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
sa inteleg ca nu ai cont pe vwforum sa citesti si acolo ?

""Modelul care a avut cel mai bun indicator DFI din Dekra Report 2014 este Mercedes-Benz B-Class, însă mult mai important este topul ”Best of all Classes”, care ia în considerare modelele cu cele mai puţine defecţiuni, cu un rulaj de până la 150.000 km:
  • Mercedes-Benz E-Class (DFI: 93,5)
  • Audi Q5 (DFI: 91,0)
  • Audi A5 (DFI: 88,1%)
  • Audi A4 (DFI: 87,5%)
  • Mercedes-Benz C-Class (DFI: 87,4%)
  • Opel Insignia (DFI: 85,5)
  • Volvo S80/V70/XC70 (DFI: 84,9)
  • BMW X5 (DFI: 84,3)
  • Mercedes-Benz S-Class (DFI: 84,2)
  • Audi A6 (DFI: 83,3) ""
sursa: promotor

#31
softman15

softman15

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 15.09.2012
Nu ne spune nimic procentul celor cu defectiuni , ci cate din  acele defectiuni se refera la organe/subansamble importante , vitale si costisitoare ale masinii . De exemplu , la  10 masini din 100  s-au defectat , sa zicem broasca usa spate , iar la alt brand la 3 masini tot dintr-o 100 , deci mai putine , s-a fisurat arborele cotit . Astfel , cea cu probleme mai grave , la arborele cotit ,va fi peste cea cu probleme la broasca usa , ceea ce nu e corect .

Edited by softman15, 26 December 2015 - 12:09.


#32
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
daca intri pe site gasesti  in procente defectiunile si locul acestora.
cer scuze initiatorului de offtopic, dar m-am simtit obligat sa intervin, cunosc bine Insignia si problemele pe care le are  ( membru de + 10 ani pe forumul monomarca si posesor de  2 insignia in ultimii 7 ani). masina actuala cu motorul si cutia "dezastru" e tunata din 2013 la 200 cai, cu +80 NM in plus fata de cat duce cutia. am aproape 100 de mii in bord fara probleme, am jurnal de bord pe forum.  cele cateva cazuri aparute la masini sh si fara istoric clar au fost in principal cauzate de ignorarea avertismentului oil low press ori de faptul ca masnile au fost folosite preponderent in oras si regenerarile dese alterneaza uleiul iar asta colaborat cu intervalul service de 30 de mii a dus la motoare distruse. problema asta nu e doar la Opel, vedeti cazuri si la altii expuse  chiar aici pe forum.

#33
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Am avut in familie A4 B8 si inca mai avem un CC, sincer dintre cele doua as alege A4, scaunele din A4 sunt mult mai confortabile,cele din CC sunt incomode la drum lung, mai nasoale si decat cele din Passat. Interiorul este mult mai calitativ si mai mdern la A4, ambele sunt cam la fel de rigide, A4 B8 nu mai are nicio treaba cu A4 B7 sau B6 la confortul suspensiei, este mult mai rigid. la capitolul spatiu interior, CC-ul are un mic plus.

Comparativ cu Passat B6 (am avut si din acesta in familie), CC-ul este setat mai sport, suspensia este mai rigida, tinuta de drum mai buna. garda la sol mai mica, anumte plastice din interior sunt mai calitative si cam atat, daca ma intrebi daca merita diferenta de pret dintre un B6 si un CC, am sa raspund cu nu.

#34
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
N-am zis ca ori fi toate cu probleme,dar au destule.si probleme majore,nu greierasi in bord

View Postcsi1, on 26 decembrie 2015 - 13:05, said:

ori de faptul ca masnile au fost folosite preponderent in oras
Deci daca mi-as lua Insignia trebuie neaparat ca dupa ce-mi fac treaba prin oras sa dau si o tura de pe centura ca sa mearga bine?
Oricum nu mai am treaba cu modelul acesta,eram doar curios

View Postionut_ionut, on 26 decembrie 2015 - 13:20, said:

Am avut in familie A4 B8 si inca mai avem un CC, sincer dintre cele doua as alege A4, scaunele din A4 sunt mult mai confortabile,cele din CC sunt incomode la drum lung, mai nasoale si decat cele din Passat. Interiorul este mult mai calitativ si mai mdern la A4, ambele sunt cam la fel de rigide, A4 B8 nu mai are nicio treaba cu A4 B7 sau B6 la confortul suspensiei, este mult mai rigid. la capitolul spatiu interior, CC-ul are un mic plus.Posted Image

Comparativ cu Passat B6 (am avut si din acesta in familie), CC-ul este setat mai sport, suspensia este mai rigida, tinuta de drum mai buna. garda la sol mai mica, anumte plastice din interior sunt mai calitative si cam atat, daca ma intrebi daca merita diferenta de pret dintre un B6 si un CC, am sa raspund cu nu.

Ce motor ai pe CC?

Edited by daniMMM, 26 December 2015 - 13:22.


#35
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostdaniMMM, on 26 decembrie 2015 - 13:21, said:



Ce motor ai pe CC?

2.0tdi 140cp E5.

#36
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
La kilometrii pe care ii are,s-a schimbat ceva pe la directie?A avut probleme pe la electrica,electronica?

Edited by daniMMM, 26 December 2015 - 13:29.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate