Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Volkswagen Passat CC-pareri,sfaturi

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
As vrea ,in anul ce vine,sa renunt la Octavia 2 pe care o detin si sa ma duc in Germania-Austria dupa un Passat CC 2010-2011.motor 1.8 TSI.Fara cutia DSG,pana in 90-100.000km.Exista probleme mari-specifice la acest model?

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Alti actori, aceeasi piesa .
Nu este nici o diferenta fata de Passatul clasic decat la nivel estetic . Tehnic sunt identice . Daca iti cumperi TSI , cauta cu rulajul cat mai mic . Genul acesta de motorizare se uzeaza aproape dublu decat un motor normal de aceeasi cilindree. Daca cumperi cu 100.000 km , este echivalent cu 150.000 - 200.000 km la un benzinara normala pe injectie . De frumoase sunt frumoase , dar eu mi-as lua ce aceiasi bani un Audi. Are alta valoare de revanzare

#3
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Multumesc.Care actori si care piesa?Eu n-am gasit nimic despre Passat CC 1.8 TSI fara DSG,Audi nu ma intereseaza.Daca ma interesa valoarea de revanzare imi luam Audi de trei ani,nu Skoda noua

Edited by daniMMM, 25 December 2015 - 10:11.


#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 JurasikMan, on 25 decembrie 2015 - 09:47, said:

Alti actori, aceeasi piesa .
Nu este nici o diferenta fata de Passatul clasic decat la nivel estetic . Tehnic sunt identice . Daca iti cumperi TSI , cauta cu rulajul cat mai mic . Genul acesta de motorizare se uzeaza aproape dublu decat un motor normal de aceeasi cilindree. Daca cumperi cu 100.000 km , este echivalent cu 150.000 - 200.000 km la un benzinara normala pe injectie . De frumoase sunt frumoase , dar eu mi-as lua ce aceiasi bani un Audi. Are alta valoare de revanzare
Si alta valoare la cumparare , nu e logic?

Ca o paralela: despre BMW 320 520d pana si pe wikipedia scrie ca a avut probleme la motorul de 2.0 diesel. Pentru ca a fost ceva major si a afectat mult popor.
Daca nu gasesti ceva semnificativ  la o cautare usoara despre CC, si nici  legendele urbane nu iti dau de banuit, inseamna ca teoretic este un model cu probleme in limita "normalului" adica nu e mai proasta decat majoritatea. Spor la cumparaturi.

Edited by tfmercedez, 25 December 2015 - 10:24.


#5
b0bby

b0bby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 29.04.2014
Se devalorizeaza mai greu vrea sa spuna colegul. Dar la banii aia iei un Audi A4 care personal mi se pare mai mic ca passatul. Si eu as merge pe Audi, dar pe un Audi A6, masina pentru care ar mai trebui niste bani

#6
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Poa' sa se faca doua la leu.Vreau sa-mi iau o masina care imi place,nu-mi trebuie Audi.Daca vroiam ,imi luam.Ma intereseaza sfaturi despre Passat CC 1.8 TSI fara DSG

Edited by daniMMM, 25 December 2015 - 10:46.


#7
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Si cam ce sfaturi ai vrea?
E doar un Passat care a incercat sa arate precum un Mercedes cls, dar tot un passat a ramas, doar ca-i mai cocosat.
In afara de design-ul caroseriei, este aceeasi masina.

#8
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Era o figura de stil care scotea in evidenta faptul ca la nivel tehnologic , Passatul CC si Passatul simplu sunt identice . Am incercat sa explic ca acest model este unul cu niste diferente de design , nu o masina absolut noua. In consecinta , virtutile si problemele Passatului CC , sunt virtutile si problemele oricarei masini facuta de grupul VAG , cu aceeasi motorizare. La ce se refera cererea ta ? La motorizare , la cutie ? Motorizare este identica. La cutie ce doresti sa afli ? Banuiesc ca nu diferenta de rapoarte intre automata si manuala . Deci , daca am convenit ca este doar o diferenta de imagine , problemele sunt aceleasi ca la toate celelalte masini echipate la fel ale VAG. Nici mai mult , nici mai putin.
Consum de ulei mare dupa un anumit rulaj ( in functie de modul in care masina a fost pilotata de predecesorul tau ....aici nu ai control ...afli dupa cateva mii de km daca mananca sau nu ) , cutiile cu posibile probleme din cauza turatiilor mari si implicit a cuplului superior la schimbarea teptelor de viteza ( aici iarasi nu ai control cum a stiut ala dinaintea ta sa conduca ...poate era imbecil si facea numai liniute ..nu stii , iti asumi riscuri ) , trenul de rulare , identic cu al Passatului clasic , cu multi-link ul prost si lipsit de fiabilitate de la VAG , si cu o aerodinamica ceva mai buna din cauza formei caroseriei .
Diferenta intre cutii este nu se poate contoriza. Compari mere cu pere . Cum poti compara o cutie DSG cu una manuala ? Puteai compara o cutie manuala in 5 cu una in 6 sau un automata in 7 cu una automata in 8. Nu poti face comparatie intre DSG si manuala .
Vrei sa auzi ca este buna , asa-i ? Vrei sa iti confirmam noi ca o masina pe care o sa o alegi tu in functie de forma si probabil culoare ....este buna sau nu este  buna . De priceput nu te pricepi. Daca te pricepeai nu intrebai pe un forum care nu este de specialitate chestiuni legate de o masina S-H a unui producator cu probleme majore ....doar pentru ca tie iti place caroseria . Deci conveniram ca nu te pricepi . Atunci ce doresti de la noi ? Sa iti confirmam ca de fapt cea mai buna alegere posibila este cea care ...miraculos ...iti place tie .

Edited by calinkgb, 25 December 2015 - 15:29.
In spiritul Craciunului, ma gandesc ca putem renunta la ultima remarca :)


#9
cosmin19_21

cosmin19_21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 25.04.2006
1.8 TSI nu avea probleme cu consumul de ulei? Pe Skoda avea o problema, consuma pana si la vreo 4 litri de la o revizie la alta... Si cred ca e acelasi motor

#10
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 b0bby, on 25 decembrie 2015 - 10:35, said:

Se devalorizeaza mai greu vrea sa spuna colegul. Dar la banii aia iei un Audi A4 care personal mi se pare mai mic ca passatul. Si eu as merge pe Audi, dar pe un Audi A6, masina pentru care ar mai trebui niste bani
Adica la aceiasi bani cumpara un audi gata devalorizat. Mai vechi probabil sau mai uzat..

Singurul lucru fain la CC sunt freless dors.  Pacat ca are stalpul B. Sa fi fost facut ca la S coupe...

#11
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 JurasikMan, on 25 decembrie 2015 - 11:39, said:

Era o figura de stil care scotea in evidenta faptul ca la nivel tehnologic , Passatul CC si Passatul simplu sunt identice . Am incercat sa explic ca acest model este unul cu niste diferente de design , nu o masina absolut noua. In consecinta , virtutile si problemele Passatului CC , sunt virtutile si problemele oricarei masini facuta de grupul VAG , cu aceeasi motorizare. La ce se refera cererea ta ? La motorizare , la cutie ? Motorizare este identica. La cutie ce doresti sa afli ? Banuiesc ca nu diferenta de rapoarte intre automata si manuala . Deci , daca am convenit ca este doar o diferenta de imagine , problemele sunt aceleasi ca la toate celelalte masini echipate la fel ale VAG. Nici mai mult , nici mai putin.
Consum de ulei mare dupa un anumit rulaj ( in functie de modul in care masina a fost pilotata de predecesorul tau ....aici nu ai control ...afli dupa cateva mii de km daca mananca sau nu ) , cutiile cu posibile probleme din cauza turatiilor mari si implicit a cuplului superior la schimbarea teptelor de viteza ( aici iarasi nu ai control cum a stiut ala dinaintea ta sa conduca ...poate era imbecil si facea numai liniute ..nu stii , iti asumi riscuri ) , trenul de rulare , identic cu al Passatului clasic , cu multi-link ul prost si lipsit de fiabilitate de la VAG , si cu o aerodinamica ceva mai buna din cauza formei caroseriei .
Diferenta intre cutii este nu se poate contoriza. Compari mere cu pere . Cum poti compara o cutie DSG cu una manuala ? Puteai compara o cutie manuala in 5 cu una in 6 sau un automata in 7 cu una automata in 8. Nu poti face comparatie intre DSG si manuala .
Vrei sa auzi ca este buna , asa-i ? Vrei sa iti confirmam noi ca o masina pe care o sa o alegi tu in functie de forma si probabil culoare ....este buna sau nu este  buna . De priceput nu te pricepi. Daca te pricepeai nu intrebai pe un forum care nu este de specialitate chestiuni legate de o masina S-H a unui producator cu probleme majore ....doar pentru ca tie iti place caroseria . Deci conveniram ca nu te pricepi . Atunci ce doresti de la noi ? Sa iti confirmam ca de fapt cea mai buna alegere posibila este cea care ...miraculos ...iti place tie .
Bine .. asa este. Esti un geniu . Ai ales excelent . Cumpara doua ...sa nu se termine naibii CC-urile de pe piata ca este mare nenorocire. Posted Image
Nu mi se pare ca sunt chiar la fel,ma interesa si confortul interior

Am verificat si pe forumul acela,dar de obicei,cand imi iau ceva mai important,adica de la televizor in sus,verific mai multe surse

Da,conveniram ca nu ma pricep,esti cu cel putin trei clase peste mine,poti arata asta prietenilor si familiei

Cat despre ultima chestiune,nu m-am dat deloc geniu,si chiar imi pare rau ca am cerut o parere aici,n-am nevoie sa fiu luat de sus de oricine a condus zece kilometri un Passat
Salutare.Se poate inchide

 dan78rom, on 25 decembrie 2015 - 11:39, said:

Si cam ce sfaturi ai vrea?
E doar un Passat care a incercat sa arate precum un Mercedes cls, dar tot un passat a ramas, doar ca-i mai cocosat.
In afara de design-ul caroseriei, este aceeasi masina.
O fi doar un Passat cocosat,dar nu am mai avut.Ma interesa fiabilitatea motorului,sau alte variante de motor daca nu e ok, in afara de diesel;confortul interior.Probleme specifice---la cumparare verifica aia,aia,aia.
Nu sa se astupe careva ca nu-mi iau la aceeasi bani un Audi tăbărât

Edited by daniMMM, 25 December 2015 - 14:56.


#12
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Te duci pe forumul marca, acolo vei gasi mai multi posesori si sfaturi cu privire la problemele existente.

#13
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Fiabilitatea motorului- ai primit raspuns, are probleme cu consumul de ulei.
Confort- sa fim seriosi, depinde de la om la om, si in cazul masinii asteia depinde ce echipare interioara are, la scaune nu difera doar tapiseria. Daca e confortabila pentru tine sau nu determini doar dupa ce pui fundu-n ea si faci niste km.
In rest are problemele specifice oricarui Passat din generatia aia. Oricum, e o masina rara pe strada, ma intreb de ce, ca passat clasic sint o groaza.

#14
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
E rara pentru ca e considerabil mai scumpa decat un Passat normal si nu ofera nimic in plus.

#15
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 t-balt, on 25 decembrie 2015 - 15:02, said:

Te duci pe forumul marca, acolo vei gasi mai multi posesori si sfaturi cu privire la problemele existente.
Am zis deja ca am citit acolo,sunt inscris din 2008,dar vreau mai multe surse;multe pareri sunt subiective;prefer totusi de acum inainte sa caut singur si sa nu mai pun intrebari ca sa-si dea ochii peste cap zeii masinilor SH

Edited by daniMMM, 25 December 2015 - 15:20.


#16
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Indiferent cine si ce spune, tu iti vei lua masina pe care ti s-a pus pata, si e ok, e masina ta si banii tai.
Un Audi din aceeasi perioada este sensibil mai bine construit, materiale sensibil mai bune la interior, dar este mai mic(a4).
Personal am gasit pozitia de condus si scaunele standard din a4 mult mai confortabile decit omoloagele din passat-ul normal, si spun asta pentru ca le-am avut pe ambele la usa in acelasi timp.
Singurul lucru obiectiv ar fi sa gasesti un cc, si sa-l conduci citiva km indiferent de motorizare, asa iti vei putea face o opinie cit de cit. Poti citi 1000 de aprecieri, pina nu o simti personal, nu valoreaza o ceapa degerata.

#17
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

 dan78rom, on 25 decembrie 2015 - 15:05, said:

Fiabilitatea motorului- ai primit raspuns, are probleme cu consumul de ulei.
Confort- sa fim seriosi, depinde de la om la om, si in cazul masinii asteia depinde ce echipare interioara are, la scaune nu difera doar tapiseria. Daca e confortabila pentru tine sau nu determini doar dupa ce pui fundu-n ea si faci niste km.
In rest are problemele specifice oricarui Passat din generatia aia. Oricum, e o masina rara pe strada, ma intreb de ce, ca passat clasic sint o groaza.
Cand zici VW deja e pleonasm sa zici ca consuma ulei. Bine inteles ca consuma ulei. Cine a mai auzit fe vw sa nu pape ulei?  Inclusiv benzinarele.

 bolo, on 25 decembrie 2015 - 15:17, said:

E rara pentru ca e considerabil mai scumpa decat un Passat normal si nu ofera nimic in plus.
Ce sa ofere in plus? Niste locuri pe bancheta din spate pentru cocosati, sau pozitia "capu' la cutie", daca ai peste 1.55m inaltime.

#18
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 dan78rom, on 25 decembrie 2015 - 15:27, said:

Singurul lucru obiectiv ar fi sa gasesti un cc, si sa-l conduci citiva km indiferent de motorizare, asa iti vei putea face o opinie cit de cit. Poti citi 1000 de aprecieri, pina nu o simti personal, nu valoreaza o ceapa degerata.
Asta as vrea si eu ,dar unde poti gasi unul ca sa fie sigur in mintile lui?Daca testez unul din piata cu 300.000km,la bord cu 100.000km,si face ca toti dracii,raman cu proasta impresie.De aia vroiam parerea cuiva care a condus unul exploatat corect.CC nu Passat normal,pentru ca asa pot spune si eu cuiva"de ce sa-ti iei Seat 1.4?E doar o Octavie mai mica.Ia-ti Audi!"Chit ca n-am condus decat una dintre ele

Edited by daniMMM, 25 December 2015 - 15:36.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate