Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan II 0.9 TCe
Last Updated: Feb 18 2024 10:26, Started by
DannyMC
, Dec 21 2015 19:12
·
11
#253
Posted 03 February 2017 - 20:22
Deoarece acum am vazut topicul tau, s-o stapinesti sanatos si fara alte "neplacute"!
Vad ca regreti ca nu ai pus pilot. Dupa ce iese din garantie, nu poti pune? Si mie imi place aceasta culoare dar as avea o intrebare: vara, nu ti se pare ca se incinge mai rau ca o culoare deschisa? Am avut mai multe masini, culori diferite. Acum am "blue dark magic" si se incinge mai rau ca a vecinului care-i alba, ambele parcate una linga alta. |
#254
Posted 03 February 2017 - 20:52
_R_A_D_U, on 03 februarie 2017 - 20:22, said:
Deoarece acum am vazut topicul tau, s-o stapinesti sanatos si fara alte "neplacute"! Vad ca regreti ca nu ai pus pilot. Dupa ce iese din garantie, nu poti pune? Si mie imi place aceasta culoare dar as avea o intrebare: vara, nu ti se pare ca se incinge mai rau ca o culoare deschisa? Am avut mai multe masini, culori diferite. Acum am "blue dark magic" si se incinge mai rau ca a vecinului care-i alba, ambele parcate una linga alta. Se "incinge" numai cand sta pe loc. Si doar tabla exterioara. In interior se "incing" la fel. |
#255
Posted 03 February 2017 - 21:03
Da, ai dreptate, pe loc si-n exterior ca-n interior, in mers, exista AC-ul...
|
#256
Posted 03 February 2017 - 21:15
_R_A_D_U, on 03 februarie 2017 - 20:22, said:
Vad ca regreti ca nu ai pus pilot. Dupa ce iese din garantie, nu poti pune? _R_A_D_U, on 03 februarie 2017 - 20:22, said:
Si mie imi place aceasta culoare dar as avea o intrebare: vara, nu ti se pare ca se incinge mai rau ca o culoare deschisa? Am avut mai multe masini, culori diferite. Acum am "blue dark magic" si se incinge mai rau ca a vecinului care-i alba, ambele parcate una linga alta. Edited by DannyMC, 03 February 2017 - 21:26. |
#257
Posted 03 February 2017 - 21:28
Pilotul e bun la deplasari lungi, in special in tranzit, in localitati rurale, unde rutiera te pindeste in locuri unde nici nu gindesti. Mi-am furat-o, cu semn lasat mai jos si "mascat" de o masina cit sa nu fie vizibil, la iesirea din Alexandria (bine, asta nu-i rurala) spre Bucuresti.
Referitor la culori, alb, gri, crem parca nu se incing si nici zgiraiturile si praful nu se observa asa cum e la negru.. |
#258
Posted 04 February 2017 - 09:26
_R_A_D_U, on 03 februarie 2017 - 21:28, said:
Pilotul e bun la deplasari lungi, in special in tranzit, in localitati rurale, unde rutiera te pindeste in locuri unde nici nu gindesti. Mi-am furat-o, cu semn lasat mai jos si "mascat" de o masina cit sa nu fie vizibil, la iesirea din Alexandria (bine, asta nu-i rurala) spre Bucuresti. Referitor la culori, alb, gri, crem parca nu se incing si nici zgiraiturile si praful nu se observa asa cum e la negru.. Nevasta-mea a luat crem. Eu, neagra Stai sa le fac o poza ca tocmai le-am spalat manca-le-ar tata pe ele... Poza la 2 jumate, noaptea, E cronica "buala" La a mea se vede orice. A nevestei? Dracu si pentru sare iti trebuie lupa Attached Files |
#259
Posted 21 February 2017 - 20:40
O cifra interesanta pe odometru si o fotografie dupa bãiţã!
20170221_163920-01.jpeg 209.67K 112 downloads 20170221_164234_HDR-01.jpeg 335.67K 116 downloads Edited by DannyMC, 21 February 2017 - 21:00. |
#260
Posted 21 February 2017 - 20:44
Stai bre, ca m-am sucit, m-am invirtit si nu pricepeam ... De ce dracu nu ai "esplicat", asa ca la prosti, ca ai pus poza cu curu-n sus? Kilometri fara numar! Si fara neplacute!
***Eram gata sa-ti bat si tie obrazu' ca n-ai mai pus poze cam de multicel... |
#261
Posted 21 February 2017 - 20:46
Am editat! Am vazut dupa ce am pus-o ca s-a incarcat pe dos!
P.S. Multumesc pentru urari! |
#262
Posted 22 February 2017 - 17:31
Odata cu postarea ta recenta, am descoperit acest topic. Chiar daca este cam tarziu, te felicit pentru alegere si-ti doresc cati mai multi kilometri fara incidente.
In alta ordine de idei, sunt foarte interesat de motorul acesta 0,9TCe si sunt curios cum s-a comportat pana acum. Nu este doar simpla curiozitate, de cateva luni tot caut o masina noua si nu pot sa ma hotarasc, pur si simplu din cauza bugetului.Acum analizez un Sandero Stepway Prestige cu Easy-R. Zilele acestea poate voi deschide un topic pentru a culege cat mai multe pareri despre aceasta masina. Daca poti sa-mi oferi cateva impresii despre motor, iti raman recunoscator. |
|
#263
Posted 22 February 2017 - 18:05
Multumesc pentru urari! Pot sa-ti spun ca se comporta ireprosabil, eu sunt multumit de comportamentul dinamic al masinii, chiar nu am avut nici o clipa senzatia ca nu pot sa fac vreo manevra din cauza ca nu ma ajuta motorul! E mai placut de condus fata de un aspirat de putere identica al unui amic pe care l-am condus sporadic, si-mi place ca nu-si schimba semnificativ comportamentul in functie de incarcarea masinii!
Era bine daca ii optimizau cuplul si in plaja de turatii joase unde se simte cam fara vlaga, probabil turbina nu face suficient boost la turatie mica. Invie insa peste 2000 rpm si se tine bine pana pe la 5000! Bine, la mers constant poti merge linistit cu 1500 rpm, nu protesteaza in nici un fel. Daca ai rabdare sa citesti jurnalul sigur gasesti ceva ce am omis acum! |
#264
Posted 22 February 2017 - 19:07
@DannyMC @gabrieln2016 la E6 probabil au schimbat destul de mult maparea. A mea are 90% din cuplu de la 1500 rpm. Din cate imi aduc eu aminte, la E5 90% cuplu era pe la 1700 rpm...poate de asta. La 60 Km/h deja ea indica sa schimbi a V-a (pica la 1500 rpm). Adevarat...daca mergi constant...nu are nici o treaba...se simte bine motorasul...cat timp nu accelerezi. Dar la mers in oras ...plaja 1500-2000 rpm este suficienta sa se descurce rezonabil in toate situatiile
Si ca informatie suplimentara despre motorul asta: Din 20 ianuarie pana in 21 februarie, aprox 550 km parcursi, consum mediu 8%. In conditiile in care a fost iarna...si am stat destul de mult cu motorul pornit. Si inca un aspect observat...nu prea-i incantat sub 0 grade afara. Adica, el merge super ok...doar ca are un consum considerabil mai mare (10-10.5% in TM in perioada sub 0 grade...si 7.5-8% cand este peste 0 grade. Discutam de circulatie exclusiv oras...si preponderent in zonele aglomerate) @DannyMC masina ta este c S&S? |
#265
Posted 22 February 2017 - 19:16
Euro 5 nu are S&S.
Se prea poate sa fi umblat la harta de injectie, de aici si castigul de cuplu si mutarea spre turatii mai joase pentru E6. Nu mi se pare sa fie mai "insetat" pe frig,am fix 8 la suta pe cinci sute si ceva de km facuti urban in perioada mai rece. Edited by DannyMC, 22 February 2017 - 19:42. |
#266
Posted 22 February 2017 - 19:51
Mdea...poate asta sa fie reversul medaliei la E6. Este oleaca cam friguros.
|
#267
Posted 22 February 2017 - 21:05
Am citit undeva, nu mai retin unde, ca la temperaturi scazute pe drumuri scurte neavand timp sa se incalzeasca turbina nu functioneaza la parametri nominali. Intr-o alta ordine de idei, cum se comporta in plaja 1200-1500, este o plaja in care personal merg cam 70% din timp in urban cu aspiratul si sunt curios.
|
|
#268
Posted 22 February 2017 - 21:16
Nu stiu ce sa zic despre asta cu incalzirea turbinei! Turbina se incalzeste oricum de la gazele de evacuare si nu vad care ar fi relevanta acestui fapt pentru functionarea motorului.
Dupa cum scriam mai sus, in conditiile in care nu ii ceri acceleratii poti merge si cu 1500. Eu insa nu reusesc in oras sa merg in stilul asta, de obicei merg in plaja 2000- 2500! Edited by DannyMC, 22 February 2017 - 21:20. |
#269
Posted 22 February 2017 - 21:19
drumul meu are aprox 7.5Km si dureaza aprox 30 min. Deci are timp sa se incalzeasca Bine, mergand prin timisoara, unde viteza medie este de 15Km/h...(15.4 am acum).
La 1200 rpm...doar in tra I-a si a II-a. In a III-a este putin cam lesinat (totusi, este un motor de 899 cmc...fara o supra alimentare mai serioasa este o lesinatura de motor)...acolo undeva pe la 1300-1400 rpm minim. In tr IV-a sub 1500 rpm? No way...se taraste rau. Totusi este un motor mic...deci si este destul de economic. Ca fapt divers, in TM, luna iulie, am avut zile in care consumul mediu era de 6.5% cu tot cu clima. Cel mai putin am vazut intr-o sambata dimineata (traversand orasul): 5.3% Dar astea sunt situatii extreme. @DannyMC Eu in oras nu depasesc 2500 rpm (de regula schimb undeva la 2300-2400)...dar nu scad sub 1500. Dar daca trebuie sa printez...fara probleme o duc in 5000 rpm Asta-mi place la motorasul asta...se comporta foarte ok la turatii mici. Cam cum se comporta vechea mea masina de 1.4 in plaja 2300-3500 rpm Edited by bolovan, 22 February 2017 - 21:19. |
#270
Posted 22 February 2017 - 21:24
Eu asa m-am obisnuit, de regula la maxim 1500rpm, oricum mai mult te tarasti prin oras decat mergi si nu vad rostul accelerarilor si franelor, adica ce sens are sa o urc in 2500 sa schimb viteza si sa pun frana, mai bine merg constant.Va fi interesant cum se comporta cu easy-r motorasul , poate fi o varianta pentru oras.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users