Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan II 0.9 TCe
Last Updated: Feb 18 2024 10:26, Started by
DannyMC
, Dec 21 2015 19:12
·
11
#289
Posted 08 March 2017 - 21:46
Tsunnnami vorbeste despre diferentele dintre kilometrajul (odometrul) masinii si distanta reala parcursa, masurata cu GPS, in ideea ca odometrul masinii contorizeaza mai multi km decat real rezultand un consum mai mic! Am verificat deja si diferentele sunt irelevante.
Edited by DannyMC, 08 March 2017 - 21:48. |
#290
Posted 08 March 2017 - 21:51
Diferenta este de 4Km/h Cam la toate este asa. Sunt curios sa umflu la 2.3 atm...si sa vad cat este diferenta Doar pt test...am sa fac asta cand am sa am timp.
|
#292
Posted 08 March 2017 - 22:18
Mai mult, scuze, sunt norme europene. N-au voie sa arate mai putin decat viteza reala...dar nici mai mult de ceva de genul 10%+4km/h daca-mi aduc aminte bine.
Iar cel de pe Logan II arata cu aprox 4Km mai mult decat viteza reala. Short storry Masina iti arata ca ai parcurs 260 km cu 12.5L...adica 4.8% In realitate ai parcrus 250 (presupunand ca ai mers cu viteza constanta)...adica 5%. SI de aici apar diferentele. P.S. Situatia asta o gasesti la Dacia, Renault, VW, Merceses, Bugatti, trabant..si cam la tot ce se vinde in EU. SIgur exista undeva pe net scris. Ah...si o mica specificatie, posibil ca kilometrajul (odometru) sa fie mai precis de atat in masurarea distantei ("ceasul" din bord este totusi in esenta de regula o componenta mecanica...care adauga si aia tolerante...chiar mari in timp) Edited by bolovan, 08 March 2017 - 22:22. |
#293
Posted 09 March 2017 - 02:39
#294
Posted 09 March 2017 - 05:19
bolovan, on 08 martie 2017 - 21:27, said:
Tsunnnami huh? Adica? Cum sa etalonezi? Asta-i din categoria "Cum o inveti asa o ai" sau alte mituri urbane? Scuze semul intrebarii...de fapt era exclamarii Sa stii care e deviatia de la masuratoarea reala A mea are 1.942% eroarea pe minus, adica imi masoara mai putin decat fac in realitate. Asta inseamna ca la un consum de 7L/100km in realitate am 6.87% Si tot asta mai inseamna ca daca vand masina cu 100,000mile in realitate am aproape 102,000mile Daca vrei sa inveti ceva, okay, daca vrei sa faci pe desteptul, nu ma intereseaza DannyMC, on 08 martie 2017 - 21:38, said:
Kilometrajul este foarte aproape de realitate! Parca am mai discutat noi chestia asta mai demult! Diferenta e chiar nesemnificativa! Vitezometrul indica cu vreo 4km/h mai putin decat GPS-ul. Am masurat pr bord 937mi (si am oprit exact cand a trecut de la 936 la 937 sa micsorez eroarea de masurare si pe GPS 955.2mile bolovan, on 08 martie 2017 - 21:42, said:
DannyMC...asta-i din categoria "Legede Urbane". Da, kilometrajul are o variante...care tine de umflarea pneului si de uzura lui. Dar nu este semnificativa. Nu numai de umflarea pneului. Nu este semnificativa, dar unii nebuni vor sa stie cat este. Cand am fost in tara la Meganul 2, era procentual, la Meganul 3,de la 60km/h la 210km/h era o valoare constanta, parca 6km/h imi arata mai mult DannyMC, on 08 martie 2017 - 21:46, said:
Tsunnnami vorbeste despre diferentele dintre kilometrajul (odometrul) masinii si distanta reala parcursa, masurata cu GPS, in ideea ca odometrul masinii contorizeaza mai multi km decat real rezultand un consum mai mic! Am verificat deja si diferentele sunt irelevante. Corect. 2% e la mine am masurat mai sus, la voi e posibil sa fie mai mult. bolovan, on 08 martie 2017 - 21:51, said:
Diferenta este de 4Km/h Cam la toate este asa. Sunt curios sa umflu la 2.3 atm...si sa vad cat este diferenta Doar pt test...am sa fac asta cand am sa am timp. |
#295
Posted 09 March 2017 - 08:05
Tsunnnami daca iti arata in minus, in seamna ca n-ai cauciucuriile care trebuie
La Logan II este de 4km in plus. Si este constanta (dupa aprox 40-50Km/h)...iar sub viteza aia diferenta este putin mai mica. Asta la ceasul ce indica pe bord. La kilometraj...diferenta este si mai mica (am pus asta dimineata ELM-ul in masina...si am citit viteza raportata de ECU. Arata cu aprox 1-2 Km/h mai putin decat imi arata vitezometrul in bord)...deci este destul de precisa masuratoarea |
#296
Posted 09 March 2017 - 13:00
bolovan, on 09 martie 2017 - 08:05, said:
Tsunnnami daca iti arata in minus, in seamna ca n-ai cauciucuriile care trebuie La Logan II este de 4km in plus. Si este constanta (dupa aprox 40-50Km/h)...iar sub viteza aia diferenta este putin mai mica. Asta la ceasul ce indica pe bord. La kilometraj...diferenta este si mai mica (am pus asta dimineata ELM-ul in masina...si am citit viteza raportata de ECU. Arata cu aprox 1-2 Km/h mai putin decat imi arata vitezometrul in bord)...deci este destul de precisa masuratoarea Daca ai cruise control, atunci poti spune precis care e diferenta la viteze, daca nu, nu ai cum sa faci masuratoarea precis. Nu stiu ce e ala ELM La kilometraj nu iti ajunge 10km sa-ti dai seama de eroare Am cauciucurile si rotile care trebuie |
#297
Posted 09 March 2017 - 13:13
Si fara CC poti spune destul de precis (bine...am CC)
ELM este un daptor OBD Ca sa-ti dai seama de eroare, poti instala o aplicatie gen Ulysse Speedometer ...parcurgi 250Km (sau 950 cazul meu)...Dar stai linistit...si in 10 Km iti dai seama daca-i o abatere semnificativa (aka mai mult de 200m) P.S. Doar ca info: cea mai precisa masuratoare a fost pe 110Km...in bord si 108Km pe GPS. Daca cumva treci printre munit/vai/defileu etc...masuratoarea cu GPS nu ma ieste exacta. Nu de alta, dar de exemplu, pe un GPS ...mergand printr-un defileu...am vazut viteza colosala de 1100Km/h. Si asta-i din casuza ecoului (nu doar sunetele au ecou) |
#298
Posted 09 March 2017 - 13:41
Stiu la ce te referi. Nu am defileuri p-aici
Masuratoarea are sens Dupa ce faci etalonarea, cu gazul luat de la plin la plin la aceeasi pompa iti poti da seama de consum. |
|
#299
Posted 09 March 2017 - 13:44
Nu exista etalonare. Any way. Cu cazul luat de la pompa faci o masuratoare aproximativ relativa cu un grad de precizie aproximativ relativ. Abaterea permisa la masurarea pompei este mai mare decat la vitezometru . Plus ca unele pompe teleporteaza benzina in rezervor (am patit de multe ori sa bag furtunul...trag de maneta...si instantaneu sa vad 4-5L bagat in rezervor...undeva sub 200ms)
|
#301
Posted 09 March 2017 - 15:25
farausername rezervorul de Logan chiar are 62L. 50+12L spatiu de expansiune in caz de accident.
In schimb...eu am reusit performanta sa bag intr-o benzinarie de langa constanta 50L...in conditiile in care mai aveam pe putin 15L in rezervor (veneam spre TM si n-am mai vrut sa ma opresc). Si nu am baga fortat, am bagat normal, la al treilea click. Probabil daca ma chinuiam, mai bagam inca 10-15L...si iote ca aveam un total de 80L intr-un rezervor de 62 |
#302
Posted 08 April 2017 - 16:26
Am trecut astazi Loganul pe cauciucuri de vara! Din nou, am castigat o ora de miscare si banii pe care nu i-am dat la service!
Discurile arata bine, s-au subtiat doar cu 0.5 mm si uzura este uniforma, iar placutele au suficienta "carne" ! Stiu, nu am prea multi kilometri, dar eram curios sa vad pentru ca am citit pe forumul monomarca despre posesori care au schimbat discuri si placute in jur de 20k de km! ODO 15500 20170408_115748.jpg 212.94K 84 downloads 20170408_103129.jpg 252.53K 78 downloads |
#303
Posted 08 May 2017 - 19:27
Pentru ca va expira in curand, am cerut azi oferta pentru polita CASCO de la brokerul RCI. Din cei trei asiguratori am ales Allianz pentru ca au oferta cea mai avantajoasa si cea mai buna valoare de asigurare! Mai exact 239 euro pentru o polita cu toate riscurile acoperita fara fransiza. Bonus, pentru ca RCA-ul este tot la Allianz, polita este valabila si in afara tarii fara costuri suplimentare!
In alta ordine de idei, saptamana trecuta am fost intr-o vizita la rude, ocazie cu care am facut si o excursie prin zona Orsova-Clisura Dunarii-Cascada Bigar. Zona e superba, calitatea drumului este intre excelent si daramat, dar cel prost e intr-un procent destul de redus! O placere si de condus si de admirat! In total am parcurs ~1100 km cu 61,2 l si 58,6 km/h v. medie. 20170430_184308.jpg 137.75K 44 downloads 20170430_184357.jpg 148.46K 43 downloads 20170430_184313.jpg 128.99K 42 downloads Am fost trei adulti, un copil si pork-bagajul umplut in stil tetris! Edited by DannyMC, 08 May 2017 - 19:31. |
|
#304
Posted 08 May 2017 - 19:32
Bucuresti - bac Ostrov
am facut plinul pana la primul plesnit al pistolului la pompa Am mers lejer , cand am ajuns la bac aveam 910 km autonomie Attached Files |
#305
Posted 08 May 2017 - 20:02
DannyMC, on 08 mai 2017 - 19:27, said:
239 euro pentru o polita cu toate riscurile acoperita fara fransiza. Cascada Bigar. Prin zona aia am tot spus ca ajungem cand aveam dusterul; n-am reusit dar poate ne ies pasentele acum cu cea noua, mai ales ca si junioara s-a facut nitel mai mare. |
#306
Posted 08 May 2017 - 20:05
Suma asigurata este ~7600 euro. Valoarea a scazut cam cu 25% fata de momentul cumpararii!
Cat despre Bigar; sincer sa fiu mie mi-a placut mai mult drumul pana acolo, decat cascada in sine! Mi se pare "highly overrated", vorba francezului! Era destul de aglomerat si nu era week-end, in jurul cascadei erau tot felul de chestii "amenajari" care fura mult din farmecul natural! Edited by DannyMC, 08 May 2017 - 20:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users