Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
"Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati...
#37
Posted 06 December 2015 - 01:46
gabicen, on 05 decembrie 2015 - 22:45, said:
Incerc sa ma incadrez cu plata dar totusi nu-mi functioneaza telefonul la mai mult de 36 de ore de la plata. gabicen, on 05 decembrie 2015 - 22:45, said:
Mai am o nedumerire: de ce cereti banii inainte, ca curvele, inainte de prestarea unui serviciu? De ce imi emiteti pe 18 noiembrie factura de plata pentru viitoare servicii prestate de voi in decembrie si de ce nu emiteti factura pe decembrie in luna ianuarie, dupa ce ati prestat servicile? gabicen, on 05 decembrie 2015 - 22:45, said:
Presupunand ca esti angajat digi/rds: de ce nu am semnal pe telefonul digi la 20km sud de Bucuresti, in zona podului peste Arges? Primesc cumva o reducere la abonament (cu scuzele de rigoare a furnizorului de telefonie mobila) fiindca nu pot folosi abonamentul/telefonul in acea zona? Edited by bogdan_popescu, 06 December 2015 - 01:46. |
#38
Posted 06 December 2015 - 01:55
pentru zonele cu semnal slab sau deloc, trebuie sa se conecteze telefonul automat pe roaming Vodafone
Rezultand ca nici Vodafone nu are semnal in zona? Pt. reclamatie ati incercat dupa ora 22-23? poate atunci nu mai sunt asa ocupati. Edited by johny 69, 06 December 2015 - 01:57. |
#39
Posted 06 December 2015 - 07:55
Cand ai peste 40 de zile la dispozitie pentru a plati o factura si nu te grabesti sa o faci, nu prea mai ai dreptul sa comentezi ca operatrul nu e ... punctual. Primesti pe mail factura, primesti si SMS, mai mult de atat ce sa faca RDS-ul, sa vina acasa dupa bani? Daca plateai la timp nu mai era nici un subiect de discutie. Oricum, de platit se plateste in sedii, cozi nu am mai vazut de un an, si e mai sigur decat prin alte mijloace, cel putin in Romania.
Apropo, e destul de tendentioasa afirmatia ca ti-ai platit factura cu intarziere de 4 zile. Daca era de la emitere, era ceva, dar cum intre emitere si scadenta e o perioada mare, nu mai e corecta formularea. |
#40
Posted 06 December 2015 - 09:42
bogdan_popescu, on 06 decembrie 2015 - 01:46, said: pentru zonele cu semnal slab sau deloc, trebuie sa se conecteze telefonul automat pe roaming Vodafone. Doar pentru semnal DELOC, nu si pentru semnal slab. In rest, am asteptat la viata mea pe fir cate 10 - 20 de minute si la Orange, si la Connex - Vodafone, si la Cosmote. Si la UPC. Stiu sigur ca am asteptat o data 30 de minute, dar nu mai stiu la cine. Asa ca 4 minute e o gluma. Singurii care par ca preiau apelurile imediat sunt ING. Pentru initiator, nu contest faptul ca sunt niste probleme la Digi si ca e neplacut sa astepti pe fir, dar: 1. oricat de cinic ar suna, cand platesti cativa euro pe luna nu te poti astepta la servicii premium. Da, am avut o perioada in care eram client Gold (parca) la Orange si eram preluat imediat cum sunam. DAR aveam facturi de 60 + euro pe luna. Timp de muuuulte luni. Probabil ca si acum poti fi client Gold. Scoate banu'. 2. din proprie experienta iti spun ca orice call center e mai liber dimineata, pana in 10. Eu mereu sunam la 8 - 9 si era ok. Ca sa-ti faci o idee, uite aici incarcarea call center-ului UPC. E cam la fel la toti. 3. cum au mai zis si altii pe aici, ai o perioada nesimtit de mare (o luna jumate) in care iti poti plati factura la RDS. Plus, poti cere prelungire de plata (sau cum se cheama) daca nu ai bani atunci. Fara suparare, sa depasesti ditamai termenul de plata, sa nu anunti, sa ajungi in situatia de a ti se taia serviciile si sa te duci sa platesti unde vrei tu, dupa care sa ai pretentia ca problema sa se rezolve instant si sa nu ai nici rabdare sa astepti pe fir, mi se pare ipocrizie. Adica inainte sa-i acuzam pe altii de tot felul de chestii, hai sa ne uitam si-n gradina noastra, ca poate nu suntem perfecti. Si hai sa intelegem ca intr-o relatie cu o firma, ca si intr-o relatie cu o persoana, avem si obligatii, nu numai drepturi. In concluzie, daca tineai cont de cele 3 puncte de mai sus nu ajungeai nici in situatia de a ti se taia serviciile, nici nu pierdeai timpul deschizand topic-uri oarecum inutile pe Softpedia. Apropo, la cat timp ai pierdut cu forumul, daca lasai telefonul pe speaker langa tastatura, sigur iti raspundea cineva de la call center. |
#41
Posted 06 December 2015 - 10:10
iRunaway, on 06 decembrie 2015 - 09:42, said:
Doar pentru semnal DELOC, nu si pentru semnal slab. Edited by bogdan_popescu, 06 December 2015 - 10:11. |
#42
Posted 06 December 2015 - 10:40
sa lamurim o chestie, de la bun inceput: nu-s nici hater (desi as avea o tona de motive), nici fan (desi, la fel, as avea o tona de motive).
cred ca semnatura mea, arhicunoscuta de multi ani, spune totul. am digi mobil, il folosesc de-l iau dracii, le cunosc serviciile chiar mai bine decat proprii lor angajati (pe alocuri), asa ca...cred ca stiu ce spun. fix intamplator, am si tangenta cu domeniul asta, al procesatorilor de plati. hai sa-ti explic cum functioneaza, pe scurt: 1: exista doua categorii mari si late de plati. online si offline. 2: in categoria online (legatura directa intre serverele procesatorului de plati si cele ale destinatarului platii) intra Vodafone, mai nou si Enel, amenzile, biletele si inca vreo cateva posibilitati de plata mai restranse ca si acoperire, asigurari, roviniete, etc. platile efectuate catre destinatari din aceasta categorie sunt confirmate aproape instant, insa banii vor intra in contul destinatarului si vor fi scazuti din partida clientului in 48h lucratoare. 3: in categoria offline (inregistrari de plati pe baza de fisiere trimise zilnic, in zilele lucratoare, la inceputul fiecarei zile pentru ziua anterioara) intra mai toti destinatarii, mai putin cei de mai sus. inclusiv RDS, UPC, Orange, etc., unii din astia asteaptand inclusiv confirmarea virarii banilor in contul lor, pentru ca abia apoi sa recunoasca plata. exceptia la regulile de mai sus sunt reincarcarile prepay si platile online (PaySafeCard si alte dracii bazate pe cod de reincarcare). astea se proceseaza instant. sper ca am explicat pe intelesul tuturor. deci, daca unu' a uitat sa plateasca factura la timp, are doua variante: fie se duce direct la emitentul facturii sa-i dea banii in casieriile proprii, cunoscut fiind faptul ca plata se aloca instant pe cont (doar e bucataria lor interna, ce dracu'), ori daca nu poate face asta (poate e in weekend si e inchis, poate e departe, etc.) plateste in alta parte si din nou, sunt posibile doua variante: suna si confirma plata si este reconectat daca se gaseste intelegere sau asteapta pana ii ajung banii pe partida. gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:56, said:
la 36 de ore de la plata facturii telefonul este inca blocat. gabicen, on 06 decembrie 2015 - 01:24, said:
Revenim la topic: de ce, cand sunam la RCS/RDS robotul zice zeci de minute in sir "ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati"? - in weekend sunt mai putini oameni pe tura. valabil in orice callcenter vrei tu. - din aia care sunt, si asa putini, unii mai sunt si in pauze. beau cafele si mai trag cateva tigari, perfect legal si prevazut in CM, pe banii clientilor. gabicen, on 05 decembrie 2015 - 22:45, said:
Mai am o nedumerire: de ce cereti banii inainte, ca curvele, inainte de prestarea unui serviciu? De ce imi emiteti pe 18 noiembrie factura de plata pentru viitoare servicii prestate de voi in decembrie si de ce nu emiteti factura pe decembrie in luna ianuarie, dupa ce ati prestat servicile? acorda un termen cat mai mare pentru plata. ia spune-mi, la Vodafone cum e daca nu-ti platesti factura in alea doua saptamani? sau la curent in 40 de zile? daca la RDS nici 45 de zile, fara penalitati, nu va ajung, apoi... andreic, on 05 decembrie 2015 - 22:11, said:
De regula da, insa unii mai pot sa fie in pauza etc... Ciubex, on 05 decembrie 2015 - 22:11, said:
Nu exista lista de asteptare, ti se inchide apelul pur si simplu. de asteptare, se duce dracu', indiferent ca-i ISDN PRA, VoIP sau ce solutie se mai alege. sa vezi ce misto e cand o linie d-asta de acces e pusa-n genunchi...nu mai faci nici outbound si iti crapa centrala-n doua de n-o mai reinvii decat cu un reset. OutOfMind, on 05 decembrie 2015 - 22:12, said:
Let me get this straight: ai avut cam 45+4 zile in care nu ai avut chef sa platesti factura, iar acum te plangi ca nu ti-au ridicat restrictia in 24 de ore, in weekend? Ciubex, on 06 decembrie 2015 - 00:15, said:
Din pacate ai platit printr-un operator/procesator independent de RDS, pana aceia nu o sa vireze banii celor de la RDS, cei de la RDS nu o sa vada operatiunea de transfer. bogdan_popescu, on 06 decembrie 2015 - 01:46, said:
la plata cu cardul din digicare iti dadeau drumul in maxim 2 ore, stiu prieteni la care le-a dat drumul in jumatate de ora de la plata. lucifer76, on 06 decembrie 2015 - 07:55, said:
Cand ai peste 40 de zile la dispozitie pentru a plati o factura si nu te grabesti sa o faci, nu prea mai ai dreptul sa comentezi ca operatrul nu e ... punctual. sau 48h pentru deconectarile fizice (cablu tv). @lex404: aha...bun...deci...aaa...cum se face ca la telekom am asteptat 24 de minute sa imi fie preluat apelul? sau ca puteam sa aleg optiunea de call back, urmand sa fiu apelat "peste mai mult de o ora" (ca sa citez robotul lor)? si astia sunt ieftini sau cum? @internetmax: sper ca le-am explicat eu si pe cele ale platilor efectuate prin terti sper ca am si reusit. nu-s nici adorator, nici diplome de Oxford n-am. Edited by dygey, 06 December 2015 - 11:02. |
#43
Posted 06 December 2015 - 10:46
gabicen, on 05 decembrie 2015 - 22:45, said:
Mai am o nedumerire: de ce cereti banii inainte, ca curvele, inainte de prestarea unui serviciu? De ce imi emiteti pe 18 noiembrie factura de plata pentru viitoare servicii prestate de voi in decembrie si de ce nu emiteti factura pe decembrie in luna ianuarie, dupa ce ati prestat servicile? Nimeni nu te pune sa platesti inainte. Factura emisa pe 18 noiembrie (ce in mod normal ajunge in cutia postala pe la sfarsitul lui noiembrie - inceputul lui decembrie) o poti plati pana in ultima zi lucratoare din decembrie. Aceasta factura include abonamentul pentru decembrie si convorbirile pentru 18 octombrie - 18 noiembrie. Deci, din contra, la Digi platesti convorbirile cu vreo 45 zile intarziere, in niciun caz inainte! |
#44
Posted 06 December 2015 - 10:46
gabicen, on 06 decembrie 2015 - 01:24, said:
Vineri am platit facturi la enel, vodafone si rcs/rds ca de obicei, la magazinul din coltul strazii. Vodafone mi-a trimis (in vreo 30 minute) un mesaj de multumire prin SMS prin care confirma plata facturii si ca au primit banii in cont. Digi mobil a trimis spre seara un SMS in care zicea ca nu am platit factura si ca nu mai pot folosi telefonul mobil.. Dacă stai la bloc, poți încerca să iei legătura prin serviciul "telefum", vei avea nevoie de iască, lemne și o pătură. Succes! Attached FilesEdited by benis, 06 December 2015 - 10:57. |
#45
Posted 06 December 2015 - 10:47
De exemplu, la E-On am termen de plata vreo 15 zile de la emiterea facturii, iar aceasta imi ajunge in posta in 13-14 zile de la emitere.
|
#46
Posted 06 December 2015 - 11:14
bobo666, on 06 decembrie 2015 - 10:47, said:
De exemplu, la E-On am termen de plata vreo 15 zile de la emiterea facturii, iar aceasta imi ajunge in posta in 13-14 zile de la emitere. |
|
#47
Posted 06 December 2015 - 12:05
#48
Posted 06 December 2015 - 12:47
bobo666, on 06 decembrie 2015 - 10:47, said:
De exemplu, la E-On am termen de plata vreo 15 zile de la emiterea facturii, iar aceasta imi ajunge in posta in 13-14 zile de la emitere. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users