Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

"Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati...

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
@lex404
Te-am văzut și pe alt topic... Clar te-nvârți după un „off-topic” (aici e vorba de RCS&RDS, nu băga mortu`n casă)...Posted Image

Zici de granzi aici? Blasfemie!!!!!!!!!!!!Posted Image

Edited by internetmax, 05 December 2015 - 22:12.


#20
OutOfMind

OutOfMind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 04.06.2012
Let me get this straight:  ai avut cam 45+4 zile in care nu ai avut chef sa platesti factura, iar acum te plangi ca nu ti-au ridicat restrictia in 24 de ore, in weekend?
Pai vezi daca nu-ti achiti datoriile, cum dracu mai ai pretentia sa aiba servicii de calitate?

#21
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
daca plateai la timp aveau si ei bani sa-l plateasca pe ala care sa-ti raspunda la telefon cand suni :))

#22
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Fix asta e problema... Terminăm o dată cu aberațiile? Eu plătesc anticipat, la fel ca mulți alții, și e la fel.

#23
demafly

demafly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 07.08.2010
Sa inteleg mai bine, ai inchis telefonul dupa 4 minute ?!
Ai vrea sa fie un operator pentru fiecare client care suna ?

#24
OutOfMind

OutOfMind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 04.06.2012
Eu vorbeam de cazul de fata, dar tu explica-ne daca tii neaparat cum iti platesti tu (si multi altii) factura "anticipat".

@denis97denis   I-a fost frica sa nu faca cost suplimentar la abonamentul ala imens.Posted Image

Edited by OutOfMind, 05 December 2015 - 22:34.


#25
aschiuta

aschiuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 959
  • Înscris: 24.06.2004
Am deschis 2 sesizari in ultima luna la RDS prin my account si m-au sunat dupa maxim 5 minute sa imi ofere detalii.. Au fost foarte profi...

#26
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
De obicei la sesizarile legate de internetul fix se remediaza problema destul de rapid eu asa am observat.
Te una in maxim 1 ora de la plasarea sesizarii si iti cer informatii+verificari dupa care problema se rezolva rapid.
La sesizarile catre digi mobil dureaza ceva timp.

#27
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
+3 mil. abonati, preturi minime... nicio surpriza...

#28
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006

View PostCiubex, on 05 decembrie 2015 - 22:11, said:

Totusi, data viitoare, incearca sa te incadrezi cu plata in cele 30/31 + 12/13 zile de la emiterea facturii. Spre exeplu pe 18.11.2015 a fost emisa factura ce are scadenta pe 31.12.2015.

Incerc sa ma incadrez cu plata dar totusi nu-mi functioneaza telefonul la mai mult de 36 de ore de la plata.
Daca aveti alte variante/numere de apel/email pentru confirmarea platii de ce nu le scrieti pe factura. Acum pe factura scrie: telefon informatii 031 400 4400 si la acest numar "toti operatorii nostrii sunt ocupati".
==========

Mai am o nedumerire: de ce cereti banii inainte, ca curvele, inainte de prestarea unui serviciu?
De ce imi emiteti pe 18 noiembrie factura de plata pentru viitoare servicii prestate de voi in decembrie si de ce nu emiteti factura pe decembrie in luna ianuarie, dupa ce ati prestat servicile?
===

Presupunand ca esti angajat digi/rds: de ce nu am semnal pe telefonul digi la 20km sud de Bucuresti, in zona podului peste Arges?
Primesc cumva o reducere la abonament (cu scuzele de rigoare a furnizorului de telefonie mobila) fiindca nu pot folosi abonamentul/telefonul in acea zona?

#29
AdiFCD

AdiFCD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,309
  • Înscris: 23.12.2008

View Postlex404, on 05 decembrie 2015 - 22:06, said:

Eu sun de pe Vodafone în Germania Posted Image am 200 de minute pe mobil, îmi ajung. În condițiile în care toată lumea are skype și line
Ma faci sa rad. Unii se plangeau pe aici ca de ce sunt limitati la doar 3000 de minute internationale...
Azi am incercat sa sun pe cineva in jud. Alba, abonat Vodafone, ghici ce: 7 ore a fost reteaua cazuta. Daca nu ma crezi, poti sa citesti comentariile de pe pagina lor de Facebook. Foarte curios, nimeni nu a zis nimic de asta pe Softpedia.  Daca era reteaua Digi picata timp de 7 ore, se scriau zeci de pagini pe topicul dedicat.

View PostCiubex, on 05 decembrie 2015 - 22:11, said:

Nu exista lista de asteptare
Te inseli Posted Image

View Postinternetmax, on 05 decembrie 2015 - 22:12, said:

@lex404
Te-am văzut și pe alt topic... Clar te-nvârți după un „off-topic” (aici e vorba de RCS&RDS, nu băga mortu`n casă)...Posted Image

Zici de granzi aici? Blasfemie!!!!!!!!!!!!Posted Image
Zi si tu ceva interesant, macar o data in viata ta. A devenit o obsesie la tine sa razi de serviciile pe care si tu le folosesti, desi nu te obliga nimeni.

View PostOutOfMind, on 05 decembrie 2015 - 22:12, said:

Let me get this straight:  ai avut cam 45+4 zile in care nu ai avut chef sa platesti factura, iar acum te plangi ca nu ti-au ridicat restrictia in 24 de ore, in weekend?
Pai vezi daca nu-ti achiti datoriile, cum dracu mai ai pretentia sa aiba servicii de calitate?

Restrictia s-ar fi ridicat in maxim o ora daca platea intr-un punct Digi, unde alocarea platii se face instant.

#30
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Asta e oferta... Ce pot altceva să fac?

#31
OutOfMind

OutOfMind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 04.06.2012
Contractul l-ai citit, sau ai semnat ca primarul?Attached File  Capture.PNG   61.22K   84 downloads

#32
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
@AdiFCD, ai luat numai o parte din mesajul meu. Am scris acolo ca in momentul in care am sunat pentru o problema automat mi s-a inchis apelul. Erau prea multi care sunau, nu stiu, oricum, nu aveam cum sa astept pentru ca mi se inchidea apelul. De aceea... repet: nu exista in unele situatii nici o lista de asteptare.
Daca tu nu ai patit-o asta nu inseamna ca altii nu au patit-o.

@gabicen, totusi, oricat de mult ai vrea sa dai vina pe altii, situatia se datoreaza din cauza ta. Cei de la RDS sunt acoperit conform contractului sa-ti reia serviciile in 5 zile de la achitarea datoriilor fata de ei. Cum am scris, ai avut la dispozitie mai mult de o luna sa-ti platesti abonamentul. Daca ai probleme, poti solicita o amanare de plata inainte de termenul limita. E de asemenea foarte important, ca platile sa le faci direct lor, daca cumva ai platit prin transfer bancar sau altceva, abia in zilele lucratoare va fi procesata plata. Daca ai facut plata la ghiseu ar fi trebuit sa soliciti atunci redeschiderea serviciilor.
Daca-ti raspund obiectiv, nu inseamna ca lucrez la RDS.
Problemele cu telefoanele tale sunt legate de Allview, nu de RDS, RDS-ul ca si oricare alt operator mobil nu-ti ofera telefon in schimb pentru perioada in care ai in service un telefon. Mie la Cosmote si la Vodafone nu mi-au dat niciodata un telefon la schimb pentru perioada in care am avut telefoane in service-ul lor.
Acoperirea telefoniei DigiMobil ar fi trebuit sa stii ca-i defectuoasa de dinainte de a te muta la acest operator, din pacate nu poti reprosa operatorului ca nu-ti pune tie un stalp unde ai tu nevoie, daca nu-ti convine poti rezilia abonamentul, pentru faptul ca nu ai semnal unde ai tu nevoie, am impresia ca nu se platesc penalitati in asemenea cazuri.

Edited by Ciubex, 06 December 2015 - 00:12.


#33
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006

View PostOutOfMind, on 05 decembrie 2015 - 23:13, said:

Contractul l-ai citit, sau ai semnat ca primarul?Attachment Capture.PNG

Am semnat ca primarul fiindca nu ma apucam sa citesc marunt un contract advocatesc de n pagini cand in spatele meu, la rand, pentru incheiere contracte stateau si altii in picioare.

Cica reluarea servicilor se va face, dupa plata facturii la cererea beneficiarilor.


Pai asta am zis si eu la deschiderea topicului: unde naiba pot cere reluarea servicilor dupa plata facturii. Pe factura scrie un singur telefon  - informatii clienti (031 400 4400) la care zice robotul de vreo doua zile: "ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt sunt ocupati".

Trebuia sa ghicesc (sau sa deschid un subiect pe acest forum) ca sa aflu ca exista si alte numere de telefon sau adrese de mail pentru confirmarea platii la digi telefonie mobila?. De ce nu sunt scrise pe factura?

Presupun ca pe aici citesc si niste angajati de la digi mobil. Verificati daca factura 4236887x a fost platita prin payzone la userul ph1bb1ax. Daca da, a fost platita, dati-mi drumul la telefon mai dragilor de la digi  mobil.

Sau presupuneti ca fiecare abonat caruia i-ati "taiat"  telefonul mobil trebuie sa va contacteze direct prin numere de telefon/adrese de mail ascunse si si sa va roage frumos (cererea beneficiarilor) sa-i re-furnizati serviciul de telefonie mobila chiar daca au intrat banii in contul dvs.?
===

@ ciubex: cum naiba aia de la Vodafone imi confirma prin SMS plata unei facturi in termen de 15-30 minute si de ce celor de la digi mobil le trebuie vreo 5 zile ca sa-si dea seama ca le-au intrat banii in cont?
Au contabile care lucreaza ca in epoca de piatra  si bifeaza cu pixul extrasele de cont de la banca?
Sau este o manarie prin care digi mobil isi mai scade traficul de telefonie mobila pe repetoarele/celulele inchiriate de la altii?

Edited by gabicen, 06 December 2015 - 00:25.


#34
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Din pacate ai platit printr-un operator/procesator independent de RDS, pana aceia nu o sa vireze banii celor de la RDS, cei de la RDS nu o sa vada operatiunea de transfer.
Pe viitor considera sfatul meu de mai sus, il reiau, plateste-ti facturile la casieriile RDS sau online pe pagina Plata directă a facturii. In special, in cazurile de intarziere, plateste la casierii, astfel ai sa ceri pe loc ridicarea restrictiilor/reluarea serviciilor.
Platile in aceste doua moduri sunt vizibile la RDS mai repede.

Edited by Ciubex, 06 December 2015 - 00:17.


#35
AdiFCD

AdiFCD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,309
  • Înscris: 23.12.2008
gabicen - De unde stii tu ca au intrat banii in contul RDS? Unde ai facut plata?
In functie de modalitatea de plata, poate dura pana la 3 zile lucratoare pana le intra banii in cont!
Ai trimis dovada platii pe acele adrese de mail de pe prima pagina?

#36
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006

View PostCiubex, on 06 decembrie 2015 - 00:15, said:

Din pacate ai platit printr-un operator/procesator independent de RDS, pana aceia nu o sa vireze banii celor de la RDS, cei de la RDS nu o sa vada operatiunea de transfer.
Pe viitor considera sfatul meu de mai sus, il reiau, plateste-ti facturile la casieriile RDS sau online pe pagina Plata directă a facturii. In special, in cazurile de intarziere, plateste la casierii, astfel ai sa ceri pe loc ridicarea restrictiilor/reluarea serviciilor.
Platile in aceste doua moduri sunt vizibile la RDS mai repede.

Hai ma nea Ciubex, lasa-ma cu "din pacate ai platit printr-un operator/procesator independent de RDS".

Tot prin acelasi operator imi platesc de mult timp la inceputul lunii +/- ziua concreta de salariu primit si facturile la enel, rcs dar si la Vodafone.

Vineri am platit facturi la enel, vodafone si rcs/rds ca de obicei, la magazinul din coltul strazii.
Vodafone mi-a trimis (in vreo 30 minute) un mesaj de multumire prin SMS prin care confirma plata facturii si ca au primit banii in cont.
Digi mobil a trimis spre seara un SMS in care zicea ca nu am platit factura si ca nu mai pot folosi telefonul mobil..    

Acum ma intreb de ce naiba patronii de la RCS/RDS, care detin monopolul in zona, mi-au "taiat" numai telefonul mobil dar nu si internetul si televiziunea prin cablu. Fiindca factura neachitata la timp continea servicii de telefonie mobila, internet si televiziune digitala. Au considerat ei, in marinimia lor, ca pot supravietui fara telefonie mobila dar nu fara televiziune si internet?
===
Revenim la topic: de ce, cand sunam la RCS/RDS robotul zice zeci de minute in sir "ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati"?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate