Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
"Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati...
Last Updated: Dec 06 2015 12:47, Started by
gabicen
, Dec 05 2015 21:16
·
0
#1
Posted 05 December 2015 - 21:16
...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator"
Chiar toti operatorii lor sunt ocupati? Am sunat ieri la digi mobil/RDS, vineri, intre orele 17 si 19 de n-spe ori cu asteptare pentru a fi preluat de un operator timp de 3-4 minute/apel. Azi (sambata) am sunat iarasi de n-spe ori. Toti operatorii lor "sunt ocupati". Astia nu au bani pentru angajarea mai multor operatori? === De fapt sunam ieri si azi la rcs/rds ca sa-i anunt ca ieri dimineata mi-am platit (cu intarziere de 4 zile) factura scadenta iar ieri, dupa amiaza, am primit un SMS de la digi mobil prin care eram anuntat ca serviciul de telefonie mobila a fost suspendat pentru neplata facturii. Azi, dupa mai mult de 36 ore de la plata facturii, telefonul mobil Digi este inca blocat (nu pot da telefoane). Pentru comparatie: cand imi platesc factura la telefoanele Vodafone, in 15-30 minute primesc un SMS de la ei prin care imi confirma ca au primit de la mine banii pentru factura. Nu pot sa-i contactez prin telefon pentru confirmarea platii fiindca "Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati..." si nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site. Nu pot nici macar sa-i intreb daca mi-au dat banii inapoi pe abonament cand primul telefon cumparat de la ei (cu abonamentul) - un AllView a stat defect in service vreo saptamana si apoi a fost inlocuit gratis cu un alt model de telefon Allview. Al doilea telefon Allview s-a defectat dupa vreo luna si iarasi nu am putut folosi abonamentul de la digi mobil. Nu pot sa-i intreb nici de ce, la vreo 20km de Bucuresti (spre sud) telefonul meu digi nu are semnal. Astia de la digi/rds (sau cum se numesc) chiar au "toti operatorii ocupati"? Edited by gabicen, 05 December 2015 - 21:30. |
#2
Posted 05 December 2015 - 21:21
In medie, trebuie sa astepti 15 minute pentru a fi preluat de un operator.
Legat de deconectare, daca ai platit factura intr-un punct Digi, in maxim o ora ar fi trebuit sa sa ridice restrictia. |
#4
Posted 05 December 2015 - 21:23
La 3 euro/luna doar n-ai vrea sa raspunda ca la numerele alea cu 1euro/minut.
|
#5
Posted 05 December 2015 - 21:24
gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:16, said:
...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator" Chiar toti operatorii lor sunt ocupati? Am sunat ieri la digi mobil/RDS, vineri, intre orele 17 si 19 de n-spe ori cu asteptare pentru a fi preluat de un operator timp de 3-4 minute/apel. Azi (sambata) am sunat iarasi de n-spe ori. Toti operatorii lor "sunt ocupati". Astia nu au bani pentru angajarea mai multor operatori? === De fapt sunam ieri si azi la rcs/rds ca sa-i anunt ca ieri dimineata mi-am platit (cu intarziere de 4 zile) factura scadenta iar ieri, dupa amiaza am primit un SMS de la digi mobil prin care eram anuntat ca serviciul de telefonie mobila a fost suspendat pentru neplata facturii. Azi, dupa mai mult de 36 ore de la plata facturii, telefonul mobil Digi este inca blocat (nu pot da telefoane). Pentru comparatie: cand imi platesc factura la telefoanele Vodafone, in 15-30 minute primesc un SMS de la ei prin care imi confirma ca au primit de la mine banii pentru factura. Nu pot sa-i contactez prin telefon pentru confirmarea platii fiindca "Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati..." si nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site. Nu pot nici macar sa-i intreb daca mi-au dat banii inapoi pe abonament cand primul telefon cumparat de la ei (cu abonamentul) - un AllView a stat defect in service vreo saptamana si apoi a fost inlocuit gratis cu un alt model de telefon Allview. Al doilea telefon s-a defectat dupa vreo luna si iarasi nu am putut folosi abonamentul de la digi mobil. Nu pot sa-i intreb nici de ce, la vreo 20km de Bucuresti (spre sud) telefonul meu digi nu are semnal. Astia de la digi/rds (sau cum se numesc) chiar au "toti operatorii ocupati"? Acelasi mesaj este si cand accesezi call center: La Fantana......... *Oare este acelasi call center..........? Edited by xmanyacs77, 05 December 2015 - 21:45. |
#6
Posted 05 December 2015 - 21:25
Propun schimbarea titlului in mirajul "ieftin si bun": allview de la rcs&rds
|
#7
Posted 05 December 2015 - 21:31
#8
Posted 05 December 2015 - 21:37
gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:16, said:
...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator" Chiar toti operatorii lor sunt ocupati? Am sunat ieri la digi mobil/RDS, vineri, intre orele 17 si 19 de n-spe ori cu asteptare pentru a fi preluat de un operator timp de 3-4 minute/apel. Azi (sambata) am sunat iarasi de n-spe ori. Toti operatorii lor "sunt ocupati". Astia nu au bani pentru angajarea mai multor operatori? === De fapt sunam ieri si azi la rcs/rds ca sa-i anunt ca ieri dimineata mi-am platit (cu intarziere de 4 zile) factura scadenta iar ieri, dupa amiaza, am primit un SMS de la digi mobil prin care eram anuntat ca serviciul de telefonie mobila a fost suspendat pentru neplata facturii. Azi, dupa mai mult de 36 ore de la plata facturii, telefonul mobil Digi este inca blocat (nu pot da telefoane). Pentru comparatie: cand imi platesc factura la telefoanele Vodafone, in 15-30 minute primesc un SMS de la ei prin care imi confirma ca au primit de la mine banii pentru factura. Nu pot sa-i contactez prin telefon pentru confirmarea platii fiindca "Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati..." si nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site. Nu pot nici macar sa-i intreb daca mi-au dat banii inapoi pe abonament cand primul telefon cumparat de la ei (cu abonamentul) - un AllView a stat defect in service vreo saptamana si apoi a fost inlocuit gratis cu un alt model de telefon Allview. Al doilea telefon Allview s-a defectat dupa vreo luna si iarasi nu am putut folosi abonamentul de la digi mobil. Nu pot sa-i intreb nici de ce, la vreo 20km de Bucuresti (spre sud) telefonul meu digi nu are semnal. Astia de la digi/rds (sau cum se numesc) chiar au "toti operatorii ocupati"? |
#9
Posted 05 December 2015 - 21:38
Așa e de mai bine de un an la ei. La început erau cei mai prompți de pe piață, acuma serviciul mobil e o țeapă în sine. Păcat.
|
#10
Posted 05 December 2015 - 21:38
@initiator, stai să apară adoratorii RCS... Îți vor explica că n-ai înțeles „tainele buisinessului și telecomunicațiilor”.
N-ai școală pentru un astfel de serviciu atât de bun și ieftin. |
|
#11
Posted 05 December 2015 - 21:40
Trebuie sa stai cam 20 de minute pana te preia un operator, patesc mereu asa cand sunt la ei Probabil au putini angajati.
|
#13
Posted 05 December 2015 - 21:56
lex404, on 05 decembrie 2015 - 21:21, said:
face cat costa Ati vrut ieftin, ati primit Noi folosim doua abonamente Conex/Vodafone de prin 1998. Abonamentul la digi + rebut de telefon AllView platibil in rate l-am facut pentru a vorbi ieftin cu copilul aflat in Germania. Pe mine ma deranjeaza de fapt faptul ca isi cer scuze (cu robotul) zeci de minute fiindca "operatorii lor sunt ocupati" si fiindca la 36 de ore de la plata facturii telefonul este inca blocat. Cochetam cu ideea de a-mi muta la digi "telefonie mobila" numerele vechi de la Vodafone. Acum ma mai gandesc...(calitate servicii/interactiune clienti si acoperire semnal). Edited by gabicen, 05 December 2015 - 22:10. |
#14
Posted 05 December 2015 - 21:59
Nu trebuie sa suni de n ori. Trebuie sa astepti n minute. Daca inchizi si suni iar, ajungi iar ultimul pe lista de asteptare.
|
#15
Posted 05 December 2015 - 22:00
internetmax, on 05 decembrie 2015 - 21:38, said:
@initiator, stai să apară adoratorii RCS... Îți vor explica că n-ai înțeles „tainele buisinessului și telecomunicațiilor”. N-ai școală pentru un astfel de serviciu atât de bun și ieftin. Las' ca au aparut haterii primii. Mi-am luat floricelele si astept spectacolul... |
|
#16
Posted 05 December 2015 - 22:06
Eu sun de pe Vodafone în Germania am 200 de minute pe mobil, îmi ajung. În condițiile în care toată lumea are skype și line
|
#17
Posted 05 December 2015 - 22:11
#18
Posted 05 December 2015 - 22:11
Nu exista lista de asteptare, ti se inchide apelul pur si simplu.
Cel putin asa am patit saptamana asta cand am avut probleme cu internetul fix, cand am sunat la departamentul tehnic. Recomand pe cat posibil depunerea unei sesizari in scris, online: formular online. Pentru servicii legate de DigiMobil exista doua numere de telefon la care se poate apela: 1. din retea *777; 2. din afara retelei: 031.400.7777. Totusi, data viitoare, incearca sa te incadrezi cu plata in cele 30/31 + 12/13 zile de la emiterea facturii. Spre exeplu pe 18.11.2015 a fost emisa factura ce are scadenta pe 31.12.2015. Edited by Ciubex, 05 December 2015 - 22:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users