Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

"Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati...

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006
...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator"
Chiar toti operatorii lor sunt ocupati?

Am sunat ieri la digi mobil/RDS, vineri, intre orele 17 si 19 de n-spe ori cu asteptare pentru a fi preluat de un operator timp de 3-4 minute/apel.
Azi (sambata) am sunat iarasi de n-spe ori. Toti operatorii lor "sunt ocupati".
Astia nu au bani pentru angajarea mai multor operatori?
===

De fapt sunam ieri si azi la rcs/rds ca sa-i anunt ca ieri dimineata mi-am platit (cu intarziere de 4 zile) factura scadenta iar ieri, dupa amiaza, am primit un SMS de la digi mobil prin care eram anuntat ca serviciul de telefonie mobila a fost suspendat pentru neplata facturii.

Azi, dupa mai mult de 36 ore de la plata facturii, telefonul mobil Digi este inca blocat (nu pot da telefoane).
Pentru comparatie: cand imi platesc factura la telefoanele Vodafone, in 15-30 minute primesc un SMS de la ei prin care imi confirma ca au primit de la mine banii pentru factura.

Nu pot sa-i contactez prin telefon pentru confirmarea platii fiindca "Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati..." si nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site.

Nu pot nici macar sa-i intreb daca mi-au dat banii inapoi pe abonament cand primul telefon cumparat de la ei (cu abonamentul) - un  AllView a stat defect in service vreo saptamana si apoi a fost inlocuit gratis cu un alt model de telefon Allview. Al doilea telefon Allview s-a defectat dupa vreo luna si iarasi nu am putut folosi abonamentul de la digi mobil.
Nu pot sa-i intreb nici de ce, la vreo 20km de Bucuresti (spre sud) telefonul meu digi nu are semnal.

Astia de la digi/rds (sau cum se numesc) chiar au "toti operatorii ocupati"?

Edited by gabicen, 05 December 2015 - 21:30.


#2
AdiFCD

AdiFCD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,309
  • Înscris: 23.12.2008
In medie, trebuie sa astepti 15 minute pentru a fi preluat de un operator.
Legat de deconectare, daca ai platit factura intr-un punct Digi, in maxim o ora ar fi trebuit sa sa ridice restrictia.

#3
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
face cat costa :)


Ati vrut ieftin, ati primit :)

#4
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
La 3 euro/luna doar n-ai vrea sa raspunda ca la numerele alea cu 1euro/minut.

#5
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,129
  • Înscris: 10.07.2013

 gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:16, said:

...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator"
Chiar toti operatorii lor sunt ocupati?

Am sunat ieri la digi mobil/RDS, vineri, intre orele 17 si 19 de n-spe ori cu asteptare pentru a fi preluat de un operator timp de 3-4 minute/apel.
Azi (sambata) am sunat iarasi de n-spe ori. Toti operatorii lor "sunt ocupati".
Astia nu au bani pentru angajarea mai multor operatori?
===

De fapt sunam ieri si azi la rcs/rds ca sa-i anunt ca ieri dimineata mi-am platit (cu intarziere de 4 zile) factura scadenta iar ieri, dupa amiaza am primit un SMS de la digi mobil prin care eram anuntat ca serviciul de telefonie mobila a fost suspendat pentru neplata facturii.
Azi, dupa mai mult de 36 ore de la plata facturii, telefonul mobil Digi este inca blocat (nu pot da telefoane).
Pentru comparatie: cand imi platesc factura la telefoanele Vodafone, in 15-30 minute primesc un SMS de la ei prin care imi confirma ca au primit de la mine banii pentru factura.

Nu pot sa-i contactez prin telefon pentru confirmarea platii fiindca "Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati..." si nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site.

Nu pot nici macar sa-i intreb daca mi-au dat banii inapoi pe abonament cand primul telefon cumparat de la ei (cu abonamentul) - un  AllView a stat defect in service vreo saptamana si apoi a fost inlocuit gratis cu un alt model de telefon Allview. Al doilea telefon s-a defectat dupa vreo luna si iarasi nu am putut folosi abonamentul de la digi mobil.
Nu pot sa-i intreb nici de ce, la vreo 20km de Bucuresti (spre sud) telefonul meu digi nu are semnal.

Astia de la digi/rds (sau cum se numesc) chiar au "toti operatorii ocupati"?

Acelasi mesaj este si cand accesezi call center: La Fantana.........Posted Image

*Oare este acelasi call center..........?

Edited by xmanyacs77, 05 December 2015 - 21:45.


#6
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Propun schimbarea titlului in mirajul "ieftin si bun": allview de la rcs&rds

#7
AdiFCD

AdiFCD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,309
  • Înscris: 23.12.2008

 gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:16, said:

nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site.

Attached Files


Edited by AdiFCD, 05 December 2015 - 21:40.


#8
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013

 gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:16, said:

...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator"
Chiar toti operatorii lor sunt ocupati?

Am sunat ieri la digi mobil/RDS, vineri, intre orele 17 si 19 de n-spe ori cu asteptare pentru a fi preluat de un operator timp de 3-4 minute/apel.
Azi (sambata) am sunat iarasi de n-spe ori. Toti operatorii lor "sunt ocupati".
Astia nu au bani pentru angajarea mai multor operatori?
===

De fapt sunam ieri si azi la rcs/rds ca sa-i anunt ca ieri dimineata mi-am platit (cu intarziere de 4 zile) factura scadenta iar ieri, dupa amiaza, am primit un SMS de la digi mobil prin care eram anuntat ca serviciul de telefonie mobila a fost suspendat pentru neplata facturii.

Azi, dupa mai mult de 36 ore de la plata facturii, telefonul mobil Digi este inca blocat (nu pot da telefoane).
Pentru comparatie: cand imi platesc factura la telefoanele Vodafone, in 15-30 minute primesc un SMS de la ei prin care imi confirma ca au primit de la mine banii pentru factura.

Nu pot sa-i contactez prin telefon pentru confirmarea platii fiindca "Ne cerem scuze dar toti operatorii nostrii sunt ocupati..." si nici prin mail fiindca nu exista un link pe tema la ei pe site.

Nu pot nici macar sa-i intreb daca mi-au dat banii inapoi pe abonament cand primul telefon cumparat de la ei (cu abonamentul) - un  AllView a stat defect in service vreo saptamana si apoi a fost inlocuit gratis cu un alt model de telefon Allview. Al doilea telefon Allview s-a defectat dupa vreo luna si iarasi nu am putut folosi abonamentul de la digi mobil.
Nu pot sa-i intreb nici de ce, la vreo 20km de Bucuresti (spre sud) telefonul meu digi nu are semnal.

Astia de la digi/rds (sau cum se numesc) chiar au "toti operatorii ocupati"?
De ce nu faci o sesizare online pentru actualizarea serviciilor/platilor din sistem+reconectarea

#9
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,141
  • Înscris: 04.02.2011
Așa e de mai bine de un an la ei. La început erau cei mai prompți de pe piață, acuma serviciul mobil e o țeapă în sine. Păcat.

#10
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Posted Image @initiator, stai să apară adoratorii RCS... Îți vor explica că n-ai înțeles „tainele buisinessului și telecomunicațiilor”.

N-ai școală pentru un astfel de serviciu Posted Image atât de bun și ieftin.

#11
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
Trebuie sa stai cam 20 de minute pana te preia un operator, patesc mereu asa cand sunt la ei :) Probabil au putini angajati.

#12
testor73

testor73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 19.07.2012
Sa-ti fi platit factura la timp.

#13
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006

 lex404, on 05 decembrie 2015 - 21:21, said:

face cat costa Posted Image
Ati vrut ieftin, ati primit Posted Image

Noi folosim doua abonamente Conex/Vodafone de prin 1998.
Abonamentul la digi + rebut de telefon AllView platibil in rate l-am facut pentru a vorbi ieftin cu copilul aflat in Germania.

Pe mine ma deranjeaza de fapt faptul ca isi cer scuze (cu robotul) zeci de minute fiindca "operatorii lor sunt ocupati" si fiindca la 36 de ore de la plata facturii telefonul este inca blocat.
Cochetam cu ideea de a-mi muta la digi "telefonie mobila" numerele vechi de la Vodafone.
Acum ma mai gandesc...(calitate servicii/interactiune clienti si acoperire semnal).

Edited by gabicen, 05 December 2015 - 22:10.


#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Nu trebuie sa suni de n ori. Trebuie sa astepti n minute. Daca inchizi si suni iar, ajungi iar ultimul pe lista de asteptare.

#15
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006

 internetmax, on 05 decembrie 2015 - 21:38, said:

Posted Image @initiator, stai să apară adoratorii RCS... Îți vor explica că n-ai înțeles „tainele buisinessului și telecomunicațiilor”.

N-ai școală pentru un astfel de serviciu Posted Image atât de bun și ieftin.

Las' ca au aparut haterii primii. Mi-am luat floricelele si astept spectacolul...

#16
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Eu sun de pe Vodafone în Germania :) am 200 de minute pe mobil, îmi ajung. În condițiile în care toată lumea are skype și line

#17
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

 gabicen, on 05 decembrie 2015 - 21:16, said:

...in acest moment. Va rugam asteptati pana ce o sa fiti preluati de un operator"
Chiar toti operatorii lor sunt ocupati?
De regula da, insa unii mai pot sa fie in pauza etc...

#18
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Nu exista lista de asteptare, ti se inchide apelul pur si simplu.
Cel putin asa am patit saptamana asta cand am avut probleme cu internetul fix, cand am sunat la departamentul tehnic.
Recomand pe cat posibil depunerea unei sesizari in scris, online: formular online.
Pentru servicii legate de DigiMobil exista doua numere de telefon la care se poate apela:
1. din retea *777;
2. din afara retelei: 031.400.7777.

Totusi, data viitoare, incearca sa te incadrezi cu plata in cele 30/31 + 12/13 zile de la emiterea facturii. Spre exeplu pe 18.11.2015 a fost emisa factura ce are scadenta pe 31.12.2015.

Edited by Ciubex, 05 December 2015 - 22:15.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate