Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Digi Energy - Noul furnizor de curent electric din România.
#4214
Posted 07 August 2018 - 19:35
pupama, on 07 august 2018 - 13:44, said:
De la 1 iulie 2018 Digi a modificat pretul energiei electrice si tariful de rezervare pe zi,fara a ma informa in scris de acest aspect cu 30 zile inainte si fara sa imi ofere sansa sa decid daca vreau sau nu . oooooh, urmeaza o perioada de scandal si sesizari. ANRE vin |
#4216
Posted 07 August 2018 - 21:58
Pai nu e irelevant ba chiar e foarte relevant deoarece:
- daca era in cele 12 luni si-o poate "lua grav " de la ANRE/OPC pt nerespectarea contractului; - daca e dupa cele 12 luni va castiga RDS si nu are ce sa ii faca ANRE/OPC Deci cum e relevant sau irelevant Edited by costinuti, 07 August 2018 - 21:58. |
#4217
Posted 07 August 2018 - 22:12
Si daca e in perioada de 12 luni si daca nu e tot trebuia sa fiu notificat inainte...si sa fiu de acord ori ba. Vedem ce iese.
|
#4218
Posted 07 August 2018 - 22:14
Clientii trebuie notificati cu privire la orice schimbare contractuala (daca sunt sub contract)/ de tarif. Nu s-a intamplat, cam nasol. Ma rog, e decizia operatorului sa-si asume consecintele.
Edited by RealThing, 07 August 2018 - 22:15. |
#4219
Posted 08 August 2018 - 07:16
Verificati pe factura (curenta + cele anterioare) sa nu apara un text mic scris cumva sa nu fie sesizat la prima vedere.
Pe site apar noile preturi, stiu ca le-am vazut si luna trecuta tot pe acestea. https://www.digiroma...cii/digi-energy Edited by costinuti, 08 August 2018 - 07:27. |
#4220
Posted 08 August 2018 - 07:24
Contractul este unul vechi, incheiat pe alte tarife, nu cele actuale de pe site. Va tin la curent, momentan astept raspuns ANRE, Digi nu a vrut sa colaboram
Edited by pupama, 08 August 2018 - 07:24. |
#4221
Posted 08 August 2018 - 16:22
RCS&RDS a trecut la scumpirea energiei după ce şi-a crescut de 2,5 ori baza de clienţi casnici
rcsrds-a-trecut-la-scumpirea-energiei-dupa-ce-si-a-crescut-de-25-ori-baza-de-clienti-casnici.jpg 33.27K 2 downloads RCS & RDS a trecut la scumpirea energiei după ce şi-a crescut de 2,5 ori baza de clienţi casnici, a scris Ziarul Financiar. RCS&RDS, operatorul telecom controlat de omul de afaceri Zoltan Teszari, a ajuns la un portofoliu de clienţi casnici de energie de circa 84.100 de consumatori, arată datele companiei pentru primul trimestru din 2018, de 2,5 ori mai mult faţă de perioada similară a anului trecut. RCS&RDS este unul dintre outsider-ii care au decis să intre pe piaţa energiei, primul target fiind chiar clienţii care beneficiau de serviciile de cablu ale companiei. Datele de pe site-ul Digi Energy, numele sub care RCS&RDS activează pe piaţa energiei, arată că firma avea la finalul anului 2015 doar 52 de consumatori casnici. În al doilea trimestru al anului 2017, RCS&RDS, care este printre altele şi furnizor de energie electrică prin serviciul Digi Energy, şi-a redus cu 40% cantităţile de energie furnizate consumatorilor, potrivit datelor companiei. Astfel, dacă în primul trimestru din 2017 compania furnizase 263 GWh de energie electrică, în al doilea trimestru cantităţile furnizate au scăzut până la aproape 159 GWh, a scris economica.net. În ciuda scăderii cantităţilor de energie electrică furnizată, RCS&RDS a câştigat aproape 15.000 de noi clienţi casnici în perioada aprilie-iunie. Astfel, dacă la începutul lui martie compania raporta 32.780 de clienţi casnici (locuri de consum) cărora le furniza energie electrică, la finalul lui iulie, numărul lor ajunsese la 47.199. RCS & RDS a intrat pe piața de energie electrică, în concurență cu Enel, la fel cum a făcut-o și pe alte piețe: prețuri agresive. Până la final de 2017, aproape și-a triplat numărul de clienți pentru Digi Energy. Sursa: https://all4romania....lienti-casnici/ Edited by George78910, 08 August 2018 - 16:22. |
#4222
Posted 08 August 2018 - 21:09
Stiam de treaba asta, e din martie 2018, dar nu ii ajuta...
|
|
#4223
Posted 09 August 2018 - 12:33
Eu le sunt client din aprilie 2016. Am primit notificari de schimbare a tarifului, scrise mic pe prima pagina a facturii. Pana pe 07.09.2018, se poate denunta contractul de furnizare. Astazi am fost la Electrica Furnizare si am obtinut o oferta de 0,17250 lei KWh, sub pretul lui Digi Energy. Chiar daca diferenta e minuscula, pentru ca ultimii au fost cacanari si au marit pretul cand s-au vazut cu suficienti clienti, ghici ce, o sa ma mut din nou la Electrica Furnizare, asa de moft, pentru ca DIGI sa vada ca nu e OK sa iei clientii drept prosti.
Edited by sas1975, 09 August 2018 - 12:44. |
#4224
Posted 09 August 2018 - 12:46
apare pe prima pagina o notificare privind legea nr 167/2018 insa nu sunt descrise noile tarife....poti fi mai explicit?
|
#4225
Posted 09 August 2018 - 12:55
Notificarea apare pe factura din luna a 6-a.
Quote
Stimate client Digi Energy, vă informăm că, în conformitate cu prevederile art. 16 alin. 2 și 3 din contractul de furnizare a energiei electrice pe care l-aţi încheiat cu RCS & RDS S.A., începând cu data de 01.07.2018, preţul pentru energia electrică activă se modifică și va avea valoarea de 180 lei/MWh (la care se adaugă TVA), iar la acesta se va adăuga taxa de rezervare în valoare de 0,2 lei/zi (la care se adaugă TVA). Vă puteţi exprima dezacordul cu privire la noua valoare a preţului, în scris (prin e-mail la adresa [email protected] sau prin scrisoare la adresa București, Str. Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5), în termen de 15 zile calendaristice de la data prezentei notificări. În acest caz, contractul de furnizare a energiei electrice va înceta în 45 de zile calendaristice de la data prezentei notificări, consumatorul având obligaţia de a achita serviciile furnizate până la data încetării. Vă rugăm să încheiaţi contract de furnizare a energiei electrice cu un alt furnizor în această perioadă. Dacă nu vă exprimaţi dezacordul în scris în termen de 15 zile calendaristice de la data prezentei notificări, vom aplica preţul pentru energia electrică activă și taxa de rezervare în cuantumurile indicate mai sus de la data indicată mai sus. I Pentru cei interesati, pentru incheierea noului contract e nevoie doar de acte casa, carte identitate si o factura de la furnizorul actual. De maine+ 30 zile (atat dureaza pana se face transferul), digi poate sa ma pupe-n dos. Edited by sas1975, 09 August 2018 - 13:02. |
#4226
Posted 09 August 2018 - 13:07
sas1975, on 09 august 2018 - 12:33, said:
Eu le sunt client din aprilie 2016. Am primit notificari de schimbare a tarifului, scrise mic pe prima pagina a facturii. Pana pe 07.09.2018, se poate denunta contractul de furnizare. Astazi am fost la Electrica Furnizare si am obtinut o oferta de 0,17250 lei KWh, sub pretul lui Digi Energy. Chiar daca diferenta e minuscula, pentru ca ultimii au fost cacanari si au marit pretul cand s-au vazut cu suficienti clienti, ghici ce, o sa ma mut din nou la Electrica Furnizare, asa de moft, pentru ca DIGI sa vada ca nu e OK sa iei clientii drept prosti. Edited by costinuti, 09 August 2018 - 13:09. |
#4227
Posted 09 August 2018 - 13:09
S-a rezolvat, am primit si raspunsul de la ei in scris. Contractul se denunta
|
|
#4228
Posted 10 August 2018 - 13:59
sas1975, on 09 august 2018 - 12:33, said:
Eu le sunt client din aprilie 2016. Am primit notificari de schimbare a tarifului, scrise mic pe prima pagina a facturii. Pana pe 07.09.2018, se poate denunta contractul de furnizare. Astazi am fost la Electrica Furnizare si am obtinut o oferta de 0,17250 lei KWh, sub pretul lui Digi Energy. Chiar daca diferenta e minuscula, pentru ca ultimii au fost cacanari si au marit pretul cand s-au vazut cu suficienti clienti, ghici ce, o sa ma mut din nou la Electrica Furnizare, asa de moft, pentru ca DIGI sa vada ca nu e OK sa iei clientii drept prosti. Mai concret: la cei 0.17250 lei/Kwh se adauga vreun abonament, ceva? Nu cumva sunt mai scumpi la transport, distributie, servicii, etc? Ca daca e asa, e sub pretul ENEL care are 0.20 lei/zi abonament si 0.205 lei/Kwh. Si eu trebuie sa trec la noul tarif (mai mare) la ENEL dupa ce 12 luni am avut un tarif ok. Edited by rosix, 10 August 2018 - 14:02. |
#4229
Posted 11 August 2018 - 12:31
Taxa de rezervare la Digi e 0,2 lei pe zi iar la Electrica 0,23 lei pe zi. Celelalte tarife (transport, distributie, servicii, certificate verzi) sunt reglementate de ANRE si sunt aceleasi, indiferent de furnizor.
|
#4230
Posted 11 August 2018 - 22:45
Dar cum vine asta: in factura ma instiinteaza ca voi fi taxat cu 0.190 in conditiile in care am TV si NET de la ei, iar pe site scrie:
"Dacă ești deja client Digi la serviciul de televiziune prin cablu Digi TV și/sau la serviciul de internet fix Digi Net, beneficiezi de prețul de 0,180 lei/kwh, fără TVA-preț de furnizare, (reducerea fiind de 0,010 lei/kwh, fără TVA), la care se adaugă taxa de rezervare de 0,2 lei/zi, făra TVA." ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users