Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Indobitocirea populatiei prin invatamant agresiv
#1
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:20
Alooo,guvernul.Cine face manualele astea?Ce cretinii si dobitoci?
Tocmai fac temele cu fetita in clasa intai,si mi-e groaza sa vad cat are de invatat pentru maine:Matematica,coloreaza dupa coduri,unitati,zeci,formeaza grupe cu zecile,etc.Notiuni de fizica,energia,impartita in lumina,caldura,fiecare cu aia masii,exemple,etc.Anatomie,inima,creier,plamani,rinichi,fiecare ce face,unde este,etc.Bietul copil este bulversat,in clasa intai invata deja de trei ore,cu pauzele aferente,asa ca am zis,gata pentru azi! Plus cretinitatile scrise de cretinii de la edituri"un COPAC are 10 mere","predecesor","coordonare",etc,cuvinte innacesibile unui copil abia iesit din gradinita. Ce vor sa faca ,de fapt,astia cu copiii nostri?Sa fie cat mai multi cretini ca ei sa-i voteze? Editat de daniMMM, 16 noiembrie 2015 - 18:21. |
#6
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:29
Patrulescu, on 16 noiembrie 2015 - 18:26, said:
Unde ai tu fizica si anatomie in clasa intai? |
#7
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:30
daniMMM, on 16 noiembrie 2015 - 18:25, said: Ba stiu..ca m-am interesat.Ma apuca groaza Relaxeaza-te! Nu trebuie sa ai un copil de nota 10. Nu in sistemul asta. Lasa-l sa invete nu mai mult de doua ore zilnic, in rest activitati care ii fac placere. Si sport neaparat. Sa te doara la bascheti de tona de teme. |
#9
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:31
Nu ma, lasati-i sa stea doar pe facebook de dimineata pana seara. Asa o sa ajunga super-genii.
Si daca apar cuvinte noi, nu se pot explica sau cum? Manuale ca manuale, dar mai e si rolul profesorului/invatatorului, nu trebuie sa dea tot ce-i in manual. Si cum s-a zis, nu trebuie sa fie toti de 10 la toate materiile. Desigur ca nici sa stresezi copilul ore intregi zilnic nu e bine. Dar nici sa le bagati in cap de mici ca e prea greu, nu se poate face, etc. Sa faca cat poate, si bine. In loc de mult si prost. Editat de ipopovici11, 16 noiembrie 2015 - 18:39. |
#10
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:33
Nici nu vreau sa am copil de 10.Nu in felul asta.Eu ii cunosc capacitatile.Chestia e ca ea se strezeaza,pentru ca le zice de la scoala ca raman in urma.Si pentru ca din clasa intai le-a bagat sistemul de notare cu B,FB,etc,care e singura rasplata a scolii pentru munca lor,si asta pentru ei conteaza,nu pentru mine.Mie imi ajunge sa fie sanatoasa si desteapta
|
|
#11
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:34
#12
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:37
Quantum, on 16 noiembrie 2015 - 18:31, said:
Bai Dani, cata minte ai de te apuci sa-i faci lectiile unui copil de clasa intaia?! Cum crezi tu ca poti suporta privirea lui, cand se uita in ochii tai, si tu nu stii raspunsul? Stii ca asa o poti lua pe bautura si ajungi direct la birt, nu? EU NU II FAC LECTIILE.O ajut.Ii explic anumite chestii pe care nu le intelege.Adica daca vine sa ma intrebe ce inseamna succesor,predecesor sau coordonare sa n-o bag in seama?Sau de fapt ca pomul si nu copacul face mere? Patrulescu, on 16 noiembrie 2015 - 18:34, said:
In care manuale? Sunt niste fise speciale,venite cu manualele de Matematica si explorarea mediului.Probabil nu au mai intrat Editat de daniMMM, 16 noiembrie 2015 - 18:38. |
#13
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:39
Nu se pune accentul pe dezvolarea gandirii. La noi nu se cauta idei, se cauta sa memorezi cat mai multe notiuni.
Prima mea nota in clasa intai a fost "insuficient" De ce? Pentru ca nu mi-am facut o tema. Eu acasa imi faceam temele pe foi,caiete,carte, unde prindeam, nu ma interesa sa scriu totul pe curat ci sa inteleg ce am scris acolo si mai mult, sa inteleg lectia. Prima daca nu am inteles de ce mi-a fost pusa nota aia, nici a doua oara, pana la urma s-a sinchisit sa-mi spuna care era problema. Spune-i copilului sa invete ce-i place, uita-te la el spre ce inclina si nu-l obliga sa faca ceea ce nu-i place. Nu trebuie sa fie bun la toatea asa cum se cere. Un om valoros are experienta de viata. Nu-l tine de mana, lasa-l sa exploreze, da-l pe langa oamenii mai mari. Acea "experienta" care se cere la job, nu se capata la scoala. Al trei-lea edit ) : Invata-l sa dea din coate, si sa lupte pentru ce vrea. Editat de AzY9, 16 noiembrie 2015 - 18:47. |
#15
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:42
AzY9, on 16 noiembrie 2015 - 18:39, said:
Nu se pune accentul pe dezvoltarea gandirii. La noi nu se cauta idei, se cauta sa memorezi cat mai multe notiuni. Asta asa este, insa totusi gandirea e un proces superior memorarii. Adica, cine da in nas si la simpla memorare, nu prea il vad a excela la gandire. Oricum, trebuie sa ai si o informatie pe care sa faci dezvoltarea gandirii si cautarea de idei, nu poti s-o faci asa, pe nimic. Insa sunt de acord ca la noi se pune prea mult accent pe informatie, in manuale. Editat de ipopovici11, 16 noiembrie 2015 - 18:44. |
|
#16
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:44
Sa vezi la clasa 4 batai de cap sa-i explici la mate metoda grafica de rezolvare a problemelor de miscare. -pleaca un tren din A......durere
Trebuie sa tii pasul cu materia pana prin clasa 8 altfel ramaai si tu in urma....iti spune din experienta unul care a terminat inginerie. Cand Base a zis-o p'aia cu dobitocii toata lumea i-a sarit in cap |
#18
Publicat: 16 noiembrie 2015 - 18:48
sailor62, on 16 noiembrie 2015 - 18:44, said:
Sa vezi la clasa 4 batai de cap sa-i explici la mate metoda grafica de rezolvare a problemelor de miscare. -pleaca un tren din A......durere Trebuie sa tii pasul cu materia pana prin clasa 8 altfel ramaai si tu in urma....iti spune din experienta unul care a terminat inginerie. Cand Base a zis-o p'aia cu dobitocii toata lumea i-a sarit in cap Pai stai, ca asta se bazeaza pe gandire. Lasa, sa stie ei tabla inmultirii la clasa a-4-a pana la probleme de miscare ca am vazut ca si asta e greu in ziua de azi. Ideea mai e ca nu trebuie ca toti elevii de la A la Z sa stie/ inteleaga chiar tot, ci doar cat pot asimila. Clasele sunt foarte mari, elevii sunt foarte diferiti, deci si aici e o problema. Ar trebui lucrat diferentiat, de ex problemele alea cu trenurile nu le inteleg toti copiii, insa unii le inteleg. Ar trebui facute doar cu unii, dar dupa aia iese scandal ca nu-s tratati toti la fel, etc. pasilla, on 16 noiembrie 2015 - 18:45, said:
Relax. Mai bine incerci sa o inveti tu cate ceva. De la scoala oricum nu ramane cu nimic, in afara de dezgust. Vorbesti din proprie experienta? Editat de ipopovici11, 16 noiembrie 2015 - 18:49. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi