Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Returnare produs magazin altex
Last Updated: Dec 08 2015 23:42, Started by
Agenor
, Oct 17 2015 17:43
·
0
#55
Posted 19 October 2015 - 20:44
Dany_Darke, on 19 octombrie 2015 - 20:36, said:
a fost sau nu intr-un blister? avea ceva din ambalaj ce a trebuit disctrus pt a ajunge la echipament? daca cumperi ceva iti spun ca sigur ca daca ai probleme poti returna, ca doar asa scrie pe reclama cand vii inapoi te iau la impins vagoane ca da, asa scrie mare dar uite aici ca pe spate scrie cu font de 6 si daca ai lupa poti citit ca defapt nu poti returna nimic, totul e o pacaleala sa para si ei ca sunt in rand cu lumea |
#56
Posted 19 October 2015 - 22:28
eu spun ca este un abuz din partea lor. iar daca sunt lasati in pace e si mai rau
|
#57
Posted 20 October 2015 - 18:17
Pentru ca Romania si pentru ca se poate. Eu nu mai zic nimic. Oricum nu o sa le dau eu peste cap "afacerile" lor.
|
#58
Posted 20 October 2015 - 18:22
nu le dai peste cap, dar sa le dai peste nas ca au incercat sa gaseasca un fraier si ai avut curajul sa lupti pt dreptatea ta si eventual sa demasti informatiile false pe cae le promoveaza
|
#59
Posted 15 November 2015 - 18:04
se poate returna un router luat azi din magazin , aflat in promotie? de la media galaxy.
Edited by robert8197, 15 November 2015 - 18:04. |
#60
Posted 15 November 2015 - 18:44
Ar trebuii să se poată. Du-te și vezi, gândește-te și la varianta în care ti-l primesc înapoi dacă mai pui bani și cumperi altceva. Spunele ca vrei să îl returnezi și dacă nu vor spunele ca îl dai înapoi + diferența pentru un alt produs.
|
#61
Posted 08 December 2015 - 19:53
De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
Fireste, pentru că pot. Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin cu acest mesaj pe aceasta retea Daca e sa facem show, atunci sa il transformam in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu, decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata, macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat... La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri, ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare, o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie, m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site, scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice, nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile. Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare "nici vorba de asa ceva". Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi. Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză, să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul. Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei. Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile. Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex. |
#62
Posted 08 December 2015 - 20:07
Nici sa nu te astepti sa iti inlocuiasca cineva produsul dupa mai bine de 22 de zile. Din punctul lor de vedere ai inventat povestea ca sa nu spui ca ai dat din greseala peste el si l-ai spart si acum vrei sa il inlocuiesti pe banii lor. Si pe buna dreptate.
Aveai timp cand s-a livrat sa deschizi si sa verifici, atat de fata cu curierul cat si dupa. Ca sigur nu te astepta salvarea in fata blocului sa iti ridici tu coletul si apoi sa pleci urgent la spital. Ai ramane surprins cate povesti de genul asta se aud la magazine. Daca era un defect ascuns poate aveai sansa, dar cu socul vizibil si produsul defect, slabe sanse dupa mai bine de 22 de zile Edited by mmm3, 08 December 2015 - 20:08. |
#63
Posted 08 December 2015 - 23:35
Poate pe baza actelor de internare poate poți face ceva, altfel nu știu oricum trebuie să dovedești că nu ai putut să desfaci produsul.
|
#64
Posted 08 December 2015 - 23:42
Nu face nimic chiar daca apare aceeasi data pe ele ca si cea de la livrare.
Din moment ce a preluat coletul de la curier e clar ca a avut cand sa verifice. Eu tind sa cred ca l-a primit intact si cand s-a intors din spital l-a gasit fisurat (de sotie, copil, caine, el stie) si s-a gandit sa isi incerce norocul poate pun botul si ii dau altul nou gratuit. Nu ar fi primul caz de care aud. Oricum si daca e adevarat ca nu a avut curiozitatea sa verifice in primele zile de la livrare, macar invata o lectie, aceea ca trebuie verificate in cel mai scurt timp si daca sunt nereguli sa le aduca la cunostinta in cel mai scurt timp. Dar nici asta nu e o garantie ca va accepta sa iti dea unul nou la prima strigare. Edited by mmm3, 08 December 2015 - 23:43. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users