Mediabox Horizon + funcție Replay
Last Updated: Nov 17 2021 22:58, Started by
RODigitalum-megafanro
, Oct 11 2015 22:49
·
0
#127
Posted 13 January 2016 - 10:39
Ideea acceptata de majoritatea este FACTURA ELECTRONICA. E o chestiune de timp (probabil pana in 2020 se rezolva) pana dispare printul. In vest se pune problema desfintarii bancomatelor pentru ca au devenit inutile (toata lumea plateste cu cardul, deci bani lichizi aproape de zero) iar in Romania se discuta despre facturi trimise prin posta. Deja a aparut cardul de sanatate, taxele si impozitele la stat se platesc tot online, majoritatea institutiilor au site-uri iar noi asteptam postasul sa aduca factura. Nu e mai simplu sa platesti de acasa direct de pe pc cu maxim 3clik-uri? Sau de pe telefonul mobil?
|
#128
Posted 13 January 2016 - 10:48
În Germania nu mai primești facturi acasã, totul este online
|
#129
Posted 13 January 2016 - 11:21
Nimeni nu este impotriva facturii electronice, care era disponibila doritorilor. Diversi colegi au prezentat insa situatii in care la noi ea este necesara. Nu are rost sa ne intindem la comparatii cu tari unde si bancomatele devin inutile, Romania este si va mai fi o tara a cashului. Deranjanta este insa prezentarea unei majorari care nu face decat sa creasca profitul operatorului, ca si cum aceasta ar o ecotaxa care chiar ar sustine ceva proiecte ecologice, cand aceasta miscare nu face decat sa creasca profiturile UPC indiferent daca abonatul doreste sau nu factura electronica.
|
#130
Posted 13 January 2016 - 19:52
cu ce ma ajuta pe mine upc ca salveaza paduri si ma obliga banca sa prezint la plata codul de bare care este pe factura ca altfel nu pot accepta plata in numerar? sau cu ce ma ajuta upc-ul cand ma obliga in acest mod sa tiparesc eu factura din contul de abonat sau din email? cu ce ajuta padurile? ca hartia nu mai e a lor si e a noastra? nu e acelasi lucru? cand se vor trezi din acest vis sa ma anunte si pe mine.
de-abia astept sa vina factura si sa scrie acest mesaj important pentru abonati ca se scumpesc serviciile ca urmare a trimiterii facturii tiparite prin posta, ca atunci ma duc sa fac scandal la ei, la telefon, la magazin, pe facebook-ul lor, etc. Edited by Iaro, 13 January 2016 - 19:58. |
#131
Posted 13 January 2016 - 19:57
Eu am activat factura electronica, oricum (facturarea la mine e prima zi din luna) dupa 2 saptamani nu am primit nimic inca prin posta
Un leu azi, un leu maine, astia o sa mai inventeze sigur si altceva sa creasca facturile ca sa recupereze acei 4% |
#132
Posted 13 January 2016 - 20:06
la mine factura se emite pe 7 ale fiecarei luni, insa pe factura din myupc nu vad scris ceea ce se discuta aici, anume, cresterea tarifelor ca urmare a trimiterii facturii in plic in casuta postala a abonatilor. astept factura fizica ca sa ma conving asupra acestui fapt. ar trebui sa fim informati din timp pentru a avea timp sa pregatim raspunsul.
obs. : ceea ce am afirmat eu mai sus este valabil in foarte multe cazuri de abonati care dupa ce primesc factura se reped la casierie upc, la banca sau la posta pentru a achita serviciile tv, internet sau telefonice furnizate de catre upc. Edited by Iaro, 13 January 2016 - 20:10. |
#133
Posted 13 January 2016 - 20:12
N-ai avut unde sa vezi, daca vrei sa ma crezi de bine daca nu asta e Sistemul de mesagerie din myupc functioneaza spre deloc iar facturile online nu contin notificari din anumite "motive".
Sunt 30 de zile acordate de ei pentru a rezilia contractul fara penalizari iar pe urma le aplica ca asa vor muschiii lor ilegali. Edited by gigsnet, 13 January 2016 - 20:14. |
#134
Posted 13 January 2016 - 20:18
poate ca taxa aceasta se refera numai la anumiti abonati. cei care ati primit facturile, puteti sa faceti o scanare a acestui mesaj, despre care se discuta, aici. caci din partea upc-ului am primit la retentie confirmarea ca pretul lunar al facturii nu va depasi timp de 2 ani valoare stabilita de comun acord la data respectiva.
Edited by Iaro, 13 January 2016 - 20:21. |
#135
Posted 13 January 2016 - 20:20
Una e valoarea serviciilor din retentie si alta e o taxa care intervine pe parcurs aplicata de la "varf". Cu taxa de stalp cum a fost ? Nu tot asa ?
|
#136
Posted 13 January 2016 - 20:23
daca e asa cum afirmi tu, atunci ce rost are myupc? daca nu se scrie toate notificarile acolo, pe facturi ori in mesaje, atunci ce rost are sa activez factura electronica? ca sa nu stiu cand fac ei diverse informari catre abonati? poate spune ceva despre acest aspect pe canalul info upc, cine stie?
taxa de stalp nu s-a aplicat, cel putin nu in cazul meu. cand au majorat tarifele cu 3 lei per abonat in anul 2014, eu am facut cerere de reziliere iar la retentie am primit confirmarea ca acea taxa de 3 lei nu se va aplica pentru abonamentul meu. si asa a fost, nu s-a aplicat. |
|
#137
Posted 13 January 2016 - 20:25
Daca citeai cate posturi ale mele din urma vedeai si cum sta treaba cu notificarile online. Myupc nu a avut rost niciodata din moment ce nu poti face nici o modificare, nu poti discuta cu cineva sau alte carcteristici ale unui portal pentru clientii unui provider. Asta comparativ cu telekom, rds, nextgen si altele.
Majorarea a fost cu 1, 2 sau 3 lei iar pentru ca ai facut cerere de reziliere a fost aplicata alta oferta care avea inclusa si acea taxa. Nu iti da nimeni nimic gratis niciodata, doar esti facut sa crezi asta. Edited by gigsnet, 13 January 2016 - 20:29. |
#138
Posted 13 January 2016 - 20:28
la romtelecom am renuntat pentru 0.35 euro, cand au decis sa factureze suplimentar transmiterea facturilor in plic (se intampla in anul 2013).
acum, la telekom imi trimit facturi tiparite si nu ma taxeaza suplimentar, pentru asta. spune-mi tu cum vorbesti prin myaccount la telekom? ca vreau si eu sa stiu. ori cu rcs-rds prin contul de abonat ? |
#139
Posted 13 January 2016 - 20:29
"sau alte carcteristici ale unui portal pentru clientii unui provider. Asta comparativ cu telekom, rds, nextgen si altele."
Nu am dat exemplul direct pentru o anumita caracteristica a unui anumit provider. Cu cine vrei sa te certi ? Noapte buna. Edited by gigsnet, 13 January 2016 - 20:29. |
#140
Posted 13 January 2016 - 20:36
iti spun eu la rcs-rds poti activa orice pachet prin telefon, insa ca il dezactivezi trebuie sa mergi la ei la magazin, sa completezi hartii si apoi in 24-48 ore ti-l vor deazctiva cei de la tehnic.
iti spun eu la telekom se activeaza foarte usor orice serviciu prin online, insa daca vrei sa renunti la serviciile lor, atunci trebuie sa stai sa asculti robotul ori muzica, foarte mult timp, si apoi sa vorbesti cu un tip sau tipa de la call-center, care nu stie cuvantul reziliere, si deci practic, te lovesti de un zid. la upc erau mai deschisi, la opiniile abonatilor, sunt interesati sa te serveasca mai prompt, chiar si la retentie, au grija cum vorbesc cu tine, caci un client in minus, inseamna foarte mult pentru companie. nu vreau sa ma cert cu nimeni insa e logic sa discutam aceste aspecte legate de plusurile sau minusurile in comunicarea cu clientul ale fiecarui operator, iar aici, in cazul upc. daca nu doresti sa porti o discutie, foarte bine, te abtii de la a raspunde. Edited by Iaro, 13 January 2016 - 20:39. |
#141
Posted 13 January 2016 - 20:42
Pe mine ma intereseaza daca in josul paginii scrie daca nu suntem de acord cu aceasta taxa putem rezilia contractul,asa ar fi corect si in cat timp.
|
|
#142
Posted 13 January 2016 - 20:45
si pe mine ma intereseaza tot acest aspect. caci cu cat esti mai bine informat ca si client cu atat este mai bine in relatia ta cu operatorul, iar in functie de acest aspect, poti sa formulezi un raspuns coerent si corect in timp util.
|
#143
Posted 13 January 2016 - 20:51
Sunt de acord sa le dau 1leu dar sa-mi bage si mie un canal in HD de sport sa vad si eu CE din Franta adica toate meciurile nu sa bage banii tot la ei in savarine.
|
#144
Posted 13 January 2016 - 21:27
bacefaci, on 13 ianuarie 2016 - 20:51, said:
Sunt de acord sa le dau 1leu dar sa-mi bage si mie un canal in HD de sport sa vad si eu CE din Franta adica toate meciurile nu sa bage banii tot la ei in savarine. HD ? acum cand s-a lansat oficial Maxim SD. Iar sportul si cu atat mai mult fotbalul nu a fost si nu va fi de interes pentru UPC. Revenind la 'factura electronica' este interesant ca doar pe factura tiparita (nu si pe pdf) este imprimata notificarea ca "incepand cu 1 martie 2016 modalitatea gratuita de transmitere a facturii este cea electronica, iar clientii care nu si-au activat factura electronica vor fi tarifati cu 1 leu/luna. Pentru fiecare 5000 de clienti care aleg factura electronica vom planta 1000 de puieti pentru un viitor mai verde". Asta cu puietzii este apoteotica. Te doare efectiv mintea. Avand cam 1.2 milioane de abonati prin miscarea asta castiga 14.4 miloane de ron/an fara sa miste un deget si fara sa ofere nimic. Apoi mai vad ei ce puietzi o sa planteze ca nu-i verifica nici dracu. Iar abonatii care nu vor puietzi o sa-si plateasca singuri factura deci castigul UPC mentionat anterior este garantat. Ma mir ca nu le-a venit ideea mai repede.... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users